خوشکوشک: ماجرای ریحانه را افشا می‌کنم!

اکبر خوشکوشک که از دو سال پیش در فیسبوک به نام خود فعالیت دارد، چند روز پس از قصاص ریحانه جباری در پرونده‌ قتل مرتضی سربندی، با اشاره به مصاحبه‌ای که گویا در این‌باره دارد، نوشت: همه‌ این ماجرا را با تمام زوایا افشا خواهم کرد!

به گزارش  از «انصاف نیوز»، خوشکوشک در کامنتی درباره‌ عدم رضایت خانواده‌ سربندی و اعدام ریحانه جباری نوشت: «اگر رضایت می‌دادند مردم می‌گفتند که خانواده‌اش قبول کرده است که گناه انجام شده. این خانم دروغ‌گویی کرد. چهار ساعت بعد از به قتل رساندن مرحوم سربندی در کلانتری نیلوفر قبول کرد و یک ساعت بعد قتل به دوست و یا نامزدش موضوع را زنگ می‌زند و همان شب در مقابل دوستان صحنه را تشریح کرد.

بعدا بعضی از وکلا که قصد اقامت خارج داشتند به ایشان گفتند که تا آخر بگو که قصد تجاوز داشته است. کسی که 192 سانتیمتر قد داشت و قهرمان کاراته بود چرا از پشت چاقو خورده؟ مگر سجاده‌ نماز خونین نبود؟ کسی که در سجده بوده و جباری در آن حالت ایشان را به قتل رسانده است ...

در مصاحبه گفته شده است، تا به حال صبر کردم، چون هم قاتل هم مقتول، نیستند. ایشان از دوستان نزدیک من و همکار من بود. ایشان بسیار اهل دین و دیانت بود. چون تا سال 72 در وزارت بود و بعد رفت دکترای خود را گرفت، خواستند آبروی اطلاعاتی‌ها را ببرند که این توطئه کشف شده و عاملان این کار شناسایی شدند و بعد از این ماجرا دستگیر خواهند شد.

اگر آن زمان مصاحبه‌ام پخش می‌شد به نظرم بلکه تاثیر بد می‌گذاشت و اگر یک درصد هم امکان داشت که رضایت بدهند، نمی‌دادند، بعدها می‌گفتند اینجانب موافق اعدام هستم. آخر از ساعت قتل این جریان را می‌دانم، تا الان به هیچ‌کس نمی‌گفتم.»

خوشکوشک جمله‌ای را طوری نوشته که قسمت اول آن به هیچ‌وجه مفهوم نیست: «حالا انکلس به قتل ناگوار تشریح می‌کنند واقعا دردناک است و اما همه‌ این ماجرا را با تمام زوایا افشا خواهم کرد».

وی همچنین درباره‌ اعتراض برخی به حکم قصاص، در کامنتی می‌نویسد: «جناب! حکم قصاص، در تورات و انجیل و قرآن آمده است و در همه‌ دنیا قصاص هست، اما اکثرا تبدیل به از ٣٠ سال تا ١٥سال زندان رای می‌دهند. در کشور آمریکا تا عربستان قصاص هست. کسی هم دوستدار قصاص نیست، فرزند ایشان از جباری خواست که در یک مصاحبه‌ کوتاه در 8:30 شبکه‌ دوم بگوید که مساله تجاوز نبود، بعد خانواده بگذرند، اما آنان که می‌خواستند بهره‌برداری کنند گفته بودند که تو قصاص نمی‌شوی و ایشان باور کرد. من یک سوال از شما دارم، آیا اگر خدای نکرده برای یکی از اعضای خانواده‌ به هر دلیل این اتفاق افتاده بود شما می‌گذشتی که هم پدر خانواده را بکشند هم رضایت بدهند به آنها که توضیح دادم آبروی خانواده رفته؟»

+30
رأی دهید
-230

ab shangooli - لندن - انگلند
در کتاب انجیل قصاص به هیچ عنوان نیامده است
یکشنبه 11 آبان 1393 - 03:14
