روایت قربانیان از حملات زنجیره‌ای به زنان در جهرم

فرهیختگان :   از روزی که عامل اسیدپاشی، زیبایی و سلامتی چند دختر را در اصفهان از بین برد تا روزی که متهمی 25 ساله چاقو به دست در خیابان‌های جهرم بدون هیچ دلیلی از پشت سر به خانم‌ها حمله کرد بیش از دو ماه می‌گذرد؛ متهم جهرمی دستگیر شده و عامل اسیدپاشی هنوز متواری است.
متهم جهرمی که در اعترافات خود به‌دست آوردن آرامش از چاقو زدن به خانم‌ها را به‌عنوان انگیزه مطرح کرده است، حدود 72 ساعت پس از آخرین حمله به زنان جهرمی دستگیر شد.
پیگیری خبرنگار فرهیختگان درباره این حادثه حاکی از آن است که پنج زن در این ماجرا قربانی شده‌اند و همه آنها از ناحیه پشت و پهلو مورد اصابت چاقو قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود این زنان که به‌صورت پیاده یا سرنشین خودرو در حال تردد در خیابان‌های جهرم بوده‌اند از طرف فردی که در خودرو یا روی موتورسیکلت نشسته بوده، مورد حمله قرار گرفته‌اند.
حال چهار قربانی رو به بهبود است و یکی از زنان جوان این حادثه وضعیت نامساعدی دارد. او در گفت‌و‌گو با فرهیختگان ماجرای شب حادثه را روایت کرده است. این حوادث که در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته رخ داده و پنج قربانی داشته است.
 

به من گفت ساکت نشوی چاقو می‌زنم


یکی از قربانیان این حادثه که بیشترین آسیب را دیده است، گفت: «من ساعت هشت شب روز دوشنبه در حال برگشتن به خانه بودم. دقیقا لحظه‌ای که می‌خواستم بپیچم داخل کوچه این اتفاق افتاد. یک موتورسوار به خودروی من نزدیک شد و به داخل خودرو اسپری پاشید، به‌طوری که چشمانم سوخت و به سرفه افتادم.»
او با اشاره به اینکه فکر می‌کرده او قصد سرقت خودرو را دارد، گفت: «از ترس اینکه بیهوش نشوم نفسم را حبس کردم، سوئیچ را از خودرو برداشتم و از آن پیاده شدم و او نیز از موتور پیاده شد و به سمت من آمد.»
وی با اشاره به اینکه با صدای بلند فریاد می‌زده و کمک می‌خواسته، ادامه داد: «مدام تکرار می‌کرد اگر صدایت را قطع نکنی چاقو می‌زنم و من وقتی دیدم در دستش چاقو دارد ساکت شدم. با این حال ضربه محکمی به پهلویم وارد کرد و وقتی می‌خواست برود با چاقو ضربه‌ای نیز به دست راستم زد.»
این قربانی در رابطه با اینکه پلیس از اعترافات این متهم چه می‌گوید، گفت: «متهم در اعترافات خود گفته وقتی به زن‌ها چاقو می‌زنم به آرامش می‌رسم.» این زن که خواست اسمش منتشر نشود، در رابطه با پیگیری‌های مسئولان گفت: «تاکنون پیگیری‌ها بسیار خوب بوده و از استانداری تا اعضای شورای شهر همه به دیدنم آمده‌اند و پیگیر موضوع هستند.»
این زن 34 ساله در رابطه با وضعیتش گفت: «تاکنون یک عمل جراحی داشته‌ام و برای اینکه بفهمند به اعضای داخلی‌ام هم آسیب وارد شده یا خیر، شکمم را باز کرده‌اند. دست راستم نیز بخیه خورده و رو به بهبود است.»


