انتشار ویدئوی سنگسار یک زن در اینترنت توسط "دولت اسلامی".

+73
رأی دهید
-23

Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
امروز از انسان بدنیا آمدنم منزجرم. حیوانات درنده خیلى انسانى تر از ما عمل میکنند. ننگ بر ما که چه فرهنگى به ارث بردیم و چه آینده اى براى فرزندانمان به ارث گذاشتیم.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 19:31
arian1 - ابادان - ايران
جنایات ووحشی گری های داعشیها را فقط می توان با کارهای بسیجیها ومزدوران حکومت اسلامی در کشور خودمان مقایسه کرد. انها واقعا چهره اسلام و خونخواری این مذهب را خوب به جهان نشان می دهند.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 20:16
Shahin.Orel - تهران - ایران
نه نه این که اسلام نیست , این کار رو از سوئد یی ها فکر کنم یاد گرفتن , یک بار هم تو نروژ یکی سنگ پرت کرده بوده ! حضرت محمد راه میرفت گل به زنان میداد و توانایی های اون ها رو از زنان قبل از اسلام همچون خدیجه به سرویس دهنده ای لچک به سر .. ارتقا بخشید
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 18:56
arian1 - ابادان - ايران
. یاران گرامی همانطور که مستحضر هستید ایام منهوس محرم در پیش است و بار دیگر حسین را از گور در می آوردند به میدان جنگ می فرستند ، تمام مملکت به حالت نیمه تعطیل در می اید تا یکی از دژخیمان ضد ایران زمین و دزدان مدینه را ارج نهند و از این که به دختران ایرانی تجاوز کرده است از او قدردانی کنند و این میان نان و نوایی نیز به مداحان سرو پا فاسد رسیده باشد و یک سال دیگر نیز بر حکومت ضد ایرانی ولایت وقیح افزوده شود . از همین رو در راستای آگاه سازی هر میهن پرستی وظیفه دارد با پرداختن به حقیقت اسلام و شیعه راه را برای انوار خوش آزادی باز دارد تا این پرده شوم و تباهی از سر میهن عزیزمان برداشته شود از همین رو روایات و گفته هایی که در بین شیعه مغز اجاره ای قرار دارد را به بحث و تبادل نظر می گذاریم . با شد که با همت ایران پرستان ، زاویه های تاریک اسلام با نور آگاهی رسوا تر از قبل گردد.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 20:40
faranak-montreal - مونترال - کانادا
مثل فیلم سنگسار ثریا که باباش بهش سنگ زد و بعد پسرش چون توسط یک آخوند شستشوی مغزی شده بودند
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 20:57
azadeh11 - آمستردام - هلند
وحشی‌های بی‌ پدر و مادر..به امید روزی که در جهنمی که بهش اعتقاد دارید بسوزید..
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 22:41
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
فرانک /مونترال - یا مثل این وهابیون که در این مورد از آیات انجیل که گفته سنگسار کنید، الهام میگیرند. دو ساله که رفتی از قرآن کریم در مورد سنگسار یه آیه بیاری!!! پس چی شد؟؟؟
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 22:55
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
رسم زیبا, روح نواز و دلپذیر سنگسار به وسیله کدام انسان رحمانی و انساندوست ابداع شد؟! هر کسی‌ بوده روح بسیار لطیفی داشته ؛)
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 23:54
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
حالا می‌‌فهمم چرا شیطان سجده نکرد
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 23:59
azadi2011 - تورنتو - کانادا
Arian1 من شیعه را بر سنی ترجیح می دهم والبته میدانی که ترورها و همه ی این وحشیگریهای اسلامی را گروههای سنی انجام داده و می دهند ولی بنام شیعه هم در عالم سیاست فجایعی روی داده و می دهد که محکوم است۰ پیروز باشید
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 23:45
jalali58 - بیرجند - ایران
اینها دولت غیر اسلامی هستند، اسم اسلام رو بد میکنند با این کارها
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 00:18
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
خبر آمده در بالا ؛ سنگسار زن سوری توسط وحوش اسلامی داعش و شوک خبری دیگر ( که چند روزی ست نقل محافل و سایت های خبری در فضای مجازی دست به دست می شود : جنایت اسید پاشی هدفمند و سیستماتیک به روی زن و دختر ایرانی ( باصطلاح خودشان بی حجاب !) در شهر اصفهان! تو گویی رسالت عمده اسلام تندرویان اقتدارگرا و نوچه های خشک مغزشان در تحمیل و زجرکش کردن زنان جامعه خلاصه می شود! به اون خدایی که چنین منصوبان درنده خویی بر زمین گماشته باید کفر گفت .
