تصادف مرگبار لکسوس و اسپورتیج در اتوبان چمران : مرگ تلخ جوان ایرانی و عروس آلمانی

عامل تصادف مرگبار که در آن تازه عروس و دامادی به کام مرگ تلخ فرورفته‌اند، روانه زندان شد.در این حادثه، قهرمان و داور بین‌المللی واترپلوی ایران و همسر آلمانی‌اش سوار بر خودروی اسپورتیج بودند که با جنون سرعت راننده لکسوز کشته شدند.

مجازات سنگین علیه عامل حادثه؛ پلیس شکایت می کند

سرهنگ «تیمور حسینی» رئیس راهنمایی و رانندگی تهران درخصوص مجازات راننده لکسوز به شوک گفت: گواهینامه این راننده به خاطر مستی قطعاً 6 ماه توقیف خواهد شد و سرعت بالا نیز نمره منفی را در پی خواهد داشت.وی افزود: رانندگی هنگام مستی و سرعت بالا از عوامل مشدده مجازات در این جرم است و قانونگذار معین کرده است قضات باید یک سوم بیشتر از مجازات معمولی برای راننده متخلف در نظر بگیرند.رئیس پلیس راهور تهران گفت: گواهینامه این راننده باطل نخواهد شد اما با توجه به افکار عمومی و انتظارات پلیس، قاضی پرونده برای جلوگیری از حوادث مشابه می‌تواند از لحاظ حبس و جریمه هیچ‌گونه اغماضی در مورد چنین راننده‌ای که بی‌محابا خلاف قانون عمل کرده است اشد مجازات را در نظر بگیرد.سرهنگ حسینی در پایان گفت: پلیس نیز در این‌گونه از تصادفات اقدام به شکایت از راننده متخلف می‌کند که درخصوص عامل این حادثه مرگبار نیز پلیس در دادسرا به طرح شکایتی خواهد پرداخت.

 عامل تصادف مرگبار که در آن تازه عروس و دامادی به کام مرگ تلخ فرورفته‌اند، روانه زندان شد.در این حادثه، قهرمان و داور بین‌المللی واترپلوی ایران و همسر آلمانی‌اش سوار بر خودروی اسپورتیج بودند که با جنون سرعت راننده لکسوز کشته شدند

30 دقیقه بامداد 7 آبان‌ماه سال جاری داور بین‌المللی واترپلو ایران سوار بر خودروی اسپورتیج سیاه رنگش همراه نامزد آلمانی‌اش از خانه پدری در سهروردی خارج شد تا «یاسمین» را به خانه‌اش در بلوار آفریقا – جردن – برساند. «ایمان ولی‌زاده» به خاطر سفرهای کاری‌اش که به آلمان داشت با «یاسمین» آشنا شد و پس از مسلمان شدن دختر آلمانی قرار شد با هم ازدواج کنند.  چهار ماه پیش قهرمان ایرانی و دختر آلمانی به عقد هم درآمدند و قرار گذاشتند بعد از ماه محرم و صفر مراسم جشن عروسی‌شان را برگزار کنند.
«ایمان» و «یاسمین» شب حادثه در بزرگراه چمران با سرعت 80 کیلومتر در حرکت بودند تا اینکه زیر پل یادگار رسیدند غافل از اینکه راننده خودروی لکسوز با سرعت 200 کیلومتر زیر پل کنترل خودرواش را از دست داد و با سرعت زیاد به خودروی زوج جوان برخورد کرد. این تصادف کافی بود تا اسپورتیج سیاه رنگ با دیوارهای سیمانی زیر پل برخورد کند و زوج جوان در خودرویشان زندانی شوند.
بدین‌ترتیب تیم‌های امدادی در محل حاضر شدند و آتش‌نشانان ایستگاه 88 ابتدا قسمت‌هایی از اتاق اسپورتیج را برش دادند و پیکرهای بی‌جان تازه عروس و داماد را از خودروی درهم‌پیچیده شده بیرون کشیدند و در این مرحله تکنیسین‌های اورژانس در همان بررسی‌های ابتدایی مرگ ایمان و عروس آلمانی‌اش را تأیید کردند. در این مرحله مأموران با حضور در محل حادثه، راننده لکسوز را که پسر جوانی بود دستگیر و صبح روز پنجشنبه وی را با دستور بازپرس پرونده روانه زندان کردند. «رضا» پسردایی «ایمان» به خبرنگار شوک گفت: «تا آنجا که شنیده‌ایم راننده لکسوز در حالت عادی نبوده و انگار مشروبات الکلی مصرف کرده بود.» وی افزود: «پسر عمه‌ام قهرمان واترپلو و داور بین‌المللی بود، آنها قرار بود بزودی مراسم عروسی‌شان را بگیرند که متأسفانه قربانی این حادثه شدند، هنوز باور نداریم چنین اتفاقی افتاده باشد.»

