دختر میرحسین موسوی : جنتی نوه‌اش را شکنجه می‌کرد

نرگس موسوی، دختر میرحسین و رهنورد، با انتشار متنی در فیس بوک خود به اظهارات اخیر احمد جنتی در یک برنامه تلویزیونی پاسخ داد.

به گزارش کلمه، دختر موسوی با یادآوری ادعاهای قبلی جنتی درباره اینکه سران فتنه! یک میلیارد دلار از عربستان پول گرفته بودند، به فراموشی سپردن عامدانه این اتهام کذب از سوی اقتدارگرایان را متذکر شد و نوشت: البته سندش را هرگز منتشر نکردند و حرفی هم از آن زده نشد.

وی همچنین به یاداوری خاطراتی از کودکی خود پرداخت و جنتی نوه اش را شکنجه می کرد، و نوشت: قساوت قلب و میل ایشان به زدن و کشتن، سال ها پیش از این به ما اثبات شده بود.

متن این یادداشت در ادامه می آید:

به نام خدا

دوستان و همراهان

در صورت استفاده از نیروی تعقل و برخورداری از تحلیل درست از شرایط جامعه و جایگاه خود و استفاده مفید از ویژگی ممتاز بشر که همان اندیشیدن و در نتیجه مفید بودن برای اجتماع است، ذهن دچار هذیان گویی و تکرار اباطیل نمیشود..

واین چنین نمیشود که از مهم ترین رسانه ملی..هذیان گویی فردی پخش شود که در درجه اول خود خدا پنداریش حیرت زده میکند مخاطب را و بعد هم اصرار شک برانگیز او بر اجرای حکمی که کاسبگران واژه فتنه این روزها برای خاموش کردن وجدان خودشان، زیاد به کار میبرند…

به راستی اگر حوادث تلخ ۵ سال گذشته نبود، بسیاری از مردمانی که هیاهو کنان و بر سر زنان تریبون های حق الناس را اشغال کرده اند، فریاد از چه میکردند و از کدام درد نداشته و شکم سیریشان مینالیدند؟

آیا با توجه به مهلت فردایی که کهولت سن و جبر طبیعت که همان مرگ است و حضور در پیشگاه خداوند و جا گذاشتن تنها نامی برای تاریخ و دادگاه اذهان مردم آینده، از آنها گرفته خواهد شد بهتر نیست تمامی پست هایش را به مردم و شایستگان پس بدهند و از محضر مردم و کسانی که چنین جاهلانه به آنها میتازند عذر خواهی کنید؟

آیا بهتر نیست پیش از مقایسه دیکتاتور فاشسیت ایتالیا با محصورین، اندکی تاریخ مطالعه بفرمایند و آن وقت تفاوت واضح دیکتاتوری فاشیست را با زندانیان محصور که نه به دنبال قدرت و بلکه به گفته خود تنها همراه معترضین به نتایج انتخاباتی بودند که به شکل مدنی و بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی اعتراض خود را نشان میدادند..به راحتی متوجه میشوند.

حرف از حمایت از بیرون کشور گفته شد و پیش از این نیز اصرار بر داشتن سندی بود در اثبات گرفتن یک میلیارد دلار به قول خودشان سران فتنه از آمریکا و از طریق عربستان سعودی که البته سندش را هم هرگز منتشر نکردند و حرفی هم از آن زده نشد و این صحبت نیز ادامه همان صحبت های بی سند و مدرکی و بهتان هایی است که زدند و غافل از اینکه مردم آگاه تر از این هستند که تحت تاثیر چنین اکاذیبی قرار بگیرند و این گونه سخنان سخت بی پایه و اساس است و کهنه و نخ نما…البته وجدان اکثریت مردم و حافظه تاریخیشان، نه صاحب منصبان و موج سواران ورزیده بحران سال ۸۸ بهتر میتوانند قضاوت کنند.

قابل ذکر است قساوت قلب و میل ایشان به زدن و کشتن، سال ها پیش از این به ما اثبات شده بود. گفتنی های زیادی هست از زمانی که از قضای روزگار همسایه دیوار به دیوار این مرد کهن سال بودیم و شاهد شکنجه نوه خردسالش . همان کودکی که پدر و مادر مجاهد خلقش در درگیری هایی کشته شده بودند ـــ نمونه بارز کودک آزاری ایشان ـــ هنوز گوش من پر است از فریادهای نوه اسیر در دست پدربزرگ، من که آن زمان خود خردسال بودم و وحشت زده از فریاد های آن نوه یتیم که زیر شیلنگ و سیخ داغ توسط پدرو مادربزرگ کتک میخورد و شکنجه میشد…

