گورخر باغ وحش ارم انگشتان پای یک پسربچه را کند

روز جمعه حادثه‌ای در باغ وحش ارم رخ داد که انتشار خبرش، برای خانواده‌ها این نگرانی را ایجاد کرد که این مکان جذاب نیز برای کودکان دیگر امن نیست. یکی از شاهدان عینی در این باره گفت: جمعه که به باغ وحش رفته بودیم با تجمع جمعیت در بخشی از باغ وحش مواجه شدیم و وقتی نزدیک شدیم شنیدیم که می‌گویند یک گور خر پای بچه‌ای را گاز گرفته و انگشتش را قطع کرده است. وقتی جلوتر رفتیم دیدیم این گور خر حالت وحشی دارد و از بقیه همنوعانش جدا شده است و مردی که پدر بچه بوده است بچه را نزدیک این حیوان برده است. این شاهد افزود: وقتی یکی از کارکنان باغ وحش برای پیدا کردن کفش بچه به داخل قفس رفت دیدیم که چند انگشت بچه داخل جوراب باقی‌مانده است. حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با تایید این خبر، در رابطه با حادثه روز جمعه در باغ وحش پارک ارم به ایسنا گفت: در ساعت 14 و 5 دقیقه  ظهر جمعه وقوع حادثه‌ای در باغ وحش ارم به اورژانس 115 مستقر در پارک ارم اعلام شد. وی با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس با حضور در محل حادثه متوجه شدند که دو انگشت پای چپ یک پسربچه چهارساله توسط یکی از گورخرهای محصور شده در فنس کنده شده است، گفت: امدادگران بلافاصله نسبت به پانسمان پای این کودک اقدام کرده و انگشت‌های این فرد را درون یخ گذاشته و سریعا وی را به بیمارستان امام‌خمینی‌ منتقل کردند. به گزارش ایسنا، این در حالی است که جهانگیری، مدیرعامل پارک ارم نیز در گفت‌وگویی در رابطه با انتشار برخی از اخبار مبنی بر کنده شدن پای کودکی در باغ وحش اظهارکرد: در این حادثه یکی از بازدید کنندگان کودک خود را داخل قفس آویزان کرده و بنا به گفته خودش باعث این آسیب به کودکش شده است. پدراین کودک در صورت جلسه نیز این موضوع را اذعان کرده است ولی با این حال آمبولانس مستقر در باغ وحش کودک را به درمانگاه رسانده و تمامی هزینه‌های مربوط به ترمیم پای این کودک را برعهده گرفته است. به گفته جهانگیری، ایمنی در محل نمایش حیوانات وجود داشته است؛ اما رفتار نادرست این بازدید کننده باعث بروز این حادثه شده است. 

+59
رأی دهید
-11

perser68 - آلمان - آلمان
خوبه جای دیگشو نکند :) بهتر بود به اون گورخره بیچاره غذای کافی میدادن تا مجبور نشه از فرط گرسنگی اون جورابه خوشبو رو گاز بزنه!وای چه طعمی داشته اون جوراب!البته که جورابه بچه ها مثله جورابه بزرگترا انقدر خوشبو نیست و نمیشه،اما بستگی به طرفش داره! دور از شوخی این اتفاق خیلی جاها میوفته اما از اینکه سریع کارا خوب پیشرفتو امیدوارم انگشتارو بشه جراحی کرد و بچه دچاره مشکل در آینده نشه رو باید به فاله نیک گرفت :) اگه انگشتاشو از دست بده از سربازی معاف میشه؟ باید به فاله نیک گرفت واقعاً؟
دوشنبه 21 مهر 1393 - 10:32
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
نرّه خر چون گورخر بیند خوشش آید،،مردک نره خر بچه کوچیک نوزاد را آویزون قفس یک مشت گورخر وحشی کرده!! این پدر را باید تو قفسی کنار قفس گورخر کنن
دوشنبه 21 مهر 1393 - 12:39
گذشته میرزا - ایران - ایران
اون پدر احمق را باید توی قفس شیر مینداختند تا یک احمق کمتر میشد
دوشنبه 21 مهر 1393 - 16:02
rezamotori - سوان - کره
ㅜ pesare68.برات خیلی متاسفم .خودتو بزار جای اون بچه . فکر کنم از کودکی خاطره خوشی نداری که اینقدر دلت سنگه.
دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:19
juvel - اسلو - نروژ
حالا فردا حکم اعدام واسهٔ گور خره بدبخت صادر نکنند خوبه !؟
دوشنبه 21 مهر 1393 - 19:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.