محمدرضای 9 ساله قربانی مرد شیطان صفت شد!

روزنامه اعتماد :تلخی هشتم آبان همیشه در کام پدر و مادر محمد رضا می‌ماند. شبی دلگیر که مادر آخرین گام‌های فرزندش را دید و پدر، ترجیع بندهای پرتکرار خداحافظی‌اش را شنید. بعد از آن تنها خبری که به آنها دادند این بود که محمدرضای 9ساله شما قربانی نقشه شوم مردی شیطان صفت شده است.

همزمان با شب‌های محرم، کودک 9 ساله مهریزی همانند سایر هم سن و سال‌هایش برای حضور در مراسم عزاداری در یکی از هیات‌های محله آماده می‌شد. لباس سیاهش را به تن کرد، دستش را به علامت خداحافظی تکان داد و از خانه خارج شد. پدر و مادر محمدرضا که گمان می‌کردند فرزندشان در هیات مشغول عزاداری است با خیالی آسوده سرگرم کارهای خود بودند اما طولی نکشید که این آرامش رنگ باخت و جای خود را به آشوبی بی‌پایان داد.

عقربه‌های ساعت که به نیمه‌های شب نزدیک شد شوق دیدار فرزند بالا گرفت اما خبری از محمدرضا نبود. کودکان محله دسته دسته از عزاداری باز می‌گشتند اما اثری از او دیده نمی‌شد. اتفاقی دلهره آور که آتش نگرانی را در دل پدر و مادر شعله ور ساخت و خبر از وقوع حادثه‌یی دردناک داد؛ موضوعی که باعث شد تا پدر و مادر محمدرضا به پلیس آگاهی مراجعه کنند و ناپدید‌شدن فرزندشان را اطلاع دهند.

به دنبال طرح موضوع ناپدید شدن محمدرضای 9ساله بلافاصله پرونده‌یی در این خصوص تشکیل و تیمی از کارآگاهان مامور رسیدگی به آن شدند. AQ

در بررسی‌های اولیه پلیس سعی شد تا تمامی فرضیه‌ها از وقوع تصادف تا آدم ربایی مورد پیگیری قرار گیرد اما سرنخ‌های مهمی که ماموران در تحقیقات میدانی خود از شاهدان به دست آوردند به سرعت تمامی آنها را از دستور کار خارج کرد و خبر از جنایتی هولناک داد.

این در حالی بود که همزمان با تحقیقات ماموران بر گستره شایعات از سوی مردم افزوده می‌شد. شایعاتی که خبر از مرگ محمدرضا می‌داد و گهگاه تا مرز داعشی بودن قاتل نیز پیش می‌رفت؛ موضوعی که باعث شد تا تحقیقات پلیس برای کشف حقیقت با جدیت بیشتری دنبال شود.

صابریان، دادستان عمومی و انقلاب مهریز در همین رابطه به خبرگزاری میزان گفت: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد عده‌یی از ساکنان محله مقتول را در روز حادثه بر ترک موتورسواری دیده‌اند. سرنخی بسیار مهم که به زودی چهره متهم اصلی را نمایان ساخت. به این ترتیب تحقیقات ماموران بر چهره زنی و ردیابی موتورسوار به عنوان متهم اصلی پرونده متمرکز شد و طولی نکشید که محل سکونت او شناسایی و در اقدامی ضربتی از سوی ماموران دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

با این حال و در جریان بازجویی‌ها متهم تمامی اتهامات را رد کرد و خود را بی‌گناه دانست اما شواهد و مستندات پلیس خبر از فاجعه‌یی می‌داد که متهم در آن نقش اول را بازی می‌کرد. مدارکی که نشان می‌داد ماموران باید بر فرضیه دردناک اذیت و آزار و قتل محمدرضا از سوی متهم تمرکز کنند.

کارآگاهان که از یک سو با انکارهای متهم روبه‌رو شده بودند و از سوی دیگر تمامی مستندات را علیه او می‌دیدند تنها راه پیش رو برای اثبات مدارک خود را دربازرسی از خانه متهم می‌دیدند بنابراین با کسب مجوز از مراجع قانونی به بازرسی از خانه او پرداختند.

