قاسم سلیمانی: همه تلاش‌ها در مقابل تشیع شکست می‌خورد

قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی هم اقدامات گروه «حکومت اسلامی» (داعش سابق) و هم «لشکرکشی آمریکا» را محکوم به شکست دانست و گفت که «همه تلاش‌ها در مقابل اسلام، ایران و تشیع شکست می‌خورد.»

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلیمانی که روز دوشنبه ۲۸ مهر در حاشیه مراسمی در نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت افزود که فرجام «حوادث تروریستی منطقه» برای طراحان آن «شکست و ناکامی» است.

وی تصریح کرد: «مطمئنم هر حرکتی چه بزرگ و چه کوچک، چه لشکرکشی‌هایی مانند لشکرکشی‌های آمریکا و چه حوادثی مانند حوادث تروریستی داعش، چون در مبدأ فاقد حقیقت هستند نتیجه‌ای جز شکست ندارند.»

وی اضافه کرد: «دلیل اینکه همه تلاش‌ها در مقابل اسلام، ایران و تشیع شکست می‌خورد این است که در درون آن هیچ حقیقتی وجود ندارد.»

همچنین به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا آقای سلیمانی تصریح کرد: «راهکار آنها پیروز نخواهد بود و در سوریه هم دیدیم که چه اقداماتی انجام دادند اما نتیجه نداد.»

پیش از این مقامات جمهوری اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت مبارزه با گروه «حکومت اسلامی» (داعش سابق) با حمله آمریکا و متحدانش به مواضع این گروه مخالفت کرده‌اند.

این در حالی است که در ماه‌های گذشته گزارش‌هایی از حضور قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در جریان نبرد علیه نیروهای داعش منتشر شده‌است.

مقامات وزارت خارجه جمهوری اسلامی این گزارش‌ها را تکذیب و درعین حال برخی از فرماندهان سپاه حضور آقای سلیمانی در عراق را تائید کرده‌اند.

یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ۲۰ مهر در مصاحبه‌ای با شبکه العالم درباره عکسی که اخیراً از قاسم سلیمانی در کنار تعدادی از نیروهای پیشمرگ کرد در شمال عراق منتشر شده گفت که «سردار سلیمانی در خط مقدم جبهه حضور دارد.»

پیش از این علی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، نیز تایید کرده بود که در جریان نبرد علیه نیروهای گروه «حکومت اسلامی» در عراق، قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران حضور داشته‌است.

در سال‌های گذشته همچنین گزارش‌هایی درباره حضور آقای سلیمانی و نیروهای ایرانی در سوریه منتشر شده و براساس گزارش‌ها تعدادی از فرماندهان سپاه نیز در درگیری با نیروهای مخالف حکومت بشار اسد کشته شده‌اند.

علاوه بر این، محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران، سال گذشته از حضور «مشاوران» سپاه پاسداران در سوریه سخن گفته بود.

به گزارش خبرگزاری مهر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران روز دوشنبه همچنین در پاسخ به پرسشی درباره حوادث «خونبار در سوریه و عراق»  فرجام «حوادث تروریستی منطقه» را برای طراحان آن «شکست و ناکامی» دانست.

وی گفت: «مهم انتهای حوادث است شما باید انتهای حوادث را نگاه کنید.»

مقامات جمهوری اسلامی پیش از این بارها گروه «حکومت اسلامی» را ساخته آمریکا و کشورهای غربی خوانده‌اند.

آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران،  روز دوشنبه ۲۱ مهر با «خبیث» خواندن دولت بریتانیا گفته بود که آن کشور، «داعش» و القاعده را «برای مقابله با جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی درست کرده‌است.»