و

شغالی گر،
ماه بلند را دشنام گفت ـ
پیرانشان مگر نجات از بیماری را
تجویزی این چنین فرموده بودند.
فرزانه در خیال خودی اما،
آنکه به تندر پارس می‌کند.
گمان مدار که به قانون بوعلی حتی
جنون را نشانی از این آشکاره تر
به دست کرده باشند

+279
رأی دهید
-6

hassan5 - تهران - ایران
انکه با مادر خود زنا کند با دگران چه ها کند..کسی که نوه اش را بجرم پدر و مادر شکنجه میکرد با ملت مخالف چه ها که نمیکند؟؟؟دیکتاتور ها چرا از سرنوشت صدام هیتلر موسولینی و غیروه عبرت نمیگیرند؟؟؟بشر تا کی باید شاهد دیکتاتور های کوچک و بزرگ و رنگارنگ باشند؟من اعتقاد دارم که باید بوسیله سازمان های بین المللی جلوی دیکتاتور های رنگ و وارنگ را گرفت
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 14:23
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
جناب خانم موسوى :. از اینکه پدر جنابعالى در حصر بهمراه مادر گرامیتان هستند حتمأ خیلى ها متاسفاند و غمگین !! از اینکه این جنایتکار بشریت سخنان سخیف د گسترش خون و خونریزى به زبان می اورد باز جاى تاسف !! اما شما به خاطر داشته باشید کشتار زندان سال ٥٧ و بى پدر و مادر شدن کودکان خردسال این مرز بوم را . پدر شما در این حادثه اسف بار نقش داشته هر چند انکار موضوع در جمهورى اسلا مى امریست عادى !! اما همگان مستحضرند!! قصد نمک نبود یادورى این ستم بود !!
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 14:44
Azadikhah - تكسل - هلند
این خانم پس از 30 سال دارد این موضوع را میگوید, چون جنتی گفته که حق موسوی اعدام بود, و امام براحتی اعدام میکرد.چرا پس قبلا این مسئله را افشا نکرد؟ این لینک نمونه بارزی هست که اینها از جنایات همدیگر خیلی خوب خبر دارند, ولی نمیخواهند به مردم بگویند, که در دهه ی 60 هرکدامشان, چند نفر را کشتند و یا شکنجه کردند!خیلی جالبه که بدونیم عکس العمل آقای نخست وزیر امام در دوران طلایی نسبت به این شکنجه و کودک آزاری چه بوده!
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 14:45
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
مجاهد خلق؟
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 12:48
شوخی کردم - کردستان - ایران
دختر میرحسین موسوی، زمانیکه بغض جامعه ایران در حال ترکیدن بود آخوندهای باهوش آمدند و خاتمی را مثل یه مسکن به جامعه تزریق کردند. آقای میرحسین موسوی هم آخوندی کت و شلواری است. سیاه کاری دیگه بسه! شرم داشته باشید! چی شده که خود و پدر گرامیتان وطن پرست شده اید؟ ندا یادت نره که باعث مرگش در درجه اول پدرت بود. تا وقتی از جنبش سبز اسمی برده میشه من پوزخند میزنم می دونی چرا؟ چون این جنبش هم مثل انقلاب 57 بود. متاسفانه شما آخوندها و آخوندزاده ها هر جور که بخواین جامعه را به آن سو هدایت میکنید. چون مردم قدرت شخیص را ندارند. مردم ایران تا زمانی که رهبر و مجلس خبرگان وجود خارجی داشته باشد بایستی تمام انتخابات ایران را تحریم کرده. آن وقت است من به اعتراض در مقابل رژیم احترام میگذارم در غیر اینصورت راستش را بخواهی چزء پوزخند کمکی از دست من بر نمی آید.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 15:56
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
گور بابای تو و همه آخوندک‌ها و همه اونهایی که حتی برای ۱ ثانیه هم به این رژیم غیر ایرانی‌ و دشمن بشرییت خدمت کردن.همه مهره‌ها و عناصر این رژیم از ابتدا تا به امروز با هم فامیل و آشنا و هم کیش هستن،اصلاح طلب ،اصول گرا ،اصولگرا ی میان رو ....نداریم،همه اونا واسه سرّ پا نگه داشتن و مصلحت نظام شومشون تن‌ به هر کاری میدن.زندانی و حصر و قتل و این قبیل چیزها در این میان همه واسه سر در گم کردن ملت بدبخت ایرانه‌‌،در جاهای دیگه تروریستها واسه اهدافشون از عملیات انتحاری استفاده می‌کنن تا به مقاصد شومشون برسن ،زندان ،حصر دیگه بدتر از عملیات انتحاری که نیست،این یکی‌ از شگرد‌های این شیادان است ،درست مثل بازی شطرنج در این بازی گاهی‌ باید ۸ مهره و یا بیشتر و کمتر به کشتن بدی تا با یه حرکت طرفو مات کنی‌.طرف مات شده اینجا ملت ایرانه‌‌.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 16:03
