ذبح دختربچه در موبایل یک داعشی

تصاویری که از تلفن‌همراه یک داعشی به هلاکت رسیده بدست آمده یک دختربچه را نشان می‌دهد که گردنش بدست این تروریست‌ها بریده میشود.
به گزارش پارسینه به نقل از باشگاه خبرنگاران، گفته می‌شود این دختربچه از خانواده‌ای است که به "مسلمانان علوی" شهرت دارند. قربانی این تصویر که از جمله صدها تصویر بدست آمده از تلفن‌همراه تروریست‌های کشته شده در کوبانی است، توسط نیروهای کرد شناسایی شده است.
 
در این تصویر هولناک دختربچه‌ای دیده می‌شود که با چهره‌ای وحشت‌زده، به زمین چسبانده شده و چاقو در حال بریدن گلوی اوست. به گفته برخی کارشناسان، به احتمال زیاد این دختر به همراه همه اعضای خانواده‌اش که به دلیل علوی بودن جزو دشمنان اصلی داعش هستند، کشته شده است.
 
تصاویر دیگری که از تلفن همراه تروریست‌های به هلاکت رسیده در کوبانی بدست آمده آنها را در حال بریدن سر مردم و فوتبال بازی کردن با آنها نشان می‌دهد. به گفته یکی از مبارزان کوبانی، "با دیدن هر تصویر از جنایات این گروه جنایت‌کار به گریه می‌افتم! می‌بینید این دختر چقدر وحشت‌زده است؟ می‌توانم صدای فریادش را بشنوم! آخر این‌ها چه دیوهایی هستند؟ کشتن چنین کودک بی‌گناهی چه لذتی میتواند داشته باشد؟!"

+251
رأی دهید
-8

arian1 - ابادان - ايران
جنایاتی که داعشی ها در سوریه می کنند بسیجیها ومزدوران نظام اسلامی هم ۳۶ سال است که در ایران میکنند واخرین نمونه ان اسید پاشیدن بر زنان است بهرحال هر دوگروه بنام اسلام این جنایات را انجام می دهند.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 12:29
فراوانی - قطر - قطر
این همان سنت مبارک پیامبر اسلام است جانم داعش یعنی اسلام ناب محمدی
دوشنبه 28 مهر 1393 - 12:33
Asghar Torobche - تورنتو - کانادا
ننگ‌ بر داعش مرگ بر داعش و همه کسانی‌ که به این تروریست‌ها کمک میکنند
دوشنبه 28 مهر 1393 - 12:38
homopersia - ملبورن - استرالیا
خدایا! هر جور خودت صلاح میدونی ریشه این کثافتها رو از روی زمین بکن...
دوشنبه 28 مهر 1393 - 12:47
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
اسلام ناب محمدی
دوشنبه 28 مهر 1393 - 13:13
bineshaan - لندن - انگلیس
اینجا ۲ مسأله هست. یکی آیا واقعا چنین ویدیویی وجود داره . دوم اینکه اگه چنین عمل وحشیانه غیر قابل تصوری انجام شده باشه تازه شبیه به کشتن پسر بچه ۸ ساله با چاقو در قتلهای زنجیره ای بنام کارون پور حاجی زاده توسط عوامل رژیم جمهوری اسلامی است. پس لطفا خیلی شوکه نشید و فکر نکنید تنها داعش اینکار رو کرده٬ چون جمهوری اسلامی اینکار رو با بچه ۸ ساله یک نویسنده انجام داده. یه نگاهی به اینترنت و نحوه کشتن پسرکوچولو بندازین.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 13:21
davood63 - تهران - ایران
حتما بد از تجاوز گروهی به این دختر بچه ،سرش رو بریدند ..خدایا شکرت‌ معنی‌ دین رو هم فهمیدیم ،در کلّ تاریخ از این جنایت‌ها زیاد بوده، و خواهد بود ،تا زمانی‌ که همه ما قبول کنیم که فقط یک خدا وجود داره و ادیان فقط برای شناسایی خدا است
دوشنبه 28 مهر 1393 - 13:26
bineshaan - لندن - انگلیس
