غیبت تیموریان، کرار و توصیه‌های قلعه‌نویی/ تمرین آبی‌ها زیر بارش شدید باران

تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس تیم فوتبال استقلال ازساعت 11.30 امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد. با توجه به برگزاری مراسم عزاداری بازیکنان پیش از شروع تمرین در خصوص حضورشان در هیأت‌های مختلف صحبت می‌کردند و با یکدیگر برای شرکت در مراسم عزاداری امام حسین  قول و قرار می‌گذاشتند.

*آندرانیک تیموریان و جاسم کرار غایبان تمرین امروز استقلال بودند. غیبت تیموریان مشکوک بود زیرا این بازیکن هنوز مطالبات خود را به صورتی که توقع داشته از مسئولان باشگاه استقلال دریافت نکرده است. کرار نیز قرار است فردا به تهران بازگردد و از روز سه‌شنبه در تمرینات حاضر شود.

*مهدی کریمیان بعد از دو روز غیبت در تمرینات تیم استقلال امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد. این بازیکن قبل از شروع تمرین با قلعه‌نویی صحبت‌هایی را انجام داد.

*هاشم بیک زاده به طور اختصاصی به تمرین پرداخت.

*در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و در خصوص نحوه عملکرد تک تک بازیکنان با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری از بازیکنان خواست تا روی بازی‌های این دو هفته تمرکز کنند و به اعتقاد وی این دو مسابقه می‌تواند کلید قهرمانی آبی‌پوشان برای رقابت‌های این فصل باشد.

*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال نیز در تمرین تیمش شرکت کرد.

*با توجه به بارش شدید باران و همچنین برگزاری مراسم تاسوعای حسینی امروز تماشاگری در محل تمرین حضور نداشت و آبی‌پوشان زیر بارش شدید باران حدود یک ساعت کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*طبق برنامه بازیکنان تیم فوتبال استقلال در روز عاشورا تمرین نخواهند کرد و آبی‌پوشان مثل دو هفته اخیر روز چهارشنبه پشت درهای بسته تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود. آبی‌پوشان در این مسابقه میلاد فخر‌الدینی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

+3
رأی دهید
-8

chiko - توکیو - ژاپن
سرور هر چی‌ لنگیه،،،امیر قلعه نوعیه...۴۴۴۴
دوشنبه 12 آبان 1393 - 14:48
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
برنامه بعدی,, اس دق دلال ,, حضور کله مرغی و همه تیم‌ و کادر فنی‌ در شهر قم و سینه زنی‌ و توسر زنی‌ سر چاه جمکران است ،، من نمیدونم این چاه چه ربطی‌ به مهدی عربزاده داره که حتی وجود مهدی نامی‌ هم ثابت شده نیست! ،چون پدر مهدی خواجه بوده و فرزندی نداشته البته من از عربی سر در نمی‌ آورم اما میگن معنی‌ عسکری یعنی بدون فرزند ،اما از اینکه امام دهم فرزندی نداشته هیچ شکی‌ نیست چرا که اگر داشت خرافات و دروغ‌هایی‌ به اسم غیبت صغری(کوچک )یا غیبت کبری(بزرگ) هم نبود،،امان از خرافات اسلامی که بیشتر آنها هم خرافات و توهم‌های یهودی و مسیحی‌ است،،موسی‌ عصا به زمین زد دریا شکافته شد،،عیسی مجسمه میساخته و اونارو زنده میکرده ،محمد با الاغ یک شبه به هفت اسمان رفت،،ابراهیم ضد آتیش بود،علی‌ در خیبری که صد گاو جنگی آنرا باز و بسته میکرد را با یک حرکت از جآا کند،،محمد با اشاره انگشت ماه را دو نیم کرد،خمینی تو ماه در حال قرآن خوندن بوده این یکی‌ در قرن بیستم واقعا بجز خریّت و حماقت چه چیز دیگه‌ای میتونه باش,
دوشنبه 12 آبان 1393 - 17:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.