اولین عکس مایلی کهن در زندان

با اینکه ۴۸ ساعت از آزادی محمد مایلی کهن از زندان اوین آزاد شده اما هنوز حاشیه های زیادی در این باره وجود دارد؛ اینکه دقیقا او به دلیل کدام جملات راهی زندان شد و اینکه او در کدام بند زندان بوده است.
 
در این باره حرف های زیادی به وجود آمد و عده ای معتقد بودند که او در سلول های ویژه زندان اوین حضور داشته و از امکاناتی مثل سونا و جکوزی هم بهره می برد اما فریادشیران دستیار مایلی کهن در تیم های مختلف، عنوان داشت که او در بندهای عمومی همراه با مجرمان دیگر در زندان روزگار می گذراند!

در این خصوص اما عکسی منتشر شده که منتسب به حضور او در زندان است. در این عکس حمید درخشان و حسین هدایتی سرمربی فعلی و رئیس اسبق هیات مدیره پرسپولیس به ملاقات سرمربی اسبق تیم ملی رفته اند و به نظر می رسد که مایلی کهن در بند عمومی نبوده و شاید به دلیل وجاهت وی در جامعه امکانات ویژه تری برایش در نظر گرفته اند چرا که معمولا ملاقات ها برای زندانیان بند عمومی با لباس شخصی و در این شرایط انجام نمی شود!

+11
رأی دهید
-109

hamed-irooni - سیستان - ایران
این عکس جعلیه. شما در زندان حق بردن موبایل ندارید چه برسه به دوربین، اونم زندانی که احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور نتونست بره بازدید
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 03:10
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
ملاقاتها دراین شرایط مسلما نیست ولی لباس همون لباس شخصیه و لباس زندان نمیپوشونن توی اوین.محض اطلاع بیشتر عرض کردم.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 05:09
parsi parsi - کرمان - ایران
مربی عررززشی یعنی تافته جدا بافته
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 07:06
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
وقتی‌ ازغندی و حسن عباسی میشن همه کار وزارت اطلاعات،با چند تا جوجه پاسدار را جم کردن،در خودشون بهتر از این نمیشه،فکر میکنند دنیا الان زندان‌های ایران اینطوره ،خودتونید،دیگه ریشتون پشم نداره،دروغ گوها.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 08:22
نیایش - تهران - ایران
البته زندان آقایان یعنی همان هتل 5 ستاره !
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 11:10
مهدخت - برن - سوئیس
برای همین است که اینقدر خلاف و ادمکشی و دزدی در این مملکت زیاد است اونجا زندان نیست هتل 5 ستاره است هر کی از این هتل بیرون میاد دلش دوباره برای اونجا تنگ میشه
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 14:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.