iSam - لندن - انگلستان
خفه شو کثافت جنایتکار. همه از کثافتکاری های تو با خبرند. کجای انجیل قصاص آمده که ما که مسیحی هستیم و چندین بار کلام خداوند را شنیده ایم و خوانده ایم و هر روز میخوانیم، نمی دانیم. این اعمال مال شریعت یهود است که خداوند عیسی آن را باطل کرد و اسلام هم که در هیچ جا ازش خبری نبود، یهو آمد و دوباره شمشیربازی را شروع کرد. مردک پست، تمامی کارهای تو از قتل موحوم فرخزاد بگیر تا ترور افسران ایرانی در خارج و بالا کشیدن اموال آنان و .. و دست داشتنت با سعید امامی و .. را دیگر همه می دانند. میخواستند آبروی اطلاعات را ببرند!!! مگر اطلاعات کثافت خانه شماها آبرویی هم دارد شیر ناپاک خورده!؟
یکشنبه 11 آبان 1393 - 02:26
greentree - تهران - ایران
اینقدر به این دختر بیچاره دروغ گفتند که اصلا این دختر بینوا نفهمید که حقیقت را چه طور بیان کند ، نفرین بر شما اوباشان داعشی
یکشنبه 11 آبان 1393 - 03:49
yasmiin78 - تهران - ایران
بابا یکی به این بی خبرها بگه مگه اطلاعاتی آبرو داره که کسی خودش به دار بده برای بی آبرو کردن اونا؟ آخه تو که از نماز دوست متدینت میگی اینم بگو که اون مردک متدین دختره رو برده بوده خونه خالی عمش برا چی؟ آخه گند بزنن به اون تدینتون به اون اطلاعاتی بودنتون به اون وجود منحوستون که عین عنکبوت تار بستین به مملکت و خون و جون میمکنین
یکشنبه 11 آبان 1393 - 03:53
razmandeh - استکهلم - سوئد
این کیه همونی که پشت در بوده تا نوبتش بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دین را به چی‌ قاطی‌ می‌کنند این اراذل
یکشنبه 11 آبان 1393 - 04:03
Farokhzad - کنت - انگلستان
بیشرف اطلاعاتى هاى کثیف همانند تو و سربندى دستش تا ارنج به خون جوانان تو أین ٣٥ سال اغشته هست مگر خود تو بیشرف در ماجراى قتل روانشاد دکتر فریدون فرخزاد خواننده شومن ایرانى رأ در المان با ان دوستهاى کثیفت نکشتى شرم بر شما که هر که رأ میکشید یک داستانى قاطى میکنید و با وقاحت تمام کار خودتان رأ توجیح میکنید شرم بر شما جانى که توسط ملایان تازى تربیت شدید براى کشتن هم میهننان شجاع مان شرم
یکشنبه 11 آبان 1393 - 05:20
پروردگار - تهران - ایران
بالاخره سرو کله شیخی هم پیدا شد. چون کسی که از همه زوایای پرونده مطلع است شخصی به نام شیخی است . آقای خوشکوشک یا همون شیخی یه سوالی همه برادران وزارت در حضور یک خانم 19 ساله مجرد و زیبا و در یک مکان خالی و کاندوم روی میز و .. نماز می خونن؟
یکشنبه 11 آبان 1393 - 05:22
dimeke - گنبد - ایران
مسیحی ها در احکام تابع یهودند.عیسی مسیح پیامبر قوم یهود بودند.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 06:12
Navit - آنتورپن - بلژیک
لطفا اگه دوستى ، آیه اى بابى در تایید قصاص در انجیل خونده با ذکر آدرس ما رو روشن کنه تا اونجایى که من میدونم حرفهاى عیسى در تضاد کامل با قصاص بوده. با تشکر .
