راه آهن پیام صادقیان را می خواهد/ استیلی: تیم ما خانه دوم پرسپولیسی هاست

صادقیان به تمرین پرسپولیس رفت و خمیازه کشید!

خبر آنلاین می نویسد : پیام صادقیان که از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده بود، دیروز به تمرین این تیم رفت.

صادقیان در اینستاگرام خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و در مصاحبه هایش هم گفت که از پرسپولیس می رود تا حاشیه های این تیم کم شود. با وجود این خبرها، به نظر می رسید که او دیروز در تمرین پرسپولیس شرکت نکند اما صادقیان سر وقت به تمرین رفت و با بازیکنان تمرین کرد. البته او برای اینکه نارضایتی خود را نشان دهد، دقایقی روی زمین نشست و خمیازه کشید تا سوژه رسانه ها شود.

 

کاربران خبرآنلاین: پیام صادقیان را از پرسپولیس اخراج کنید


 کاربران خبرآنلاین رای به اخراج پیام صادقیان از پرسپولیس دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اتفاقاتی که در مورد پیام صادقیان رخ داد و درگیری او با کادر فنی پرسپولیس، خبرآنلاین اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در مورد این بازیکن کرد. در این نظرسنجی از کاربران پرسیدیم: «به نظر شما کادر فنی پرسپولیس باید چه برخوردی با پیام صادقیان داشته باشد؟» و سه گزینه «او را ببخشد و حمایت کند»، «جریمه نقدی کند» و «از تیم اخراج کند» برای آن در نظر گرفتیم.



تا کنون بیش از 21 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند که بیش از 74 درصد آن ها رای به اخراج پیام صادقیان داده اند.

راه آهن پیام صادقیان را می خواهد/ استیلی: تیم ما خانه دوم پرسپولیسی هاست


سرمربی راه‌آهن از علاقه خود برای جذب پیام صادقیان خبر داد.

حمید استیلی در خصوص پیشنهاد تیم راه‌آ‌‌هن برای جذب پیام صادقیان اظهار داشت: از جذب بازیکنی مثل پیام‌ صادقیان به شدت استقبال می‌کنیم چرا که معتقدم این بازیکی توانایی‌های بسیار بالایی دارد و به کار تیم ما می‌‌آید.
وی ادامه داد: درخواست ما از پرسپولیسی‌ها این است که چنانچه قصد حفظ صادقیان را ندارند او را به طور قرضی به ما بدهند. ما به هیچ عنوان قصد تضعیف پرسپولیس را نداریم و به آنها اعلام کرده‌ایم اگر مایل به حفظ صادقیان نیستند او را با یک یا دو بازیکن ما معاوضه کنند.
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در این مورد که سیاسی اعلام کرده استیلی دنبال مدافع است نه مهاجم و نیازی به صادقیان ندارد، تصریح کرد: در اینکه ما دنبال دفاع خوب هستیم حق با سیاسی است اما اگر مهاجمی مثل صادقیان قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشد چه تیمی از راه‌آهن بهتر که او را به طور قرضی به خدمت بگیرد.‌در واقع تیم ما خانه دوم پرسپولیسی‌ها است و خوشحال می‌شویم صادقیان به راه‌آهن بیاید.

+6
رأی دهید
-13

اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
خدایا..اینم توی این هیری ویری شده آینه دق ما.بابا بردار بزن به چاک دیگه.چطور بگیم نمیخوایمت؟ امثال همین استیلی نامردن که نمیذارن این جوجهءتازه بدوران رسیده آدم بشه.اگه بخاطر کاراش یه سال هیچ تیمی نخوادش،اونوقته که با تعهد و سلام صلوات التماس میکنه واسه بازی کردن،اما متاسفانه برخی مربی های نتیجه گرای بی عقل نمیذارن و باعث پررو شدن روزافزون اینا میشن.اینم میشه نتیجه ش.یارو غوره نشده،مویز شده!
یکشنبه 11 آبان 1393 - 14:33
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.