+53
رأی دهید
-67

pull.over123 - دوحه - قطر
من ازش خوشم میاد. شیره و خاریه به چشم همه دشمنان ایران زمین.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 19:35
arian1 - ابادان - ايران
سگ هم وقتی ترس دارد به واق واق می افتد حالا این سردار و مزدور سپاهی از مذهب شکست خورده ونظامی که رو به نابودی وسقوط است اظهار نظر می کند.شاید یادش رفته که بزور اسلحه حکومت می کنند ومردم ایران وجهان انها را فقط به چشم ادمکش وگروهی تروریست می بینند واز انها ومذهب جهنمی اشان نفرت دارند.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 20:04
faranak-montreal - مونترال - کانادا
آره دیگه با تفنگ نشد با اسید یک جوری کارمون را پیش میبریم دیگه بد هم میگیم افتخارات شیعه
دوشنبه 28 مهر 1393 - 19:44
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
من کاری با شیعه و سنّی ندارم ولی تیتری که نوشته شده این معنی را میده که این جنایتکار رفته اونجا بنزین رو شعله آتش جنگ بریزه آخه آدم دیونه می‌شه وقتی یه عده از سیاست و شجاعت این سیب زمینی‌ حرف می‌زنن و به آسمان بلندش می‌کنن و اینجا کامنت میذارن،مگه همهٔ سنّی‌ها داعش آ‌‌ی هستند ، سننیها هم با اونا دارن میجنگن .حالا هی‌ ما میگیم ولی انگار یاسین در گوش خر می‌خونیم.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 20:26
زنده بادايران من - لرستان - ایران
جناب arian1 - ابادان - ایران-..... حتما نام ایران وایرانی راازروی کامنت پاک کن که تو فقط لایق همان همکیشان اجنبی پرستت می باشید. شما را به ایران چی. اگر همینها نبودند الآن خواهر ومادرت دارای چندین همسر وچندین بچه مثل تو بودند.تو که فهم نداری غلط می کنی توهین می کنی. ضمنا تو خودت باعث شدی این حرفها را بزنم. اگر مثل بچه آدم نظراتت را بدی کسی باتو کاری نداره .
دوشنبه 28 مهر 1393 - 20:35
hossein+87= - ایران - ایران
arian1 - ابادان - ایران - داداش ، واق واق مال دار و دسته شماست. فعلا که انصار شما دور تا دور ایران رو به .. یکی کردن و ایران تنها کشور امن منطقه س. میخوام ببینم اگه ایران هم نا امن بشه تو یکی کدوم گوری میخوای بری؟! اتفاقا مردم ایران از ایشون و امثال ایشون که امنیت رو در کشور برقرار میکنن سپاسگذارن. اون هم در همسایگی افغانستان و پاکستان و عراق و..!
دوشنبه 28 مهر 1393 - 21:10
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
اگر سردار بزرگ ایران نادر شاه تشریف داشت وجود سردار سلیمانی خوشوقتش میکرد به وجود چنین همقطار و هموطنی افتخار میکرد.درود به نادر و راهرو راهش قاسم سلیمانی
دوشنبه 28 مهر 1393 - 21:13
paksan - آمریکا - آمریکا
والا درون شما چه حقیقتی هست؟ همه این دژمن بازی ها فقط برای بالاکشیدن پول نفت هستش و بس. سپاه خرجش از ارتش چین هم بیشتره و معلوم نیست با این خراباتی که ساختند به کجا میخوان بروند. آخه گیرم یمن و لبنان و عراق و سوریه افغانستان رو هم دست گرفتید خوب برنامه شما چیه؟ قراره برای مردم چی بیارید؟ واسه مردم خودتون چه کار کردید که حالا برای بقیه میخواید بکنید؟
دوشنبه 28 مهر 1393 - 21:30
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
گور پدر رژیم‌های منطقه، فردا این مردم هستن که باید با هم زندگی‌ بکنند، متاسفانه تخم نفاق بسیاری تو منطقه کاشتند که به این زودی پاک نمی‌شه، شیعه گرو و سنی گری به ضرر مرد منطقه هست کار‌های این احمق سلیمانی دشمن تراشی هست
دوشنبه 28 مهر 1393 - 22:02
invincible - مینستا - آمریکا
این همون مزدور کسی‌ هست که به بدنامی بین مردم معروف هست، این فرد خائن مردم بیگناهه عراق رو سر می‌‌بره و با اعدام مردم اونها رو از تیرهای چراغ برق آویزون میکنه!! رهبر که مثل خامنه‌ای و خمینی خون خار باشه نوچهٔ پلیدش هم همینطوره!! مرگ بر تمامی رژیم کثیف ولایت فقیه!! پیروز باشید
دوشنبه 28 مهر 1393 - 21:56
