دانشجو: نگذاشتند احمدی‌نژاد امیرکبیر دوم شود / علیرضا احمدی نژاد: روز استیضاح کردان گریه ام گرفته بود!

کامران دانشجو وزیر علوم دولت احمدی نژاد در گفت و گویی با روزنامه رسالت گفت که عده ای نگذاشتند احمدی نژآد امیر کبیر دوم شود.

دانشجو در این گفت وگو اظهار کرد:
 «درآخرین ملاقاتی که دولت دهم با حضرت آقا داشتند فرمودند: "این دولت ( منظور آقای فلانی آقای فلانی نیست که مجموعه دولت را....)  شعارهای انقلاب را سر دست گرفت و زنده کرد".

 پس وزرای آقای احمدی‌نژاد وزرای اصولگرایی هستند. اینکه اطراف آقای احمدی‌نژاد را یک عده گرفتند، آقای احمدی‌نژاد را از آن مسیری که باید می‌رفت این یکی دو سال آخر جدایش کردند(مسئله دیگری است).

به اعتقاد من می‌شد یک امیرکبیر دومی را در ایران داشته باشیم عده‌ای نمی‌خواستند که این بشود، فکر می‌کنم نشستند دولبه یک قیچی را درست کردند از این ور زدند از آن طرف هم یک سری افراد هم اطراف خود آقای احمدی‌نژاد، و تبدیل کردند به آن چیزی که شد!.»

علیرضا احمدی نژاد: روز استیضاح کردان گریه ام گرفته بود!

علیرضا احمدی نژاد فرزند محمود احمدی نژاد در صفحه فیس بوک خود نوشت: روز استیضاح آقای کردان سر کلاس طراحی اجزا بودم و از رادیو گوش میدادم! هیچ وقت یادم نمی ره که سرکلاس داشتم گریه می کردم و اصلا حواسم نبود که همه دارن نگام می کنن!اون روز ظلمی شد که به نظرم هیچ وقت جبران نخواهد شد. اون اتفاق مقدمه خیلی اتفاقات دیگه بود

