کشف گور دسته‌ جمعی زایران ایرانی عتبات که توسط داعش کشته شدند

این افراد با لباس های خود دفن شده اند و مدارک شناسایی خود را همراه داشته اند و از این طریق می توان آنان را شناسایی کرد.
  اجساد تعدادی از زائران ایرانی عتبات عالیات در یک گور دشته جمعی کشف شد.

به گزارش عصرایران به پایگاه اطلاع رسانی مجلس اعلای اسلامی عراق  با اعلام این خبر نوشت:

نیروهای بسیج مردمی جنگ با داعش در منطقه شاخات در نزدیکی لطیفیه در جنوب بغداد از رسانه ها دعوت کردند که از یک گور دسته جمعی در این منطقه که قربانیان داعش در آن مدفون شده اند بازدید کنند.

یکی از رهبران این نیروهای مردمی گفت که این گروه توانسته گوری دسته جمعی در این منطقه در جنوب بغداد پیدا کند که معلوم شده که در آن زائران عراقی و ایرانی که با پای پیاده عازم  کربلا بوده اند مدفون شده اند.

به گفته ابوکرار این افراد با لباس های خود دفن شده اند و مدارک شناسایی خود را همراه داشته اند و از این طریق می توان آنان را شناسایی کرد.

پیش از این خبری دال بر کشتار زائران ایرانی توسط داعش در رسانه ها منتشر نشده بود و این اولین بار است که ارگان رسمی مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، به این مسأله می پردازد.
هنوز مقامات ایرانی به این موضوع واکنشی نشان نداده اند.