برخور شدید دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در بزرگراه چمران دو کشته بر جای گذاشت.

به گزارش عصرخبر، دو دستگاه خودروی سواری شاسی بلند لکسوس و اسپورتیج در لاین کندرو به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند.

در این حادثه آتش نشانان به سرعت ایمن سازی های اولیه را آغاز کرده و خودروهای عبوری را به مسیر ایمن هدایت کردند و با بکارگیری تجهیزات، قسمت هایی از اتاق خودرو اسپورتیج را برش داده و هر دو سرنشین زن و مرد 30 تا 35 آن را از درون اتاقک درهم پیچیده خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند که متاسفانه مرگ هر دوسرنشین تائید شد.

آتش نشانان همچنین نسبت به ایمن سازی خودرو لکسوس نیز اقدام کردند و پس از بررسی و اطمینان از رفع خطر و سلامت راننده آن با تحویل محل به عوامل راهور به ماموریت خود پایان دادند

راننده خودروی لکسوز که حدود 200 متر جلوتر از خودروی دیگر متوقف شده بود،‌ صدمه‌ای ندیده بود.
 

+75
رأی دهید
-23

vahid_ - گلاسگو - انگلستان
این پول انداختن رو جنازه دیگه از کجا امده . حتما برمیگرده به دوران صدر اسلام . عجب ملت خرافاتی هستن .
شنبه 10 آبان 1393 - 11:26
جنگنده - تهران - ایران
لعنت بر آن بی همه چیزهای تازه به دوران رسیده و عقده ای که با سرعت با جان مردم بازی میکنند. سرعت جنون آمیز و بالاتر از حد معمول که باعث مرگ انسانها شود باید قتل عمد حساب شود و آن وحشی که با این سرعت رانندگی میکند باید اعدام شود. خیلی از این آشغالها که با سرعت میروند اگر به آنها اعتراض کنی میگویند پول دیه میدهیم و وقاحت را تا این حد رسانده اند،‌ اینها یا باید اعدام شوند یا باید به حبس ابد با اعمال شاقه محکوم شوند تا انقدر راحت با جان مردم بازی نکنند، دو نفر از این پارازیتها را اگر درست محاکمه کنند بقیه حساب کار دستشان میاید و دو روزه آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات نصف میشود.
شنبه 10 آبان 1393 - 11:32
سرسره - اهواز - ایران
وای خدایا پناه برتو.... قلبم به درد اومد... ای کاش ایران نمی امدند طفلکیها در اوج سرخوشی وجوانی ........
شنبه 10 آبان 1393 - 11:36
سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده
خدا نسل ما ایرانی‌ها رو ور بندازه که یه دنیا نه از دست حکومتمون آسایش داره نه از دست مردممون
شنبه 10 آبان 1393 - 11:41
fanii - ایران - ایران
این صدر اسلام اوج جهل بشریته
شنبه 10 آبان 1393 - 11:52
Benyaminn - ارومیه - ایران
خیلی اتفاق بدی بوده خیلی ناراحت شدم کاش نمیدیدم باید رفت ازین سرزمین
شنبه 10 آبان 1393 - 12:35
قیس - اهواز - ایران
باید اون جوان الکلی رو اعدام کنن چون دقیقا قبل مصرف اون زهر مار میدونسته که ممکنه همچین جنایتی انجام بده
شنبه 10 آبان 1393 - 13:36
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
مصرف الکل+ مواد
شنبه 10 آبان 1393 - 15:45
Ali-dk - لونگبو - دانمارک
وأی خدایا خیلی غم امگیزه خدا بیامرزدشان .
شنبه 10 آبان 1393 - 16:18
love-iran - چابهار - ایران
تو عکس اول و دوم که یکی هستن فقط یه فرق وجود داره تو عکس دوم خبرنگار عزیز عکس اون مرحوم خانم رو موهای سرش رو حجاب دار کرده . لعنت به اینا که از چهار لاخ موی زن مرده هم میترسن همش به فکر شهوتن . خبر بدی بود خدا به خانواده هاشون صبر بده
شنبه 10 آبان 1393 - 12:46
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
روحشان شاد. حضرت موسی(ع) در مناجات خود، به خداوند عرض کرد: خداوندا پاداش کسی که یک نفر کافر را به اسلام دعوت کند و او را مسلمان سازد چیست؟ خداوند فرمود: او می‌تواند هر که را بخواهد شفاعت کن.
