انتقاد شدید حمید روحانی از دولت روحانی و تیم هسته‌ای ایران.

+10
رأی دهید
-64

biparva-jan - تهران - ایران
حسین و یارانش توسط داعشیان زمان خود قتل عام شدند. و شما مدعیان تند خو و بی منطق داعشیان زمان مایید.
دوشنبه 12 آبان 1393 - 19:29
parsa85 - تهران - ایران
آقای قیچی کن تاریخ کن تو رو چه به اظهار نظر به تحریف تاریخت برس!!
دوشنبه 12 آبان 1393 - 19:17
amir-amir - تورنتو - كانادا
مردک نفهم مگر الان عصر شمشیر و نیزه است که تو مبارز مى طلبى با آن دست هاى مٽل پنبه نرمى که دارى کنار گود نشسته اى و فریاد از حلقوم بر می آرى. سیاست که ندارید٫ اهل دمکراسى و قانون که نیستید٫ ظاهر درست و اجتماع پسند که ندارید٫ زبان و هنر که سرتان نمى شود٫ دروس علمى و دانشگاهى که طى نکرده اید٫ هنوز از عصر حجر حرف مى زنید چه چیز در چنته دارید که به آن مى نازید.
دوشنبه 12 آبان 1393 - 20:30
greentree - تهران - ایران
خطر بزرگی‌ که ایران را سال هست تهدید میکنه شما داعشیان بی‌ سواد تندرو هستید که نه حرفه‌ای بلدید نه درس خوانده اأید
دوشنبه 12 آبان 1393 - 21:23
karaji - گتنبرگ - سوئد
ای بابا یارو سر منقل بود یه‌چیزی پروند ، هنوز فکر کرده سال ۵۸ هست !!
‌سه شنبه 13 آبان 1393 - 00:25
arminrambod - تهران - ایران
درکش می کنم. من خودم زمانی ادم مذهبی افراطی بودم. تجربه ی خوبی بود برام که شاید کمتر کسی بتونه اونو درک کنه. دین اسلام دین زیبایی هست. و چون انسان عادت داره تو چیزای خوب زیاده روی کنه( مثل خوردن شیرینی که بعدش قند میگیری و دوست داشتن زیاد که افسردگی میاره و ...) دچار مریضی و افراط میشه. امان از روزی که انسان تو دین افراط کنه. چون اون روز علاوه بر این که به خودش اسیب میزنه بلکه دیگران هم در امان نخواهند بود ازش( مثل داعش و خیلی کسای دیگه که شما بهتر میشناسینشون) اونوقت که ادم فقط خودش رو میبینه و اعتقاداتش و هیچ کس و هیچ چیز و هیچ حرفی براش اهمیت نداره. و این میشه که فکر می کنه رو صورت دختر مردم اسید بپاشه می ره بهشت یا حتی با سر انسان بریده انسان ها فوتبال بازی می کنه... و یا فکر می کنن تعامل با دنیا کار زشتیه. امیدوارم روزی اسلام واقعی که دین مهربانی و صلحه به همه دنیا شناسونده بشه..
‌سه شنبه 13 آبان 1393 - 08:05
marineboy - لس انجلس - امریکا
اینقدر حسین حسین نکن بابا همه میدانند چه بی جربزه های ترسویی هستید که زیر لحاف قایم شده اید حتی جرات ندارید یک لحظه قدم نحستان را در میدان جنگ در عراق و سوریه بگذارید. از دور نشسته میگه لنگش کن.
‌سه شنبه 13 آبان 1393 - 12:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.