میلیاردری که مادرش را با یک اتوموبیل هامر دفن کرد

یک میلیاردر اهل نیجریه، مادر خود را پس از مرگ، در یک خودروی هامر جدید، به خاک سپرد.

 این اقدام با موجی از انتقادها روبرو شد. منتقدان به این مساله اعتراض داشتند که باید دفن، با استفاده از تابوت صورت می گرفت.


به گزارش العربیه به نقل از روزنامه البیان امارات، بسیاری از روزنامه های نیجریه، این خبر را منتشر کردند اما نامی از این میلیاردر ذکر نکردند.

سایت نیجری «امزینگ استویرز اراوند ده وورد»، با انتشار این خبر، این سوال را مطرح کرده که «آیا این عشق زیاد است یا پول زیاد؟»

مرد میلیاردر که در جنوب شرق نیجریه زندگی می کند، یک خودروی شاسی بلند مدل هامر را خرید و پیکر مادر خود را در آن قرار داد. او سپس بیش از 10 هزار دلار در داخل خودرو ریخت و آن را به همراه مادر خود به خاک سپرد.

+5
رأی دهید
-69

دوستدار - استهکلم - سوئد
از قدیم گفته اند اگر روغن در منزل زیاد شد ادم زیرش را با هش چرب میکند. این دیگر زیاده روی بیش از حد یک یابو سرمایه دار وحشی بوده . بعضی وقتها سرمایه داران کارهای را انجام میدهند مردم فقیر و کم درامد بیشتر از حد از سرمایه داران کینه ای تر می شوند.
جمعه 21 آذر 1393 - 00:27
nasl sokhta - لندن - انگلیس
مرتیکه خر ،اگر ایران بود امت دو روزه ماشین و پول را از زیر خاک بیرون میاوردند
جمعه 21 آذر 1393 - 01:12
perser68 - فلوریدا - آمریکا
بیماریم بد دردیه !!! خب نیجریه جزو کشورهای ثروتمندیه که پول از درو دیوارش شروشر میریزه همه هم صد دلاری ! آدمه سالم نمیتونه انقدر دربیاره و بعد یه آدمه سالم نمیتونه اینجوری بریزو بپاش کنه!
جمعه 21 آذر 1393 - 01:06
paksan - آمریکا - آمریکا
وقتی میگن آفریقا رو نمیشه درست کرد واسه همینه. تحقیقات نشون میده آفریقایی ها شاید از نظر قوای بدنی قوی باشند ولی از نظر هوش و ذکاوت و استفاده از امکانات از بی استعدادترین آدمهای زمین هستند و اصولاً توان استفاده از منابع خودشون و ایجاد جامعه پایدار و سالم عاجز هستند. توجه کنید که کشورهای آفریقایی یا با آمدن عربها و اروپایی ها در شمال متحول شدند یا مثلاً در آفریقای جنوبی اروپایی ها آمدند واین کشور رو ایجاد کردند. یعنی در آفریقای مرکزی شما هیچ تلاشی و فکری و برنامه ای برای رشد و بهتر کردن زندگی مردمشون ندارند.از نظر بهداشت از نظر شهرسازی از نظر ایجاد شغل از نظر برنامه ریزی اقتصادی هیج تلاشی حتی برای کپی کردن یا آوردن تجربه دیگران به کشورشون نمیکنند حتی برای کشاورزی. در نتیجه تلاشها برای رشد و آموزش آنها شکست می خوره شاید یک نسلی آموزش ببینند ولی این نسل خیلی زود تبدیل به پشت میز نشین و بعد مهاجر میشوند چون قاطبه مردم و حاکمان آنها یا به فکر پولدار شدن خودشون هستند و یا عادت به گدایی و بدبختی کردند
جمعه 21 آذر 1393 - 03:21
moon cake - کوالالامپور - مالزی
خدا شفاش بده!
جمعه 21 آذر 1393 - 04:57
Neda02 - اتاوا - کانادا
امیدوارم حالش زود خوب بشه!
جمعه 21 آذر 1393 - 05:39
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
Nasl sokhta نگران نباش دوست عزیز،اونجا هم بهمین سرنوشت دچار خواهدشد.متاسفنه ایران و نیجریه شباهت های بسیاری پیدا کرده اند.میگم متاسفانه چون ما برعکس اونها کشور بسیار ثروتمندی داریم(داشتیم! )
جمعه 21 آذر 1393 - 06:37
سگال توماك - دوبی - امارات متحده عربی
چه سرنوشتی داشت اون هامر !
جمعه 21 آذر 1393 - 07:33
فراوانی - قطر - قطر
تهی مغزان جاهل عقب مانده که درکی از پول ندارند پول زیاد به معنی اینجوری خرج کردن نیست
جمعه 21 آذر 1393 - 12:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.