یکشنبه 11 آبان 1393 - 07:55
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
از اکبر خوش کوشک انتظاری بیشتر از این نیست چرا که ایشان خودش با دستان ننگین خود شخصا ده ها نفر از ایرانیان وطن پرست را در سراسر اروپا به قتل رسانده و یه قاتل حرفه ای البته از اعدام این دختر حمایت میکند.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 08:15
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
اگر خشک کوشک این کار را بکنه ملت ایران نصفی از گناه‌هایش را می‌بخشند،دمت گرم بکن.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 08:16
new idea - لندن - انگلستان
بابا اینا دیگه چقدر وقیحن؟!اینا کیان؟! هرچی‌ می‌شه رو با بی‌ آبرویی میخوان بندازن گردن دسیسه خارجیا؟! اون از قتلهای زنجیره‌ ای،اون از اسید پاشی،اینم از اعدام این دختر!! دیگه هر قتل و غارت و دزدی که میخوان، می‌کنن و آخر هم به راحتی‌ آب خوردن میندازن گردن توطئه خارج! فقط یه اختلاس می‌مونه،که واسه اینم یه سناریو درست کنید دیگه..حیفه تا الان مردم حرفتون رو دال بر آبرو داشتن نظام باور کردن،با یه ۲-۳ تا اختلاس کوچولو بربادش بدیدا...از ما گفتن....
یکشنبه 11 آبان 1393 - 08:21
مهدخت - برن - سوئیس
تو دیگه خفه شو لابد میخواهی مادرو بستگانش رو هم بکشی همتون عقده ای هستید از اطلاعاتی کثیف تر خودتون هستید خیلی راخت پرونده سازی میکنید و مظلوم نمایی
یکشنبه 11 آبان 1393 - 09:06
azadi-iran - وین - اطریش
اگر این سپاهی اطلاعاتی در حال نماز خواندن بوده ، چه دلیلی داشته که ریحانه جباری او را بکشد. پس این یک دروغ است مثل بقیه دروغ و ریا این مذهبی حاکم ،. پس باید مسئله تجاوز بوده باشد. ایشان فکر می کند که یک مذهبی متعصب مقدس است و کار خلاف انجا نمی دهد.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 09:29
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
برو بابا خدا شفات بده..یکی اینو از برق بکشه.اگه با همین ادبیاتی که اینجا چرند پرند نوشتی،میخوای افشاگری کنی که خدابدادمون برسه.تو حتی حرف زدن عادی بلدنیستی ،چه برسه به چیزای دیگه،خوشکوشک!
یکشنبه 11 آبان 1393 - 09:54
Deutschland - فرانکفورت - المان
مردک کثیف من کاری به انها ندارم ولی تو هم اطلاعاتی هستی حـ...
یکشنبه 11 آبان 1393 - 10:03
ایرانی باش - فارس شیراز - ایران
حالا دیگه لازم نیست حرف بزنی اون بیچاره که اعدام ه شد دیگه این حرفها درد کیو دوا میکنه مادر بیچارش که داره رنج و مصیبت مرگ دخترشو میکشه تو تا حالا کجا تشریف داشتی که اون حقیقتی را که پنهان کرده بودی برملا کنی ما یکی دیگه هم داشتیم که هروقت میرفت پشت تریبون میگفت بگمممممممم
یکشنبه 11 آبان 1393 - 10:46
Deutschland - فرانکفورت - المان
از قیافیه این ردک حـ... معلومه اطلاعاتی و چقدر جنایت کرده
یکشنبه 11 آبان 1393 - 11:38
shahramareia - تهران - ایران
تو که خودت شریک جرمی زنا کار
یکشنبه 11 آبان 1393 - 11:41
shahramareia - تهران - ایران
دیانت امثال شما تو فیلمهای باز جویی زن سعید امامی بر همگان ثابت شده !!! دیانت شما زیر ناف است
یکشنبه 11 آبان 1393 - 11:42
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
این خانم اصلا در منزل این شخص چکار داشته ؟ این شخص متدین و دارای زن و بچه با این خانم چه رابطه ای داشته؟
یکشنبه 11 آبان 1393 - 11:54
navit - آنتورپن - بلژیک
هموطن گرامی‌ dimeke - گنبد - ایران عیسی مسیح بطور حتم مخالف شریعت بود و در زمان حضورش بارها به این مهم اشاره کرده در ضمن فکر نمیکنم که یهودیان عیسی رو مسیح و یا حتی پیامبر بدونن دلیلشم پر واضحه چون اکثر خاخامهای زمان از شریعت به نفع خودشون استفاده میکردند تا جلال خداوند به همین دلیل هم در صدد کشتنش بودند.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 12:42
marineboy - لس انجلس - امریکا
یک آدمکش از یک زناکار و آدمخوار دیگر دفاع میکند. جای تعجب نیست.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 13:21
raha1984 - هامبورگ - المان
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان این خانم با اقابون سن و سالدار پولدار رابطه داشته و کسب و کار میکرده ! این اقای اطلاعاتی رو هم تور میزنه غاقل از اینکه اطلاعاتی هست و باید بخاطر همین هر روز سرویس مجانی بهش بده !!! از روز اول خودش به همه چیز اعتراف کرد ولی طی مدت کوناهی ناگهان این خانم ۱۹ ساله رو کردنند طراح و دیزاینز دکوراسیون و ژاندارک مقدسه !!!
