کمپین نجات مایلی کهن از زندان + متن نامه

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه در این نامه با اشاره به روح ورزش این طور نوشته شده که محتوای منازعه محمد مایلی مهن و علی دایی که دو تن از مربیان سرشناس فوتبال ایران هستند اتفاق تلخی است و تصاویری نازیبا را پیش چشم هواداران فوتبال ایجاد خواهد کرد.
 
امضا کنندگان این نامه با پرهیز از داوری در خصوص موضوع اختلاف از همه اهالی ورزش و هنر خواسته اند با پیوستن به این حزکت پایان خوشی را برای این ماجرا رقم بزنند . امضا کنندگان تا این لحظه به شرح زیرند:
 
علی کفاشیان-خداداد عزیزی- مهرداد میناوند-محمد خاکپور- مهدی مهدی کیا-نعیم سعداوی- کریم باقری- احمدرضاعابدزاده-حسین فرکی- احمد سجادی- احمد خداداد- مهدی هاشمی نسب -مهدی زمانی-فرامرز روستایی فر- اکبر دارستانی- محمد خرمگاه- علیرضا منصوریان- علی چینی-پسنوی- سیدی-تیمور غیاثی- حمید سجادی- مرتضی مهمدی- حسین غلامی- مهران شاهین طبع- بهزاد افرادی- کیانوش گرامی- جلال پیشواییان-سعید کنگرانی- مهران غفوریان- حمیدرضا پگاه- سام درخشانی- کامبیز دیرباز-رابعه اسکویی- نبکی کریمی- پرستو گلستانی- فاطمه گودرزی- حمید کاشانی- میلاد کی مرام- پژمان بازغی و...

+15
رأی دهید
-104

xavii - لندن - بریتانیا
به نظرم یک روز بکننش اون تو درش بیارن خوبه ، جون به خانواده آقاى دایی توهین کرده
شنبه 10 آبان 1393 - 12:58
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
مگه سعید کنگرانی از آمریکا برگشته ایران؟ دمش گرم
شنبه 10 آبان 1393 - 16:00
rahjoo - بابل - ایران
یه مشت جاهل که با های وهوی همین مردم بزرگ شدن و مترسک فوتبال و سینما هستن ،یه مشت پول پرست بی هویت(بجز یک دوتا فوتبالیس)
شنبه 10 آبان 1393 - 16:47
lafcadio - استکهلم - سوئد
بره زندان مردک پاچه خوار بسیجی
شنبه 10 آبان 1393 - 17:04
navit - آنتورپن - بلژیک
با صرف نظر از قوانین کشور و رأی دادگاه سوالی دارم ، اگه کشوری به ایران و ایرانی‌ توهین و تعرض کنه همین عزیزان چه عکس‌العملی خواهند داشت؟ ۱.بخشش و رأفت اسلامی ۲.عمل متقابل بمثل ۳.دفاع از حریم کشور و ملت با ارجاع به سازمانهای مربوطه و پیگیری تا حصول نتیجه ؟؟؟؟؟؟ به نظر من آقای دائی بهترین و معقول‌ترین تصمیمو گرفت باید پذیرفت که زندگی‌ در اجتماع تابع رعایت کردن تلفیقی از قوانینِ انسانی‌، اجتماعی و حقوقی است و تخطی از این قوانین عواقبی داره در غیر این صورت به این اجتماع نمی‌شه گفت تمدن بلکه اسم دیگی‌ داره.
شنبه 10 آبان 1393 - 12:47
فراوانی - قطر - قطر
تا یکی از پوفیوزها زندان نره بقیه آدم بشو نیستن
شنبه 10 آبان 1393 - 15:28
mehrdad_1000 - استکهلم - سوئد
یکی نیست از این افراد بپرسه زمانی که مردم برای بخشش افرادی اعدامی از خانواده قربانیان امضاء و یا درخواست کمک میکردن این آقا کجا بود؟ چقدر ایشون در پستوی خبری علیه آزادی بیان و آزادی اندیشه حرف بی ربط زد؟ راست گفتن که تاریخ همیشه تکرار میشه و یا به قولی گهی پشت به زین و گاه زین به پشت. این آقایی که تا دیروز در جلال و جبروت غرور و خودخواهی افکار عقب مانده خودش هم در فوتبال و هم در سیاست و اجتماع بود حالا به تیر غیب اونم تنها برای 4ماه گرفتار اومده و ببینم آیا بازم از اون گریه های دروغینش خبری هست یا نه.
شنبه 10 آبان 1393 - 16:14
تیتو تیتو - تهران - ایران
من هنوز رابطه بین فوتبالیستها و بازیگران سینما را نمیفهمم؟ هر چیز باید جای خود باشد ؟ نیکی کریمی و چند بازیگر زن مدام به داخل فوتبالیست های معروف میروند و عکس میگیرند و فوتبالیست ها میروند داخل سینمایی ها ! اخر هر چیز باید بصورت حرفه ای باشد کجای دنیا این هرج و مرج و حاشیه برقرار است؟ این میشود قدرت لیگ های ژاپن و کره وغیره بسیار بالاتر از ماست با اروپا که حرفش را هم نمیتوان زد اخر شما که در حد معروفیت و حرفه ای گری و توانایی هنرمندان و فوتبالیست های خارجی نیستید این سلبریتی بازی های خز چیه در می اورید و در همه چیز دخالت میکنید . الحق که مملکت صاحب ندارد .
شنبه 10 آبان 1393 - 13:36
alborzi - کرج - ایران
مایلی کهن مجرم نیست بیمار است ! او را به تیمارستان رهنمون کنید .
شنبه 10 آبان 1393 - 17:18
saravi - مینه پولیس - آمریکا
مایلی کهن نباید نگران زندان رفتن باشد خاکپور حزب الهی لس آنجلسی هم حاضر شده به جای مایلی کهن به زندان برود. او از لس آنجلس تیم امید را میخواهد رهبری کند اختمالا از لس آنجلس به رندان هم مبتواند بروذ
شنبه 10 آبان 1393 - 17:42
saeidbaman - بانکوک - تایلند
مایلی کهن چقدر خوب خواه داره !!!! متادون بهش بدید خوبب
شنبه 10 آبان 1393 - 18:30
abdolmalek - رامسر - ایران
جنگ خروس(دایی)و مار(مایلی)...امیدواریم ختم به خیر شود
شنبه 10 آبان 1393 - 20:34
sarang6 - ژنو - سوئیس
واقعیت همیشه اونی نیست که دیده میشه. پس راحت به افراد برچسب نزن. نامه بخشش رو بی خیال خودشون یه جوری باهم کنار می یان. اگه جای مایلی کهن بودم... / اگه جای دایی بودم....
شنبه 10 آبان 1393 - 21:52
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.