خیلی شوکه نشید. سر بریدن مخالفان توسط داعش هم شبیه به سر بریدن مخالفان توسط سپاه تو جنگلهای شمال اوایل انقلابه. عکسهاش تو اینترنت هست. ببخشید که ۳۰ سال پیش موبایل دوربین دار نبود که باهاش بشه ویدیو گرفت.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 13:38
dark night - تهران - ایران
عزیز دل ترکیه.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 14:09
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
اینها همان دیوهایی هستند که به سنت خلیفه اشان عمر عمل میکنند. مگر اینها آتش نیاوردند و خانه اهل بیت ع را آتش زدند.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 14:11
Lolalola - پاریس - فرانسه
واى بر ما این همون رفتاریست که با ایرانیان شد تا اسلام بیاورند، ننگ بر اسلام
دوشنبه 28 مهر 1393 - 14:23
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
تازگیها هم کفن سفید های علوی-بلای داعشی ها هم بخاطر انتقام از همین اعمال بوجود اومدن
دوشنبه 28 مهر 1393 - 13:50
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
و این اسلام است. بکشید کفار را. اسلام پوستان را میکند. خودمان را با روشنفکری دینی اینا گول نزنیم. انتظاری بیشتر از دین و اسلام نداشته باشید. (محمد/4) پس چون با کسانى که کفر ورزیده‌اند برخورد کردید گردنها را بزنید تا هنگامی که آنان را از پاى درآوردید، پس (اسیران) را محکم در بند کشید سپس یا منت نهید و یا فدیه (بگیرید) تا در جنگ اسلحه بر زمین گذاشته شود؛ این است (امر الله) و اگر الله می‌خواست از ایشان انتقام می‌کشید ولى تا برخى از شما را به وسیله برخى بیازماید و کسانى که در راه الله کشته شده‌اند هرگز کارهایشان را ضایع نمی‌کند. . در بخشی از آیه 24 سوره نساء می خوانیم که ازدواج با زن شوهر دار حرام است مگر اونایی که متصرف شده اید (در جنگ علیه کفار به حکم خدا).
دوشنبه 28 مهر 1393 - 14:26
rahjoo - بابل - ایران
ترکیه و عربستان ،امیدوارم همینگونه عزیزترین کسانشان را وحشت زده سر بریده ببینند!
دوشنبه 28 مهر 1393 - 15:17
Agha Jamal - پاریس - فرانسه
اسلام یعنی‌ همین، سنی و شیعه و علوی و بعثی نداره، همه سرو ته یه هستند. به امید از ریشه کنده شدن اسلام.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 13:11
oghab - هلسینکی - فنلاند
صدهاباربدتر این جنایات رابا نیاکان ماانجام دادند ...خالدبن ولید در گرگان باخون کودکان ایرانی آسیاب چرخاند....حلا یک مشت بی غیرت برید دور اون مظهر خباثت طواف کنید یا دخیل ببندید.... ننگ برماایرانیان
دوشنبه 28 مهر 1393 - 15:32
Shahin.Orel - تهران - ایران
نویسنده ظاهرا تا حالا مسلمون ندیده ! در ضمن دختر بچه اگه ٩ سالش بوده که دیگه بچه نیست , یک کافر بالغه
دوشنبه 28 مهر 1393 - 15:58
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
( 1 )--- متأسفانه این دین چون هیچ منطق درستی‌ ندارد و در جای که درمانده میشود در راستای منافع خود ولی‌ زیر پرچم اسلام از درماندگی ، خود برای خود فتوای ترور و حذف و آدم کشی را صادر و اجرا می‌کند ؛ و تازه احساس می‌کند که با این عمل زشت و غیر انسانی‌ و جنایت کارانه خود بهترین جای بهشت را نیز برای خویش رزرو کرده است !!!!،،،،،،،،، جایی‌ که اسم اسلام باشد ملت آن منطقه آسایش و آرامش ندارند و جایی‌ که اسلام باشد سیاست رعب و وحشت در آن منطقه حاکم است !!!،..
