جزئیات فریب سیاه زن مسافر با تاکسی قلابی

سه دزد شوم با تغییر رنگ خودرویشان زنان مسافر را در سوار شدن به تاکسی زردرنگ فریب می‌دادند. نقشه این بود؛ کشاندن طعمه‌های وحشتزده به جاده بیابانی، سرقت دار و ندارشان و تسلیم آنان در برابر خواسته‌های شیطانی که در میان گریه و التماس‌هایشان صورت می‌گرفت.

روز سوم آبان ماه سال‌جاری زن 27 ساله‌ای در شرق پایتخت سوار یک پژو تاکسی زردرنگ شد غافل از اینکه راننده و سرنشینان آن دزدان شیطان‌صفت هستند و او را به جاده خلوت تلو خواهند کشاند.
زن مسافر که هنوز باور نمی‌کرد در تاکسی هم امنیت نداشته باشد، سرنوشت تلخ خود را نزد بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران فاش کرد و تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی تهران مأموریت یافت تا این تاکسی مرموز و سرنشینان آن را ردیابی کند.  زن جوان وقتی پیش روی تیم پلیسی قرار گرفت، گفت: ساعت 8 صبح برای رفتن به محل کارم از بلوار ارتش به فلکه چهارم تهرانپارس سوار یک تاکسی پژو 405 زردرنگ با سه سرنشین مرد شدم، هنوز لحظه‌ای از سوار شدنم نگذشته بود که ناگهان راننده به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد، اعتراض کردم و همزمان از سوی دو مرد دیگر به باد کتک گرفته شدم. راننده چاقویی به دوستش داد و وی آن را زیر گلویم فشرد و من از ترس سکوت کردم و برای اینکه دست از سرم بردارند، دار و ندارم را به آنها دادم. راننده هنوز به سمت جاده تلو حرکت می‌کرد، پول‌ها، طلاها و تلفن همراهم را به سرقت بردند و امیدوار بودم که پیاده‌ام کنند، اما هر سه مرد نیت سیاهی داشتند. خواستم واکنشی نشان دهم که آنها دیوانه‌وار با چاقو تهدیدم کردند و من چاره‌ای جز تسلیم ندیدم.
دختر گریان ادامه داد: هیچ اعتنایی به گریه‌ها و التماس‌هایم نداشتند تا اینکه ساعتی بعد مرا در بیابان‌های جاده تلو رها کرده و با خودرویشان پا به فرار گذاشتند.  همزمان با بررسی‌های ویژه پلیسی، گزارش عجیبی از گشت تاکسیرانی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت که مشخص می‌کرد گشت تاکسیرانی روز سوم آبان ماه - همان روز سرقت سیاه - حوالی منطقه لشگرک که نزدیک به محل وقوع جنایت شوم بود، به یک تاکسی پژو 405 زردرنگ که شماره پلاک آن شخصی بوده اما رنگ زرد آن کاملاً به رنگ زرد خودروهای تاکسی شباهت داشته، دستور توقف داده اما این خودرو از محل گریخته است.
با شناسایی شماره پلاک خودروی پژو 405 زردرنگ به شماره انتظامی ایران 88 - *** د 78، بلافاصله آخرین صاحب آن‌که «هومن» 28 ساله است شناسایی شد و دختر جوان با دیدن عکس وی، این دزد شیطان‌صفت را شناسایی کرد.  هومن ساعت 3 بعدازظهر 21 آبان ماه در منطقه پاکدشت دستگیر شد و پژو 405 زردرنگ وی نیز در مخفیگاهش به دست آمد.
هومن می‌خواست با ادعاهای گمراه‌کننده، خود را بی‌گناه نشان دهد اما پس از مواجهه حضوری با دختر وحشت‌زده چاره‌ای جز اعتراف ندید و دو همدست خود به نام‌های «ولی» 32 ساله و «حسین» 27 ساله را لو داد.
ساعتی بعد از اعتراف هومن، کارآگاهان به «قیامدشت» و «پاکدشت» اعزام شدند و دو شیطان دیگر را نیز به دام انداختند.
این سه مرد در بازجویی‌ها پذیرفتند که ابتدا رنگ سبز پژو 405 هومن را تغییر داده و با شباهت آن به تاکسی از اعتماد زنان مسافر سوء‌استفاده کرده و به اقدامات تبهکارانه و سیاه دست زده‌اند.  سرهنگ «آریا حاجی‌زاده» معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اشاره به آغاز تحقیقات در‌خصوص شناسایی دیگر جرایم متهمان گفت: با توجه به اعتراف هولناک سه مجرم همگی آنها در بازداشت پلیس به سر می‌برند و تجسس‌ها برای افشای اقدامات مشابه احتمالی دیگر آنها ادامه دارد.
وی افزود: از زنان مسافری که در دام این سه مرد افتاده‌اند با اطمینان از اینکه مشخصات آنان محرمانه خواهد ماند، می‌خواهیم برای طرح شکایت و شناسایی متهمان به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