kurd_irani - کرمانشاه - ایران
شیره این سردار ایرانی؛تشیع دین اعتدال و تعقله؛ شما منحرفام تا دیر نشده به اسلام واقعی یعنی تشیع مشرف بشید؛ ایشالا همین روزا امپراتوریه تشیع رو راه میاندازیم
دوشنبه 28 مهر 1393 - 22:40
دریای پارس - ایران - ایران
واقعا من یکی حتی تف را هم برای تو بی ناموس بی غیرت زیاد میدونم.تو اگر ناموس و غیرت داشتی میومدی اون همسنگرای دزد بی ناموست را نابود میکردی که با دزدی ها و چپاول خودشون زن و دختر مردم وادار به خودفروشی تو دبی و امارات نشن
دوشنبه 28 مهر 1393 - 22:41
باور عمیق - قم - ایران
خدا پشت و پناهت سردار . یک تار موی تو بر هزاران هزار نفر از این وطن فروشان پست و بی آبرو ارزش فزون تر دارد
دوشنبه 28 مهر 1393 - 23:04
zooom - تهران - ایران
حاج قاسم ایول داری یاد شهید بابایی باکری چمران هارو زنده نگه دار حاج قاسم برو جلو تا یک گردان بره عقب
دوشنبه 28 مهر 1393 - 23:22
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
ull.over123 - دوحه - قطر.اینهاخودشون و همه دنیامیدونند ایران رو خرابه وویرون کردن ولی توی بیچاره هنوز تو خواب زمستونی داری خواب میبینی و میگی اینها باعث افتخار ایرانن ازش خوشت میاد....متاسفم برات
دوشنبه 28 مهر 1393 - 22:47
animallover - آکلند - نیو زیلند
معلومه که هنوز جای سفت ن ,,, ی. یک عراق پیزوری را نتونستید کاری نکنید…. از این هارت و پورتها صدام و قذافی هم زیاد میکردندن.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 00:53
ghormeh sabzi - تهران - ایران
آخه این بنگی زپرتی چه غلطی می‌تونه بکنه که یه سری مزدورایی رژیم کثیف آخوندی اینجا خودشون دارن پاره می‌کنن؟؟؟؟همش زرتو پرته اضافی ،اینم مثل بقیه برادران کثیف قاچاقچی یه سپاهی بی‌ سواده ...
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 02:42
animallover - آکلند - نیو زیلند
تو جبهه بدی ما هم بودیم , تو جنگیدی ما هم جنگیدیم…. ولی تو شدی سردار , ما شدیم آواره …. ما بی ادعا یم تو آخر ادعا …. ساله ٦٢ تا ٦٤ خدمت بودیم رفیقا مون جلوی چشمون یکی یکی رفتند .از جنگ متنفرم ,از صدای سو ت متنفرم ,از بوی دود متنفرم …از کشته متنفرم …. تو چه جور آدمی هستی دادش !! ما نفهمیدیم به مولا ..
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 05:24
Imod.barbekan - منامه - بحرین
Kurd-irani -به اسلام واقعی مشرف شویم؟؟؟!!!. ایجاد کنندگان دین شیعه ایرانیان بودند که از صدها سال قبل عربها را بی فرهنگ وپائین تر از خود می دانستند واکنون پذیرش اسلام برای آنان به منزلهی شکست وتحقیر بود. ایرانیان مسلمان نشده، عمر را عامل زوال پادشاهی ساسانی میدانستند وچون کوته فکر بودند میپنداشتند که با ورود اسلام عربها بر آنها مسلط شده اند بنا بر این کینه و بغض با حضرت عمر بن خطاب (رضی الله عنه) را همواره در دل داشتند .تا اینکه این کینه در نزد سران رافضی به جنونی بیدرمان تبدیل شده.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 06:49
Imod.barbekan - منامه - بحرین
پایه گذار دین شیعه مجوسیان شکست خورده ویهودیان رانده شده از دیار عرب بودند که اکثراً در بلاد ایران مأوا یافته بودند. وچه جالب این اهل نفاق به هم شبیه هستند. واضح است که مجوسیان ویهودیان نمیتوانستند علیه خلفای مسلمان قیامی را ترتیب دهند . لذا با هوش وافری که داشتند اصل را به ظاهر بر همان پایه های دین توحیدی قرار دادند ولی با ایجاد تحریف در معنا ی آیات و تفسیرهای ساختگی دین شیعه را به وجود آوردند.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 06:49
rahjoo - بابل - ایران
کاش باعث و بانی جنگ رو شیرفهم میکردن تا نیاز نباشه که بر سر تار موی امثال این بابا قیمت گذاری بشه که معلوم نیست تو سیستم خودشون که کسی سالم باقی نمیمونه و یا کسی بالا نمیاد ،شده سردار ،به کمک خبرگزاریهای اینور و اونور آبی! جنگ رو کسایی به سرانجام رسوندن که تو شهر من کشاورز و ماهیگیر و یه سری جوونهای بی نام و نشون بودن نه امثال این پشت خط مقدمیها!!
