پاشیدن آب به صورت دختران توسط موتورسوارها

تابناک نوشت:این روزها برخی جوان‌های موتورسوار به قصد شوخی، بطری آب بر روی صورت عابران دختر می‌پاشند که با توجه به ماجرای اسیدپاشی و پیش زمینه ذهنی دختران، شاید در لحظات نخست که شوک به این دختران وارد می‌شود، عوارض روحی وارده، کمتر از یک قربان اسیدپاشی نباشد.

از این منظر این نوع مردم آزاری برخی موتورسوارها که به اشتباه برخی عنوان شوخی را بر آن گذاشته‌‍اند، یکی از بدترین رفتارهای ضداخلاقی است و مرزهای بی‌اخلاقی را به منتهی الیه ممکن سوق داده‌ و از این منظر باید برخورد جدی با چنین رفتارهایی داشت تا حداقل مسائل حساس و التهاب آور در جامعه بازیچه برخی برای خوش‌گذرانی قرار نگیرد و در واقع شاید بتوان گفت چنین حرکتی به ذات به اندازه اصل ماجرای اسیدپاشی غیراخلاقی است.

+178
رأی دهید
-30

Ukguy4u - لندن - بریتانیا
خدایا چی سر ملت اومده. جامعه پر شده از بیماران روانی!
جمعه 2 آبان 1393 - 12:28
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
این بخشی از فرهنگ اجتماعی ما هست و هیچ ربطی‌ به رژیم نداره . در واقع نظام جمهوری اسلامی ایران به سر کردگی خمینی اصالت فرهنگ اجتماعی ایرانی‌ رو به مردم برگردوند . بر خلافِ نقابی که رضا شاه کبیر و محمدرضا شاه سعی‌ کردند به چهره ایرانی‌ بزنند .
جمعه 2 آبان 1393 - 12:21
تیتو تیتو - تهران - ایران
مایع خجالت و شرمساریست . واقعا بی فرهنگیم .
جمعه 2 آبان 1393 - 12:48
eckankar - ریجاینا - کانادا
متاسفانه در سالهای اخیر بنا به دلایل گوناگون رفتارهای مردم در جامعه از نرم عادی آن در حال فاصله گرفتن است و به نوعی شاهد گسترش اختلالات رفتاری و شخصیتی در جامعه هستیم.
جمعه 2 آبان 1393 - 14:10
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
موتورسوارهای قرتی و بی‌مزه ایی که این کارو می‌کنن فکر اینو نمیکن که یکی‌ همین بلا رو سر خواهر و مادر و زنهاشون میاره؟ یا به این فکر نیفتادن که رژیم فرصت طلب ایران اینا را بگیره و به جای اسید پاشان واقعی‌ به دنیا معرفی کنن و بعدش هم معلومه دیگه چی‌ می‌شه! چه اندازه سادیسم دارید .آیا حس میهن پرستی و انسان دوستی‌ ایرانیان تا این اندازه تنزل کرده کمی‌ این مغز صاحب مرده تونو بکار بندازین،غیرت مردای ایرانی‌ کجا رفته؟ حیف نون واسه شما
جمعه 2 آبان 1393 - 14:43
*Fanoos* - ایران - ایران
همه جای دنیا تفریح میکنن؛ تفریحات جوونای ما رو ببین!
جمعه 2 آبان 1393 - 14:44
adamat - خارکف - اکراین
روح انسان با شنیدن چنین اخبار شرم آوری، بدرد می‌‌یاد./‌ ای کاش مسئولین فرهنگی‌ - اجتماعی، و همچنین مأمورین امر به معروف و نهی از منکر، بجای اینکه از صبح تا شب به دختران و زنان بگویند که چه بپوشند چه نپوشند، تلاش خود را برای اصلاح فرهنگ در میان جنس مذکر ایران خرج کنند. اصلن گیریم که دختری، دلش خواست بصورت نیمه برهنه به خیابان آید، حال در این صورت، منی‌ که مرد هستم، باید زود از راه بدر شوم؟ و یا مزاحمش شوم؟. پس عقل و اختیار برای چه هست؟. مغز که دکور در داخل جمجمه نیست، باید از آن استفاده کرد. مرد‌ها باید بر روی خود کنترل داشته باشند. در شبانه روز، فقط در حال ارشاد جنس زن هستند، و اینگونه، روی مردهایی که پست هستند، روز بروز زیادتر میشود./ اینکه گفته شده، برخی‌ از جوانکهای نفهم و احمق، با سو استفاده از اتفاقات دردناک اسید پاشی ها، برای ترساندن دخترها، آب به صورت آنها میپاشند، اوج فقر فرهنگی‌ و بدبختی اجتماع را نشان میدهد.
جمعه 2 آبان 1393 - 15:11
shady_sho - تهران - ایران
واقعا شرم آوره درمان اگه نیستین لا اقل دردنباشین
جمعه 2 آبان 1393 - 15:47
martinT - هایدلبرگ - آلمان
جامعه مریض،جوانان بیشعور
جمعه 2 آبان 1393 - 15:48
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
غیرت و شرافت از بین مردم رخت بر بسته
جمعه 2 آبان 1393 - 16:10
eddy59 - مونیخ - آلمان
چه کاره کثیفی که چی آخه....شوخیشم زشته
جمعه 2 آبان 1393 - 16:24
Imod.barbekan - منامه - بحرین
این فرهنگ چندین هزار ساله وحشی های قجر هست که به بچه هایشون سرایت کرده
جمعه 2 آبان 1393 - 17:08
paksan - آمریکا - آمریکا
چه عجب تابناک یک چیز درست نوشت. همش که دروغ و خبرهای من درآوردی می گذاره باز این دوخط به یک دردی میخوره
جمعه 2 آبان 1393 - 17:30
دوستدار - استهکلم - سوئد
شوخی نیست احمق بازیست با این شیرین کاریها می خواهند بگویند که ان چند نفر هم که با اسید سوخته اند اشتباه شده به جای اینکه اب به سر وصورتشان بریزند اسید ریختن . در این وقت حساس که مردم بر علیه اسید پاشی دارند اعتراض میکنند این ابلهان اب پاش نمی بایست در چنین موقبعیتی چنین کاری را انجام دهند.
جمعه 2 آبان 1393 - 18:52
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
حرف منطقی‌ به مزاق احمق‌ها خوش نمییاد، سیاسیون کرد مثل عروس هزار داماد هستند، سیاسیون شب‌ها را برای ارزشدن در بغل هرکسی می‌خوابند، از اسرائیل گرفته تا روسیه، غرب، ایران، اس
جمعه 2 آبان 1393 - 16:52
marineboy - لس انجلس - امریکا
وحشی گری مغولی و ترکهای آسیای میانه ای و تیمور لنگ و ابتذال قاجاری ها چنان اثر عمیقی در بنیان شخصیتی و اجتماعی ملت ایران گذاشته که قابل درست شدن نیست و هر دفعه یک جوری عود میکند.
شنبه 3 آبان 1393 - 15:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.