تلاش دولت آمریکا برای جلوگیری از انتشار "گزارش شکنجه"‌ سیا.

+15
رأی دهید
-5

Neda02 - اتاوا - کانادا
امریکا تو دوره اون بوش دیوانه این‌قدر توحش به خرج داده که الان حتی گفتنش عواقب وحشتناکی داره.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 00:02
bineshaan - لندن - انگلیس
اگر روش غرق مصنوعی یه شکنجه مخوف محسوب میشه پس شکنجه هایی که در جمهوری اسلامی انجام میشه و منجر به مرگ میشه رو باید گفت شکنجه مخوف مخوف مخوف. حالا اگه این شکنجه روی یه خانم پیر انجام بشه چطور؟ نمونش میشه زهرا کاظمی. یا روی یه جوان که نمونش میشه ستار بهشتی. و یا زین اعابدینی که جنازش رو بعد از ۱۵ سال به خانوادش نمیدن.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 00:44
perser68 - فلوریدا - آمریکا
احتمالاً در این شکنجه ها از بطری استفاده میشده برای پسرا و مردا و سنگسار هم درش به چشم میخوره که در خاور میانه اگه اسنادش رو بشه غوغا میشه ! هیچ کجا نه در خاور اسلام که این چیزا اصلاً وجود نداره!!! دستو پا بریدنم میگن توشه و شاید چشمم در میاوردن! از اسید پاشی چیزی نشنیدم که درش بوده باشه ;-)
دوشنبه 17 آذر 1393 - 23:29
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
جمهوری اسلامی هر کاری میکنه تو ایران و نهایتا همسایه‌های ایران میکنه.با امثال منافقین و داعش میکنه.ادعای صدور دموکراسی نداره.جنایت‌های آمریکا ده هزار کیلومتر دورتر از مرز آمریکا تو ویتنام و عراق و هیروشیما اتفاق افتاده و می‌‌آفته.با حربه صدور دموکراسی!جنایت‌هایی که روی هیتلر رو سفید میکنه.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 06:21
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
هرچند که یانکی جماعت به مردم خودش هم رحم نمیکنه و در ملا عام و روز روشن جوون بی‌ گناه رو به جرم رنگ پوستش تیر توو شقیه ‌اش خالی‌ میکنه و دادگاه ازش شکایت هم نمیکنه.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 06:25
hassan5 - تهران - ایران
میزاده عشقی -المان همین قدر که قبول کردی در جمهوری اسلامی شکنجه وجود دارد خودش یک پله تکامل هست که در ساندیس خور ها کم کم مشاهده میشود؟!
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 10:56
danial nabi - استكهلم - سوئد
جرج بوش خود یک نمونه از سادیسمی بودن جامعه آمریکا ‌ست. واقعا آدم باید دیوانه باشه یا عقده‌ای که از بد بختی کشور خودش به آمریکای سوپر توحش پناهنده بشه، این جور آدمک‌ها آدم نیستند یک جور مالیخولیا هستند که در کالبد انسان رخنه کردند.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 12:10
perser68 - فلوریدا - آمریکا
danial nabi - استکهلم - سوئد. پناهنده شده به آمریکا شرف داره به مزدوریه رژیمه لجنه آخوندی.. هرچند که پناهنده نیستم و دارم از آفتاب و هواش تو زمستون حال میکنم
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 15:52
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
واقعا خیلی خیلی مسخره و احمقانه هست بعضی مثلا ایرانی دارن سنگ آمریکا رو به هر شکلی به سینه میزنن، بسیاری از فعالان ضد جنگ و روزنامه نگارانی که در اینجا آزادانه دارن فعالیت میکنن خودشون از وضعیت بسیار اسفبار در زندانهای مخفی و آشکار امریکا و جنگ های متعدد در کشورهای بدبخت و جهان سوم حرف میزنن و بیش از 80 درصد مردم تو نظر سنجی ها در سایت های معروف ازش شاکی هستن حالا مردم بدبخت ما دارن از اینا دفاع میکنند، .. این را هم جزو روشنفکری میدونن، بمب اتمی هیروشیما و ناکازاکی رو هیچ کسی از یاد نمیبره و حتی تو خود آمریکا ملتشون سالگرد برگزار میکنن، تو جنگ عراق بر ایران بیشتر سلاح ها بر سر پدران و مادران همین افراد خاک بر سر رو کامل آمریکا تامین کرده بوده و اسنادش رو خود دولت آمریکا فاش کرده، هیچ کسی منکر شکنجه های دولت ایران نیست ولی واقعا احمقانه است که این همه جنایت آمریکا علیه عراق، افغانستان بدبخت، ویتنام، ژاپن و بیشتر کشورهای افریقایی رو یک انسان نادیده بگیره.کارهایی در عراق و افغانستان کردن که خودشون هم شرمشون میشه ازش حرف بزنن.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 19:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.