شوخی کردم - کردستان - ایران
oghabe - سنت گا لن - سوثیس. گل گفتی و فقط یه چیز یادت رفت آنهم بیرون انداختن کتاب دستورات جنایات و تجاوز از خانه تمام ایرانیهای هموطنی که آنرا در خانه هایشان دارند.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 16:33
arian1 - ابادان - ايران
ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯿﺪ ﭘﺴﺮ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻮﺳﯽ ﺻﺪﺭ ﻟﺒﻨﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ؟ !. ﻧﻮﻩ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﻋﺮﻭﺱ ﺳﯿﺴﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﻧﺠﻒ؟ !. ﺣﺴﻦ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺑﺠﻨﻮﺭﺩﯼ ﻫﺴﺖ ؟ !. ﻻﺭﯾﺠﺎﻧﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﻣﻄﻬﺮﯼ ﻫﺴﺖ ؟ !. ﻣﻄﻬﺮﯼ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ؟ !. ﺗﺎﺟﺰﺍﺩﻩ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﻣﺤﺘﺸﻤﯽ ﭘﻮﺭ ﻫﺴﺖ؟ !. ﻣﺤﺘﺸﻤﯽ ﭘﻮﺭ ﺑﺎﺟﻨﺎﻕ ﺧﺎﺗﻤﯽ؟ !. ﻫﻤﺴﺮ ﺳﯿﺪ ﻣﺤﻤﺪ ﺧﺎﺗﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺯﺍﺩﻩ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻮﺳﯽ ﺻﺪﺭ. ﻫﺴﺖ؟ !. ﺧﻮﺍﻫﺮﺯﺍﺩﻩ ﻣﺤﻤﺪ ﺧﺎﺗﻤﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺭﻓﺴﻨﺠﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ؟ .. ؟. ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﺧﺎﺗﻤﯽ ﻫﻤﺴﺮ ﺯﻫﺮﺍ ﺍﺷﺮﺍﻗﯽ ﻧﻮﻩ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺧﻤﯿﻨﯽ. ﻫﺴﺖ ؟ !. ﻣﻬﺎﺟﺮﺍﻧﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﮐﺪﯾﻮﺭ ﻫﺴﺖ؟ !. ﮐﺪﯾﻮﺭ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﻧﺎﻃﻖ ﻧﻮﺭﻯ ﻫﺴﺖ؟ !. ﻭ ﭘﺴﺮﻫﺎﯼ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺭﻓﺴﻨﺠﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ؟ !. ﺭﯼ ﺷﻬﺮﯼ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﻣﺸﮑﯿﻨﯽ ﻫﺴﺖ ﻭقالیباف شهردار موروثی تهران خواهر زاده همسر رهبر .. ؟و خاوری مدیرعامل فراری بانک مرکزی داماد حداد عادل.. ؟ !و....!؟. 35 ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻤﻠﮑﺘﻮ ﯾﮏ ﻃﺎﯾﻔﻪ ﺑﻪ ﻫﻢ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺩﺍﺭﻩ. ﻣﯿﮑﻨﻪ .
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 16:31
امیر صدر عباسی - کرج - ایران
چه فرغی میکند ولی آنچه مسلم است تعدادی از فرزندان ملت در جریان انتخابات سال 88 کشته شده اند( چه بسیجی وپلیس وچه جنبش سبزیها) باید عوامل آن به شدت مجازات شوند
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 18:00
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
شوخی‌ کردم- کردستان ایران. مرسی برای تیز بینی‌ شما،در ضمن شما هم به یه نکته خیلی‌ مهم اشاره کردین ( جنبش سبز)در واقع مردم ایران خواستن به بهانه انتخابات به خیابانها بریزنو حکومت و سرنگون کنن ،اما عوامل رژیم مسیر مردم و عوض کردن و با شعار‌های میر حسین و کروبی مردم عقب کشیدن.باز چون این خیزش رهبریتی نداشت که اونو هدایت کنه به شکست منتهی‌ شد،ولی به همه ثابت شد که ملت ایران آماده یک جرقّه هستن.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 17:44
sorena-ma - دیلمان - ایران
فکر نکنم اوضاع خود موسوی هم زیاد تعریف داشته باشه و کارنامه پاکی داشته باشه . به هر صورت باز جرعتش رو پیدا کرده ضد این پیر کفتار صحبت کنه .
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 19:22
humans win - فرایبورگ - سویسس
