کردهای کوبانی: "دولت اسلامی" از گاز سمی استفاده می‌کند.

+47
رأی دهید
-5

آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
شمر گفته است بر جناب روضه خان، نا‌ن خوبی‌ پخته‌ام قدرش بدان
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 14:30
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
(!) انسان باید کمی‌ واقع کرا باشد و احساساتی فکر نکند و سخن نگوید ! جنگ، جنگ است ؛ کشتن، کشتن است ، اساس جنگ به هر طریقی که می‌خواهد باشد محکوم است! عزیز جان تا زمانی‌ که قوانین این مذهب خون آشام در آن سرزمین و قلمرو حاکم است ، همین آش هست و همین کاسه ! باید ریشه این مذهب وحشی و ضدّ انسانی‌ را زد، نه اینکه نوع بکار گیری سلاح کشتار آن را !! ، در ثانی‌ انتظار نداشته باشید که این جنایتکاران و وحشی‌های اسلامی روی سرتان گل بریزند !
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:24
Azadikhah - تكسل - هلند
سرهنگ اسعد الزعبی کارشناس سوری در زمینه اسلحه های نظامی روز سه شنبه 21 اکتبر در اظهاراتی گفته که کارشناسان ایران و روسیه بمب های بشکه ای اسد را از 230 کیلوگرم به 700 کیلوگرم افزایش داده اند. به گزارش العربیه کارشناسان نظامی بر این باورند که رژیم بشار اسد، این نوع سلاح را به دلیل کم هزینه بودن تولید آن در داخل این کشور، به جای موشک و بمب های پیشرفته به کار می برد. رژیم سوریه این نوع سلاح کم دقت را در 18 منطقه سوریه تولید می کند و در ساخت آن علاوه بر ماده انفجاری تی ان تی، از خرده آهن و سنگ نیز استفاده می کند. الزعبی که سال گذشته از ارتش اسد جدا شده و به مخالفان پیوسته است در گفت و گو با تلویزیون اوربت فاش کرد که در یکی از حملات اسد علیه مخالفان مسلح، یک بمب بشکه ای لحظاتی پس از شلیک در حالی که از هلی کوبتر حامل آن فاصله چندانی نداشت، در هوا منفجر شد و هلی کوپتر را نابود کرد.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:28
Azadikhah - تكسل - هلند
2-به گفته این کارشناس نظامی از آن پس کارشناسان نظامی ایران و روسیه برای رفع این مشکل وارد عمل شده و در ساخت این نوع بمب ها شرکت کردند. الزعبی افزود که کارشناسان ایرانی و روس دلیل انفجار بمب های بشکه ای پیش از رسیدن به زمین را کمی مواد انفجاری آنها تشخیص دادند.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:29
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
(?!) بدنبال کدام خدا و کدام مروت و کدام انسانیت در این دین می‌گردید ؟! به دنبال آن می‌گردید تا در این حیطه پیدا کنید مسلمانی آدم؟! نخیر جانم !؛ وفا رفت و صفا رفت و حقیقت را نیز این دین مختصر کرد، خداوند و رسولان و امامان هم دیگر قدیمی‌ شد ! ، با آمدن و اعمال این مذهب ، به جان حضرت آدم که دیگر، آدمیت هم قدیمی‌ شد !
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:45
biparva-jan - تهران - ایران
ما این رو زمانی فهمیدیم که در سوریه هم استفاده کردند و انداختند گردن اسد و نادانان باور کردند که اسد عقل خود را از دست داده و عمدا از خط قرمزی که امریکا وضع کرده رد شده تا قدرتمندترین نیروی نظامی جهان را به جنگ با خود دعوت کند!
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 19:21
rahjoo - بابل - ایران
طرف پان ترکه اما تمام ضرب المثلهاش پارسیه! اقلیتی مثل انواع داعش و پان ترک و عرب تنها جز انزوا نصیب ندارن! نمونه اش همینجا پیداس!
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:59
بختیاری2500 - اهواز - ایران
ترکیه کثافت بی اصل نسبها بهشون میده
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 21:49
فقط ملوان - انزلی - ایران
ترکیه کمک شان میکنه..امیدوارم روزی همین بلا سره این ترکیه ...پاخواره همه کشورها بیاد
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 22:08
باور عمیق - قم - ایران
یه روزی وقتی اینا با هماهنگی آمریکا سلاح شیمیایی استفاده کردن همه گفتن کار رژیم بشار اسد هستش . ببین چطور این غده دامن همه رو گرفته
‌پنجشنبه 1 آبان 1393 - 11:43
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.