صابریان در تشریح روند بازرسی از خانه متهم گفت: در بازرسی از خانه متهم قطره‌های خون روی فرش‌ها به وضوح دیده می‌شد. همچنین با ادامه بازرسی‌ها پیراهن آغشته به خون محمدرضا نیز از سوی ماموران کشف شد. مدارکی که متهم با روبه‌رو شدن با آنها لب به اعتراف گشود و از جنایت شوم خود علیه محمدرضا در شب حادثه پرده برداشت.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مهریز، متهم در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد مقتول را در حالی که تنها در کوچه به سمت هیات عزاداری می‌‌رفته دیده است و با این بهانه که خودش نیز به هیات می‌رود او را بر ترک موتور سوار کرده اما در راه با ترفند‌های مختلف کودک 9 ساله را فریب داده و او را به خانه‌اش کشانده است.

صابریان علت این کار را قصد متهم برای آزار و اذیت محمدرضای 9 ساله عنوان کرد و ادامه داد: قاتل که به قصد اذیت و آزار کودک را به خانه خود برده بود در نهایت برای رهایی از شر محمدرضا و جلوگیری از شناسایی شدنش، او را با یک ضربه چاقو از ناحیه گردن به‌شدت مجروح کرد؛ ضربه‌یی که چشمان محمدرضا را برای همیشه بر این جهان بست و او را به کام مرگ کشاند.

با این حال قاتل شیطان صفت که سعی می‌کرد خود را از شر جسد کودک رها سازد آن را در گونی انداخت و در خیابان رها کرد به این گمان که با این کار راز جنایت هولناکش همیشه سر به مهر خواهد ماند؛ خیالی خام که به زودی رنگ باخت و او را در چنگال قانون اسیر ساخت.

پس از اعترافات صریح متهم تحقیقات پلیس برای پیدا کردن جسد کودک ادامه یافت و طولی نکشید که ماموران موفق به کشف جسد شدند و پس از انجام مراحل قانونی آن را به خانواده مرحوم تحویل دادند.

