حمله خونین اوباش در پارکینگ خانه مسکونی

اعتراض ۲مرد میانسال به تجمع عده‌ای از اوباش در مقابل پارکینگ خانه‌شان، سرنوشت خونینی را برایشان رقم زد.

مردان جوان که گویا از اعتراض مردان میانسال عصبانی شده بودند با چاقو و قمه به آنها حمله کردند و حادثه هولناکی را رقم زدند.
این حادثه شامگاه سوم آذر‌ماه در خیابان 17اشتراکی در منطقه رجایی‌شهر کرج رخ داد. آن شب 2مرد 61و 57ساله که دوستانی صمیمی هستند، سوار بر خودروی خود وارد کوچه شدند تا به خانه‌شان بروند.

وقتی آنها به مقابل خانه رسیدند، حدود 7جوان را دیدند که مقابل در پارکینگ ایستاده و سرگرم گفت‌وگو بودند. مرد 61ساله شیشه ماشین را پایین کشید و از مردان جوان خواست آنجا را ترک کنند تا وی بتواند ماشینش را وارد پارکینگ خانه‌اش کند. اعتراض او اما باعث عصبانیت مردان جوان شد و چند نفر از آنها با گفتن فحش و ناسزا به مردان میانسال چند ضربه به ماشین آنها زدند و کنار رفتند.

مردان میانسال که حدس می‌زدند مردان جوان در حالت عادی نباشند، تصمیم گرفتند سکوت کنند و پس از باز‌شدن در پارکینگ وارد ساختمان شوند اما مردان شرور دست بردار نبودند. آنها پشت سر مردان میانسال وارد پارکینگ شدند و درحالی‌که چاقو و قمه در دست داشتند آنها را از داخل ماشین به بیرون کشیدند و شروع به ضرب و شتم کردند.

یکی از شاهدان حادثه در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: آنها بی‌محابا ضربات چاقو و قمه را بر بدن مردان میانسال وارد می‌کردند و این در حالی بود که همسایه‌ها و شاهدان جرأت نزدیک‌شدن به آنها و مداخله در درگیری را نداشتند.او ادامه می‌دهد: در همین هنگام پسر یکی از مردان میانسال که دانشجوی کارشناسی ارشد است از پله‌ها پایین آمد و با دیدن پیکر غرق خون پدرش به کمک او رفت اما مهاجمان به او نیز حمله و چندین ضربه چاقو به بدنش وارد کردند طوری که یکی از ضربات به قسمتی از ریه‌اش وارد شد و او را چند روز در بیمارستان بستری کرد.

مردان مهاجم پس از این حمله خونین به سرعت از ساختمان خارج شدند و برخی از آنها سوار بر یک خودروی پژو و بقیه نیز با پای پیاده فرار کردند. پسر یکی از مجروحان حادثه نیز به همشهری می‌گوید: به محض اطلاع از ماجرا پدرم و 2مجروح دیگر را به بیمارستان بردیم. پزشکان می‌گفتند یکی از ضربات چاقویی که به بدن دوست پدرم وارد شده از کنار قلب او عبور کرده و تنها یک معجزه باعث شده که وی از خطر مرگ نجات پیدا کند.

او ادامه می‌دهد: پس از این ماجرا با حضور در کلانتری 19باغستان از مهاجمان شکایت کردیم اما با گذشت چند روز از ماجرا هنوز هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است. هر بار که به کلانتری می‌رویم به ما جواب نمی‌دهند؛ حتی مجبور شده‌ایم که خودمان دنبال برخی استعلامات برویم. مرد جوان می‌گوید: با اینکه شاهدان شماره پلاک خودروی مهاجمان را یادداشت کرده‌اند اما روند رسیدگی به پرونده کند است و این در حالی است که حمله مهاجمان باعث شده که مجروحان، جراحات سختی ببینند و چند روز در بیمارستان بستری باشند. براساس این گزارش تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله خونین ادامه دارد.

+85
رأی دهید
-8

shahab46 - هانوفر - المان
بر روح خمینی لعنت با این کشوری که تحویل داد
یکشنبه 16 آذر 1393 - 12:09
hassan5 - تهران - ایران
اگر این اوباش توهین مختصری به ولایت کرده بودند تا حالا محاکمه و اعدام هم شده بودند؟!؟!
یکشنبه 16 آذر 1393 - 12:36
hamidesabz - لندن - انگلیس
خوب این طرز پی گیری پاسگاه ، بیانگر این است که این اراذل و اوباش چه کسانی بوده اند!!.
یکشنبه 16 آذر 1393 - 13:50
Neda02 - اتاوا - کانادا
ماشینی که شماره‌اش یادداشت شده و به پلیس هم گزارش شده حتما مال یک بسیجی‌‌ یا فک و فامیل سرداری چیزی بوده و گرنه راننده‌ و دوستانش تا الان به قتل قابیل به بعد تو ۳۰: ۲۰ اعتراف کرده بودن.
یکشنبه 16 آذر 1393 - 16:50
دژمن الله - روسیه - روسیه
بر روح خمینی البته لعنت! ولی این اوباشی گری و اولواتی گری فرهنگ قبل از انقلاب نکبت 57 هم بوده و فیلم فارسی ها مروج این فرهنگ بودند! این فرهنگ لمپنی و چاقوکشی از خود شما مردم کوچه و بازار ایرانه از چی دارید شکایت می کنید؟
یکشنبه 16 آذر 1393 - 14:32
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
بابا جان أین ملت چمدونم پر توقع هستند پلیس ایران کارهاى وابجبتر مثل دستگیرى جوانانى که happy میخونن داره نمیتونه وقتشو سر أین مسائل پیش پا افتاده حدر بده
یکشنبه 16 آذر 1393 - 17:14
raisjomhur - مشهد - ايران
شما ها چقدر ساده اید طرف دشمن داشته به این بهانه کشتنش که کسی شک نکنه عمدا هم 7 نفر بودن که اگر هم دستگیر شدن اعدام نشن
یکشنبه 16 آذر 1393 - 18:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.