یکشنبه 11 آبان 1393 - 13:24
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
iSam - لندن - انگلستان کاملا درست می‌فرمایید دوست من.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 13:50
سرسره - اهواز - ایران
مگه این خوش گوشت بیاد و از اعدام ریحانه دفاع کنه کسی که همکار ورفیق این موجود انگل وفاسد باشه دیگه حالش معلومه خاکبرسرتون خانواده سربندی همتون برید به درک
یکشنبه 11 آبان 1393 - 14:06
karaji - گتنبرگ - سوئد
مرحوم از بورسیه‌های معروف مثل زمان احمقی نژاد استفاده کرده بود و دکترا گرفته بود ، چرا خودتون را خراب می‌کنید ، به فرض محال اگه راست هم بگی‌ جریان چوپان دروغ گو هست !!
یکشنبه 11 آبان 1393 - 12:47
92ارشام - لندن - ایران
اقای امیرفرشادابراهیمی خوب و کامل اکبرخوشکوشک را میشناسد،درپرونده نوارسازان این اکبراقا دست داشت.فردی بسیارسنگدل و سیاه دل است.در بیرحمی و اعتراف گرفتن مشهوربود.بعدهم بدلیل باندبازی و سیاسیکاری از از کاردورافتاد.گرچه همین حالا هم مشخص نیست چه نقشی بازی میکند.ازیاران نزدیک سربندی بوده.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 13:44
فارسان - مرکزی - ایران
گمنام امام زمان تا وقتی که خوش گوشتی گمون نکنم کسی حرفتو باور کنه اگه دنبلان بشی که هستی شاید!؟
یکشنبه 11 آبان 1393 - 14:26
virus2825 - لندن - انگلستان
خوب شما جواب سوال رو خودت دادی، همین که گفتی‌ ایشون خیلی‌ اهل دینو دیانت بودن یعنی این که ایشون حتما به این دختر تجاوز کردن...
یکشنبه 11 آبان 1393 - 15:33
kimiaa - تهران - ایران
navit - آنتورپن - بلژیک . لطفا چیزیکه نمیدونی رو درباره اش حرف نزن.عیسی مسیح از بنی اسرائیل و یهودی بود و هرگز هم شریعت یهود را نفی نکرد.وی خود را پادشاه یهود میخواند و طبیعی است که بزرگان قوم و دولت روم وی را خطرناک دانسته و کشتند.درضمن کتاب واحدی به نام انجیل وجود ندارد.انجیل به متون عهد جدید میگویند و روایتیست که هرکدام از یاران مسیح بعد از او به میل خودش نوشته و بعضا با هم تفاوت زیادی دارد و شامل چندین کتاب و متن های مذهبیست.یهودیان عیسی مسیح را نجات دهنده و پیامبر میدانند اما عهد جدید را نامعتبر دانسته و قبول ندارند.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 17:08
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
توی بدنام که از کودکی تا به الان به کار آبکشی مشغول هستی‌،در هر دو رشته آبکشی و آبخوری خیلی‌ حرفه‌ای و حریصی ؛) در ضمن اسم اصلی‌ این مردک خوشگوشت بوده چون تپل مپل هم بوده و هم تو کارش خیلی‌ حرفه‌ای بوده :)
یکشنبه 11 آبان 1393 - 17:18
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
raha1984 - هامبورگ - المان. یک ذره اون عقلت را به کار بینداز دوست من وطوطی وار هرچه وزارت اطلاعات نشخوار میکند شما هم بازگو نکنید. معلومه که وزارت اطلاعات برای ماست مالی کردن این خزعبلات که شما هم ناخواسته تکرار میکنید بیان کرده.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 17:52
danial nabi - استكهلم - سوئد
