زن و مرد انگلیسی دو روز بعد از مراسم 65سالگی ازدواج شان ، دست در دست یکدیگر جان دادند

این زن و شوهر پس از 65 سال زندگی مشترک پس از برگزاری سالگرد ازدواج‌شان در کنار هم جان سپردند

زن و شوهر کهنسال انگلیسی که 65 سال زندگی پرمهر و عاشقانه‌ای با هم داشته‌اند، پس از برگزاری مراسم یادبود شصت و ششمین سالگرد ازدواج‌شان همزمان و در کنار هم جان سپردند.
اجساد پیرمرد 89 ساله به نام «آرتور تیر» و همسر 85 ساله‌اش «مری» را 48ساعت پس از مراسم سالگرد ازدواج در خانه‌شان یافتند، در حالی که دست در دست هم داشتند.
این زوج سالخورده در شهر «میل پورت» در منطقه «کامبرس» انگلستان زندگی می‌کردند و شنیدن خبر مرگ آنها بسیاری از مردم انگلستان را متأثر کرده است.
پزشکان علت مرگ این زوج عاشق را ایست قلبی تشخیص داده‌اند.
یکی از همسایگان که برای دیدار آنها به منزلشان رفته بود، با دیدن در نیمه‌باز نگران شده و با آگاهی از مرگ‌شان پلیس را خبر کرده است.
آنچه بیش از هر چیز علاقه‌مندان و دوستداران این زوج سالمند را متأثر کرده، عشق و علاقه آنها نسبت به هم بود که طی 65 سال زندگی مشترک هرگز از هم جدا نشده بودند و حتی هر دو با هم تسلیم مرگ شده‌اند.
 

+205
رأی دهید
-5

adamat - خارکف - اکراین
عشق راستین یعنی‌ وفاداری، و وفاداری، یعنی‌ باهم بودن و باهم رفتن./ چقدر زیباست دلدادگی ... / آنها نمرده اند، بلکه از فراسوی فیزیکی‌، به دنیای جاودان پا نهادند./زندگی‌ در این جهان، امتحان است، فرصتی ست برای خودباوری، لحظه ایست برای شناخت خویشتن، که چگونه خواهیم بود پس از مرگ، مرگی که گذر از ماده به انرژی ست.
جمعه 16 آبان 1393 - 00:34
sarap - ونکوور - کانادا
روحشون شاد
جمعه 16 آبان 1393 - 00:53
فرشاد1020 - لندن - انگلستان
خوشبحالشون که توی این دنیا عشاق راستین بودند و بدبخت همه ما ها!!!!!
جمعه 16 آبان 1393 - 07:15
raha1984 - هامبورگ - المان
این خبر تقریبا مال یک سال پیشه !!!
جمعه 16 آبان 1393 - 07:39
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
زندگی افسانه ای و مرگ افسانه ای. .مطلبی که در خور اهمیت بوده و باید بان بیشتر اندیشید این است که چنین مطلبی در تاریخ وجود نداشته و اگر هم بوده من ندیدم. واقعا روح این زوج افسانه ای شاد
جمعه 16 آبان 1393 - 13:14
quickwin60 - استانبول - ترکیه
روحشان شاد ، خوش به حالشون . حتما جفتشون آدمای خوبی بودند که خدا همچین نعمت بزرگی و بهشون داده بود . تو این دور . زمونه ازاین قبیل زندگی ها و عشق ها دیگه پیدا نمیشه. آدم حسودیش میشه ولی خب دیگه ..... ، خدا جفتشونه بیامرزه ، امید وارم تو اون دنیا هم باهم باشن و از کنار هم بودن لذت ببرن.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 09:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.