واکنش نمایندگان زن مجلس به مسابقه دختر شایسته جهان اسلام.

+6
رأی دهید
-71

abdolmalek - رامسر - ایران
این مسابقه همون هالووین مسلموناست دیگه نه؟؟!!!قیافه هاشونو ببین
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 01:15
Neda02 - اتاوا - کانادا
این سکینه و حلیمه و .. دیگه چی می‌گن؟ چرا به رای مثبت دادن به همون لوایح شرم‌آور ضد زنی که دائم تو مجلس مطرح می‌شه اکتفا نمی‌کنن؟ یعنی اگه به جای این چهار تا ابله چهار تا خودکار می‌گذاشتن تو مجلس زن‌های ایرانی کمتر آسیب می‌دیدن، حالا طرح مشکلاتشون پیش‌کش!
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 01:51
perser68 - فلوریدا - آمریکا
تفاوت نگاه غرب و اسلام به زن .. اصلاً اسمه حلیمه مدت ها بود که از یاد برده بودم .. صبر کن یه ممه به قوله اون دوستمون بخندم! صب کن صب کن.. وای خنده امونم نمیده بنویسم.. خب حلیمه چی گفت؟ میگه آش خیلی شور شده و راستم میگه طفلک.. کجا چنین چیزی گفته شده؟ البته من نظر سکینه صغرا کبرا رو بیشتر می پسندم .. ارزشی که زن در جهانه اسلام داره رو هنوز غربی ها ندیدن صبر کن به زودی فاطی نانچیکوا بهشون نشون خواهند داد ;-)
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 03:18
raha1984 - هامبورگ - المان
نابود و نیست بشه این جهان اسلام
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 08:12
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
عکس دوم رو ببینید تا به شکوه این مسابقه و شایستگی دختر شایستهء ایران( یا همون کلفت شایسته)پی ببرید...خود عکس گویاست.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 08:35
agha_ehsan - تهران - ایران
عکس شماره دو رو نگاه کنین . نکبت از سر و روتون می باره . آخه مجبورین ما رو به دنیا بخندونین ؟ الان شاخص زیبایی این زنها لابد مد لباسشون بوده وگرنه اندامشون که معلوم نیس که زیر لباس چه ریختی اند . آخه هر غلطی که غرب کرد شما هم باس بکنین و آبرومون رو تو دنیا ببرین و دنیا رو به خریتمون بخندونین ؟!
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 10:05
agha_ehsan - تهران - ایران
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک - ها ها . گل گفتی . واقعا (کلفت شایسته) بهترین اسمیه که میشه واسه این مسخره بازی گذاشت . عکس شماره 2 هم گواهشه.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 14:14
abnabat2012 - امستردام - هلند
پس بقیه عکساشون کجاست ؟ با لباس شنا و غیره ؟
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 16:12
paksan - آمریکا - آمریکا
ما که هرچی نگاه میکنیم گچ و سیمانه که مالیدن به خودشون . زیبایی وجود نداره! همش رنگ و لعابه ، یعنی اینا رو بشورند همه باید فرار کنیم .. اینطرف دختر زیبا رو که نگاه میکنی کمترین آرایش ممکن رو داره مگر اینکه شرقی باشه اصلاً شرقی ها با رنگ و لعاب و دستکاری خودشون رو خوشگل میکنند ولی غربی ها خدایش بدون آرایش زیبا هستند و یک نمه آرایش که میکنند دیگه ...
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 18:23
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
ایران برایِ خودش کشوری باستانی با تمدن و فرهنگی‌ سر دمدار است‌که از بدِ حادثه و فتنه غرب و شرق به روزگار کنونی رسیده , البته در طولِ تاریخ همواره موردِ حمله و تجاوزِ بیگانگان به خاک و تمدنِ خود بوده و عجیب است اگر در جنگ‌هایِ جهانی‌ انسانها موردِ نظر بودند ، در موردِ ایران فرهنگ و تمدنِ آن همیشه موردِ تاخت و تاز بوده و این نشان میدهد که در دنیا چقدر بخیل و ضدّ فرهنگ وجود دارد واگر نه مگر ایران و ایران به جأیی تجاوز کرده و یا به زور خواسته فرهنگِ خود را القأٔ کند، از چنان فرهنگ و تمدنی برخوردار بوده که هنوز فخرِ جهان است ، حتی بعد از حمله اعراب ققنوس وار از خاکسترِ خود سر بر آورد و دوباره دنیا را با ادب،هنر , عرفان ، فلسفه , علوم و حکمتِ خود شگفت زده کرد، آخر در قرن بیست و یکم‌ ای انسانِ به ظاهر متمدنِ غربی و شرقی‌ این سیاه کاری چه بود و هست که بر سرِ بشریّت می‌‌آوری فقط برای اینکه اسمِ خودتان باشد، آیا این گونه خفیف نشان دادنِ فرهنگِ ایران که زنش فرمانده و پادشاهی را زمانی‌ که دنیا هنوز به تمدن نرسیده بود تجربه میکرد چه معنا دارد، ...
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 22:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...که به قول کاربرِ محترم یکی‌ از کلفتهایِ ایران مهارتش بشود شایستگی در منجوق دوزی و عمامه بسر کردن , و ایرانی را در این ردیف قرار دادن، مخِ ریاضی‌ امسال یک زن ایرانی بود و هزار هنر و مهارتی که زن و دختر ایران دارد را در شأن کشورهأی مانند سومالی و غیر و ذالک بگذارید،انهأیی هم که شایستگیشان به پوشیدنِ بیکینی است از فرهنگِ ایران نشأت نمیگیرد،بلکه از فرهنگ بی‌ بند و باری غربی میاید ، چرا نمی‌‌گذارید خودمان باشیم ! از ملکه شهبانو که فراموش نکرده اید وقتی‌ که شاهِ فقید میدانِ مناسب به ایشان داد سرورِ ملکه‌هایِ دنیا بود، به خداوندی خودش سوگند اگر غیرِ ایرانی بودم و بنا به تحقیق متوجه میشدم کشور با سابقه و مهمی‌ به نامِ ایران در جهان هست عمرم را در جهتِ شناسأیی آن و بهره وری از فرهنگش صرف می‌کردم و و این را مانندِ یک ودیعت می‌دانستم، کشوری که این چنین از زیرِ بارِ جفاهایِ تاریخ قد آراسته و هنوز ایستاده می‌میرد را اینگونه سانسور کردن خیلی‌ خبیثی ، کثیفی و پستی میخواهد که چنین نظامی را برای خراب کردنِ آن به جانش اندازید ...
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 22:25
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. از هنر ، عاطفه ، معرفت و انسانیت هیچ نمیدانید فقط بر طبلِ خود کامگی خود میکوبید ننگتان باد که اینگونه بشریّت را از این غنا محروم می‌کنید تا فرهنگِ بی‌ پایه خود و مشتی جاهلِ فسیل را به خاطرِ مطامع خود رایج کنید و ایران را با این برچسبها به دنیا بشناسانید.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 22:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.