+213
رأی دهید
-20

فراوانی - قطر - قطر
مقامات ایرانی خودشان در داخل کشور به همین کار مشغول هستند واینقدر سرشان شلوغ است که به این ها کار ندارند وبرایشان ایرانی اصلا مهم نیست
دوشنبه 28 مهر 1393 - 12:35
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
به همین دلیل ولایتی میگه راه قدس از یمن میگذره،‌ای نادرس قرشمار (کلک مرغابی )
دوشنبه 28 مهر 1393 - 13:06
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
اونائی که مدعی اند داعش تولید شده ی ایرانه خبر رو دوباره بخونن
دوشنبه 28 مهر 1393 - 13:47
arman93 - یزد - ایران
خاک تو سر این سپاه کنند اگر واکنش قاطعی انجام دهد اگر این قضیه درست باشد همین فردا باید نیروهای ارتش و سپاه با تمام قوا وارد خاک عراق شده و این گوساله های پشمالو را ادب کنند تا برای همیشه برایشان درس عبرت شود و از ایران و ایرانی بترسند
دوشنبه 28 مهر 1393 - 13:49
omid29 - برلین - آلمان
اسب آتش - سیدنی : هیچوقت ایران رو با مردم ایران اشتباه نگیر.داعش ساختهٔ‌ حکومت ایران هست نه مردم ایران.داعش کاریو می‌کنه که حکومت ایران دارد انجام میدهد.هر دو به موازات هم حرکت میکنند.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 14:54
shahab46 - هانوفر - المان
وقتی‌ اینقدر یابو هست که در این موقعییت پول را بر میداره میره عراق، خوب حقش بیش از این هست. اسب آتش - سیدنی - استرالیا - شما فکر می‌کنید که رژیم ایران نمی‌دانست این‌همه در جنگ با عراق از طرف ایران کشته میشوند باز آن را ادامه میداد. و یا بطور واضح بگم رژیم ایران از کشتار مردمش باکی داره در راه رسیدن به اهدافش
دوشنبه 28 مهر 1393 - 15:08
Kamran Kurdeh - قاهره - مصر
اون از کشتار مرزبانان بدبخت بدست اصحاب کهف . این هم از قتل عام زائران مرده پرستی . خاک تو سر آخوندهای عرب پرست
دوشنبه 28 مهر 1393 - 15:10
tabarzinn - یوله - سوئد
برادرانِ سپاهی (قاچاقچی) قول دادند که اسرائیل و آمریکای استکبار رو فقط نابود کنند.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 15:20
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
این خبر کمی‌ مشکوک به نظر میرسه باید صبر کرد و دید،شاید جنازه ایرانی‌ باشه ولی اینا زائران شیعه باشن یا نه‌؟ واسه من که با ترفندهای رژیم ایران آشنایی دارم زوده که چیز دیگه آی‌ بگم.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 16:12
ramtin.p - دورتموند - المان
ما آماده هستیم تا امپراطوری فارس رو دو باره احیا کنیم حالا میخواهد بر چسب شیعه یا سنی داشته باشد....مهم نام فارس است
دوشنبه 28 مهر 1393 - 17:16
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
خوب نرن زیارت تواین اشفته بازار وهرج مرج . بشینین تو خونه هاتون امام حسین و یارانش هیج جانمیرن همون جا هستن تا وضعیت اروم شه شما مردم خرافاتى برید عیادتشون
دوشنبه 28 مهر 1393 - 17:20
ekman - شیراز - ‫ایران
oghabe - سنت گا لن - سوثیس،با شما موافقم از کجا معلوم که اگر ایرانی هستند،پس زائر بودند،شاید هم جنگجو بوده اند.بقولshahab46 - هانوفر - المان ،مگر اینکه آدم مغز خر خورده باشد که در چنین موقعیتی هوس زیارت عتبات به سرش بزند.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 17:24
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
***حتما بدون وضو رفتند زیارت مورد قبول خداوند واقع نشده و خدا هم نتونسته کمکششون کنه و نجاتشون بده ! ...، ذات این دین همین است که می‌بینید ! هر جا که نام مذهب اسلام است فقط آدم کشی و قتل و عام و بکش بکش و زندان و شکنجه و بریدن دست و پا و سنگسار و دروغ و ریا است ! اگر غیر از این باشد آن اسلام اسلام ناب محمدی نیست !!
دوشنبه 28 مهر 1393 - 16:40
humans win - فرایبورگ - سویسس
omid29 - برلین - آلمان خیلی بی سوادی . به جای اینکه فقط تلوزیون تماشا کنی کمی مطالعه کن سواد سیاسیت بره بالا . آخه ایران از اینکه بغل گوشش اونم به اسم اسلام سر و صدا باشه جه سودی داره ؟ اینطوری بیشر تو خطره . دیگه لو رفته که البعغدادی مامور موساد بوده و عکسهاش با مک کین تو اینترنت هست تشریف ببرید توی گوگل بنویسید مک کین و البغدادی ببین چی در میاد .
دوشنبه 28 مهر 1393 - 18:26
تیتو تیتو - تهران - ایران
omid29 - برلین - آلمان داداش دیگه از اونور پل نیفت هدف وسیله رو توجیه نمیکنه .
دوشنبه 28 مهر 1393 - 18:43
leona - لندن - انگلیس
به درک .می خواستن به پا بوس یک عرب متجاوز نرن.به جای اینکه اون پولو خرج هموطن گرسنه خودشون کنن اگه اینقدر خر و نفهم بودند پس همون بهتر که به درک واصل شدن.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 18:47
marineboy - لس انجلس - امریکا
بدویید برید زیارت قبور. شاید کشته شده و به حوریانتان پیوستید. امان از خرافات و نادانی مردم.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 18:59
mountainman - استکهلم - سوئد
