علی دایی در جمع دوستانش: عابدزاده و خداداد صبر من را نداشتند!

خبر آنلاین : دایی می گوید هیچ کس به اندازه او در مقابل تهمت های مایلی کهن صبر نداشته است.

علی دایی پس از چند مصاحبه تند مایلی‌کهن علیه خودش، به دادگاه شکایت کرده و سرانجام توانست حکم زندان برای سرمربی سابق خود را بگیرد.این موضوع با واکنش اهالی فوتبال از جمله احمدرضا عابدزاده، خداداد عزیزی، رضا شاهرودی و... روبه‌رو شد. حتی آنها در مصاحبه‌های مختلف به انتقاد از دایی پرداختند اما سرمربی سابق پرسپولیس در محفلی خصوصی و در جمع دوستانش ضمن گلایه از همبازیان سابقش گفت:«آیا آنها، طاقت شنیدن حرف‌های تند مایلی‌کهن را داشتند؟! هیچ‌کس به اندازه من در مقابل تهمت‌های این مربی صبر نداشته و او آنقدر این رفتارش را تکرار کرد تا مجبور شدم از طریق قانون حقم را بگیرم.»

+67
رأی دهید
-18

جنگنده - تهران - ایران
از طرزه نشستنت مشخصه چه جور آدمی هستی !!!!!
‌چهارشنبه 14 آبان 1393 - 13:01
karaji - گتنبرگ - سوئد
تمام این بازی‌ها به خاطر این هست که فوتبال رو از اعتبار بیندازند و کسی‌ دور این ورزش جمع نشه و از اجتماع مردم که وحشت رژیم هست این طوری جلوگیری بشه ، این دو ازگل عوضی‌ هم خواسته یا نه خواسته تو بازی هستند !!
‌چهارشنبه 14 آبان 1393 - 13:12
lafcadio - استکهلم - سوئد
خوب کرده. حق اون مردکه.
‌چهارشنبه 14 آبان 1393 - 13:16
phenom - ریو - برزیل
الان تو این عکس دایی در جمع دوستان است؟ من که تو عکس فقط تونستم مورینیو رو تشخیص بدم با اینکه کلاه و ریش گذاشته بود!!!خخخخخ......
‌چهارشنبه 14 آبان 1393 - 17:53
92ارشام - لندن - ایران
مایلی کهن فرد ناراحت و جامعه ستیزی است.به فردوسی پور میگه کی روشی پور با قلعه نوعی،دایی ،دنیزلی و کلا هر مربی ملی جاروجنجال داشته.اما دایی خیلی پرغرور رفتارمیکند وخودش را به احدی پاسخگونمی داند.فوتبال ما با این افراد باصطلاح بزرگان به کجا میرود؟!
جمعه 16 آبان 1393 - 00:29
92ارشام - لندن - ایران
علی کریمی گلایه داشته از دایی و گفته من مسلمانم ولی دایی هر وقت صدام میزد میگفت علی کلیمی.وداد میزد توپ لا بیال.
جمعه 16 آبان 1393 - 00:24
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
92ارشام - لندن - ایران . اینکه مایلی کهن ثبات شخصیتی نداره و ماجراجو و ستیزه جوست با شما موافقم اما افرادی مثل دائی و قلعه نوعی هم خیلی آدمهای موجهی نیستند! فکر می کنم حرف علی کریمی راجع به دائی حرف درستی باشه . بهرحال در فوتبال ما فرهنگ گمه و تا موقعیکه سطح فرهنگی فوتبال پائینه ، اوضاع همینه . البته در جامعه ما کلا فرهنگ پائینه ولی در فوتبال دیگه خیلی خیلی پائینه . در بدو ورود به ورزشگاه ها شما این بی فرهنگی را به عینه می بینید . حتی شادی کردن را هم بلد نیستند و اهانت به تیم رقیب را یه نوع شادی می دانند ! واقعا تاسف باره !! من سالهاست که ترجیح دادم طرفدار هیچ تیم و بازیکنی نباشم . دلیلش هم بی فرهنگی در فوتباله . تا موقعیکه این فرهنگ غلط حاکمه به جائی نمیرسیم.
‌سه شنبه 20 آبان 1393 - 15:38
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.