"نظر کمونیست‌ها در مورد قمه‌زنی" به روایت آیت‌الله خامنه‌ای.

+11
رأی دهید
-38

mountainman - استکهلم - سوئد
این بلای هر دینی هست . مسیحیات کاتولیک که تو همین ایرلند خودشونو در زمان مصلوب شدن عیسی مسیح به صلیب میکشیدن و میخ واقعی رو به دستها و پاهاشون میکوبیدن و از تیغهای اهنی دور خودشون میپیچیدن این رسم هنوزم تو فیلیپین اندونزی وجود داره . البته تو ایرلند هنوزم انجام میدن ولی کمتر شده .
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 23:26
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
mountainman - استکهلم - سوئد خیلی‌ با مزه هست که من کاتولیک هستم تا به حال همچین چیزی نشنیدم. میشه منبع رو ذکر کنی‌ لطفا؟؟
جمعه 16 آبان 1393 - 01:00
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
چرا هیچکس از روحانیون(مراجع) شهامت ممنوع کردن و صدور فرمان محرمیت ( حرام بودن) قمه زنی و زنجیر زنی رو نداره؟ دوستان نظر منطقی بدن!
جمعه 16 آبان 1393 - 00:52
paksan - آمریکا - آمریکا
مرگ بر دیکتاتور.
جمعه 16 آبان 1393 - 05:24
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
Winnie1987- اقاى تازه کاتولیک! دوستمون از سوئد درست میگه،هنوز این مراسم صلیب کشى در فیلیپین انجام میشه.
جمعه 16 آبان 1393 - 06:22
aashena - اتاوا - کانادا
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا به نکته خوبی اشاره کردی سینه زدن و زنجیر زدن هم ازار رساندن به جسمه و باید ممنوع بشه
جمعه 16 آبان 1393 - 07:20
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
عجب بابا!! روسای کمونیستی قمه رو آزاد گذاشتن؟؟ اولا پس باید از قبلش قمه زنی رواج داشته بوده که آزاد گذاشتن، دوما بر فرض این رسم نبوده و کمونیست ها باب کردنش، خب این شیعیان اثنی عشری باید خیلی اسگل باشن که این خریت رو قبول کنن! هر سال این المپیک محرم میاد و میره و هنوز یه عده زیادی باهاش حال میکنن، اشکالی هم نداره، منتها به شرطی که نخوان مثل مسواک تو دهنت فرو کنن.
جمعه 16 آبان 1393 - 07:47
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
مذهبی که بر اساس اوهام و خرافات شکل گرفته ائینی بهتر از این نخواهد داشت.خداوند اونها رو با دستان خودشون مورد شکنجه و عذاب قرار میده سبحان الله،چقدر زیبا خداوند انتقام میگیره از اینها ،برخی مراجع مانند وحید خراسانی و بروجردی معتقد هستند و فتوا داده اند که باید قمه بزنید (سخنرانی ایت الشیطان وحید خراسانی در یوتیوپ هست و مراجعی که این فتواها رو دادن رو هم نام میبره)و اما برخی هم از این نگران هستند که چهره کریهه تشیع در نزد همگان اشکار شود بنابر این برخی مراسم از جمله قمه زنی رو حرام کرده اند ،این فتواهای متناقض نشان دهنده دین باطل اینهاست و انسان عاقل باید بیاندیشد چه هنگام پیامبر و علی و حسن و حسین سینه زدند و نوحه خواندند و قمه زدند که این ملت بیخرد ان را انجام میدهند بر کدام اساس؟؟؟
جمعه 16 آبان 1393 - 07:19
تیتو تیتو - تهران - ایران
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا موافقم . خریت شاخ و دم ندارد.
جمعه 16 آبان 1393 - 09:39
arian1 - ابادان - ايران
در کشور ایران مذهب انحصاری شده است یعنی انکه عده ایی به خاطر منافع بی شماری که در مذهب انحصاری دارند خرافات وعقاید فاسد را وارد مذهب می کنند واز این طریق مردم را در اختیار خود نگه می دارند مثلا نظام اسلامی واخوندهای فاسد شیعه با ترویج امام پرستی وعزاداری برای یک امام ونه حتی یک پیامبرانهم بمدت ۱۰ روز کشور را عملا تعطیل ومردم ما را در سوگواری برای یک شخص عرب مرده که در زمان خود زنان ودختران را ما را به اسارت برد ومانند داعش در بین سربازان عرب فروخت وبرای ایرانی هیچ ارزشی قایل نمی شد کنند.
جمعه 16 آبان 1393 - 10:51
yas abi - ببرسل - لز
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی تو جوری حرف میزانی‌ که میخواهی‌ بگی‌ سنی هستی‌ و با شیعه مخالف. ولی‌ تو سنی نیستی‌ و تو مسلمون بودنت شک است. شیعه و سنی تا ۹۵% مثل هم هستند. نمیتونی‌ من رو تو این دایره بندازی که به اهل سنّت کمترین بی‌ احترامی کنم. برای ما شیعه و سنی قابل احترام هستند. خرافات تو هر مرامی‌ میتونه درست بشه نباید اصل رو زیر سوال برد. خرافاتی بالاتر از سلطنت طلب بودن نیست!!
جمعه 16 آبان 1393 - 11:22
mountainman - استکهلم - سوئد
winnie1987 - بیرمنگهام - یوکی شما کاتولیک هستی؟ پس چرا نشنیدی؟ برو یوتوب سرچ کن در ضمن هنوزم تو فرانسه و کشورهای امریکای لاتین و اندونزی و فیلیپین اجرا میشه.
جمعه 16 آبان 1393 - 11:37
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان جناب من تازه کاتولیک نیستم، ولی‌ به چنین چیزی بر نخورده بودم. حالا منبع این چیز کجاست؟ در ضمن فیلیپین با ایرلند خیلی‌ تفاوت داره..
جمعه 16 آبان 1393 - 17:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.