انتقال مایلی کهن به زندان اوین/ مربی سابق تیم ملی: از مأموران خواستم به من دستبند بزنند

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برای گذران دوران حبس خود به زندان اوین منتقل شد.

محمد مایلی کهن که به دلیل مصاحبه‌هایی علیه علی دایی به چهار ماه حبس محکوم شده بود، امروز خود را به اجرای احکام قوه قضاییه معرفی کرد و پس از حضور در کلانتری ارگ برای گذراندن دوران حبس به زندان اوین منتقل شد.

نادر فریادشیران با تایید این خبر به ایسنا، گفت: صبح امروز آقای مایلی کهن برای اجرای حکم دادگاه به دایره اجرای احکام قوه قضاییه و سپس کلانتری ارگ رفت و پس از آن به زندان اوین منتقل شد.

او گفت: محمد خاکپور نیز مایلی کهن را همراهی می‌کرد.

پیش از آن نیز مایلی کهن در گفتگویی با تسنیم گفته بود :صبح امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردم و خواستم تا حکمم اجرا شده و مرا به زندان ببرند. نمی‌خواستم سر و صدایی ایجاد کنم و خودم به دادسرا مراجعه کردم تا بدون مشکل به زندان بروم.
وی با یادآوری اینکه چندی پیش پیامکی دریافت کرده بود که باید به دادگاه مراجعه کند افزود: من پیش از تاسوعا و عاشورای حسینی هم به دادگاه رفته بودم تا به زندان بروم و به من گفتند چه عجله‌ای داری؟!
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اعلام اینکه مراحل اداری مربوط به انتقال او به زندان انجام شده است، گفت: قرار است من را به زندان اوین ببرند. مأموران نمی‌خواستند به من دستبند بزنند که از آنها خواستم قانون را اجرا کنند و مرا به کلانتری و بعد به زندان ببرند.

پس از انتقال آقای مایلی کهن به زندان اوین، وزیرو ورزش ایران دستور پیگیری وضعیت او و فراهم آوردن شرایط آزادی او را داده است. مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش ایران در گفتو با خبرگزاری دانشجویان ایران گفته است:

" پس از این که حکم محمد مایلی کهن اجرا و وی به زندان اوین منتقل شد، وزیر ورزش به معاونت حقوقی و پارلمانی این وزارتخانه دستور داده وضعیت آقای مایلی کهن را پیگیری کرده و مقدمات آزادی او را فراهم کنند."