+11
رأی دهید
-145

Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
راست میگه، مرحوم پدرم میگفت که با گوشهاى خودش شنیده بود که امیر کبیر یکبار گفت اون ممه را لولو برد!
یکشنبه 9 آذر 1393 - 19:10
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
رمز موفقیت سران جمهورى اسلامى در اینجاست که سر کلاس همواره رادیو گوش داده و اشک میریخته اند.
یکشنبه 9 آذر 1393 - 19:13
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
خدایا به هرکس(یا هر ملتی) که عقل دادی همه چیز دادی و به هرکس که عقل ندادی هیچ ندادی!!!
یکشنبه 9 آذر 1393 - 19:25
paksan - آمریکا - آمریکا
آدم متقلبی که برای گرفتن حقوق و مزایا و شغل دیگران دکترای تقلبی درست میکنه براش واقعاً قابل ترحم هستش؟ توانایی افراد در تقلب دلیلی بر استعداد افراد نیست و متاسفانه وقتی افراد به خاطر روابط پله های دانش رو بدون داشتن صلاحیت راحت طی میکنند و مدرک میگیرند ضربه اصلی را در میان مدت کشور خواهد خورد کشوری که مقاماتش مدراک بالا دارند ولی در عمل این تحصیلات بیشتر باعث فشل شدن کشور خواهد شد به طوری که بعضی مواقع مردم واقعاً فکر میکنند اگر مثلاً نانوا سرکوچه هم رئیس جمهور یا نماینده مجلس بود بهتر از اینا تصمیم میگرفت. الان مجلس شورای اسلامی به معنای واقعی کلمه مجلس بی سوادهای مدرک دار هستش. آدمهایی که مدارک جعلی دارند و با روابط حتی استاد دانشگاه هستند و دکتراهایی دارند که اگر واقعیت داشت باید در رشته خودشان متخصص می بودند ولی اینها هیچ موفقیتی در رشته ای که دکتراش رو گرفته نداشته و ندارند و فقط مجلس نشین شدن؟!و حقوق مادام العمرش
یکشنبه 9 آذر 1393 - 19:31
Ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک
طراهی اجزاء؟ چهار تا بیسواد بشنون فکر میکنن طراهی اجزاء از مریخ اومده و این بابا هم اولین کسی یه که اره دیگه...اخه شپش افه واسه چی میای؟ خدا میدونه چه مخایی که تو بند زیر شلواریشون هم نیستی بیکارن. طراحی اجزاء!!!!!!
یکشنبه 9 آذر 1393 - 19:40
m_r - سیدنی - استرالیا
با درود. افسوس و حیف از لغت امیر کبیر که در ارتباط با که با این بی‌ سواد و احمقی مثل احمقی نژاد آورده میشود. به امید روزی که نسل حیوان‌های کثیف و احمقی مثل این احمقی نژاد ها از بین برود که عقاید و افکار بسیار کثیف و فاشیست مذهبی‌ داشته و قادر به انجام هر کاری هستند تا افکار و عقاید پلید خود را پیاده کنند. فراموش نشود درآمد نفتی‌ که این لعنتی احمقی نژاد در دوران سیاه ۸ سالش داشت یک چیزی حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد دلار که حدود دو برابر نیم از درامد نفت کشور در پنجاه سال گذشته حال با این درآمد و پولها چه کردند و چی‌ شد خدا داند.
یکشنبه 9 آذر 1393 - 19:57
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
اگر چه در زمانِ دولتش چی‌ِ کی‌ یا کی‌ِ چی‌ یا چی‌ چیه امیر کبیر هم نبود اما امیدوارم عاقبتِ امیر کبیر نصیبش شود ! اگر چه بعید می‌‌دانم چون محمود کلا به همام نمیرود مگر آنکه به زور ببرندش !
یکشنبه 9 آذر 1393 - 20:00
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
گوساله سر کلاس رادیو گوش میکردى؟مطمئنى سر کلاس بودى؟ تو طویله نبودى؟
یکشنبه 9 آذر 1393 - 20:50
اسداله میرزا - کلن - آلمان
یا وقاحت و بی‌ شرمی این گرگها رو به این مهملات واا داشته یا یکی‌ از علائم ذوب شدن در ولایت وقیح مبتلا به پارانویا می‌باشد !!! این جفنگیات حتی برای مصرف داخلی‌ هم در حال حاضر هیچ خاصیتی ندارد !!
یکشنبه 9 آذر 1393 - 21:07
opinion - هامبورگ - آلمان
برید ..ها..مملکت رو به گندی کشیدید که ازش دربیا نیست اونوقت برمیگردید با کمال پررویی از اون سارق دیوانهء بیشرف دفاع هم میکنید؟ همین کم بود که بچه .... اون احمدی نژاد هم واسه ما آدم بشه و چیز بنویسه.چه باورش شده آدمه؟خدایا مملکت رو از دست این حیوانات نجات بده...
یکشنبه 9 آذر 1393 - 20:57
Afshin London - لندن - انگلستان
من میگم قبول، این امیرکبیره، فقط هرچه زودتر ببرینش حمام فین کاشان جون مادرتون