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 02:56
به خودم میگم - قزوین - ایران
azadi2011 - تورنتو - کانادا: شیعه رو به سنی ترجیح میدی؟ شما اگر ایرانی‌ هستی‌ برو این فیلم رو ببین https://bibleprobe.com/stoningtodeath.htm این در ایران کشور شیعیان هست و قبل اینکه داعش در عراق و سوریه وجود داشته باشه و همینطور. jalali58 - بیرجند - ایران: اینا اسلامو بد نمی‌کنن حقیقت اسلام همین هست که می‌بینید و می‌شنوید زمانی‌ که عرب‌ها به ایران هم حمله کردن با گٔل و شیرینی‌ نیامدن که ایرانیهارو به اسلام دعوت کنند. همین وضعیت یا ۱۰۰۰ برابر بدترش تو ایران بود بد نیاد بگین شیعه از سنی بهتره یا اینا دارن اسلام و خراب می‌کنن. اسلامه حقیقی‌ همینیه که می‌بینید. مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 07:20
shahramareia - تهران - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. توی قران چیزی به اسم سنگسار نیست این اخوندکهایی مثل اقای تو از خودشون در وکردند
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 09:56
باور عمیق - قم - ایران
به امید خدا امسال هر چه باشکوهتر از سالهای گذشته شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان را به سوگ مینشینیم و با این حرکت اموات هفت پشت بدخواهان را از گور بیرون میآوریم . امسال نیز خجالت و پریشانی و شکست را در چهره منحوستان هویدا میسازیم ..
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 13:11
مترلینگ - منچستر - انگلستان
ما امسال هرچه باشکوه تر شکمامونو از قیمه امام حسین پر میکنیم از ناق شکم فریاد بر میاوریم زر وزر باشدت هرچه تمام تر اشک میریزیم زنده هارا بیخیال و مردهارو نبش قبر میکنیم زنان ستم کش خودمونو به شدت تو سری میزنیم وزینب بلا کش رو دق ودق تو کله هر زنی میزنیم شربت شیرین را به یاد لب تشنه حسین مینوشیم ومحکم تر از هر سال اروغ میزنیم اب حوض هم باشه میکشیم مداح میلیونی و هفتیر کش عربده زن هم داریمتا باشد که به چهره مظلوم ملت ایران هویدا شود
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:12
مترلینگ - منچستر - انگلستان
ما امسال هرچه باشکوه تر شکمامونو از قیمه امام حسین پر میکنیم از ناق شکم فریاد بر میاوریم زر وزر باشدت هرچه تمام تر اشک میریزیم زنده هارا بیخیال و مردهارو نبش قبر میکنیم زنان ستم کش خودمونو به شدت تو سری میزنیم وزینب بلا کش رو دق ودق تو کله هر زنی میزنیم شربت شیرین را به یاد لب تشنه حسین مینوشیم ومحکم تر از هر سال اروغ میزنیم اب حوض هم باشه میکشیم مداح میلیونی و هفتیر کش عربده زن هم داریمتا باشد که به چهره مظلوم ملت ایران هویدا شود
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:43
مترلینگ - منچستر - انگلستان
باور جان قیمه دوستداریا!!!!بخور جانم همین محرم وصفر است که شما رو سیر نگه داشته اس زنده هارو وللش مرده هارو بچسب به سوگ بشین همه چی درست میشه قیمه تو بزن خشتک دراندن از صفات بارز هیئتیان ومداحان بوده و هست فدای سر اقا -ادامسه رو هم با خودت ببر اینجا کمی باد بیاد برو
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 18:55
pull.over123 - دوحه - قطر
من.طاقت دیدن این کلیب رو ندارم ولی باور کنید با خوندن این خبر سوختم. دردم آمد..غصه خوردم.کاش کاری از دستم بر اومد.. ولی قول میدم به روح این دختر.. که اگه روزی داعشی بیفته دستم جیگرشو زنده زنده در بیارم! بندازم جلو سگ...