دوشنبه 28 مهر 1393 - 15:58
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
( 2) ---، این یعنی نبود یک منطق و علم درست در قانون اسلام !!!،،، مذهبیون و ملایان گذشته همش می‌گفتند که اسلام دین رحمت و برکت و برادری و برابری است !!!!،،،، ولی‌ خوب که چشمهایت را باز کنی‌ و بنگری ؛ جز نکبت و بدبختی و ظلم و فساد و ضرب و شتم دروغ و ریا و جنگ و ویرانی و ضرب و شتم و شلاق و اعدام و قطع دست و پا و هزاران بدبختی و اعمال ضّد انسانی‌ دیگر ، اسلام چیز دیگری ندارد !!!،،، یک بچه وقتی‌ به مدرسه میرود ، پایان سال یک کاغذ دستش میدهند به نام کارنامه پایان سال !، و شما که یک نظر به آن کارنامه بیندازی و نمرات آن را رؤیت کنی‌ میتوانی سطح آن محصل را بسنجی !!!،،، به کارنامه دین اسلام و داعشی ها و جمهوری اسلامی و طالبان و تیمور لنگ و شیخ حسن صباح خداوند الموت و دیگر حکومت‌های اسلامی خوب نگاه کن ؟!،، قطعا خواهی‌ دید که در منجلاب اسلام غرق شده اند !، و کارنامه‌شان سیاه سیاه است! با کلی‌ جنایت و ریختن خون میلیونها انسان بیگناه و مظلوم !!.. این است اسلام ناب محمدی !
دوشنبه 28 مهر 1393 - 16:07
paksan - آمریکا - آمریکا
کردها بدانند که زمان حمله عربها به ایران همین کشتارها با ابعاد بسیار بزرگ اتفاق افتاد و هزاران کرد و ایرانی همینطور قتل و عام شدند. این وقایع به من ثابت کرد که ایرانیان به زور اسلام آوردند و تمام دروغهای حکومتی امروز برعکسش ثابت شد با سند.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 17:36
شوخی کردم - کردستان - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. باز یه چیزی گفتی. منظورت از اهل بیت همان حرم سرای سرچشمه اسلام جنایتکار است؟ تمام بدی های دنیا از همان حرم سرا (ع) است.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 17:53
azadeh11 - آمستردام - هلند
اسلام واقعی،،،،چه بلای اینها سر ایرانیها در زمان محمد آوردند!!!
دوشنبه 28 مهر 1393 - 18:02
Kamran Kurdeh - قاهره - مصر
چرا دوستان متعجب میشوید مگر از اعراب بهتر از این ساخته میشه. عربها آدم بشو نیستن چون عرب هستند .الان در قرن 21 اینطوریند فکرشو بکنید 1400 سال پیش چه بودند این ناکسا. مرگ بر اعراب
دوشنبه 28 مهر 1393 - 18:23
mammal - لندن - انگلیس
متاسفانه ما هم در ایران داعش داریم.. سپاه پاسداران ایران بدتر از اینها را کرده، برای مثال داریوش فروهر و زنش را سلاخی کردند
دوشنبه 28 مهر 1393 - 18:54
marineboy - لس انجلس - امریکا
خدا روزی را نیاورد که مردمی بدست بدوی های وحشی و بیرحم بیفتند. ببینید مردم بدبخت ایران آندوران چه کشیدند، از دست بادیه نشینان وحشی حجاز و مغولهای بی صفت آدمخوار. نسل ایرانیان را همین وحشی ها برکندند.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 19:04
sarbaz007 - المان - المان
ببین ۱۴۰۰ سال پیش اینا با اجداد ما چی‌ کار کردن ، یه کاری کرده بودن که ایرانیها لال شده بودن از ترس که عجم از همون بر ما گذشته شد
دوشنبه 28 مهر 1393 - 19:35
mountainman - استکهلم - سوئد
من خوشحالم که به نظر اونها از جمله کفار هستم و این باعث افتخاره.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 19:36
مالك استر - ایران - تهران
جه تلاش مذبوحانه و ماله کشى این وسط معرکه میکنن ساندیس خورهاى. خامنه اى مخبط .اصلا شوته شوتن ، مثلا این فداى اقام اینا ،،، ببم جان تو یه همجین اخبار وحشتناکى که هر انسانى رو جریحه دار و عصبى میکنه هى با کامنتهاى مسخرت ( اسلام عمرى داعش با اسلام شیعه على فرق میکنه )...... اسلام اسلامه و اتفاقا داعش داره کاملا بر طبق دستور صریح النصرو بالرعب قران و سنت شریف رسولش ( بنى قریضه ) عمل میکنه ،،، زنده باد داعش که جهره اسلام اصیل رو داره به جهانیان نشون. میده
دوشنبه 28 مهر 1393 - 20:11
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
مرگ بر اردوغان ترک گرجی زاده.مرگ برقطر و عربستان و شیوخ سلفی پولدار قاتل
دوشنبه 28 مهر 1393 - 20:38
dost11 - رم - ایتالیا
اسلام ناب محمدى وجانشینان خلف دزدان مدینه فقط هزاران افسوس که ما امثال اینها رو امام زاده کردیم ومیپرستیم سربازان داعشى صدراسلام که بقه اونها درهمه جای ایران هست مخصوصاً تونهاوند همدان
دوشنبه 28 مهر 1393 - 21:27
yashainiran - ایران - ایران
خدا شاهده من آزارم به یک مورچه نرسیده اما اگر یک داعشی به دست بیفته........................................
