وقتی عشق مرز سنی نمی‌شناسد.

+50
رأی دهید
-15

united-iran - آکلند - نیوزیلند
واقعن پول چه کارها که نمیکند، همه این ازدواجها فقط به خاطر پولدار بودن طرف مقابل است وگرنه اگر بحث پول نبود مغز خر که نخوردند با کسی که 20 30 سال از خودشان اختلاف سنی دارد ازدواج کنند. تو این دوره زمونه عشق کیلویی چند! پول و ثروت را عشق است.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 18:28
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
عشق ؟ جوان ماندن ؟! یا پول ! مساله این است !
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 19:16
hamidesabz - لندن - انگلیس
صد البته که این فقط قدرت عشق و محبت است که در اکثر این موارد، فاصله های سنی را در نوردیده است و قلبها را به هم نزدیک کرده و البته این کاملا اتفاقی است که در همه این موارد این فرد سرشناس است که 20-30 سال بزرگتر است!
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 19:19
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
بار دیگر به مسلمان بودن خودم افتخار میکنم که در این موضوع هم قدمی بمراتب جلوتر از اینها هستیم. آخرین ازدواج پیامبر اکرم ص.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 20:50
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
چرا کلمهٔ مقدس عشق رو با این آدما که اساس ازدواجشون مصلحت هست آلوده می‌کنید ؟ عشق پویا و روند هست اینا که تا بیرون یه غذای شور بخورن می‌رن از هم جدا میشن
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 21:49
shaboruz - پاریس - فرانسه
این فرزند دوم کارلا میباشد اولی از پسر خواندهٔ دوست پسر سابقش میباشد
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 23:33
perser68 - فلوریدا - آمریکا
به هیچ وجه به خاطر پول نیست! مگه مغز خر خوردن که به خاطر پول عمر یکباره خودشونو هدر بدن؟. همشون چه زناشون وچه مرداشون حداقل تو این خبر خودشون انقدر دارن که به خاطر پول زندگیشونو دودستی در اختیاره دیگران قرار ندن!!! ما ایرانیا چقدر دوست داریم همش ، همه جا ، همه جوره نظر بدیم! همونجور که چندتائیشون هم بعد چند سال از هم جدا شدن! ایران که نیست داماد با پدرو مادرش انگار داره میره خریده هندونه و وقتی خرید تا عمر صاحبشه! تو غربه به قولی فاسد حداقل این چندتائی که اینجا دیده میشن کم ندارن که بخوان هندونه باشن و نه همسایه ای پشته سر دارن و نه برادر بزرگتر یا پدر سالار. آزاد انتخاب کردن ،بعضی هاشون سالها با هم بودنو بعدش ازدواج کردن. برم که تا گردنمو نشکستن ;-)
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 23:57
aria oksir - لندن - انگیس
خمیر بی مایه فطیره .
جمعه 30 آبان 1393 - 00:01
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
اصلاً این مسائل سابقه تاریخى دارند. من مطمئنم که عایشه ٩ ساله یک دل نه صد دل عاشق رسول الله ٦٠ ساله شده بود.
جمعه 30 آبان 1393 - 05:56
oghab - هلسینکی - فنلاند
صددرصد فقط عشق است: ؟نه پول وشهرت به تناسب یکی مثل مایکل داگلاس یکی هم میره ایران دختر جون میگره میاره اینطرف ..فقط عشق وبس باورندارید.از رفسنجانی بپرس
جمعه 30 آبان 1393 - 07:35
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
perser68 - فلوریدا - آمریکا من با شما موافقم مثلا وقتى کارلا برونى با سارکوزى ازدواج کرد ٥٠ برابر پولدارتر از سارکوزى بود
جمعه 30 آبان 1393 - 12:24
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
مرز وقتی‌ از بین میره که پای پول وسط بیاد.
جمعه 30 آبان 1393 - 15:10
perser68 - فلوریدا - آمریکا
بزنم به تخته ،ایرانیا چقدر تجربه دارن تو این خبر.. حالا انقدر خودتونو لو ندید. همه ما میدونیم که هممون کم پولیم ، بسوزه پدر بی پولی!!!