شنبه 10 آبان 1393 - 15:26
danial nabi - استكهلم - سوئد
وحید_ - گلاسگو - انگلستان این پول گذاشتن ، درگذشته‌های دور هر که جسد را خاک میکرد پول از او میشد، این راسم همیست، و اما ماشین این قهرمان که آلمانیست، هیچ امنیتی نداشت و از کشور آلمان باید جریمه بگیرند.
شنبه 10 آبان 1393 - 16:26
Touch the truth - ونکوور - کانادا
سلسله‌ اشکانیان دمت گرم، خیلی‌ درست گفتی‌. کلا ملت پر مشکلی‌ هستیم. من که از هموطنام هیچ وقت خوبی‌ ندیدم. حالا حتما یه عده میخوان بیان و داستان سرائی کنن که‌ای نه اینجوری نیست و فرهنگ و چمیدونم تمدن ایرانی‌ و این حرفا....
شنبه 10 آبان 1393 - 17:10
shervin2013 - خرم آباد - ایران
danial nabi - استکهلم - سوئد. دوست عزیز اسپورتیج یک مدل شاسی بلند از کمپانی KIA MOTORS هست که درکشور کره جنوبیه...همون کارخونه ای که پراید رو ساخت و مثل آتش جهنمی به جون مردم ایران انداخت...آلمان کجا بود دیگه؟؟ شما واقعاً درسوئد زندگی میکنی؟
شنبه 10 آبان 1393 - 17:37
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
اره أرواح ننه ات !! با چند میلیون رشوه و سبیل این و اونو چرب کردن دو روزه از زندان میاد بیرون ، اگر هم نسبتى با مقامات داشته باشه که خوب کاملا بى گناهه و مقتول مقصر شناخته مى شه ، گواهینامه اش اتو کشیده بهش تحویل داده مى شه ، یه لکسوس نو دیگه میخره وبدبخت اون قربانى بعدى !!!!
شنبه 10 آبان 1393 - 18:28
danial nabi - استكهلم - سوئد
شروین۲۰۱۳ - خرم آباد - ایران ممنون دوست عزیز اشتباهی‌ با مدل آئودی گرفتم، فکر میکردم اشتباه نوشته‌اند، در هر صورت تقصیر کار سازنده این اتومبیل است،
شنبه 10 آبان 1393 - 18:29
Farbod_usa - پورتلند - آمریکا
تصادف پیش میاد ولى چه قانون مسخره اى! اینجا در آمریکا مست رانندگى کردن هم زندان داره هم ٢ سال توفیق گواهینامه هم حریمه سنگین هم ٤ جلسه کلاس آموزشى که باید حتما شرکت کنى، حالا چه برسه که مست پشت فرمون بشینى بزنى ٢نفر هم بکشى کاملا قتل عمد حساب میشه
شنبه 10 آبان 1393 - 20:08
persik - کیف - اکراین
قابل توجه جوونای مایه دار که میگن ماشینمون ۵۰ تا ایربک داره چیزیمون نمیشه،تحویل بگیریدتازه ماشینشون پراید نبوده۰
شنبه 10 آبان 1393 - 19:48
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک باز مزخرف گفتی که ربطی به موضوع نداشت. من از این ازدواج ها اینجا خیلی دیدم. در اینجور ازدواج ها طرف بدلیل اینکه بتونه ازدواجش رو با عشقش با توجه به قوانین مزخرف اسلامی در ایران از لحاظ قانونی ثبت کند، بطور سوری مسلمان میشوند و اصلا اون مزخرفی که ذهن تو با اون پر شده نیست.
شنبه 10 آبان 1393 - 21:32
ukang - لندن - انگلستان
فدای عاقا . تو از کل این مطلب ، فقط همین رو گرفتی‌ ...!!!!!!!! موندم که این مغز مبارک شما از چی‌ ساخته شده.. راستی‌ به اون خبر هایی که از اون دختران بیگناه که همکار‌های شما اسید روشون پاشیدن هم سری بزنی‌ و کامنتی بذاری هم بد نیست!!
شنبه 10 آبان 1393 - 21:42
halk_35 - لیوواردن - هلند
دانیال نبی -استکهلم - سوءد . دوست عزیز اینجور که در متن این خبر اومده راننده ای که مست بوده 200 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته ، در صورتی که این سرعت نه دقیقا بلکه حتی تقریبی در حدود 200 کیلومتر بر ساعت بوده باشه و با این سرعت به هر ماشین دیگه ای هم که زده بود احتمال بوجود آمدن این اتفاق یعنی فوت سرنشین ماشین مقابل وجود داشت .
شنبه 10 آبان 1393 - 21:48
halk_35 - لیوواردن - هلند
