ایران ایران در پاسخ به عربستان: غافل نشوید!.

+31
رأی دهید
-2

mountainman - استکهلم - سوئد
این اثرات پول و نفته. عربستانی که زنان توش حق رانندگی ندارن نمونه ی بارز حقوق بشر تو اروپا هست. این ملالی یوسف زهی یا زی که نوبل میگیره تو کمپین یه شخصی که تو کشورم افغانستان تروریست هست و مردم رو شکار میکنه یه فعال حقوق بشر هست . گول این رسانه ها رو نخورید که میگن جنگ شیعه و سنی . اگه جنگ شیعه و سنی بود که کردهای عراق و سوریه تماما شیعه هستن. اگه جنگ شیعه و سنی بود که عشایر عراق نود درصد سنی هستن . اگه جنگ سنی و شیعه بود که داعش سنی هست . اگه جگ سنی شیعه بود که اسامه بن لادن سنی هست و و و . به جز حکومت ایران تقریبا همه ی تروریستای اسلامی اهل سنت هستن چرا؟. چون اینا به دنبال خلافت میگردن خلافتی که در زمان اموویان و خلفای راشدین و عباسیان داشن . دورانی که ایران عربی حرف میزد و نوشتن و حرف زدن به زبان فارسی حکم اعدام داشت.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 02:32
mountainman - استکهلم - سوئد
یکی از دوستام حرف خوبی زده بود میگفت اینا که میگن طرفدارهای دولت سوریه یا همون بشار اسد کم هستن پس چطور این نیروی کم تونسته هم با داعش مبارزه کنه هم با النصره که شاخه ی القاعده هست هم با ارتش به اصطلاح ازاد؟ . با داعشی که مثل یه سگ هار هست که حتی دولت عراق هم نتونست شکستش بده و حتی پیشمرگه ها هم از جلوشون فرار میکردن؟ که امریکا و ایران نبود الان سلیمانیه هم تصرف شده بود؟. یه کم فکر کنید . اگه تنها علوی ها که عده ی قلیلی از جمعیت سوریه هستن به تنهایی حامی حکومت بود الان دولت سوریه چندین سال قبل سقوط کرده بود نصف ژنرالهای وزارت دفاع سوریه اهل سنت هستن از بقیه اقوام هستن . اگه قرار باشه مردمی بودن حکومت یه کشور از برگزیده شده رئیس جمهور از یه اکثریت باشه که الان باید همین امریکای مهد دموکراسی باید رئیس جمهور سیاه پوست نداشته باشه یا تو این سوئد نباید وزیر ایرانی انتخاب بشه یا تو بحرین که شیعیان در اکثریت هستن هم نباید یه پادشاه اهل سنت باشه . دلم از این میسوزه که ایرانیا حتی نمیتونن جوابی بهتر از این به یه کشور که نمونه ی دموکراسی تو خاورمیانه هست بده منظورم همین عربستانه
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 02:43
mountainman - استکهلم - سوئد
تمام کشورهای جهان باید از دولت سوریه متشکر باشن که مقاومت کرده و نگذاشته مردمش زیر سلطه ی شیپیشوهای داعش و القاعده و ارتش به اصطلاح ازاد که همو اخوان مسلمین هست بره. باید از دولت سوریه تشکر کنن که سوریه رو به یک افغانستان دیگه و پاکستانی دیگه تبدیل نکرده تا تروریستا بیان زیر یه حکومت طالبانی اموزش ببینن و زنها رو خرید و فروش کنن. مناطقی از کشور سوریه و عراق که تحت تسلط داعش هست تو روز روشن زنها و بچه ها و مردها و اسیر ها به عنوان برده خرید و فروش میشن رو به عنوان دموکراسی میشناسین ولی ازاد بودن تمام انسانها رو زیر حکومت دولت سوریه دیکتاتوری چرا/ ؟ چون زمانی که اخوان مسلمین تو لیبی تو مصر و تونس و کشورهای دیگه داشتن بهار عربی اجرا میکردن غرب دید که اخوان قدرت جدید دنیای عرب هست میخواست باهاشون از در دوستی داخل بشه . غرب در این بهار به اصطلاح عربی مردم این کشورها رو ندید , دید نادیده گرفت روشون پا گذاشت و فقط به قدرت برتر این جریانات که در اون زمان اخوان مسلمین بود چسبید. البته چند کشور غربی بودن که حقیقت رو دیدن که البته بودن و نبودنشون بین قدرتهای غربی تغییری ایجاد نمیکنه.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 03:03
mountainman - استکهلم - سوئد