دیمک - گنبد - ایران مسلمانها هم تابع قوانین مسیح و یهدند، چرا که مسلمانها اعتقاد دارند که ادیان کامل کننده یک دیگرند، غیر این باشد که مسلمان نیستند.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 18:59
baharmazaheri - عجمان - دبي
تعفن اطلاعات ایران خاورمیانه را به گند کشیده جنایت کار دزد کذاب بمیر همتون ب زدی ب درک واصل میشید >>>>زمان رسوأیی شما را خواهد نوشت ضجه مادر ریحانه نفرین راهتان بعد تاریخ ورق می‌خورد و گدای چلاق به زباله دان خواهد رفت امین
یکشنبه 11 آبان 1393 - 19:04
paksan - آمریکا - آمریکا
شما آدم اطلاعاتی یا بهتره بگیم آدمی که جاسوسی مردم خودش رو میکنه دیدید که راست بگه؟ این آدمها برای مقاصد خودشون همه رو می فروشند و جالبه طرف کسی رو آورده که براش خونه رو طراحی کنه برای مطب بعد پامیشه میره نماز بخونه؟ این خنده دار نیست ؟اصلاً غیر از این چه بهانه ای وجود داره که این دختر بخواهد یک نفر رو بکشه؟ حتماً درها رو بسته بودند و این دختر هم فرصت گیرآورده و کارش رو کرده؟ شما باید بگید آن مرد دیگر که در آن خانه بوده در پرونده چرا نیست؟ چزا هیچ تحقیقاتی و اسمی از آن آقا فک کنم(درویشی) نیست؟ آن هم اطلاعاتی بوده؟چرا اینها برای تغییر دکوراسیون محل کارشون دنبال یک شرکت نرفتند؟اینها که تازه کار نبودند و وضع مالیشون هم بد نبوده؟این آدم یک لجن سوخته اس که کارش شده مغلطه کردن و جالبه نود درصد هم دروغهای شاخدار میگه.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 19:28
saturn.kevin.skype - لندن - انگلستان
خوش گوشت جان .......شعر نگو ....... اگه این خانم مصاحبه میداد که مسله تجاوز نبود چه ضمانتی بود که این خونواده بر مبنای همین اعتراف هم قصاص نمیکرد و هم ابروی دختره رو نمیبردند .؟....خوب کرد دروغ نگفت و تا اخرش سر حرفش واستاد .....کدوم اطلاعاتی راست گفته و میشه بهش اعتماد کرد ؟
یکشنبه 11 آبان 1393 - 19:30
navit - آنتورپن - بلژیک
کاربر محترم kimiaa - تهران - ایران در تواضع و فروتنی نکاتی‌ رو عرض می‌کنم ۱.مسیحیان اعتقاد دارن که عیسی مسیح ما رو از قید شریعت رها کرد ۲.پادشاه خواندن عیسی در یهود به معنی خدا خواندن اوست ۳.مهمترین اناجیل عبارتند از انجیل متی ، مرقس ، لوقا و یوحنا که این اناجیل با یکدیگر تناقضی ندارند بلکه مکمل یکدیگر هستند و مانند چهار عکس می باشند که از یک شخص در چهار جهت مختلف گرفته شده باشد. ۳.یهودیان عیسی رو مسیح دروغین مینامند و از نظر یهودیان کسی‌ که خودشو خدا میخونه باید مجازات شود و و و .. در ضمن به عقیده من تبادل نظر باعث آگاهی بیشتر می‌شه.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 21:26
saturn.kevin.skype - لندن - انگلستان
خوش گوشت جان .......شعر نگو ....... اگه این خانم مصاحبه میداد که مسله تجاوز نبود چه ضمانتی بود که این خونواده بر مبنای همین اعتراف هم قصاص نمیکرد و هم ابروی دختره رو نمیبردند .؟....خوب کرد دروغ نگفت و تا اخرش سر حرفش واستاد .....کدوم اطلاعاتی راست گفته و میشه بهش اعتماد کرد ؟
یکشنبه 11 آبان 1393 - 19:30
باور عمیق - قم - ایران
