علی دایی: از حقم گذشتم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال که به دلیل اظهاراتش علیه علی دایی با شکایت او به زندان محکوم شده بود. با رضایت دایی از زندان آزاد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، علی دایی روز چهارشنبه با انتشار متنی اعلام کرد که ازمحمد مایلی کهن گذشت کرده است.

در این متن آمده است:

به نام آن که اگر حکم کند همه محکومیم

خداوند نبخشد بنده ای را که ازسختی و گرفتاری دیگران خشنود باشد.

آنچه در روزهای اخیر رقم خورد محصول اتفاقات و رفتار وگفتارهایی بود که مدتها تکرار می شد و من را در جایگاه مجرم می نشاندند و هر آنچه بر زبانشان می آمد نثار من و خانواده ام می کردند، بی آنکه دلیل خصومت شان را بدانم. مرا مغرور می خواندند بی آنکه کسی از آنها بپرسد ولو اگر علی دایی مغرور باشد چه ارتباطی به شما دارد؟

در روزهایی که بدترین نسبت ها را به من و خانواده ام می دادند و همه سکوت کرده بودند چه می شد کرد جز اینکه دست به دامان قانون شوم؟قانونی که قبلا هم رای خود را در این باره صادر کرده و من از حقم گذشته بودم.

این بار روند پرونده به سمتی منتهی شد که مجازات فردمقصر فقط مجازات خود او نبود.رفتن به حبس یک نفر، خیلی ها وبخصوص خانواده اش را مکدر می کند و قسم می خورم بارها وبارها به این مسائل فکر کردم اما وقتی متولی امامزاده حرمت امامزاده نگه نداردوکسی که قانون او رامحکوم کرده از کرده اش پشیمان نیست تکلیف طرف مقابل چه باید باشد؟

طی روزهای اخیر بزرگان بسیاری بامن تماس گرفتند والبته همه دوستان به تنها سئوال من پاسخ قانع کننده ندادند.پرسیدم به خانواده شما توهین شود چه می کنید و هیچکدام نتواستند خودشان را جای من قرار دهند.

امروز امانه به اصرارکسی که پس از مشورت با خانواده ام تصمیم گرفتم از آنچه قانون حق من دانسته بگذرم زیرا راضی نیستم حتی لحظه ای غصه نوه ای را ببینم که چشم انتظار پدربزرگش است. منی که در دفاع از حیثیت خانواده ام پا به دادگاه گذاشته ام امروز برای رفع تکدر خانواده ای که در ماجرای ما هیچ قصوری نداشته اما عضوی از خود را گرفتار می بیند از حقم گذشتم و امیدوارم خداوند از گناهان همه ما بگذرد.

نظر آنهایی که طی روزهای اخیر چه در تماس مستقیم با من و چه در جراید در این باره اظهاراتی داشتند قطعا محترم است هر چند به نظر می رسد فضایی برای برخی موج سواران همیشگی فراهم شده بود تا موج سواری کنند.کسانی که جهل به موضوع دارند یا خود را به جهالت زده اند و خداوند متعال در سوره فرقان فرموده اند إِذَاخَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا بندگان خدای رحمان کسانی ‏اند که هنگامی که جاهلان آنها را مخاطب سازند به آنها سلام می‏گویند.

قاعده شاگرداستادی را من بهترازخیلی ازآنها بلدم وکاش قاعده استاد شاگردی هم در جامعه ما رعایت شود تا هیچگاه ماجراهایی اینگونه رقم نخورد.

به امید آن که روزی برسد که مرور خاطره هایمان گل لبخند را بر لبان بنشاند نه اینکه در فضایی پر از کینه و عداوت ، سعی کنیم برای رسیدن به منافع خود ، روزهای خوبمان را هم فراموش کنیم. وَ لا تَستَوِی الحَْسنَةُ وَ لا السیِّئَةُ ادْفَعْ بِالَّتی هِیَ أَحْسنُ. هرگز نیکی و بدی یکسان نیست ، بدی را با نیکی دفع کن.(سوره فصلت آیه 14)

