به قیمت جان نوزادش از دیوید بکهام عکس گرفت

دیوید بکهام ستاره فوتبال، به تازگی سفری به ویتنام داشته است تا در برنامه‌های تبلیغی شرکت کند. سه روز پس از بازگشتش، او عکسی از سفر خود به ویتنام منتشر کرد که به بحثی ملی بدل شده است.

این عکس پر ماجرا تاکنون بیش از 700 هزار بار "لایک" شده است. در عکس خانمی طرفدار دیوید بکهام در حال راندن یک موتور سیکلت، عکسی از خودروی این ستاره فوتبال گرفته است.

خانم موتورسوار، کلاه ایمنی به سر ندارد و با یک دست در حال حرکت است و با تمامی این اوصاف، نوزاد در حال خوابش را نیز روی موتور با دو پایش نگه داشته است.

دیوید بکهام درباره این عکس در صفحه فیسبوک‌ نوشت: "هواداران می‌توانند عکس بگیرند اما مطمین نیستم که این امن‌ترین روش باشد".

کار به جایی رسیده است که کلنل دائو وین تانگ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ویتنام وادار به واکنش در این رابطه شده و گفته است پلیس در جستجوی این خانم است.

+47
رأی دهید
-19

همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
واقعا که این خارجی ها غیر از اینکه کافرن و به بهشت نمی رن و از آب حوض کوثر نمی خورن یه مقدار خل و چل هم هستن! اگه بیان ایران می فهمن که یک خانواده 6 نفره روی یک موتور چینی سوار می شن و کلاه و این سوسول بازیا رو هم ندارن و آب از آب تکون نمی خوره!
جمعه 14 آذر 1393 - 11:39
raha1984 - هامبورگ - المان
وای عاشق جذابیت و مردونگیشم !!
جمعه 14 آذر 1393 - 17:09
جنگنده - تهران - ایران
چقدر انسان میتواند حقیر و خودکمبین باشد که برای گرفتن عکس از یک انسان دیگر،‌ جان فرزند خود را به خطر بیاندازد. تمام این کثافتکاریها زیر سر رسانه ها و تبلیغات کثیفشون برای شهرت چند انسان که متاسفانه اکثرشون فاسد هم هستند میباشد.
یکشنبه 16 آذر 1393 - 07:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.