عاملان فریب سیاه زن مسافری که سوار خودروی زرد رنگ شده بود گناه خود را به گردن توهم شیشه‌ای انداختند.
این سه مرد تبهکار زن 27 ساله‌ای را روز سوم آبان ماه سال جاری از لواسان سوار خودروی شبیه تاکسی خود کردند تا وی را به فلکه دوم تهرانپارس ببرند و وی را با کشاندن به جاده تلو نه تنها تحت سرقت قرار داده‌اند بلکه تسلیم نیت شیطانی خود کرده‌اند.


گفت‌وگو با 3 مرد شیطان صفت


«هومن» 28 ساله که صاحب پسر دو ماهه‌ای است ادعا می‌کند در توهم شیشه‌ بوده و نمی‌دانسته دست به چه اقدام سیاهی زده است.


   اعتیاد به شیشه داری؟
نه، فقط شب حادثه با دوستانم شیشه کشیدم.


خودرویت را چرا به رنگ تاکسی درآورده بودی؟
من تغییری در رنگ خودرویم ندادم و از همان روز نخست که آن را خریدم به همین رنگ بود و در کارت خودرویم نوشته شده پژو زرد قناری است.


پس چرا از دست مأموران گشت تاکسیرانی فرار کردی؟
من پشت فرمان نبودم و «ولی» هم مأموران را ندیده بود که بخواهیم فرار کنیم، اصلاً کسی دستور ایست نداد.


از چه زمان تصمیم به انجام این اقدام شیطانی گرفتید؟
همان لحظه که زن جوان را دیدیم تصمیم به این کار گرفتیم و بعد از آن نیز پشیمان شدیم.


پشیمان؟
بله، در آن زمان به خاطر شیشه در حالت عادی نبودم و بعد از آن هر شب گریه و توبه می‌کردم.


در این سناریو چه نقشی داشتی؟
من در صندلی عقب نشسته بودم و با تهدید چاقو زن جوان را زیر صندلی بردم.


چرا به التماس‌های زن جوان گوش نمی‌دادید؟
به هیچی فکر نمی‌کردم و نمی‌دانم چرا دست به این کار زدم.


همسرت خبر دارد چرا دستگیر شدی؟
نه، نمی‌داند من دستگیر شده‌ام.


«ولی» دومین شیطان نیز همسر و یک دختر شش ساله دارد، وی در این سناریو راننده ارابه زرد رنگ بود.


سابقه داری؟
بله، یک‌بار به خاطر سرقت زندان رفتم.


شغل؟
همگی ما در کار بازیافت زباله مشغول بودیم.


شنیدم تو طراح این سناریو بودی؟
نه، وقتی زن جوان را سوار کردیم همگی تصمیم به این کار گرفتیم.


در مسیر کسی شما را ندید؟
شیشه‌های عقب دودی است و «حسین» نیز با گرفتن لباسش جلوی شیشه صندلی جلو مانع دید خودروهای عبوری می‌شد.


در زمان انجام نیت شومتان خودرو در حال حرکت بود؟
بله، ابتدا «هومن» در صندلی عقب بود و سپس پشت فرمان نشست و من به صندلی عقب رفتم.


 پول و گوشی سرقتی را چه کار کردید؟
100هزار تومان پول بین من و هومن تقسیم شد و گوشی را با یک دوربین جابه‌جا کردیم و به حسین دادیم.