جمعه 30 آبان 1393 - 17:17
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
فدای آقا - اودنسه - دانمارک / در مورد کامنت بالا باید خدمتت عرض کنم که افتخار خانوم شوهر کرد و الانم دو تا بچه داره! در ضمن چرا جواب فضول میرزا رو در مورد ارث و سوره نساء در لینک زیر نمیدی؟ یعنی اونقدر مرد هستی که اگه سوادشو نداری، اعتراف کنی و قال قضیه رو بکنی و یا دوست داری طبق معمول هی منو سر بدونی و مردم رو به خودت بخندونی؟. https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20141113164839027
جمعه 30 آبان 1393 - 19:23
SAMOSHOMA - منچستر - انگلستان
ای فدای آقا----پیغمبر که.. بود نه عاشق ، اصلا در اسلام عشق اسمی ازش نبرده،یا زن یا مرد یا کمر به پایئن. من هم مسلمانم و اصلا هم افتخار نمیکنم. ببخشیدا این نظر من و هر کسی‌ میتونه نظر خودشو داشته باشه ،مثل شما که فدای آقایی.
جمعه 30 آبان 1393 - 17:51
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
فضول میرزا-اینجا برای کامنت نوشتن هست نه قایم موشک بازی. جوابت رو بارها با منطق و استدلال صحیح دادم. مشکل متوجه نشدن خودته. یه چیز دیگه، طرز نگارشت منو یاد فیلمهای تارزان میاندازه. اونم هر وقت که میخواست را جب خودش صحبت کنه، نمیگفت من، میگفت تارزان میگه. قضیه تو شده اینجا، هی میگی به فضول میرزا یه جواب بدهکاری! جای یه جواب سه تا جواب دادم.
جمعه 30 آبان 1393 - 23:46
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
فدای آقا - اودنسه - دانمارک / من برای بار چهارم ازت میخوام که مبلغ یک میلیون دلار متوفی را بین وراث طبق نص صریح قران یعنی سوره نساء تقسیم کنی. اونوقت تو بجای تعیین سهم هر کدام به دلار برای من شروور مینویسی؟ یا جواب عددی بده و یا اعتراف کن که سوادش را نداری! در خصوص فیلم تارزان هم بایستی خدمتت عرض کنم که حداکثر فهم تو از فیلم، به همون فیلمهای تارزانی ختم میشه و از تو انتظاری بیش از این نیست! در ضمن ما در زبان فارسی لغتی بنام راجب نداریم و منظورت حتما راجع به است! (حتما در این مورد هم میخوای بگی که اشکال کیبوردی بوده که باید بگم: خودتی!)
شنبه 1 آذر 1393 - 13:00
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
فضول میرزا-جل الخالق، بابا تو دیگه کی هستی، اسمت رو بزار میخ میرزا، خداییش بیشتر میخوره بهت. حالا که اینطور شد، خیالی نیست، شوما اول مایرو رو کن بیار، تقسیمش از همون آیات مبارکه با من. نشسته اونور گود، هی میگه لنگش کن. عزیز، تو متوجه نمیشی، اینکه دیگه مقصر من نیستم. حالا اگر ماشین حسابی نیستی، یه چوتکه دار پیشکش....
شنبه 1 آذر 1393 - 18:19
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
فدای آقا - اودنسه - دانمارک / خب همونطوری که حدس میزدم نتونستی این ارث رو بین وراث تقسیم کنی. البته زیاد ناراحت نشو چون حتی همون آقائی هم که همچین دربست خودتو فداش کردی هم قادر به حل این معما نیست! میدونی چرا؟ چون مشکل از اون کسیه که این آیات رو سر هم چسبونده! (رگهای گردنت نزنه بیرون ها، چون این قضیه کار خدا نیست وگرنه کار خدا خیلی درست تر از این حرفاست) اون بابا هیچوقت فکر نمی کرد که ریاضی امت اونقدر قوی بشه که بخوان از آیات ایراد بگیرن! الان حدود نهصد و اندی ساله که زاپاس به سر های خیلی مهمتر از اون آقات سعی کردن این قضیه رو بطریقی ماستمالی کنند که کاری از پیش نبردند بلکه خرابترش هم کردن! البته ناگفته نمونه که این تنها اشکال این کتاب باصطلاح آسمانی نیست بلکه 7 تا اشتباه و تناقض بزرگ دیگه هم هست که کلیت این کتاب رو زیر سئوال میبره! اینم واسه این گفتم که خدای ناکرده نادان از دنیا نری!
یکشنبه 2 آذر 1393 - 01:39
pedarepesareshoja - کایسری - ترکیه
چقدر خوشگلن اینا
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 07:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.