  هرگز رضایت نمی‌دهیم


همسر یکی از زنانی که از قربانیان این ماجرا بود در رابطه با روز حادثه به فرهیختگان گفت: «سه‌شنبه‌شب هفته گذشته همسرم در بلوار مطهری جهرم در حال تردد بود که ناگهان فردی از داخل خودرو و از پنجره راننده با چاقو به پشت همسرم ضربه وارد کرد و به‌سرعت متواری شد.»
وی ادامه داد: «با توجه به پارگی مانتو و شلوار همسرم و خونریزی شدیدی که داشته مردم به کمک او رفتند، اما متهم از محل حادثه فرار کرده است.» او با اشاره به اینکه اگر ضربه چاقو کمی عمیق‌تر بود امکان فلج شدن پا وجود داشت، افزود: «خدا را شکر که وضعیت همسرم رو به بهبود است، اما ما هرگز رضایت نخواهیم داد.»
همسر این قربانی همچنین با بیان اینکه پلیس به آنها گفته متهم بیماری جنسی دارد، گفت: «او در هوشیاری کامل است و بیماری روانی ندارد و حتما باید مجازات شود. حتی پدر متهم نیز گفته باید حکم برای پسرم اجرا شود.» او در رابطه با اعترافات متهم گفت: «گویا وی در اعترافاتش هیچ‌انگیزه‌ای را عنوان نکرده و به همه خانم‌ها از پشت حمله می‌کرده و حتی صورت هیچ‌کدام‌شان را ندیده است.»

با ناامنی مقابله می‌کنیم


در همین حال معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم از دستگیری این متهم در جهرم خبر داد. حجت‌الله رضایی گفت: «با تلاش ماموران امنیتی، اطلاعاتی، قضایی، بسیج و همراهی مردم، عامل ناامنی برای زنان و کسی ‌که قصد مزاحمت و تعرض به نوامیس مردم را داشت، دستگیر شد.» وی گفت: «متهم به عمل قبیح خود اقرار کرده‌ و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضایی است.»
رئیس شورای تامین شهرستان جهرم تاکید کرد: «با هرگونه ناامنی و کسانی که قصد اخلال در نظم عمومی را داشته باشند، به‌شدت برخورد خواهیم کرد.» دیروز هم امام جمعه جهرم خواستار تعیین اشد مجازات برای عامل حمله به زنان جهرمی شد. لطف‌الله دژاکام به ایرنا گفت: «تسامح در این مسائل سبب جرات دیگران در ارتکاب این کارها می‌شود.»

+67
رأی دهید
-2

عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
بدون شک اعدام میشه
یکشنبه 9 آذر 1393 - 13:23
فارسان - مرکزی - ایران
مبارک است انشا الله !!! این مذهبیون آدم خوار تغییر منو داده اند و چاقو را برای خوردن از جای تازهای شروع کردند !!!؟تقبلل الله
یکشنبه 9 آذر 1393 - 14:03
سامسونگ.لیمو - رم - ایتالیا
اخلاق از بین رفته تو مملکت !!!واقعا خشونت زیاد شده
یکشنبه 9 آذر 1393 - 15:46
greentree - تهران - ایران
اینها بازو‌های تروریستی باند مصباح یزدی هستند و هرگز محاکمه و مجازات نخواهند شد ، تنها راه مبارزه انتقام شخصی‌ یا گروهی از این اوباشان اسلامی هست ...مردم اسلحه و اسید باید تهیه کنند و منتظر فرصت باشند .در ضمن خانه‌های این افراد را باید اول شناسایی کرد ..
یکشنبه 9 آذر 1393 - 16:33
razmandeh - استکهلم - سوئد
یکی‌ هنوز نپرسیده چرا اسم این جانی و چاقو کش را نگفتندند؟؟؟؟ چون پسر سرهنگ پاسدار بوده!!!!! اسمشو با عکسشو بگذارید تا همه این مزدور اسرأییلی آمریکائی انگیلیسی را بشناسند !!!!!
یکشنبه 9 آذر 1393 - 16:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.