واکنش وزارت خارجه ایران به سخنان سرلشکر جعفری.

+86
رأی دهید
-2

razmandeh - استکهلم - سوئد
بابا... سپاه چهار پایان !!!! کمبود جنگ دارید ؟؟؟ ما حمایتتان می‌کنیم بروید عراق سوریه لبنان فلسطین ،،، بجنگید تا به درجه رفیع شهادت نائل شوید !!! هم شما به ارزویتان برسید هم مردم ایران،،،،،،،،،!!!!
یکشنبه 16 آذر 1393 - 15:35
animallover - آکلند - نیو زیلند
پارسال وقتی تیم فوتبال به جام جهانی راه یافت امام جمه مشهد گفت : عده‌ای مردم برای شادی به خابانها آمدهاند و میخواهند این پیروزی را صاحب شوند… این پیروزی برای اسلام است (یعنی خودشان ) حالا هم هنوز چیزی نشده اینها سر غنایم دعوا‌شان شده.
یکشنبه 16 آذر 1393 - 22:53
SAMOSHOMA - منچستر - انگلستان
سر کشگر؟ کشکر گرسنه؟ بابا چرا نمیخواهید قبول کنید که مردم ایرانو بی‌ چاره کردید.ای آدم فروش‌ها دست از آدم فروشی و اعدام هموطنانتان بر دارید.
دوشنبه 17 آذر 1393 - 02:03
سرسره - اهواز - ایران
razmandeh-سوئد- خوب گفتی دوست عزیز ولی به چهارپایان بی ازار تونین کردی بهتره بگی سپاه دیو واجنه خبیث
یکشنبه 16 آذر 1393 - 19:58
shahram73 - لندن - انگلیس
تشکر
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 02:30
زنده بادايران من - لرستان - ایران
خاک عالم بسرتان که شما خودتان را درمقابل بیگانگان آنقدر ذلیل می پندارید. بجای اینکه ازاقتدار وامنیت کشورتان دفاع کنید به فرماندهان ودلیرمردان اطن سرزمین توهین می کنید.شمایک عده افرادعقده ای تهی مغز ونادان.وخود فروخته هستید که فقط نان تان را از جاسوسی وفرومایگی وبندگی برای دشمنان این ملت بدست می آورید. تاکی می خواهیدسرتان را درزیر برف کرده.... بس است بیایید مثل مردم باشید اگر دین ؛اخلاق ندارید حداقل آزادمرد باشید. وقتی سرداران وفرماندهان ومتخصصان این مملکت آن هواپیمای بدون سرنشین را نشاندند که اینکار بسیار بزرگی است چرا نتوانند کارهای دیگر انجام بدهند. شما بجای نق زدن اگر راست می گویید بیایید به این کشورخدمت کنید و اگرهم نمی آیید دیگر زر زیادی نزنید.
‌سه شنبه 18 آذر 1393 - 12:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.