منابع مالی عربی هم مثل کشورهای قطر و امارات و عربستان هم یا از اخوان یا از مردم حمایت کردن. اینجا غرب هم اشتباهی کرد این بود که زود تصمیم گرفت و بدونه اینده نگری اخوان المسلمین رو اینده ی دنیای عرب دید و از همین ابتدا خواست باهاش دوست باشه تا منافعشون تامین بشه و در کشور عربی دیگه ای به نام سوریه که مهد اخوان المسلمین هست خواست بر اساس منافع اخوان عمل کنه و با تسلیح اخوان و اینکه بدونه رای و انتخابات مردم گروه تروریستی اخوان المسلمین رو نماینده ی حکومت مردم سوریه انتخاب کرد که تحت ارتش ازاد سوریه کشور زیبای سوریه رو خراب کنن. ولی با هوشیاری مردم مصر و تونس و سوریه و رو شدن چهره ی واقعی هیولای اخوان المسلمین باعث سقوط این هیولا شدن البته تو کشورهای قطر امارات و عربستان که در واقع جریانات اصلی این بهار عربی رو کنترل میکردن هم تغییراتی ایجاد شد مثل امارات که اخوان رو گروه تروریستی اعلام کرد و یا عربستان که در شورش مصر از ژنرال السیسی حمایت کرد و در واقع پشت متحد قبلی خودش یعنی اخوان رو خالی کرد و باعث سرنگونی مرسی شد.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 03:03
mountainman - استکهلم - سوئد
ولی تو سویه ای که حکومتش سقوط نکرده نمیشد بازی رو تمام شده حساب کرد پس باید به هر قیمتی که شده این دولت سقوط کنه تا بعد قبح پشت کردن به بهار به اصطلاح عربی بریزه و بتونن راحت بر علیه اخوان یا همون ارتش ازاد تو سوریه عمل کنن چون خودشون این ارتش ازاد رو رای ساقط کردن دولت یک کشور سکولار و دموکراتیک تسلیح کردن و اموزشش دادن . باید از سویه تشکر کرد که این تروریسم مورد حمایت کشورهای عربستان امارات قطر ترکیه رو تو نطفه خفه کرد.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 03:04
mountainman - استکهلم - سوئد
من اسمی از ترکیه نیاوردم چون ترکیه دنباله رو عربستان هست ولو در ظاهر خودش رو مستقل نشون داده و میده و چشم و گوش بسته هر کاری که عربستان بکنه رو بدونه اینکه عربستان دستوری بده انجام میده چون ترکیه عربستان رو تو منطقه کشوری دارای ثبات و قدرت میدونه و سعی داره نقش عربستان رو با انجام دادن چیزی که عربستان انجام میده در اینده ای نزدیک بگیره.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 03:04
manuel1 - لاس وگاس - آمریکا
mountain man - استکهلم - سوئد بیشتر از خبری که اینجا عمده شما نوشین واقعن خیلی بیکار هستین که این همه نوشتین تو ون خراب شده که زندگی میکنین هیچ سرگرمی ندارین ؟؟؟ که این همه تکس ضدین ؟؟؟ واقعن متاسفم نه واسه شما واسه ون کشوری که همساله شمارو راه میده که ٢٤ ساعت میشینن تکس میزنین به هر حال خوش باشین
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 14:01
mountainman - استکهلم - سوئد
مگه نوشتن اینا چقدر طول میکشه؟ . من تو ایران در کنار بنایی تایپ هم میکردم عادت دارم به تند تایپ کردن شاید متن زیاد باشه به نظر شما ولی تایپش حداکثر برای من پنج دقیقه طول میکشه. در ضمن من به هیچ وجه از سوسیال تا حالا حقوق نگرفتم . وقتی سوئد اومدم تا دو سال خرج میدن که طی این دو سال باید گلیم خودمو از اب بکشم. من حدودا یک سال بعد از اینکه سوئد اومدم دستیار سازمان اداره کار بودم بعد هم در کنار درسام تو مدرسه عالی مترجم هم بودم تو کثر سازمانهای دولتی استکهلم اوپسالا. من الان هم تو یه اداره کار مکنم با حقق 23 هزار کرون در ماه و دانشگاه میرم.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 17:25
pull.over123 - دوحه - قطر
مرد کوهستان داداش باهاتون در خصوص تشکر از بشار کاملا موافقم،من هم از مخالفان بشار بودم ولی مدت هاست نظرم عوض شده،بشار اسد خوشبختانه در برابر همه ی مشکلات با حمایت ایران روس و چین ایستاد و نگذاشت کشور به دست این جانی ها بیفته. امیدوارم به زودی شاهد پیروزی کامل بشار بر این خائنین باشیم.. در ضمن از خوندن نوشته هات لذت بردم. امیدوارم تو زندگیتم موفق باشی.بعضی ها واقعا مریضن خودشون هیچی بلد نیستن بگن واسه بقیه هم تعیین تکلیف میکنن. آل د بست دادا.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 21:53
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.