پدر دختر سه ساله قربانی تجاوز در کابل: اگر عدالت تامین نشود شش فرزندم را می‌کشم

پدر یک دختر سه ساله که دخترش در شمال افغانستان مورد تجاوز قرار گرفته، از دولت خواسته است عامل تجاوز را به دادگاه کشانده و عدالت را تامین کند.

این حادثه دو هفته پیش در ولسوالی رستاق ولایت تخار رخ داد اما حالا پدر این دختر سه ساله او را برای مداوا و درمان به کابل، پایتخت، آورده و تلاش برای تحقق عدالت را نیز شروع کرده است.

این مرد که عبدل نام دارد گفته است، "تجاوز زندگی دخترش را ویران کرده."

این مرد گفته است اگر دولت عامل تجاوز به دخترش را محاکمه نکند، او پنج فرزند دیگرش را جلو ارگ ریاست جمهوری خواهد کشت و افغانستان را ترک خواهد کرد.

عبدل می‌گوید مادر و همسر او نیز گفته اند در صورتی که عدالت تامین نشود، خود را خواهند کشت.

این دختر سه ساله که نیلوفر نام دارد، مشغول بازی با هم‌سن و سالان خود بود که از سوی مردی از همسایگانشان مورد تجاوز قرار گرفت.

مرد متجاوز ظاهرا می خواسته نیلوفر را بعد از تجاوز بکشد. مادربزرگش او را با بدن خونین در نزدیکی خانه یافت و به بیمارستان منتقل کرد.

نیلوفر حالا برای درمان بیشتر به کابل منتقل شده و باید جراحی شود، پزشکان می‌گویند حتی اگر حال او از نظر جسمی خوب شود، به کمک‌های روان پزشکی نیاز دارد.

مقام‌های محلی می‌گویند یک نفر به اتهام تجاوز به نیلوفر بازداشت شده است.

ماجرای نیلوفر تنها ماجرای تجاوز به کودکان در افغانستان نیست، ماه گذشته مردی در ولایت قندوز به دلیل تجاوز به یک کودک ده ساله، به ده سال زندان محکوم شد.

مواردی دیگری از تجاوز نیز در گذشته از مناطق مختلف افغانستان گزارش شده است.

روز گذشته، سازمان نجات کودکان اعلام کرد که در افغانستان نهادی برای حفاظت از حقوق کودکان بویژه کودکان آسیب پذیر وجود ندارد.

مسئولان این نهاد که در محفلی در آستانه روز جهانی کودک (۲۰) نوامبر سخن می گفتند، از دولت خواستند به وضعیت کودکان آسیب پذیر توجه کند.