+80
رأی دهید
-37

Realman - ارواین - امریکا
کلا حالم از این مرتیکه دورو بهم میخوره ، متاسفانه جمهوری اسلامی اکثریت ایرانیا رو دورو کرده . اینم از نعمت های اخوندی .
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 23:35
biparva-jan - تهران - ایران
چه نامه قشنگی نوشته!
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 00:50
castlehill - سیدنی - استرالیا
ایرانی‌‌ها هر چه لایق... اینهمه اختلاس نکبت اسید پاشا جرم و کشتن تدریجیی ملت ایران....مهمترین مساله‌ای ایرانیها شده دعوای این دو تا لمپن و دزد... حکومت نکبت اسلامی نوش جان شماها که پتانسیل خود اینطوری هزینه می‌کنید.....
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 01:07
hamed-irooni - سیستان - ایران
اگر علی دایی مغرور باشد چه ارتباطی به شما دارد!!!!!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 01:12
danial nabi - استكهلم - سوئد
جمع کنید این مرتیکه خرفت ... بی‌ چاک و دهن، ۱۰۰ تا گًل زده به دره پیتیها فکر میکنه به آلمان و برزیل گًل زده، اسمش هم شده آقای گًل، و کلی‌ پول این وسط به جیب زده، کارش هم فقط توهین به رفتگر زحمتکش و بقیه آدم‌ها شده،
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 00:57
apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
مایلی کلنگ شدیدا از بیماری عقده حقارت رنج میبره، اگرچه این یکی هم رفتار اجتماعی درستی نداره، بهترین کار این که بساط همشونو جمع کنن
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 03:43
ernakola - کرمان - ایران
زنده باد آذربایجان...
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 04:32
tabatabayi - کوالالامپور - مالزی
من یادمه انتخابی جام جهانی 98 این مردک مایلی کهن با لجبازی با خداداد عزیزی و میناوند و کلا بازیکنان تیم استقلال که به نظر او جایی در تیم ملی نداشتند، بلایی سر تیم ایران آورد که از رتبه اول جدول به نزدیکی آخر سقوط کردیم و نزدیک بود حذف شیم که خداداد با زدن دو گل در دو بازی با ژاپن و استرالیا ایران را به جام جهانی فرستاد. حالا من نمی دونم چرا این مردک برای بعضی از افراد کم حافظه عزیز شده و دایی را متهم می کنند؟ اگر کلمه استاد مد نظر باشه، این آقا هیچ استاد نیست و اصلا فوتبال بلد نیست، فقط دنبال مسائل امنیتی و دست به دامن سپاه شدن و .. را دنبال می کنه
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 05:43
dara20 - تهران - ايران
اکثریت مردم زیر بار مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی دارند خفه می‌شوند آنوقت این جانوران که گویا زیادی هم فربه شده و از جوّ خشک زیاد مصرف کرده اند مانند سگ بجان هم افتاده و بی‌ خیال از غم جامعه ایران که دارد غرق میشود همدیگر را میدرند!!!!!
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 08:15
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
danial nabi - استکهلم - سوئد، موظب باشید از حسادت، بلایی سرتان نیاد. همین کشورهای درپیتی که شما میگید با خیلی کشورهای بزرگ بازی کرده چرا تا حالا کشوری نتونسته رکورد ایران را بشکنه؟ از اینکه نتونستی توی زندگیت پیشرفت کنی و افتخاری برای مملکتت بیاری احساس حقارت نکن. این توانمندی های شما رو زیر سؤال نمی بره بلکه دیگران حرفه ای تر و باهوش تر بودن.
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 08:36
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
ملت آخوند شده اند!هل یستوی مستوی.. این دیگه چه نامه عربی فارسی بود، سکولار ترین نظام حکومتی هم بر سر کار بیاید این مردم ایشالا ماشالا از زبونشون نمی افته.. خلایفق هر چه لایق بابا. جمهوری اسلامی زیادتون هم هست. حیف آخوند که هدر بره با شما، چوب و سنگ و بت باید بگذارند بر شما حکومت کنه، بیسوادهای مسلمون زاده (باقیمانده اعراب). ایرانی پارسی سخن میگه نه تازی!
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 09:40
koros_nl - امستردام - هلند
عاشقتم گل گفتی ..... mir1976 - واشنگتن - آمریکا. danial nabi - استکهلم - سوئد، موظب باشید از حسادت، بلایی سرتان نیاد. همین کشورهای درپیتی که شما میگید با خیلی کشورهای بزرگ بازی کرده چرا تا حالا کشوری نتونسته رکورد ایران را بشکنه؟ از اینکه نتونستی توی زندگیت پیشرفت کنی و افتخاری برای مملکتت بیاری احساس حقارت نکن. این توانمندی های شما رو زیر سؤال نمی بره بلکه دیگران حرفه ای تر و باهوش تر بودن.
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 11:32
jesus_christ - وين - اتريش
vahid.sharifi - ونکوور - کانادا. درود بر شما و پاینده باشید.
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 11:41
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
بزک نمیر بهار میاد,همینه, اول تو مطبوعات همدیگر و خونواده هم و خوب به لجن میکشن از مردونگی حرفی نمی زنند بعد که خسته شدن و موقعیکه تمون احترامی که به هم داشتن لجن مال کردندبعدهمدیگرو می بخشن.شیشه بشکنه بهتره تا ترک برداره.
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 12:39
piki82 - تورین - ایتالیا
.....تو حقت ! مردک مغرور درپیت !!
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 13:31
Azadikhah - تكسل - هلند
دمش هم گرم
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 20:40
مرداس-دانمارک-آغوس - کپنهاک - دانمارک
برو مرتیکه کثافت . همین نامه ای هم که نوشتی نشون میده که چقدر آدم نون به نرخ روز خور و دستمال به دست هستی . چه یه روز چه یه سال وقنی رفت زندان دیگه فرقی نداره هر چند اون کردک عوضی هم دست کمی ار خود تو نداره . دهنتو ببند دستمال به دست
جمعه 23 آبان 1393 - 01:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.