"نیروهای خودسر" به فائزه هاشمی: ایران که باغ پسته بابات نیست! - عکس

خبرگزاری آنا: مراسم سخنرانی فائزه هاشمی، در دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، با حمله نیروهای خودسر به سالن آمفی تئاتر این دانشگاه، به هم خورد.

+31
رأی دهید
-78

azadeh11 - آمستردام - هلند
آزادی به تمام معنی.. اینها طرفدار مجتبی و اهل بیت هستند چه پولی گرفتند و چه چیز‌های نوشته‌اند..؟؟؟. .
‌چهارشنبه 19 آذر 1393 - 13:44
koros_nl - امستردام - هلند
نمیدونم چرا هرچی به آقای هاشمی و خانواده محترم ایشان توهین میشه , آنها محبوبتر میشن , اخی احمدی کوتوله ناراحته
‌چهارشنبه 19 آذر 1393 - 14:05
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
اینها از سوزش راه ندادن شریعتمداری بی‌سواد و شرور به جمع فرهیختگان است.که رهبرِ این دهان گشادان میباشد، اتفاقا اگر سهمی از ایران به شما حرامیان تاریخ رسیده از صدقه سرِ همین رفسنجانی باغ دار است که مغزِ متفکر این نظام قبل و بعد از انقلابِ سیاه بود بود و رهبرِ واقعی‌ این نظام که مترسکِ دستش را به جایِ خود نشاند تا اراذل و اوباشانی چون شما تربیت کند که رویِ شمر را سفید کرده ا ید و ادعایِ حسینی بودنتان همه را کشته.
‌چهارشنبه 19 آذر 1393 - 13:08
FETNEH. - نوشهر - ایران
غلط نکنم بوی جنگ داخلی میاد. خب این اتفاقیه که باید خیلی زودتر ازینا می افتاد. به امید نابودی شیطان بزرگ خامنه ای
‌چهارشنبه 19 آذر 1393 - 15:26
iRONiC - استکهلم - - سوئد
بسمه لله رهمن رحیم.. به اعتقادات من اینا کاملا حق دارن، . با عنایت به عکس آخری، بدینوسیله می‌خواستم از خواهری که پشت سر اون خواهر عینک دودی (که تابلویی مبنی بر فلان سبز بین... فلان رهبر جایگاهی ندارد) برای مشاوره در امور حقوق بشر اسلامی، گفتمان مدنی، و همنشینی موقتی- اسلامی درخواست همکاری کنم. اگر کسی‌ آدرسی موبایل نامبری از نامبرده داره، همین امشب باعث خیر شده...!
‌چهارشنبه 19 آذر 1393 - 14:38
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
واقعاً جای تعجب که اگر شما دانشجو و تحصیل‌کرده‌ میبودید هرگز این راهپیمایی با این پلاکارتهای مسخره را نمی‌کردید. هر آدم فهمیده‌ای میداند که افراد مهم مملکت چه پشت پرده چه به ظاهر با آمریکا رابطه داشته و دارد. پس شما لطفا خودتون را خسته نکنید و خودتون را به اتوبوس و غذای مجانی‌ و مصباح یزدی و نقدی‌ها نفروشید، اگر ادعای مسلمانی دارید و به خدا اعتقاد دارید ، قضاوت کردن را به او بسپارید.
‌چهارشنبه 19 آذر 1393 - 15:54
hassan5 - تهران - ایران
نظام اسلامی ایران برای اثبات خودش سعی میکند که به هوادارانش لباس ادم ها را بپوشاند.لطفا بلباس خواهران و برادران باصطلاح دانشجوی هواداران نظام توجه بفرمائید(کت و شلوار بجای پیراهن روی شلوار و مانتو و روسری بجای چادر و مقنعه)
‌چهارشنبه 19 آذر 1393 - 17:51
amir-amir - تورنتو - كانادا
دقیقا٫ مردم هم مى گویند که ایران ارٽ پدرى تان نیست که هر غلطى دلتان خواست مى کنید تحت عنوان انرژى هسته اى و باج دادن به شوروى و این و آن٫ بذل و بخشش به مردم غیر از ایران و دهها مورد دیگر.
‌چهارشنبه 19 آذر 1393 - 18:33
92ارشام - لندن - ایران
اگر زمان اوج قدرت رفسنجانی بود به فلاحیان وزیر اطلاعات دستور قتل اینها را میداد و سعیدامامی روز بعد سرشان را زیر اب میکرد!حالا که کم اورده اند و حاشیه نشین شده اند.مظلوم نمایی میکنند
‌چهارشنبه 19 آذر 1393 - 21:24
Puzzle21 - سئول - کره جنوبى
حالم بهم میخوره از این دانشکده ٤سال از بهترین سالهاى زندگیم در این دانشکده حروم شد دانشکده پر بود از اینجور آدمها جو خیلى بدى بود
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 00:30
Kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
بى صاحب، نه بى صاحاب، مثلا اروح ننت دانشجویى!!!؟؟؟
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 09:40
فراوانی - قطر - قطر
بنده از این فایزه خوشم نمیاد ولی نیروی خودیر دیگه چیه این همشون اطلاعاتی هستند
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 11:55
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
( ***)جنگ جنگ کفتارها و لاشخورها بر سر طعمه ( قدرت ) است !!! به حال این ملت مصیبت زده فقط باید گریست، چون گول همین آخوندها و بچه آخوندها را خوردند و انقلابی آبدوغ خیاری کردند که آب و برقشان مجانی‌ شود ، دچار این سرنوشت شوم شدند و به اینگونه مصیبت و بدبختی گرفتار شدند و هم ابروی کشور و هم عزت و شرف ایران و ایرانی چه در داخل و چه در عرصه‌های بین المللی از بین رفت !! عاقبت ما ایرانیان : شدیم بدبخت و درمانده و دربدر و بیچاره ! حتی تاریخ و ملیت و زبان و فرهنگمان نیز واژگون گردید !!!!
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 18:13
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.