اعتراض و گریه ملی‌پوشان در رختکن استقلال /گناه ما چیست که این همه فحش ناموس می‌خوریم؟!

ملی پوشان استقلال به شدت از دست بعضی از هواداران ناراحت هستند.

به گزارش خبرورزشی؛استقلال برای عبور موقت از بحران نیاز مبرم داشت تا از مصاف با راه‌آهن برنده بیرون بیاید اما برای این مهم با مشکلات بسیار زیادی دست‌ و پنجه نرم می‌کرد از جمله پایین بودن روحیه و انگیزه بازیکنان به خاطر هفته‌ها ناکامی و...

اما در همین گیر و دار اتفاقات دیگری هم روی سکوهای ورزشگاه آزادی رخ داد که بیشتر به شرایط نامطلوب اردوی استقلال دامن زد تا جایی که بین دو نیمه چند تن از ملی‌پوشان استقلال قصد ورود به زمین را نداشتند و تنها با وساطت کادرفنی حاضر به ادامه بازی شدند چون دیدند تیم‌شان تنها همان 11 بازیکن داخل زمین را در اختیار دارد و نیمکتش خالی از مهره است.

ماجرا از اواسط نیمه اول آغاز شد؛ جایی که نزدیک هزار طرفدار استقلالی حاضر در ورزشگاه شروع به شعار دادن علیه بازیکنان ملی‌پوش تیم از جمله امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌‌زاده و حتی خسرو حیدری کردند و در این بین با حمایت از محسن فروزان او را متعصب‌ترین ملی‌پوش خود نامیدند! به اذعان طرفداران، ملی‌پوشان در هفته‌های گذشته بدترین نمایش ممکن را در تیم ارائه کرده و باعث و بانی باخت در دربی و حذف از جام‌حذفی شدند از همین‌رو هرچه شعار و بد و بیراه بلد بودند در قبال آنها به کار بردند تا جایی که بازیکنان به دور از چشم فیلمبرداران بازی درگیری‌های شدیدی با سکوها پیدا کردند که از جمله آنها می‌توان به اشاره دست بیک‌‌زاده و صادقی به سمت طرفداران اشاره کرد چون آنها بیش از 15 دقیقه بدترین هتاکی‌ها را شنیده بودند.

متوقف شدن در نیمه اول مقابل راه‌آهن فشارها را بیشتر کرد تا جایی که در بین دو نیمه وقتی بازیکنان قصد ورود به رختکن را داشتند شعارها علیه آنها بیشتر شد و بیک‌‌زاده و صادقی از کوره دررفته و به طرفداران واکنش‌های تندتری نشان دادند. مربیان استقلال در غیاب سرمربی بلافاصله وارد عمل شده و بازیکنان را به سمت رختکن روانه کردند اما وارد شدن به رختکن و دیدن سرمربی کافی بود تا بغض اکثر ملی‌پوشان بترکد و شروع به انتقاد از وضعیت کنند. یکی از استقلالی‌ها خطاب به سرمربی گفت: «آقای قلعه‌نویی شنیدید چه بی‌احترامی‌هایی به ما و خانواده‌مان شد؟ گناه ما چیست که مستحق این بد و بیراه‌ها باشیم؟ مگر برای استقلال کم گذاشتیم؟ با مصدومیت بازی نکردیم که خود شما می‌دانید بازی کردیم، پول‌مان را گرفتیم که می‌دانید نگرفتیم! کم‌کاری کردیم آن هم می‌دانید که در ذات ما و بقیه بچه‌های تیم نیست چون همه هدف‌شان موفقیت استقلال است نه ‌فرد و افراد خاص و...»

هاشم بیک‌‌زاده هم در گوشه‌ای از رختکن تاب تحمل این فشارها را نداشت و برای دقایقی با گریه‌های خود جو رختکن را سنگین‌تر کرد و مدعی شد دیگر نمی‌تواند با این وضعیت روحی و روانی برای تیم به میدان برود و بهتر است تعویض شود. سرمربی استقلال در واکنش به اتفاقات رخ داده روی سکوها گفت: «مگر خود من چند هفته است این شعارها و بی‌احترامی‌ها را نمی‌شنوم؟! اما ماندم و تحمل کردم تا استقلال به روزهای خوبش برگردد. آنها که شعار می‌دهند طرفدار واقعی استقلال نیستند و تنها چند تماشاگرنما هستند که از جانب برخی افراد دائم‌الخمر و معتاد! اجیر شده‌اند تا جو تیم را به‌هم بریزند. بلند شوید و خودتان را جمع و جورکنید، الان وقت ناراحت شدن و قهر کردن نیست چون پای آبروی استقلال و خودمان در میان است».
سرمربی استقلال سپس به سمت بیک‌‌زاده رفت و با کشیدن دستی روی سر این بازیکن جلوی گریه و اشک ریختن او را گرفت و از مدافع ملی‌پوش خود خواست در نیمه دوم بیشتر تلاش کند تا استقلال از بحران خارج شود.