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 20:15
باور عمیق - قم - ایران
مترلینگ - منچستر - انگلستان . اوف قیمه نگو یعنی بگو زندگی . حالا عزیز تو چرا داری خشتک درانی میکنی . حالا شما گوشت خوک میزنی و نجاست ، ما قیمه نذری میزنیم بر بدن . ما سر سفره نذری سیر میشیم شما سر سفره حرامی های انگلیسی . آقا ما گریه زاری میکنیم و قاطی دسته های عزاداری هستیم شما اما قر میدید و قاطی کارناوالای همجنس بازی . خب هر کس یه طوریه دیگه . ما اروغ رو قیمه میزنیم شما روی آبجو . ما تو سر زنای مظلوممون میزنیم شما رو تن زنای مظلومتون سوشی سرو میکنید میدید به خورد همدیگه ..شما زنده ها و مرده هاتون براتون به اندازه سگای ناز زنجیر به دور گردن توی خونه هاتون هم ارزش ندارن ما اما اینجوریا هستیم دیگه . یکیمون 1400 سال پیش اگه بمیره ول کنش نیستیم جون تو . مثه شما نیستیم که . جد آبادموتون هم اگر از دنیا بره با یه لیوان آبجو و ویسکی و یه سه چهار تا آروغ بعدش همش فراموش میشه . البته من خدای نکرده مذمت نمیکنم شما رو چون این تقصیر شما نیست که . رگهاتون از بین رفته از وقتی رفتید اونجا
‌پنجشنبه 1 آبان 1393 - 11:29
کوروش مهری - یزد - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک و بقیه .. و اون ساکن آمریکا:اولا همه احکام اسلامی لزوما در قرآن نیست مثل احکام نماز و حج و نجاسات و غیره ثانیا سوره مائده و سوره نساء(شماره آیه یادم نیست)منبع استخراج حکم سنگساره که توسط آشغالهای دینی اجرا میشه!!
‌پنجشنبه 1 آبان 1393 - 13:46
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
کوروش مهری/ یزد - آخه چرا دروغ میبندی؟ برو سند وردار بیار از تو قرآن (کلام خداوند) از خودت نظر نده. انجیل یوحنا، فصل هشتم، آیات 1_13 فردیسیان زنی را در حال زنا گرفتند، آوردنش پیش عیسی، عیسی گفت آنقدر به او سنگ بزنید تا کشته شود. اینم آیات چشم درآوردن در انجیل : متی فصل پنجم آیه 29 اگر به زنی با چشم شهوتبار نگاه کردی، چشم راست را از حدقه دربیارید. هر موقع با سند و مدرک اومدی، بیا تا بحث علمی کنیم، ولی عمرا نتونی (-:
‌پنجشنبه 1 آبان 1393 - 21:07
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
کوروش مهری - خداوند گفته وای بحال اون کسانی که از طرف خودشون یه چیزی میگن یا می‌نویسند و بعدش میگویند که از طرف خداوند است. برو توبه کن و از خودت دروغ نبند. من نفهمیدم هنوز که آخه چه اجباریه آدم دروغ بگه. الان تو عصر اینترنت دست آدم سریع رو میشه، مگر نه :-)
‌پنجشنبه 1 آبان 1393 - 21:19
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
فدای آقا - اودنسه - دانمارک - کجای انجیل نوشته سنگسار کنید؟؟ دروغگو.
جمعه 2 آبان 1393 - 12:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.