گشتی در ایروان، شهر مجسمه‌ها.

+34
رأی دهید
-5

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
ارمنستانِ عزیز ، کشوری مسیحی‌ که در محاصره کشور‌های اسلامی قرار دارد و نگیینِ تابناکیست که به لطفِ عیسی مسیح با وجودِ تلاشِ همسایه غربی ا‌ش برای نابودیِ ارامنه و مسیحیت در منطقهٔ ، همچنان کشوری قدرتمند و مستقل با زبان و فرهنگ و الف پای مستقل و زیبایی‌‌هایش میدرخشد !
دوشنبه 12 آبان 1393 - 01:10
raha1984 - هامبورگ - المان
بسیار انسانهای مهربان و دوست داشتنی هستند !! من دوستان ارمنی ایرانی دارم که از هر ایرانی ایرانی تر هستند و عاشق ایران !! پاینده و پیروز باشند و همیشه خاری در چشم و تیری در قلب دشمنانشان
دوشنبه 12 آبان 1393 - 08:19
rahjoo - بابل - ایران
به امید پایداری ابدی ارمنستان در منطقه و سربلندیش در برابر هر گزندی از جانب بیگانگان
دوشنبه 12 آبان 1393 - 09:16
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
گذر دشمن شیطان نیفته به ارمنستان، آدمهای نژادپرست و به شدت ایرانی ستیز. از ایرانیها متنفر هستند و حسودی شدیدی با ایرانی ها دارند که بیشتر به دورانی که پر از دانشجوی ایرانی بود بر می گردد. آن زمان ارمنی ها در فقر غرق بودند دانشجوهای ایرانی هزاران هزار دلار 600 تومانی خرج میکردند و ارمنستان مفت بود زندگی! من سالها ارمنستان زندگی کردم، واقعا آدمهای بی ادبی هستند. البته ایرانی ها دوست دارند بهشون بی احترامی بشه کلا، کما اینکه نوشتند در بالا، ارمنستان عزیز، ارمنی های عزیز...!
دوشنبه 12 آبان 1393 - 12:43
Well-Educated-Person - تهران - ایران
شاید خیلی‌‌ها ندونن ولی‌ ارمنستان اولین کشور مسیحی دنیا می‌باشد و متاسفانه به دست بندهای مافیای افتاده که کشورو به فقر اقتصادی کشیدن با توجه به فرهنگ غنی و تحصیلات مردم که بیچاره‌ها یه لقمه نون از بازار توریستی به دست میارن
دوشنبه 12 آبان 1393 - 14:39
sahand11 - کلن - آلمان
ایروان یک شهر آذربایجانی بوده که حدود۱۰۰سال پیش طبق پروسه قتل عام آذریها ٬توسط ارامنه ٬ارمنی نشین شده وبزرگانی چون باغچه بان و ۰۰۰ متولد آنجا می باشند.
‌سه شنبه 13 آبان 1393 - 00:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.