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 07:22
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
درود بر کسانی که نمیگذارند نا امنی قومیتی به داخل نفوذ کنه.خار چشم وطن فروشهای دروغگوی بی هویت، زنده باد سرباز ایران
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 07:26
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
انگارحاجی تازه ازسرمنقل پا شده چون چشماش حکایت از کشیدن شیره ایی ناب داره کبلائی.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 07:55
shahab46 - هانوفر - المان
ته دار، پوشکت را عوض کن
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 08:51
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
اضمحلال و درهم شکستگی و پوکی شما در درون بسیار واضح و روشنه ،جوانانی که از این دین رافضی اعلام برائت میکنند و یا به زردشتی و یا به مسیحیت و یا لائیک شدن و یا در اخر به اسلام راستین (مکتب اهل سنت پیامبر) روی میاورند خود خبر از ریزش ارتش قزلباشان صفوی میدهد ،پس اقای سلمانی در سالهای بسیار نزدیک درهم شکستگیتان را شاهد خواهید بود،کمی صبر ،سحر نزدیک است
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 10:00
zooom - تهران - ایران
شیعه یعنی علی ان شیر خدا شاه عرب و.. که همه خوندیمش همین که شماها میسوزید یک مشت وطن فروش و فراری اینو نشون میده که چقدر سرزمینم ایران مهم هست و قدرت داره و وای که چقدر حسود و کوته فکر خندم میگیره همه چیو به هم ربط میدید اونور گود نشستید میگید چقدر عمق داره بابا بس کنید دیگه اینقدر جوش نزنید کوته فقط ژست روشن فکری میگیرین وگرنه ازادی رو تو ک.ک. میبینید بله در ک.ک میبینید بعدش هم اقایون کامنت را دستکادی میکنن حذف میکنن از این ور هم صدا میکنن تو بوق میگن ازادی بیان بس کنین سردار همه اینا فدات بشن
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 10:12
فراوانی - قطر - قطر
به چشماش نگاه کنید انگار مریضه این آدم وباید بستری بشه
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 10:35
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Imod.barbekan-منامه-بحرین چشم این آزاد مرد در زمان جنگ بخاطر ما اینجوری شده.پای حرفای مفت مفتی هاتون میشینی اینا رو یاد گرفتی؟ برو تاریخ رو بررسی کن . تشیعاز زمان خود امام علی بود به نحوی که در جنگ نهروان گفت مالک اشتر و شیعیانم چشم فتنه را کور کردند.مختار انتقام گیرنده امام حسین خود را شیعه میدونست واین در حالی بود که ایران فتح شده و اکثریت پیرو اهل سنت بودند وتا دویست سال هم اینچنین بود اکثر زردشتیان هم بر اثر خوشونت بیرون از دین اعراب به هند فرار کرده بودند و در کشور ایران هیچ جنبنده ای جرات مخالفت نداشت پس چطور ایرانیان با همکاری یهود میتونستند مذهب جدید بوجود بیارن؟
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 16:44
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Imod.barbekan شیعه اول بار پس از قلع وقمع در مدینه در دره بقع لبنان تونست نفسی بکشه بعد به بین النهرین-عراق اومد وپی از دوسیتو پنجاه سال اونهم ذره ذره وارد ایران شد.شیعه اختراع ایرانیان نبود اما آنها بخاطر هوششان تونستند رگه های اسلام حقیقی که پیام راستین الهی رو داشت را از اسلام درباری وتحریف شده ی اموی وعباس تشخیص دهند وفقط اول باردر عهد دولت خود مختار سامانیان در شمال خراسان وبعد ها در دولت آل بویه در شمال وبلاخره در نهایت در عهد صفویان شیعه مذهب رسمی کشور شد یعنی جاهائی که اصلا قوم یهود نبود چون اکثر یهود یا به هند وقفقاز کوچ کرده بودند و یا تعدادی در کرمان و یزد تحت سلطه سنی ها زندگی میکردند. تو هم اگه تاریخ حالیت نیست دروغین مغلطه نکن وگرنه شب اول قبر یه کنده آتشین مثل کامنت اسب آتش در انتظارته ای گمراه شده بدست افکار ابن تمیمه و محمدبن عبدالوهاب.اتفاقا شماها هر کاری میکنید به نفع اسرائیله.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 17:00