یکشنبه 9 آذر 1393 - 21:51
greentree - تهران - ایران
مردک فرومایه تو در فساد و خیانت به کشور دست تمام تمامی‌ قاتل‌های سریالی ،راهزن‌های ایران را از پشت بستی ، .........................بیچاره روح امیر کبیر تو قبر لرزید وقتی‌ چنین شیطانی احمدی‌ نژاد را با آن‌ مقایسه کرد
یکشنبه 9 آذر 1393 - 22:25
greentree - تهران - ایران
این دانشجو و برادران و هم دستانش چنان خیانتی به علم و دانش ایران کردند که در تاریخ بی‌ نظیره چنین روزهای سیاهی ،،،به تمامی‌ افراد بی‌سواد مذهبی‌ مدرک فروختند
یکشنبه 9 آذر 1393 - 22:27
animallover - آکلند - نیو زیلند
ایشان ٨ سال وقت داشته و بالاترین اختیارات تاریخ ریا ست جمهوری ایران را به همراه پشتیبانی رهبری ,امامان جعمه , سپاه , مجلس وووو داشته و میتونسته که امیر کبیر اول باشه ,,, وقتی نتونسته نشوندهنده بی عرضگی و کوتاه فکری , نا مدریتی , مشنگی , بیرون باغی , وووو است… داداش شما کتاب تاریخ دوم راهنمای را بخوان تا درست امیر کبیر را بشناسی .
یکشنبه 9 آذر 1393 - 23:11
fesgeli - سوئد - اوپسالا
مونگول این بابا هه هه هه...
یکشنبه 9 آذر 1393 - 23:45
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
توله سگ جرمن قشنگتر و خوشرنگتر از توله احمدی نژاد است!
یکشنبه 9 آذر 1393 - 23:45
amir-amir - تورنتو - كانادا
امیر کبیر اگر زنده بود و صاحب قدرت یک تن از شما ها در عرصه حکومتى وجود نداشت. اسم او را آلوده نکنید که صد تا امٽال شما ها یک تار موى او نخواهید شد.
دوشنبه 10 آذر 1393 - 00:08
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
والله راست میگه ,,بالله راست میگه ,,,اینهمه پول نفت رو یک راست سرازیر میکرد تو حلق چین و روسیه و مابقی گدا گشنه ها ,,ایجاد کار میکرد اونجاها ,,باعث تولید علم و ثروت میشد . اگه یه دو سال دیگه بهش وقت میدادن میشد امیرکبیر ونوزئلا ,,,امیر کبیر جزائر فارو ,,امیر کبیر جزائر قمر ,,امیر کبیر بولیوی ,امیر کبیر فلسطین و لبنان توأمان (با حفظ سمت ). این فکر خدمت بود ,,لامصب هر جا خارج از ایران پا میزاشت فکر اباد کردن بود ,,مخش کار میکرد واسه آبادانی ,بدبختی اینجا بود فقط معده اش تو ایران کار میکرد ,,,بنده خدا بیرون روی زیاد داشت !
دوشنبه 10 آذر 1393 - 00:42
92ارشام - لندن - ایران
علیرضاجان چراگریه کردی؟خوب جعل مدرک،تقلب،گرفتن دستمزد با مدرک دکتری نداشته،تدریس در دانشگاه برای فوق لیسانس (استاددیپلم)و...باید دردادگاه مجازات میشد.گرچه گریه ات شاید بدلیل این بوده که بابات با چه بیسوادهایی همکاری میکرده که جهت روشن شدنت،بگویم بابات ازهمه اینها بیسوادتر و شارلاتانتربود.این هشت سال در تاریخ ثبت میشود و باباجونت در ردیف فتحعلیشاه هیچکاره و یورش گران به ایران جادارد.شما تلاش کنید از اودوری کنید.
یکشنبه 9 آذر 1393 - 22:05
مترلینگ - منچستر - انگلستان
من موندم یه چند روزیه از ولایی ها خبری نیست کجا رفتن؟بیان ترک ها زیاد شده نیاز به ماله کشیه
دوشنبه 10 آذر 1393 - 01:41
omidvaran - نورکل - امریکا
احمقی نژاد با دوردادن به زباله هایی مثل تو بود که فاتحه این مملکت روخوند تعجبی نداره که زالوهایی مثل تو اون کودن ابله رو امیر کبیر بنامی !!. تودهنی مردم درانتخابات خیلی چیزهاروروشن کرد وتف به ریش احمقی نژاد انداخت وبرای همیشه ابلهانی مثل توواحمقی نژاد رو تو سطل زباله انداخت
دوشنبه 10 آذر 1393 - 06:04
بیژن۵۴ - اهواز - ایران
دو کلوم هم از ننه جون عروس
دوشنبه 10 آذر 1393 - 10:33
fafa316 - تهران - ایران
به قیافه احمدی نژاد کار ندارم ولی اگر کارهایی که می کرد با فکر و مشورت اهل فن بود وضعیت اینگونه نمی شد متاسفانه تکبر و غرور منحرفش کرد
دوشنبه 10 آذر 1393 - 11:25
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
از نظرِ رکورد دار شدن در وقاحت ، اسمِ احمدی‌ نژاد و دولتش باید در کتابِ گینس ثبت شود.
‌سه شنبه 11 آذر 1393 - 17:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.