+140
رأی دهید
-5

arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
بایس اون سر خردشو از بیخ ببرند،این بیهمه چیزو اسلام دیگه،وقتی‌ آجازه میده دختر هفت تا هشت ساله با مرد شصت ساله،روی احتیاج،خانواده،ازدواج کنه همینه.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 20:03
سگال توماك - دوبی - امارات متحده عربی
ای جانم عزیز دلم !. سه قطره اسید بر سر مردانگی این نامرد
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 21:08
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
مردتیکه کثافت متجاوز را باید از فلان جاش دار زد.کثافت بچه 3 ساله وای بر ملت افغان .........ای وااااااااااااااااااااااااااای
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 21:26
golagha - منچستر - انگلستان
کثافتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت این جور ادمها به خواهرخودشون هم رحم نمیکنند
جمعه 30 آبان 1393 - 03:20
eydad - مونترال - کانادا
الان فرار کرده اومده ایران باور کنید!
جمعه 30 آبان 1393 - 04:23
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
من فکر میکنم که بهترین مجازات براى کسانى که محکوم به تجاوز جنسى محسوب میشوند این باشد که آلت تناسلى آنان جراحى و قطع شده، سپس به پیشانى آنها بخیه شود و بعد آزادشان کنند تا باقى عمر شهره آفاق زندگى کنند.
جمعه 30 آبان 1393 - 06:07
oghab - هلسینکی - فنلاند
حالا اون اسکول هایی که میگن چرا اعدام جواب بدید....این بشرق را باید روزی یک تکه از بدنش قطع کرد ...و با شکنجه اعدام کرد .
جمعه 30 آبان 1393 - 07:43
arman93 - یزد - ایران
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد - افرادی که هیچ از اسلام نمی فهمند یا عقده ای اند همه چیز را به اسلام ربط می دهند و اگر شما جزء گروه اولی این رو بدون مجازاتی که اسلام برای متجاوز به عنف خصوصا اگر قربانی کودک باشه در نظر گرفته اعدامه در صورتیکه طبق سایر قوانین طرف رو چند سال نهایتش حبس می کنند بعد آزادش می کنند بیاد توی جامعه دوباره عقده های جنسی بیمارگونه اش که با چند سال تو زندان بودن شدیدتر و گرسنه تر هم شده بیاد دوباره خالی کنه ولی طبق احکام اسلامی گناه این کار از قتل نفس بالاتره و باید اعدام بشه حالا اگه جایی این مجازات رو اجرا نمی کنند به اسلام ربطی نداره بلکه به اون کشور و جامعه ربط داره که دوست داره احکام اسلامی رو اجرا کنه یا نه
جمعه 30 آبان 1393 - 09:13
arman93 - یزد - ایران
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد - ضمنا اسلام اجازه ازدواج دختر 7 یا 8 ساله رو نمیده بلکه طبق اسلام دختر و پسر برای ازدواج باید بالغ باشند و این سنی که برای بلوغ در نظر گرفته شده توسط احکام ثانویه مشخص میشه که عوامل مختلفی در تعیین سن مانند شرایط زمانی و تاریخی و شرایط جغرافیایی و محیطی و عرفی جامعه و شرایط جسمانی و عقلی و رشدی فرد دخالت دارند که حداقل این سن برای دختر9 سال و پسر 15 ساله که این سن کف حداقلیشه یعنی اینکه سنی که توسط فقها و با مشورت با کارشناسان مربوطه در هر مکان و دوره زمانی تعین میشه هیچگاه نباید از این سن کمتر بشه و اگر فقیه و عالم دینی سن پایینی را برای بلوغ تعیین کنه ربطی به اسلام نداره بلکه ربط به اون فقیه داره که شرایط فقاهت رو نداره و یا دانش کافی نداره و یا قصد سوء داره در حال حاظر هم دختران از لحاظ جسمی و عقلانی در هیچ جامعه ای در سن کمتر از 12 سال بالغ نمی شوند که البته در بیشتر جوامع حتی 12 سال هم سن کمی برای بلوغ دختران است و حتی در این سن هم به بلوغ کامل نمی رسند
جمعه 30 آبان 1393 - 09:28
arman93 - یزد - ایران
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد - ضمنا در ایران هم دختران در سن کمتر از 14 سال و پسران کمتر از 18 سال برای ازدواج باید هم اجازو ولی خود را بگیرند و هم حکم رشد و اجازه رسمی از دادگاه بگیرند که دادگاه هم پس از بررسی در صورت اثبات بلوغ و رشد عقلی و جسمی به فرد مجوز می دهد
جمعه 30 آبان 1393 - 09:28
arman93 - یزد - ایران
من در تعجبم از مخاطبین این سایت وقتی شخصی را به اتهام تجاوز و قتل و امثالهم اعدام می کنند فریاد حقوق بشر و نه به اعدام سر می دهند بعد وقتی تجاوز یا قتل و جنایتی اتفاق می افتد که متهم هنوز دستگیر نشده یا دستگیر شده و هنوز محاکمه نشده فسخت ترین مجازاتها که حتی از اعدام هم خشن تر است را برای متهم درخواست می کنند واقعا که خنده دار است چون آدم نمی داند به چه ساز شماها باید برقصد
جمعه 30 آبان 1393 - 09:34
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
من از مردم افغانستان تعجب میکنم که چگونه راضی شدند اینگونه بی حرمتی ها بدختران و یا کودکان انها روا داشته بشود.من با افغانی های زیادی اشنا هستم و بسیاری از این افراد بسیار محترم عقیده دارند که ما مردم نمیگذاریم در همه موارد پلیس یا دولت در امور ما دخالت کند بدین معنی ما مردم با کمک افرادباصطلاح. ریش سفیدان بسیاری از کار ها را خودمان راسا و با درنظرفتن انصاف و وجدان تصمیم میگیرم. یعنی ما شخصا پلیس هستیم و ما شخصا دادگستری هستیم و ما شخصا حاکم و یا قاضی القضات.منظورم این است مردم شریف افغان باید شخصا در اینباره تصمیم بگیرند وحکم صادر کنند.در کشوری که بکودک دیگری تجاوز میشود و طرف محکوم به چند سال زندان میشود. اینگونه احکام معنی ندارد.در کشور های سنتی باید اینگونه افراد را به شدید ترین وضع در ملا عام به سزای اعمالشان رساند تا مایه عبرت جانوران دیگر قرار گیرد.دادکستری و صدور حکم متعلق بکشور های متمدن وملل متمدن است. این بدان معنی نیست که افغانی فاقد تمدن است نه. اصلا. این بدان معنی است در جامعه عقب مانده باید راسا تصمیم گرفت. تا دیگرجانوران حساب کار خودشان را بکنند
جمعه 30 آبان 1393 - 10:46
فراوانی - قطر - قطر
وقتی امام خمینی در رساله خود میفرماید بچه در قنداق را میشود دستمالی کرد ولی دخول نشود نتیجه اخلاقیش میشه همین دیگه شما حالا نگاه کن ببین چقدر بچه توی ایران در زمان کودکی مورد تجاوز گرفته ولی کسی ندیده وای وای
جمعه 30 آبان 1393 - 11:03
سعادت - اهواز - ایران
عدم اجرای قانون خداوند درکشورهای اسلامی وپیروی از قانون بشری غرب موجب این جنایات میشود.قصاص کمترین حکم است که در قبال او باید اجرا شود.
شنبه 1 آذر 1393 - 11:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.