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
سلطنت طلب - ابوظبی -تازگیها کم کامنت میزاری. یادته پس از حمله داعش و یکسری پیشروی گفتی که : روز تصفیه حساب نزدیکه؟ هنوزم منتظر تسویه حسابیم. چی شد؟ کفن سفیدهای علوی که خواب رو از زنا کاران داعش گرفته اند.تو ترکیه اروپا وحتا استرالیا مردم دارن به ریش وپشمی های مدل سنت منحرف حمله میکنن.زناتون که رو بنده میندازن دارن بیرون میشن.به نظر میاد بزودی هم خودت مذهب نوشته شده توسط ابن تمیمه رو بذاری کنار و اصلا منکر داشتن دین بشی! شخصیتی که ازت سراغ دارم هم اینو تائید میکنه.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 17:12
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
یک جانی و آدمکشی که به خاطر مبارزه با داعش قهرمان شده،،زرررررررررررررررررررشک،آخه آدمای کم عقل و احساساتی مگه هر کی‌ با آدمکشان اسلامی داعش مبارزه کرد قهرمانه!،،الان هم رژیم اسد با داعش میجنگه،،القاعده هم با داعش میجنگه،پس اسد و ایمان الظواهری هم قهرمان هستن،?،خیلی‌ ساده و سطحی نگر هستید،البته به جز کاربران ساندیس خور که معلوم الحال و مشخص هستن ،،همین بی‌ شرف بی‌ پدر مادر دستش تا آرنج به خون جوونهای ایرانی‌ زن و مرد آغشته است،،این بی‌ پدر برای ایران نمیجنگه این بی‌ شرف برای خامنه‌ای و منافع رژیم میجنگه،حتی یک بار همین سردار جنگنده در خط مقدم نبرد نبوده از اول جنگ که فرمانده هم نبوده تا الان که تهداره ،،با چشم‌های بد ذات و شیطانی اش مثل مارمولک می‌مونه،،این یکی‌ را خود مردم و زیر مشت و لگد سگ کش میکه
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 17:38
*پسر شجاع* - تهران - ایران
arian1 - ﺍﺑﺎﺩﺍﻥ - ﺍﻳﺮﺍﻥ. جمع کن کاسه کوزه اتو..البته در هر ملتی آدمهای وطن فروش پیدا میشه..
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 22:00
*پسر شجاع* - تهران - ایران
invincible - ﻣﯿﻨﺴﺘﺎ - ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ. داداش کانال رو اشتباه گرفتی اونیکه می بینی داعشه :)
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 22:03
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Imod.barbekan - ﻣﻨﺎﻣﻪ - ﺑﺤﺮﯾﻦ. گوربابای اون دینی که بخواد تقلبیش بیاد بازار..اون اصلشم مزخرفه عزیز،برادر..همین برادران داعشت دارن اسلام اصلی رو اجرا میکنن..
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 22:06
zooom - تهران - ایران
داعش مساوی دین عمری زنده باد سردار سلیمانی که چمش برای منو تو اینجوری شد سردار مملکت من داره از سوریه عراق و کوبانی دفاع میکنه دوست دارم سردار سردار سربازتم شیعه علی بودن خیلی سخته که
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 03:19
Imod.barbekan - منامه - بحرین
. رافضیان (مشرکین) تندرو ، دروغگو و مکار هستند البته سرعتشون در دروغ گفتن و اراجیف بافی خیلی زیاده مال و ثروت مردم رو غارت میکنن فقط به اسم امام زاده ها و امام زمان دروغین و تفریحشون صیغه کردن نیم ساعته و یکه روزه و . دختران باکره و زنان متاهل شوهر دار هستش.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 06:52
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
سب آتش - سیدنی - استرالیا. پایدار باشید. مختصر و مفید پته داعشی ها و جهاد نکاحی ها را ریختید رو آب.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 07:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.