به هر شکلی بود استقلال وارد میدان شد اما جو به حدی روی تیم سنگینی می‌کرد که استرس کاملاً در ساق پا و افکار بازیکنان دیده می‌شد. نکته‌ای که سرمربی استقلال پای گیرنده تلویزیونی داخل رختکن مدام به آن اشاره می‌کرد. با گل سجاد شهباززاده کمی اوضاع آرام‌تر شد اما حاکم شدن تفکرات دفاعی در 20 دقیقه پایانی آن‌هم مقابل تیم ضعیفی چون راه‌آهن باعث شد تا در چند صحنه دروازه استقلال تا مرز باز شدن پیش برود و در این بین نفراتی مثل امیرحسین صادقی، بیک‌زاده، ابراهیمی و حیدری دچار اشتباهات فردی شوند. اندک طرفداران حاضر هم بار دیگر شعارها را آغاز کردند تا به محض سوت پایان بازی درگیری‌ها به اوج خود برسد. جایی که امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌‌زاده و... با طرفداران بگو مگو کردند و بعد هم در میکسدزون ورزشگاه به رفتار طرفداران اعتراض و نوای جدایی سر دادند تا اوضاع استقلال همچنان بحرانی باشد.

+46
رأی دهید
-16

esfahani90 - اصفهان - ایران
با سلام. واقعا جای تأسّف و افسوس که چرا این قدر یک سری بی‌ تربییت و اقدهی که مشکلات شخصی‌ اجتماعی و و سعی‌ و کوشش با فوش و حرف‌های رکیک در حل کردن مشکلات خود. هر چند جامعه ایران بیمار و هزارن مشکل داره و نه می‌گذرند و نه میخواهند که مشکلات حل شود .من معذرت از یکا یک بازیکن‌ها و خانواده‌ی عزیزشان. به عنوان کسی‌ که سال‌ها در اروپا و مخصوصا با فوتبال آلمان آشنایی نسبی‌ داشته و دارم این تئاتر بازی‌ها و بی‌ نظم ترتیب و قهر کن‌ها بحث‌های حقوقی و مالی این بازی کن با مربی‌ یا آن مرنی به فلان بازیکن بد بیرا بگوید و و یکی‌ از این چیز‌ها را در فوتبال آلمان از کلاس ۹ بگیر تا دسته دو و بوندسلیگا ندیده و نشنیدم لذا جای تعجب نیست چرا آلمان ۴ بار قهرمان جهان و ما‌ها روی هم هنوز ۵ تا گًل در جام جهانی‌ نزدیم اختلاف سالی‌ نه نوری هست بین ما‌ها و آن‌ها نه فقط در ورزش و فوتبال.
‌چهارشنبه 12 آذر 1393 - 13:32
92ارشام - لندن - ایران
فوتبالیست نمونه،تماشاگر نمونه،جراح اسیدپاش نمونه،اسیدپاشان اصفهان نمونه و...اینها همه پس از انقلاب بدنیا امده اند و زمان پهلوی را ندیده اند.گناه بی ادبی. این افراد و بسیاری دیگر بر گردن کیست؟صادرکردن انقلاب همین بود؟!
‌چهارشنبه 12 آذر 1393 - 14:39
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
بی‌ ادبی‌ و توهین به هیچ عنوان پسندیده نیست . گاهی‌ بعضی‌ از افراد کری خواندن رو به توهین تبدیل میکنند . این برای هر تیمی اتفاق میافتد که دچار ضعف بشه و نباید فراموش کنیم همه تیم‌‌ها هم سعی‌ میکنند در برابر پرسپولیس و استقلال بهترین عملکرد رو داشته باشند تا دیده بشوند . امیدوارم هوادار‌ها دست از این فرهنگ تازه و بد بردارند .
‌چهارشنبه 12 آذر 1393 - 15:13
abdolmalek - رامسر - ایران
به هر حال از کیسه و طرفداراش انتظاری بیشتر از این نمیره...همه اینا اثرات باخت تو دربیه..هرجا سخن از پرسپولیس است،دهان اس تق لال سرویس است...10-10-10
‌چهارشنبه 12 آذر 1393 - 16:09
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
خدا درو تخته را خوب با هم جور میکنه،!،تیمی که سوراخ باشه هواداراش هم بی‌ اخلاق و نمک نشناس میشه،،آخ آخ که سوزش دربی تموم شدنی و خوب شدنی نیست،باز شانس آوردن کیسه‌ها که ترکی به داوری برگشت و کیسه‌ها رنگ برد را دیدن،،اگه ترکی‌ از اول فصل بود کیسه‌ها الان صدر نشین بودن ،ما که چهار دربی را پشت سر هم باختیم اما کمتر از گل به بازیکنامون نگفتیم ،اما این کیسه‌ها دو دربی هست که باختن دیگه خواهر مادر واسه بازیکن‌هاشون نذاشتن،،این همه اخلاق نوبره واالله،،،خسته شدیم از بس که ده‌‌‌ نفره بردیم :)
‌چهارشنبه 12 آذر 1393 - 16:52
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
هههاا ، نوش جون‌تون ! سلام بر پرسپولیسی‌های عزیز که در بدترین شرایط حامی‌ِ تیم بودند !
‌چهارشنبه 12 آذر 1393 - 21:57
alireza-holland - آمستردام - هلند
سلام،من خودم یک پرسپولیسی ۲آتیشه هستم،ولی‌ با خواندن این متن واقعا ناراحت شدم.پرسپولیس،استقلال،نفت و تراکتور نداره.فوتبال یا والیبال چه فرقی‌ می‌کنه،مهم اینکه خیلی چیزا دیگه از بین رفته ،مثل احترام .بیچاره داورها ،همش فحش خواهر میخورند
‌چهارشنبه 12 آذر 1393 - 23:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.