علی حمودی:هرگز دایی را نمی‌بخشم / ماهانه150 هزار تومان می‌گیریم، شاید برای یارانه ثبت‌نام کنم

حمودی می گوید به دلیل موضوع جعلی بودن کارت های پایان خدمت هرگز علی دایی را نمی بخشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی حمودی بعد از مشکلاتی که برای کارت پایان خدمتش پیش آمد سرانجام راهی تراکتورسازی تبریز شد. او از وضعیتی که برایش پیش آمده ناراحت است خصوصاً از اینکه باید فقط ماهانه 150 هزار تومان حقوق بگیرد!

در مورد اتفاقاتی که منجر ‌به جدایی‌ات از سپاهان شد چه صحبتی داری؟
روزهای خیلی سختی را سپری کردم. شب‌هایی بود که از فرط ناراحتی خوابم نمی‌برد. در کل در این مدت سختی زیادی کشیدم. اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که مجبور به ترک سپاهان شوم. خدا را شکر حداقل تکلیفم مشخص و معلوم شد که باید دوره خدمت سربازی را پشت‌سر بگذارم.

اولین کسی که موضوع جعلی بودن کارت‌های پایان خدمت را اعلام کرد علی دایی بود. در این مورد چه صحبتی داری؟
پیش از این اتفاق، من علی دایی را خیلی دوست داشتم اما پس از این موضوع خیلی از او ناراحتم و هرگز او را نمی‌بخشم.

چرا به تیم تراکتورسازی پیوستی؟
امریه من فقط برای این تیم صادر شده بود و باید بگویم که تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است و خوشحالم پس از سپاهان باز هم در یک تیم بزرگ مانند تراکتورسازی بازی خواهم کرد. سپاهان تیم بزرگی است و من خیلی دوست داشتم با فرکی کار کنم اما شرایط طوری رقم خورد که باید از این تیم جدا می‌شدم. باید این نکته را هم یادآور شوم که من این فصل هیچ پولی از سپاهان نگرفتم. البته مسئولان سپاهان حق دارند ناراحت باشند ولی بدانند که این اتفاقات دست ما نبود.

با حقوق ماهانه 150 هزار تومان چه می‌کنی؟
جا دارد ابتدا یک موضوع را یادآور شوم. امیدوارم برخی خبرنگاران اینقدر پیگیر این ماجرا نباشند. یکی از این بازیکنان من هستم و اگر خواستند قراردادم را می‌گویم. رقم قرارداد ما 150 هزار تومان است و مجبوریم در این دو سال با این رقم بازی کنیم. شاید امسال وام بگیریم یا در فهرست دریافت‌کنندگان یارانه ثبت‌نام کنیم.

در دربی‌ای که منجر ‌به شکست 3 بر 2 استقلال با هت‌تریک زاید شد، مظلومی مدعی شده بود که برخی بازیکنان خوزستانی در آن دیدار کم‌کاری کردند تا تیم نتیجه نگیرد. تو هم در آن دیدار حضور داشتی. آیا چنین اتفاقی رخ داد؟
من پرویز مظلومی را خیلی دوست دارم ولی باید بگویم هیچ بازیکن استقلالی در آن بازی معروف یا دیگر بازی‌ها چنین کاری نمی‌کند. این را هم درباره خودم می‌گویم که حاضرم از همه چیزم بگذرم اما در روزهایی که در استقلال بودم این تیم مقابل پرسپولیس برنده می‌شد.

+25
رأی دهید
-31

انگوری انگوری - لندن - انگلیس
چه روی دارند بعضیا!!! با کارت جعلی میگردند اگه کسی‌ مچشنو باز کنه هم هرگز نمیبخشند ! به درک
یکشنبه 25 آبان 1393 - 12:18
xavii - لندن - بریتانیا
بورو بابا ، همه رفتن 2 سال براى کشورشون زحمت کشیدن ، تو هم برو ، عجب بی شعوره این الاغ
یکشنبه 25 آبان 1393 - 12:31
hossein+87= - ایران - ایران
تفاله کارت خدمت کیلویی خریدی و از علی دایی ناراحتی؟!گور بابات! اینهمه پول مفت به جیب زدین ، یه مدت هم با 150 تومن بساز! بیسواد مفت خور.یا رب روا مدار که گدا معتبر شود...!
یکشنبه 25 آبان 1393 - 12:45
persepolice - زوریخ - سویس
٢ سال تو کوهای کردستان خدمت کردم از سرما دندونامون میشکست هر روز هم یکیمنو میکشتن. یعنی این سربازی بود توپ بازی هم سربازیه.
یکشنبه 25 آبان 1393 - 15:20
dark night - تهران - ایران
متقلب، پر رو، گند کاریهاشو میندازه به گردن دیگران. سالی‌ ۱ میلیارد از سپاهان پول گرفت حالا با ۱۵۰ هزار در ماه چیکار کنه.
یکشنبه 25 آبان 1393 - 15:46
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
عجب رویی دارند این متقلب. بهترین مغزهای اون مملکت به اندازه یک صدم این بی سوادهای بی هنر و بی صنعت توقع از کسی ندارند. تنها هنرتان این هست که مثل شتر مرغ تند تر می دوید.
یکشنبه 25 آبان 1393 - 17:38
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
این چی میگه واسه خودش؟ با بالاترین مدارک تحصیلی آواره این کشور اون کشوریم و از کشور خودمون بیرون شده،اونوقت این مردک بیسواد فوتبالیست!!واسه دو سال سربازی رفتن داره خودش رو میزنه به درودیوار..!!
یکشنبه 25 آبان 1393 - 18:51
iranking - مونیخ - المان
با دو تا فوق لیسانس تو ایران ساعتی 6000 تومن بهم حق التدریس میدادند با بنزین لیتری 700 باید 100 کیلومتر هم با ماشین شخصیم برای 4 ساعت حق التدریس رفت و برگشت میکردم ......حالا این بیسوادای میلیاردی ناراحتند که یه مدت مجبورند یا ماهی 150 هزار سربازی برند .......خیلی پرو هستند
یکشنبه 25 آبان 1393 - 23:47
Realman - ارواین - امریکا
عجب خر پررویی این
دوشنبه 26 آبان 1393 - 01:09
Kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
دوستان، هموطنان عزیز! براى رضاى خداوند متعال با کمک کردن مبلغى ( دلار، بوند، یورو) به این ورزشکار درمانده خود را بیمه دنیوى و اخروى کنید. جهت تماس با این ورزشکار درمانده و بینوا با دفتر روابط عمومى باشکاه تراختور سازى و همشهریان بنده تماس حاصل فرمایىد. عجب رویى دارى تو عمویى!!!!؟؟؟ من به جات بودم به جان ننه جونم قسم اصلا مصاحبه نمیکردم. یه وقت دیوانه نشى دایى رو ببخشیا!!!
دوشنبه 26 آبان 1393 - 03:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.