navit - آنتورپن - بلژیک .. نوشته شما زیبا اما حاوی اشتباهاتی اساسی بود .. 4 عکس ثبت شده از چهره آن شخص واحد ، به حدی با یکدیگر متفاوتند که اگر از یکی سر ، از یکی چشمان ، از یکی بینی و از آخری دهان فرد مورد نظر را انتخاب کنیم ، در نهایت چهره پردازش شده بیشتر شبیه هر چیزی خواهد بود الا چهره پیامبر الهی . سفر از کثرت به وحدت و بازگشت از وحدت به کثرت لازمه یک نظم اصیل است . گاهی کسی را فرستاده خدا و گاهی میتوان او را پسر خدا خواند . تفاوت یک کلمه است . اما در معنا تفاوت از زمین تا آسمان است . موفق باشید
یکشنبه 11 آبان 1393 - 23:54
Navit - آنتورپن - بلژیک
دوست گرامى باور عمیق - قم - ایران. در اینجا ٢موضوع مبهم وجود داشت ١.آدرسى که نشان دهنده ى تایید قصاص در عهد جدید باشه٢. یهودیان عیسى را نبى میدانند اگر نه پس چه نظرى راجب او دارند؟ مسىله اینجا این نیست که مسلمانان و مسیحیان و حتى ما هاچه اعتقاداتى داریم که این موضوع به نظر من یکى از حریم هاى خصوصى هر فرد.
دوشنبه 12 آبان 1393 - 07:35
raha1984 - هامبورگ - المان
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران خزغبلات اینه که یک خانم بدکاره بشه مریم مقدس !!! اون مردکه اطلاعاتی هم یکی دیگه مثل هزاران جانی اطلاعاتی دیگه که توی زندگی خصوصیشون هزاران کثاقتکاری دارنند !! بالا برید پایین بیایید اصل ماجرا این بوده که این خانم با اقایون پولدار سن بالا در ارتباط بوده و طراحی و دکوراسیونی درکار نبوده !! یک مدت منشی یک شرکت بوده همین و بس !!
دوشنبه 12 آبان 1393 - 08:10
Navit - آنتورپن - بلژیک
چند لحظه پیش یکى از دوستان یهودى ام گله اى داشت که عیسى را حاکمان وقت به صلیب کشیدند و نه یهودیان . من همینجا از همه ى دوستانى که فکر میکنن به نوعى بهشون توهین شده عذر مى خوام .
دوشنبه 12 آبان 1393 - 08:40
kimiaa - تهران - ایران
navit - آنتورپن - بلژیک . عیسی هرگز خود را خدا نخوانده است بلکه میگفت من پادشاه بنی اسرائیل هستم اگرمنظور خدایی بود خب میتوانست بگوید خدا یا چرا خود را محدود به بنی اسرائیل میکند یعنی فقط خدای بنی اسرائیل است؟!در ضمن یهودیان عیسی را مسیح یا نجات دهنده میدانند و به ظهور او و تشکیل حکومتش ایمان دارند و معتقدند وی پیامبر است نه خدا یا پسر خدا.حتی در سنت اسلامی هم عیسی مسیح پیامبری است که در اخرالزمان دوباره ظهورمیکند و برجهان حکومت خواهد کرد بدون انکه خدا یا پسر خدا باشد.نه یهود و نه اسلام وی را دروغین نمی دانند و اعتقاد دارند وی فرستاده خداست نه خدا و هرگز هم ادعای خدایی نکرده است.بهتر است بیشتر در این مورد مطالعه کنید.
دوشنبه 12 آبان 1393 - 10:49
shivaa - تهران - ایران
kimiaa - تهران - ایران . الان این بحث شما چه ربطی به ریحانه داره؟ عیسی هنوز باباش معلوم نیست شمامیخوای جزئیات دعوتش رو بعد دوهزار سال روشن کنی؟! اینهمه فیلم درباره عیسی ساخته شده اگه ببینید چگونگی کشته شدنش بدست دولت روم و شیوخ یهود و بقیه ماجرا واستون روشن میشه.
دوشنبه 12 آبان 1393 - 12:49
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.