دوشنبه 28 مهر 1393 - 23:07
senator x - تهران - ایران
فقط بمن بگو الان خدا کجاست؟
دوشنبه 28 مهر 1393 - 23:28
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
یک لحظه خودتون رو بذارید جاى اون دختر، یا خونوادش، پس تو اون لحظه خداى متعال کجا بود؟!؟!؟! نگاه میکرد یا رفته بود تفریح!؟!؟!! آدم دیوانه میشه!!
دوشنبه 28 مهر 1393 - 23:47
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
داعش=پ ک ک= حزب‌ا‌لله= پژاک= جنداله= تروریست
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 01:21
Fred.usa - لس آنجلس - آمریکا
مگر رژیم جمهورى اسلامى ایران ،دختر ١٦ ساله با استعداد بهایى منا محمود نژاد را به همراه پدرش و صد ها بهایى دیگر زن و مرد به علت بهایى بودن در دهه ٦٠ اعدام نکرد؟ بهایانى که کوچکترین ظلمى به کسى نکرده اند و به سیاست کارى ندارند.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 23:18
Touch the truth - ونکوور - کانادا
متاسفم برای مرگ بشریت. اینها انسان نیستن خیلی‌ ربطی‌ به دین و نژاد نداره، ولی‌ در این که اسلام دین وحشی گری هست شکی نیست. جمهوری اسلامی و عربها همه از یک قماشن. اینا سالها قدرت نداشتن، شوروی که از هم پاشید اینا با پول گروه‌های تروریستی و تند رو با افکار و جهت‌های مختلف درست کردن. اتفاقا همین غربی‌ها به این شرایط کمک کردن، الان هم کمک می‌کنن. ی سرچ کنید ببینید این محمد فرح شیردون کی‌ بوده و چجوری یک هوو ژدی شد. کانادا چرا کسانی‌ که پتانسیل وصل شدن به قدرت رو دارن می‌آ‌‌ره بهشون شهروندی میده؟
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 07:23
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
senator x - تهران - ایران. خدا فعلأ رفته حالی دی .
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 07:41
mlowes - واشنگتن - آمریکا
اسلام واقعی‌، مسلمان واقعی‌
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 08:02
فراوانی - قطر - قطر
فدای آقا پیامبر وقتی وارد مکه شد به همه امان داد ولی در اولین نماز جمعه در مکه یک نفر شرکت نکرد پیامبر دستور داد آن شخص را با تمام اهل خانه وحتی حیواناتش یک جا اتش بزنند تا عبرت دیگران شود حالا میگی رفتن خانه اهل بیت را اتش زدند خوب سنت پیامبر را اجرا کردند رفقای موازی با شما هم در اصفهان در حال اسید پاشی به روی زن ودختر مردم هستند این یعنی اسلام ناب محمدی
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 10:09
shahab46 - هانوفر - المان
yashainiran - ایران - ایران - دنبال داعشی میگردی عنتر جنتی برو ببینم چه میکنی‌, موفق باشی‌
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 09:14
goosfand - نیویورک - آمریکا
به روشنفکران مذ‌هبی (که کثیفترین نوع روشنفکری در تاریخ ایران بدبخت هستند): این رفتار داعش دقیقا تکرار تاریخی است که طبری و .. از اسلام ناب ناب ناب محمدی گفته‌اند؛ حالا اون ایرانی عزیزی که دوست نداره اینها رو قبول و اسلامشو رد کنه، اختیار خودشو داره، اما لطفا توجیه نکنه که این داعش با اسلام ناب محمدی فرق داره؛ اتفاقاً هر قانونی که توی اسلام رعایت حال دیگر ملت‌ها و دینها رو بکنه با اسلام ناب محمدی فرق داره
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 11:08
Azadikhah - تكسل - هلند
به امید نابودی همهٔ تندرو‌ها در دنیا
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 14:06
*پسر شجاع* - تهران - ایران
arian1 - ﺍﺑﺎﺩﺍﻥ - ﺍﻳﺮﺍﻥ.. مزخرف نگو..در اینکه حکومت ایران دموکراتیک نیست شکی نیست ..و آرزوی مردم ایران داشتن یک حکومت آزاد و دموکراتیک هست ..ولی آدمهای فرومایه چنین دروغهایی را برای رسیدن هدف انتخاب میکنن.مسلما از آستین افرادی مثل تو هم دموکراسی بیرون نمیاد برو کشکتو بساب که ول معطلی ..