در ضمن فکر نمیکنم هیچ کمپانی سازنده خودرویی در چنین تصادفات شدیدی سلامتی سرنشینان رو تضمین کنه .
شنبه 10 آبان 1393 - 21:50
باور عمیق - قم - ایران
چقدر ناراحت کننده بود .. خدا رحمتشون کنه
شنبه 10 آبان 1393 - 22:29
بختیاری2500 - اهواز - ایران
اگه مسلمان نمیشدی الان زنده بودی..اخه دین قعطی بود.مثل هندیها گاو پرستی بهتر از دین تازی هست..بهرحال روحشان شاد
یکشنبه 11 آبان 1393 - 00:46
P.irani - سن دیه گو - امریککا
باید اون راننده تازه به دوران رسیده که گاو و گوسفنها رو فروخته و لکسوس خریده تا قبل اینکه پناهنده بشه امریکا و بگه نخبه بودم! ، إعدامش کنند
یکشنبه 11 آبان 1393 - 05:18
kabootar - لاهور - پاکستان
vahid_ - گلاسگو - انگلستان این پول انداختنها به خاطر اجسادی بوده که به خاطر نداشتن کسی در بیرون رها شده بود و اینها را برای هزینه دفن و کفن آن می ریختند.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 07:13
اصفهان زیبا - اصفهان - ایران
حالا برا خانوادش از خدا صبر بخایید.انقد دین و کشور سازنده ماشین و مردم یه کشور و به باد انتقاد نگیرید.کسی هم اگر بخاد انتقاد کنه شهروندان المان هستن.نه شما که خودتونم تخم و ترکه ایرانی
یکشنبه 11 آبان 1393 - 08:37
highlight - کرج - ایران
دوستانی که تو دانمارک تشریف دارین شما به بشریت بدهکارید اگه این فدای آقا رو به یه بیمارستان روانی منتقل نکنید دانمارکیها که نمیدونن این به فارسی چه اراجیفی سرهم میکنه
یکشنبه 11 آبان 1393 - 12:13
Azadikhah - تكسل - هلند
آخی چه مفت رفتند :( روحشان قرین رحمت.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 12:47
مترلینگ - منچستر - انگلستان
فدای عاقا مگه این خانم کافر بوده ؟تو از کجا میدونی ؟هرکس مسلمان نباشه دلیل بر کافر بودنه اگه چیزی نگی نمیگن چلاقی یا لالی دست برا نوشتن و زبان واسه گفتن نداری
یکشنبه 11 آبان 1393 - 16:38
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
highlight - کرج - ایران// این عناوین دانمارک و امریکا و ووو همه از روى خواب و رویا نوشته شده ! این یارو تا دروازه دولاب ام نرفته چه برسه به دانمارک !
یکشنبه 11 آبان 1393 - 17:20
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
سلسله اشکانیان``` بد از مدتها یکی‌ یه حرف حساب زد، قربون دهنت.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 20:32
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
اینم از ماشین قراضه‌های چند صد میلیونی کره که مردم تو ایران باهاش پوز میدن
یکشنبه 11 آبان 1393 - 20:35
*Fanoos* - ایران - ایران
در این جورحوادث هیچ وقت سوال نمی شود وقتی اتومبیلی با سرعت ۲۰۰ کیلو متر در حرکت بود چرا پلیس هیچ اقدامی نکرده!?
دوشنبه 12 آبان 1393 - 22:24
*Fanoos* - ایران - ایران
به نظر من این افراد باید به بدترین شکل مجازات شوند. زندگی 2جوان رو نابود کرد. تازه اونم چه جوونی ؟ کسی که برای کشورش افتخاری بوده! متاسفم که یه سری آدم تازه به پول رسیده فکر میکنن با داشتن یه ماشین لوکس میتونن هر مدلی دلشون خواست رانندگی کنن.
دوشنبه 12 آبان 1393 - 22:25
rahaei - تهران - ایران
من به نظرم مجازات خیلی خفیف در نظر گرفته شده برای این راننده!!! جل الخالق که هیچ مجازات این مملکت با عقل جور در نمیاد! تو دعوا اشتباهی بکشی مستقیم اعدام، بعد مست کنی و در اثر بی مسئولیتی و بی شعوربازی دو نفر رو بکشی گواهینامه ات هم باطل نشه!!؟؟؟ این که از اون عمدی تره که!!!!. خیلی ناراحت کننده بود...آدم از فرداش خبر نداره.. حیف شدن...
‌پنجشنبه 15 آبان 1393 - 23:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.