شوخی کردم - کردستان - ایران اون دوستمون تو سنت گالن درس میگه . اما شما تا حالا همون کتاب رو خوندی ؟ که حالا نظر میدی ؟!! اگر فردا به اسم کرد تو ایران مردم رو کشتن باید همه کردها رو کشت ؟ چهارتا مثل تو جدایی طلب هستن که این وضعمون . عزیز زیاد تلوزیون و ماهواره و بی بی سی و سی ان ان و صدای آمریما نگاه نکن . برو چهارتا کتاب بخون بفهمی دنیا دست کیه . بدبختی مردم ایران از زمان ورود فراماسونری به ایران شروع شده . متاسفانه اکثریت مردم فکر میکنن ماهواره هر چی میگه راسته . امان از نادونی . دیگه هر بچه ای میدونه داعش ساخته آمریکاست . مگه نمیگه اسلامیه پس چرا تو خاورمیانست همیشه این بامبولا چرا تو اروپا و آمریکا نیست ؟ 2 تا برج انداختن 11 سمپپتابر شده دلیل واسه داغون کردن و غارت خاورمیانه از اون طرف هم کلی خود فروخته همیشه هستن که شرفشون رو به پول میفروشن .
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 20:19
arman20121391 - طبس - یزد - ایران
درود بر موسوی قهرمان به کوری چشم تمام بدخواهان مرتجع و عقب مانده داخلی و مفسدان ابله عقده ای وطن فروش خارج نشین که برای هیچکدامشان مردم داخل خاک ایران پشیزی ارزش قائل نیستند
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 00:04
dave07 - سیدنی - استرالیا
توی جریانه همین انتخابات موسوی از اینکه چرا گشته انتظامی‌ مردم رو میگیره انتقاد کرده بود. یه یارو بسیجی رفت بالا منبر حرفه خوبی‌ زد که هیچوقت یادم نمیره. طرف برگشت گفت آقای موسوی، اگر احمدی‌ نژاد یه گشته انتظامی‌ داره که مردم رو میگیره، شما ۳ تا گشت داشتی‌ که یکیش کمیته بود، یکیش پلیس و یکیش هم بسیج. هرکی‌ بخواد در مورد بگیر بگیر حرف بزنه شما یه نفر چیزی نگو. اینا هماشون سر و ته یه کرباسن ولی‌ الان به جونه هم افتادن چون موقعیتشون در خطره
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 03:12
castlehill - سیدنی - استرالیا
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد. واقعا درست گفتید. نفرین ابدی بر موسوی و کروبی . ۲۹ سال پیش برادر ۱۶ ساله من رو در زمان موسوی اعدام کردند هنوز نفهمیدیم چرا..
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 03:35
biparva-jan - تهران - ایران
arian ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻮﺳﯽ ﺻﺪﺭ ایرانیه و بعدا به لبنان مهاجرت کرد نادان. بعد قبل از این که در مورد ایشون چیزی بگی نگاهی به سخنان و سخنرانی هاش بنداز ببین اون انسان تره یا تو.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 13:44
Azadikhah - تكسل - هلند
arman20121391 - طبس - یزد - ایران:از دید دموکراتیک و آزادیخواهانه, ایستادگی موسوی بر سر رسیدن به دوران طلایی امام!, هر چقدر هم دلیرانه باشد, ارزش آزادیخواهانه نداشته و پیروزی ایشان درست مثل پیروزی رقیبشان جز مصیبت, فقر, تنگدستی و اختناق حاصل دیگری برای مردم دربند میهنمان ندارد. ارزش ایستادگی را هدف و آرمان و نسبت ان آرمان با آزادی و دموکراسی معین میکند و گر نه طالبان و داعش هم اهل ایستادگی و فداکاری اند. البته شکی ندارم که این ایستادگی برای مافیای پشت سر ایشان نهایت ارزش را دارد.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 14:41
شوخی کردم - کردستان - ایران
humans win - فرایبورگ - سویسس. من آن کتاب غران را خواندم و بعد پاره کردم... بله خواندم و ارزش آن همان بود بسیجی عرب. ما ایرانیها قبل از آن مصیبت پیامبر .. محمد یکتاپرست بوده ایم بدبخت. آقای کتاب خوان یه لینک از صفحه مقاله هایت به ما هم بده بخونیم تا شاید کرمی شد و چیزی ازت یاد گرفتیم. البته امیدوارم دستور پختن غذا و پیتزا نباشه.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 21:51
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
شوخی‌ کردم - کردستان دوت عزیز جواب ابلهان خاموشیست.این که میگن حقیقت تلخه واقعا همینطوره بعضی از کامنت‌ها را که میخونم اگه بدونی که چقد متاسف میشم و آدم فکر می‌کنه که واقعاً واسه ملت ایران دیگه همه چی‌ دیر شده .این فرد حقایقی که در زمان حال اتفاق میفته رو نمیتونه درک کنه فکر میکنی‌ که از وقایع چند دهه و سده و هزاره چیزی بارشه؟من که فکر نمیکنم به قول بزرگان حیف نیست که خرو آدم کنی‌؟موفق باشی‌.
‌پنجشنبه 1 آبان 1393 - 09:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.