shahab46 - هانوفر - المان. من هم کلی یابو میشناسم از المان از سوئد از ایتالیا میرن اسرائیل تو اورشلیم و بقیه شهرها که امن هم نیستن اونم برای زیارت. کلی یابو میشناسم از سراسر اروپا میرن هند تو اون وضع اسفناک زندگی اونم فقط برای زیارت. کلی یابو میشناسم که برای زیارت از اروپا و امریکا میرن تبت چند روز مثل سگ زندگی میکنن تا زیارتشون قبول بشه.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 19:35
مترلینگ - منچستر - انگلستان
اخه واجبه برن تو این قشقرق هم خودشونو به کشتن بدن هم خانواده هاشونو داغدار کنند وپول توجیب عراق بریزن مخشون بجای مغز هواس در ضمن سپاه وبسیج قسم خوردتن فقط خودی رو بزنن نخودی هارو هم که همکار خودشونن (داعش)
دوشنبه 28 مهر 1393 - 19:40
m.n.s - کرج - ایران
اینان افراد همونی اند که میگه تمام جهان در مقابل شیعه ایران شکست میخورند. نمیگه که سپاه پاسدارانه مجبوره بگه زائرین عتبات عالیات
دوشنبه 28 مهر 1393 - 20:07
cyrus mardo - اولدهام - انگلستان
اگر چه مردم عادی هستن و به اسم زائر رفتن ،ولی‌ از مرگشون ناراحت نیستم ،،هم وطن بیچاره من آخه بتمرگ خونت .تو این آشفته بازار و جنگ و جنایت آخه زیارت رفتن تو رو کجام بذارم،،خوشحال نیستم از مرگ هم وطن خودم ولی‌ برا این دسته گور به گور شده ناراحت هم نیستم ...امیدوارم همه هم وطنهای عزیزم در هر کجا که هستن سالم و شاد باشن و برا این ایرانیهای کشته شده هم متاسفم ولی‌ ناراحت نیستم
دوشنبه 28 مهر 1393 - 21:47
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
من نمیدونم مگه مسلمانی به این که بری کربلا ونجف اونم با پای پیاده تو این وضع شلم شوربای عراق...خدا رحمتشون کنه.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 22:39
P.irani - سن دیه گو - امریککا
کاش گور دسته جمعی این نر و ماده های به ظاهر نخبه و دانشجو نمای جاسوس جمهوری إسلامی با لباس مبدل در امریکا را هم به زودی پیدا کنند!
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 05:24
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
حالا سوایه مردن این زائران که بخاطرحماقت شون باید گفت به درک که مردن ٬ کسی هست که توضیح بده این فلسفه پیاده رفتن به کربلا ازکجا پیدا شد؟ چون تا جائی که شنیدیم امام حسین هم پیاده نبود بلکه اسب داشت.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 07:30
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
humans win- و تیتو تیتو - درود بر شما بخاطر داشتن قوه تشخیص هوشمندانه ، درک به موقع التقاط و تصحیح برداشت های خام.
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 07:49
کوروش مهری - یزد - ایران
ای اسب!مثل گرگ و کفتار میمونند داعش و جمهوری اسلامی که همدیگه رو می درند و هر دو گوسفندان را!!
دوشنبه 28 مهر 1393 - 19:52
goosfand - نیویورک - آمریکا
الان وقتشه که ایرانیها از اسلام ناب محمدی دست بکشند
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 11:08
goosfand - نیویورک - آمریکا
هر چند که کارشون وحشیانه بوده، اما کسی‌ که پول مملکت رو ببره واسه زیارت یه عرب از کشور بیرون، اون هم توی این اوضاع سیاسی عراق، باید فکر مجازات داعش رو هم میکرد؛ چرا آقا امام حسین به داد این ابلهان نرسید که از چنگ داعش نجاتشون بده؟ مگه نمیگند آقا ابالفضل عباس خیلی‌ زور داره، پهلوونه، و هوای زوار‌هاشو هم داره؟! ملت بدبخت بیگانه‌پرست که ۱۴۰۰ ساله که به سروری عرب تن دادند
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 11:12
goosfand - نیویورک - آمریکا
عاغا رهبر سگدست انقلاب اسلامی، عاغا، چرا نمیتونی‌ جون شیعه‌هات رو حفظ کنی‌؟! حیثیت سیاست رفته، اونوقت روی دختر ایرانی‌ اسید میپاشی که اقتدارت رو نشون بدی؟!
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 11:14
*پسر شجاع* - تهران - ایران
حالم بهم میخوره از کسانیکه داعش رو با حکومت ایران مقایسه میکنن..حکومت ایران دموکراتیک نیست قبول..زندانی سیاسی اعدام میشه و مخالفان سرکوب میشن..اینها خصوصیات حکومتهای غیر دموکراتیک هستن فرقی هم نمیکنه،ایران باشه یا چین..ولی چهار تا اسید پاشی تو اصفهان شد مردم کل حکومت رو به باد انتقاد گرفتن و خواستار مجازات عواملش هستن و مسلما دستگیر هم میشن..این کجا قابل مقایسه با وحشیگریها و قتل و غارت داعش هست که به هر شهری میرسه سرها رو میبره و با افتخار با اونها فوتبال بازی میکته..
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 21:08
gardash - برادفورد - انگلستان
ramtin.p - دورتموند - المان. بابا ،قدرتمند ، خود کم نبین ، باکلاس ، فارس بالالالالامقام ، ای متفکر الافکار ، پس ما ترکهای ایران، این وسط چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نون بخور عزیز نون بخور ،خربزه نخور .
‌پنجشنبه 1 آبان 1393 - 23:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.