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 20:40
*پسر شجاع* - تهران - ایران
واقعا من موندم چطور عده ای احمق تسویه حسابهای سیاسی توسط حکومت رو با جنایات داعش و قتل و غارت شهر به شهر و روستا به روستا و نسل کشی که یک فرهنگ عمومی داعش هست مقایسه میکنند ..احمقها حکومت که دیکتاتوری باشد اعدام و زندان مخالفان هم هست و فرقی هم نمیکند که چین کمونیست باشد یا ایران ولایت فقیه ..ولی کسی نمیاد بگه حکومت چین شهر به شهر مثل داعش مردم رو میکشه و،قتل و غارت میکنه..
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 20:51
danial nabi - استكهلم - سوئد
داعش و آمریکا ۲ روی ۱ سکه....
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 21:51
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
داعش آینه اسلام و قرآن،کارهای داعش مساویست با یورش سپاه خونخوار اسلام به ایران‌زمین ،وااااااااااااااای که ۱۴۰۰ سال پیش چه زجر و شکنجه‌ای دیدن مردم ایران .
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 00:15
yashainiran - ایران - ایران
shahab46 - هانوفر - المان. دوست عزیز منظورم را نفهمیدی! اگر کسی با ناموست و بچه ات چنین جنایاتی بکند آیا بی تفاوت میشی؟ از طرفی من آدم سیاسی نیستم که در باره نظر شما نظری بدم و آقای جنتی هم به من ارتباطی ندارد. اما نکته اینجاست و در عجبم که برخی مثل شما که ادعایشان میشود ترک وطن کرده و از دور فریاد می زنند و دیگران را تشویق به کاری که مدنظرشان است می کنند! و کار شما همخوانی دارد با اصطلاح از دور عوعو کردن سگ ترسیده!!! من یک ایرانی هستم و برایم ناموس و وطن مهم است و نمیگذارم داعشی ها به وطنم نظر سوئی داشته باشند و مثل شما هم وطنم را ترک نمی کنم
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 09:52
gardash - برادفورد - انگلستان
داریوش پرویزی - شیراز - ایران. یاشاسین تورک میلتی ، وتو هم از خود کم بینی خودت دست بردار بابا !!!
‌پنجشنبه 1 آبان 1393 - 22:56
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
همین کارها رو لشکر اسلام ۱۴۰۰ سال پیش با ایرانی ها کرد. هر کس ایمان نمیاورد کشته می شد و زنان ایرانی توی بازار مدینه به بردگی فروخته می شدند و به اسم ازدواج و همسری و غیره به اونها تجاوز می شد. از جمله دختر پادشاه ایران. پس لطفا اگر مسلمان هستید به این کارها خورده نگیرید چون عین قرآن است.
جمعه 2 آبان 1393 - 12:25
ariyo barzan - لینشوپینگ - سوئد
اینها چهره واقعی اسلام را نشون میدن. اینها دقیقا همون کاری را می‌کنن که ۱۴۰۰ ساله پیش اجداد تازی اینها با مردم ایران زمین کردن و حالا ما هم اجداد تازی رو امام خطاب می‌کنیم و برای سقط شدنشون تو سر خودمون می‌زنیم
یکشنبه 4 آبان 1393 - 06:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.