«حسین» 27 ساله ازدواج نکرده است و در این اقدام سیاه در صندلی جلو نشسته و مانع دید خودروهای گذری می‌شد.


تو فقط در سرقت بودی؟
بله، من به زن مسافر اصلاً نزدیک نشدم.


چرا مانع کار دوستانت نشدی؟
وقتی آنها تصمیم گرفته بودند نمی‌توانستم کاری کنم.


   پشیمانی؟
من هیچ نقشی نداشتم و تنها از دوستانم می‌خواستم که زن جوان را رها کنند تا به خانه برود.


   اعتیاد داری؟
بله، شیشه می‌کشم.
بنابر این گزارش، تحقیقات از این سه مرد تبهکار ادامه دارد تا با شناسایی دیگر طعمه‌هایشان پرونده در اختیار محاکم قضایی قرار گیرد.

+40
رأی دهید
-3

kasra persia - لندن - انگلیس
هر ۳ اعدام
دوشنبه 26 آبان 1393 - 12:29
فراوانی - قطر - قطر
آخی گناهی ندارن اینها گناهکار اصلی شیشه پدر سوخته است
دوشنبه 26 آبان 1393 - 14:38
hassan5 - تهران - ایران
قبل از انقلاب دزدی بود ولی دزدی و تجاوز باین شکل ابدا نبود .این فرهنگ جدید هدیه انقلاب جمهوری اسلامی ایران بملت میباشد
دوشنبه 26 آبان 1393 - 15:16
Puzzle21 - سئول - کره جنوبى
اعدام اعدام اعدام
دوشنبه 26 آبان 1393 - 17:24
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
از برکات جمهوری اخوندی همینهاست دیکه اخه امام قول داد معنویات مردم رو بالا ببره و دستش درد نکنه زحمت وافری کشید امروز در مملکت امام زنانی امنیت از بالا و بایین داره میباره و مردم راحت دارن از خونه های مجانی و بلیط اوبوس و اب و برق مجانی استفاده میکنند باینده و مستدام باد نظام اخوندی هههههههه. ولی واقعا این مردم سزاوار هستن و لیاقت ایرانی جماعت همینه تا دیکه سنک به بخت و اقبال خودشون نزنن
دوشنبه 26 آبان 1393 - 18:30
senator x - تهران - ایران
زمانیکه قانون ضعیف عمل کند,اینگونه جنایات روزمره است.باید توسط تلویزیون هرشب نوع مجازات انواع جرائم گفته و پخش شود,در نتیجه مجرم با آگاهی کامل مرتکب خلاف شده. حالا درزمان ارتکاب جرم ,شیشه , پلاستیک,چماق, یا هرزهره ماری که مصرف کرده از نظر قانون رد است و مجازات اینگونه جنایات فقط اعدام است.قوه قضائیه این افراد امنیت اجتماعی و ملی و فرهنگی و مملکتی را بخطر میاندازند نه روزنامه نگار.
دوشنبه 26 آبان 1393 - 19:07
بیژن۵۴ - اهواز - ایران
بنازم به این امنیت.
دوشنبه 26 آبان 1393 - 20:30
paksan - آمریکا - آمریکا
اعدام. هر سه نفر مشخصه دروغ میگن. مگه میشه شیشه بکشی و بعد رنگ ماشینت رو عوض کنی ! بدون برنامه! پاشی بری فلکه چهارم تهران پارس دنبال دزدی؟ بعدشم تمام اتفاقات رو هم راحت بیاد داشته باشی و .. این آدمها رو بعد از ده سال و ده بار این دادگاه و اون دادگاه کردن و تخفیف گرفتن و بالا و پایین کردن آخرش زندان و بی سروصدا آزاد میکنند و این زن جوان هم انقدر دادگاهش طولانی میشه که خودش هم یادش میره ولی خدا نکنه یکی تو وبلاگش به معاویه زمان بجای دیکتاتور بگه کره خر! به دادگاه هم نمی گذارن برسه میکشندش بعد خودشون هم میان به زور و تهدید خانواده اش رضایت میگیرن! تف به این عدالت علی و اسلامی که اینا مسلمانانش هستند
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 05:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.