تولد 7 قلوها در مشهد

مادر جوان مشهدی در دومین بارداری‌اش هفت قلو به‌دنیا آورد که یکی از آنها پس از زایمان جان سپرد.
شامگاه 8 آذرماه سال‌جاری زن جوانی برای به‌دنیا آوردن هفت قلوهایش راهی بیمارستان ام‌البنین (س) مشهد شد تا فرشته‌های کوچولویش متولد شوند.
«ندا» 24 ساله که هنوز در بهت تولد هفت قلوهایش است به شوک گفت: وقتی متوجه شدم باردارم خیلی خوشحال شدم اما با انجام آزمایش برای سلامتی فرزندم در سه ماهگی فهمیدم به جای یک کوچولو، هفت قلو باردارم. آن لحظه من و همسرم از شنیدن این خبر خیلی شوکه شدیم، حال خیلی عجیبی داشتم اما وقتی به خودم آمدم خدا را شکر کردم.
این مادر جوان در ادامه گفت: در ماه هفتم بارداری فرزندانم را به دنیا آوردم و فهمیدم خدا دو پسر و پنج دختر به زندگی‌ام هدیه کرده است اما متأسفانه پس از زایمان یکی از پسرانم درگذشت.
حالا که فرشته کوچولوهایم قدم در این دنیا گذاشته‌اند نمی‌دانم چگونه باید از آنها نگهداری کنم چرا که همسرم یک کارگر ساده است که در گمرک کار می‌کند و درآمدی نداریم، پدرم نیز زنده نیست و مادرم برای گذران زندگی کارگری می‌کند.
زن 24 ساله ادامه داد: من و همسرم با مادرم در خانه‌ کوچکی در شهرستان درگز زندگی می‌کنیم و من برای وضع حمل به مشهد و خانه خواهرم آمدم.
تنها نگرانی‌ام آینده هفت فرزندم است که نمی‌دانم باید چگونه با این مشکلات و هزینه‌های بالا، مخارج زندگی آنها را تهیه کنیم؟!
هنوز نتوانستم شش قلوهایم را ببینم و لحظه‌شماری می‌کنم حداقل با دیدن فرشته‌های کوچکم دلم آرام گیرد.
بنابر این گزارش شش قلوها در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) در دستگاه «انکباتور» قرار دارند و تحت نظر پزشکان متخصص هستند.

+114
رأی دهید
-8

Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
خدا بهتون بهتون ببقشه...نازن
دوشنبه 10 آذر 1393 - 12:03
Neda02 - اتاوا - کانادا
داشتن شش تا عروسک شما رو دلشاد می کنه. من براتون صبر، سلامت و البته پول فراوان آرزو می‌کنم.
دوشنبه 10 آذر 1393 - 13:47
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
امیدوارم دولت به شما کمک کنه. ایکاش آدرس و مشخصات این پدر را داشتم تا به سهم خودم کمکی به این خانواده کرده باشم، میدونم زندگی در ایران سخته، مخصوصا اگر پدر یک شش قلو هم باشی و فقط حقوق کارگری دریافت کنی
دوشنبه 10 آذر 1393 - 12:50
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
ای ماشالا..چه کرده آقا؟ نگران نباش خوب موقعی به پست این حکومت خوردید و درحقیقت جفت 6 آوردی خبرنداری
دوشنبه 10 آذر 1393 - 14:39
perser68 - فلوریدا - آمریکا
تو بگذار اینا سالمو سلامت از بیمارستان خارج شن!!! بیچاره انقدر تو زندگیش بدبختی کشیده که نمیدونه خوشحال باشه یا ناراحت!!! اگه میتونستم خودم نزدیکشون باشم واقعاً کمک مالی بهشون میکردم، نه اینکه طرفدار زیاد شدنه جمعیت باشم. ببینیم حکومته نابه محمدی به زور میخواد که مردم سرباز برای گرفتنه قدس بزان چه کمکی به این خونواده میکنه، هرچند هیچی نشده یه سربازو از دست داده تا اینجاش و از این ۵تا دختر چندتاشون نانچیکو بدست خواهند شد، باید صبر کردو دید . امیدوارم همشون سالم به خونه برن :)
دوشنبه 10 آذر 1393 - 16:08
مترلینگ - منچستر - انگلستان
مبارک باشه امیدوارم که قدومشان پر از برکت وشادی ورزق وروزی فاوان باشه وهمه شان سلامت بمانند ولی هف تا و در ماه هفتم بدنیا امدن سخته حتما هرکدون نیم کیلو هفتصد گرو هستند به حرحال مبارک باشه
دوشنبه 10 آذر 1393 - 18:59
Shirdel - لندن - انگلیس
خدایا شکرت به یکی هفتا یک جا میدی به یه نفر هم یه دونش هم نمیدی
دوشنبه 10 آذر 1393 - 20:03
سرسره - اهواز - ایران
این خامنه ای ملعون که هی برای افزایش جمعیت سخنرانی میکنه باید به داد این خانواده برسه یعنی از پولهایی که حق مسلم این مادر وبچه هاش هست وبه گردن کلفتهای لبنانی وفلسطینی وحوزه های علمیه میبخشه بهشون همه جوره کمک کنه- چه کوچولوهای نازی خدا نگهشون داره
دوشنبه 10 آذر 1393 - 22:01
*Fanoos* - ایران - ایران
مبارک باشه، امیدوارم دولت و مسئولین که دنبال طرح افزایش جمعیت هستند، برای خانواده شما کمک مقرری ماهانه درمانی، پوشاکی، تحصیلی، مسکنی برای 6 بچه فعلی و قبلی تا دیپلم در نظر بگیرند.
دوشنبه 10 آذر 1393 - 22:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.