به این ترتیب و پس از تکمیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

+85
رأی دهید
-6

skylone - تورونتو - کانادا
تحویل بگیرند آقایون امر به معروف ....گیرم اسید پاشیدید و زنها رو بی جرم بد خجابی 30 سال آزار دادید و همه گناه ها رو انداختید گردن زنها و حجابشون ...با طینت زشت مردها چه می کنید؟ این که دیگه یه پسر بچه معصوم بود ....بی گناه ....باید این مردهای شیطان صفت رو از جامعه پاک کنید نه اینکه صورت مسئله که همیشه زنها بوده اند رو پاک کنید
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 01:28
Ali-dk - لونگبو - دانمارک
خیلی غم انگیزه خدا به خانوادش صبر بدهد . عقب نمانید مخصوصاً خارج نشینها پرونده این قاتل بی همه کس را هم سیاسی کنید کمپینی راه اندازی کنید تا سر گرم شوید .
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 01:47
مترلینگ - منچستر - انگلستان
اخه تو این وانفسای عدم امنیت بچه هارو به هوای رفتن هیئت و غیره باید به حال خودشان گذاشت ؟بیچاره پدرمادر ش تا عمر دارن برای اینکه اطمینان کردن به این روزگارو جو خراب مملکت باید تا اخر عمر بسوزن خدا صبرشان بده وبقیه هم درس عبرت بگیرند که تا نیمه های شب بچه هارو به بهانه هیئت و فلان وبیسار بیرون از خونه نفرستند همیشه خطر در کمین بچه هاست هوشیار باشیم
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 01:58
عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
محیط و اجتماع مون که این جوریه. حالا خدا وکیل شما فکر کنید این بچه خودتونه، باید با این شخص چیکار کرد؟؟؟؟
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 02:03
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
پسرک حالا به جای بهتری رفته که پدر و مادرش هرگز به آنجا راه پیدا نخواهند کرد. وقتی‌ شما یک کودک معصوم بیگناه را برای عزاداری همراه با هم سنّ و سالان و یا تنها روانه خیابان می‌کنید و باعث عذاب و مرگش میشوید، خداوند او را به بهشت می‌رساند ولی‌ شما را در جهنمی که از روی حماقت برای خودتان ساختید زنده نگاه کرده و میسوزاند.
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 01:40
oghab - هلسینکی - فنلاند
ای خدا چی میشه قصاص این ح...به من بدند؟
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 03:23
paksan - آمریکا - آمریکا
قزوینی بوده دیگه! آخه این مادر پدرها چکار میکنند!؟
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 04:39
DaaDaa - تهران - ایران
Sabokbalam.....مردحسابی این حماقت والدین بچه رو نشون میده و همینطور بیماری های موجود در جامعه ایران و به تبعیت از اینها عدم امنیت در جامعه ، حالا شما این وسط چرا چسبیدی قاچ زین بهشت و جهنم رو !!!
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 07:37
Touch the truth - ونکوور - کانادا
نمیتونم باور کنم، چقدر آدم میتونه کثیف باشه که این کار رو بکنه. متأسفانه تعداد اینجور حیوانات انسان نما کم هم نیست!!!
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 08:15
gaagol - دالاس - آمریکا
Ali-dk حاجی مگه خودت خارج تشریف نداری؟ یا شاید هم شرمت اومده بگی ایرانی و زدی دانمارک؟ این رژیم نیاز به پرونده سازی نداره حاجی خودش حسابی پرونده داره
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 08:18
shahab46 - هانوفر - المان
عاشورا را زنده نگه دارید همه چیز ما از عاشور ست. بر روح خمینی لعنت
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 09:35
sayeh tars - لندن - بریتانیا
آخه بچه نه ساله رو کی تنها رها میکنه که بره هییت
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 09:59
omid29 - برلین - آلمان
اینم از برکات حسین پارتی
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 14:24
*Fanoos* - ایران - ایران
با کامنتهای زیبای شما دوستان دیگه حرفی برای گفتن نیست.
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 14:52
92ارشام - لندن - ایران
Skylone زیبا گفت که این مورد بدحجابی و بی حجابی نبوده،همه تقصیرها را گردن زنان نجیب و مظلوم ایرانی انداختند.با این بزهکاری ها چه میکنند؟!ALI-dk اگر کمپین راه بیفته بایستی توهم پشتیبان باشی تا زشتی ها ترویج نشود.اما حیرت اوره که انگار شما با زشتی و پلیدی اینکار موافقی یا بی تفاوت!وا حسرتا
جمعه 16 آبان 1393 - 00:20
tabatabayi - کوالالامپور - مالزی
شهرهای مذهبی ایران مملو از مردان بچه باز و پست فطرت شبیه این است، به خصوص شهرهای حاشیه کویر که مردم افسرده و عقب مانده ای دارد. هر جا زن چادری به وفور دیده می شود، پسران زیبا با چشم شهوت دیده می شوند، و البته این فقط مختص ایران نیست، در بسیاری از کشورهای اسلامی بسته مانند افغانستان و عربستان هم بچه بازی و تجاوز به مردان جوان رواج دارد
جمعه 16 آبان 1393 - 00:57
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
اگر مثل زمان شاه فاحشه خونه وجود داشت آمار تجاوز خیلی خیلی کمتر بود.
جمعه 16 آبان 1393 - 02:02
nasl sokhta - لندن - انگلیس
اشکال نداره رفته پیش بابا حسین.خاک تو سر پدر و مادرش و تمام احمقان
جمعه 16 آبان 1393 - 03:28
danial nabi - استكهلم - سوئد
مادر پدر احمق ضریح پرست رو باهم باید اعدام کنند، مملکت خر تو خر، قمه زن نادان.
شنبه 17 آبان 1393 - 19:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.