+114
رأی دهید
-28

rahjoo - بابل - ایران
علی دایی بد(که هست)، بتو چه کلنگ خان که دماغتو تو زندگی خصوصی مردم میبری!؟!!! برو همون زندان بشین جای اصلیت همونجاس
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 16:14
سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده
تو سلف سرویس زندان * ژامبون واجبی با سس‌ آهک * ندن حاج ممد بخوره صلوات .
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 16:38
Deutschland - فرانکفورت - المان
اخ دلم خنک شد این عقده ای رفت زندان
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 16:40
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
وزیر ورزش...زیادی خورده..کجا بود اونموقع که این مردک دیوانه دهنش رو باز میکرد و هی چرت و پرت بلغور میکرد؟ چطور اون موقع پیداش مبود،حالا از توی سوراخش بیرون اومده؟! باز میخواد قهرمان بازی دربیاره و خودشو محبوب کنه مرتیکهء منفور...تو محبوب بشو نیستی عمو جون زور نزن
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 16:11
greentree - تهران - ایران
سلسله اشکانیان :: مثل اینکه تو مشکل روحی روانی‌ داری خیلی‌ کامنت‌های افراطی میذ‌اری
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 16:56
karaji - گتنبرگ - سوئد
کم کم به جای فوتبال مسابقه علم کشی‌ با تیغه بلند خواهیم داشت چون فوتبال هم با سناریو آخوند‌ها به زندان و سپس به تاریخ پیوست !
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 17:27
piki82 - تورین - ایتالیا
از این که خوشم نمیاد ! اما همون علی دایی هم امیدوارم یک روزی 2برابر این بره تو زندان..مردک مغرور پولکی بی شرف ! خوشم میاد علی کریمی خوب میزنه تو پرش همیشه !
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 17:53
saravi - مینه پولیس - آمریکا
همه کارهای مایلی کودن برای تبلیغ است و دارد مظلوم نمایی میکند. بجای مظلوم نمایی دهنت را ببند.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 18:05
paksan - آمریکا - آمریکا
بچه های انقلاب باید بروند و ببینند که چیزی در انقلابشون عوض نشده امیدوارم با زندانی های سیاسی آشنا بشه و بزرگی و درستی راه آنها رو درک کنه و بفهمه این حکومت همش پول و زدوبنده
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 18:54
esfahani90 - اصفهان - ایران
با سلام. جامعه ایران بیمار و مریض روانی‌ هست از خانواده تا مدرسه تا دانشگاه تا مجامع ورزشی و و چون همش دنبال انتقام فوش دادن به هم دیگر افسوس.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 17:09
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
حالا برو آب خنک بخور حاج مایلی سابقه دار،،اما عجب کینه‌ای داره این علی‌ دایی آقا قلدره،!،کینه شتری هم اینجوریا نیست،،وااااااااای که از حالاا به بعد کی‌ به ننه من غریبم بازی در آوردن‌های حاجی گوش میده،?،از همین حالا دهنمون سرویسه از دست دو روز حبس کشیدن و تا آخر عمر خاطره تعریف کردن‌های حاج سابقه دار کیفری
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 18:59
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
چه رویی داره این یکی دیگه؟ چه قیافهء فاتح ها و بیگناهها رو هم گرفته بخودش.انگار نه انگار که جرم کرده، محکوم شده و حالا داره مجازاتشو میبینه! بابا اینا دیگه کین؟ میگن به بدهکار رو که بدی، طلبکار میشه همینه.طرف اونقدر استاد استاد کردن و وساطتتش رو کردن ( که به هیچ جا هم نرسید)جدی جدی هوا برش داشته که بی گناهه و الکی دارن میبرندش حبس،آب خنک نوش جان کنه!!! عجبا...!
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 19:54
سگال توماك - دوبی - امارات متحده عربی
به نظر من هر دوشون به دلیل خدمتی که به تیم ملی کشورشون کردن و باعث افتخار در مقطعی از تاریخ ورزشی این کشور شدند ، قابل احترامند ،. این تنها چیزی هست که به ما متفرقه ها مربوطه.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 19:55
parsi parsi - کرمان - ایران
حقشه ٬ دگه شورشا دراورده بود مربی ارزشی و طرفدارسیدعلی و محمود، سلسله اشکانیان ـ دمت گرم
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 20:01
بی غم - تهران - ایران
واقعا جای تاسف داره که زوال اخلاقیات در جامعه ما به فوتبال هم کشیده شده. شاگرد به راحتی آب خوردن استاد خودش رو میندازه تو زندان بدون اینکه توخاطرش بمونه که کل فوتبالش رو مدیون همین مایلی کهن هست. هر چند من از هیچ کدوم از اینها خوشم نمیاد ولی رفتن مایلی به زندان باعث محبوبیتش توی ورزشگاه ها میشه. وای به حال مملکتی که الگوهای ورزشیش اینها باشن.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 21:13
rezanl - امستردام - هلند
کچل !
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 22:16
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
مایلی کهن یک بسیجی دو رو هست
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 22:39
Realman - ارواین - امریکا
اینم یجورایی مثل احمدی نژاد ، خل و چل ، همش هم دوست داره مورد توجه باشه .
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 23:13
azadi2011 - تورنتو - کانادا
این علی دایی کیه دیگه ..پادشاهی عثمانی راه انداخته . به جرم توهین مردم را به زندان می اندازد ! همان اتهامات جمهوری اسلامی به سایرین..! اینجوری که برگشتیم به دوران فئودالی که هر خری طیول خودش را داشت . پس این طوری تمام دوستان که کامنت گذاشتند باید بروندآب خنک بخورند...!
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 23:31
castlehill - سیدنی - استرالیا
از مأموران خواستم به من دستبند بزنند .. تا پیش مردم قهرمان جلوه کنم....
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 03:40
Deutschland - فرانکفورت - المان
اقای علی دای بود که فوتبال ایرانو به دنیا شناسوند وتنها کسی هست که همیشه رک و با شجاعت حرفشو میزنه . ما 30 و چند ساله عادت داریم دروغ و ریا بشنویم وببینیم . برا همین بعضیها تحمل بزرگواری وشجاعت علی دای رو ندارند و علی کریمی هم از همشهریهای مایلی کودن هستش. علی کریمی چه افتخاری کسب کرده لطفأ کارنامه افتخارات علی دای را مرور کنید نمک نشناس نباشید
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 08:49
mahdi1350 - دورتموند - المان
این مرتیکه حسد حقش بود.درود بر شرافت علی‌ دایی . امیدوارم یک روز پوز اون وزیر عوضی‌ را هم به خاک بماله.
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 09:38
siavash2a - تهران - ایران
خیلی از مسئولین نظام مثل مایلی کهن خنگن
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 10:29
Deutschland - فرانکفورت - المان
اقای...piki82 - تورین - ایتالیا. همین علی دایی هست که فوتبال ایرانو به دنیا شناسوند لطفآ کارنامه علی دایی رو مرور کنید او افتخار ملیست . علی کریمی چه افتخاری کسب کرده برای نام ایران و ایرانی علی کریمی از حسادتی که به اقای دایی داره مثل مایلی نمیدونه چکار کنه در ضمن کسانی که میخواهند مطرح بشوند به پروبال بزرگواری مثل دایی میپیچند . در سیاست هم همینطورعمل میکنند مثل سردمداران حکومت ایران که گاهی پاچه اسرائیل وَیا امریکا رو میگیرند
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 10:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.