"ایران زیر فشار حملات انتحاری و چریکی دولت اسلامی".

+46
رأی دهید
-58

eckankar - ریجاینا - کانادا
تنها دلیل شکل گیری اینگونه گروه ها در هر نقطه از جهان ضعف یا نبود حکومت مرکزی است.
دوشنبه 21 مهر 1393 - 01:40
dark night - تهران - ایران
دیلی بیست خیلی‌ غلط کرده که هم چین اظهاری کرده.
دوشنبه 21 مهر 1393 - 04:40
ashab kahaf - لندن - انگلیس
بهترین گواه توخالی بودن این گروه نکبت،هنین دادو بیدادهایی ست که راه میندازن.گردوخاک زیادی همیشه علتش توخالی بودن طبله.وقتی واقعا قوی هستی دلیلی نداره این همه رژه و سریریدن و خودوحشی نشان دادن.این بیشتر جنگ تبلیغاتیه.قدرت داعش محاله به اونجا برسه که بخواد به کشوری مثل ما حمله کنه،مگه همین تحرکات کوچیک و انتحاری.بااینکه شخصا از این آخوندا متنفرم ولی حاضرم جلوی این آشغالا برای دفاع از مردمم بایستم
دوشنبه 21 مهر 1393 - 07:22
karaji - گتنبرگ - سوئد
برادران سپاه ترتیبشون را میدن ، هم پولشو (دزدی) دارند هم تعدادشون زیاده ، مهندسی‌ شون هم که قوی هست (قبلا دیدیم !) فقط مطمئن نیستم تخم این کار وجود داشته باشه !!
دوشنبه 21 مهر 1393 - 08:36
آرمان شهر من - استهبان - ایران
یعنی الان ما باید بترسیم دیگه!
دوشنبه 21 مهر 1393 - 09:30
باور عمیق - قم - ایران
خبرهایی از این دست به کرات در آینده منتشر خواهد شد تا با ایجاد فضای روانی سنگین ایران را وادار به رویارویی های جدید با داعش نمایند تا نهایتا تمام جور بزدلی تمام کشورهای منطقه و آمریکا و اروپا را بر دوش بکشد .. اما کور خوانده اند .. ایران تنها مسئول حفاظت از مرزهای سرزمینی و اعتقادی خود است
دوشنبه 21 مهر 1393 - 08:55
perser68 - آلمان - آلمان
ایران دشمن درجه یک دولت اسلامی است.. اینجا مثله همیشه جای ایرانو هم که با جمهوریه فاسد آخوندی عوض کنیم باز این جمله درسته!جمهوریه دزد ملا ها نگرانه چاپیدنه خودشه و میدونه که داعش حریفه واقعیه ملاهاست و اگه قدرتو در ایران بگیره کارو کاسبیه ملاها،کلاشیو رمالیه ملا ها دیگه جائی نداره!!! آخوندای منفور دلشون برای مردمه ایران هیچوقت نسوخته و ثابت کردن تو این۳۵سال جزء دروغو کلاهبرداریو شارلاتانیزم ضد انسانن عینه داعش!جمهوریه ضدمردمیه اسلامی باید برای یه بار هم که شده به شکله واقعی احساسه خطر کنه تا حقو حقوقه مردمه ایرانو به رسمیت بشناسه!شاید داعش عاملی بشه که یه حکومت ارتجاعی مالیخولیایی به اسمه آخوندی اسلامی به گور بره و یه حکومته مردمی به زودی شکل بگیره!ننگ بر داعش زائیده تفکرهه آخوندی!
دوشنبه 21 مهر 1393 - 09:38
dara20 - تهران - ايران
هارت و پورت زیادی
دوشنبه 21 مهر 1393 - 12:23
khosrow abadani - لندن - انگلستان
یکنفر به من بیخبر بگه که:پول داعش از کجا تامین میشه؟ تجهیزات نظامی شان از کجا میاد؟ تشکل سازمان یافته آنها از چه رهبریت سرچشمه میگیره و بسیاری از سوالات شک بر انگیز دیگر. این داعشی که تا دو ماه پیش با وانت بار به این سو و آن سو می رفتند چطور شده که الان سازمان پر قدرت ناتو که توان تقابل با هجوم سیارات دیگر را دارد،در مقابله با آنها (داعشی ها)اظهار عجز و درماندگی میکنه و معتقد است که نبرد با داعشی های وانت بار سالیان سال طول می کشد و نیاز به کمک کشور های دیگر دارد. جمهوری اسلامی هم 34 ساله که داره به غرب فحش و نا سزا میگه و زندان بزرگی چون ایران درست کرده و هنوز سور و مور گنده سر جایش هست. . لطفا منو ارشاد بفرمائید.
دوشنبه 21 مهر 1393 - 12:27
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
منتظر دیدن روی کثیف,پریشان و جانور گونه‌هاتون هستیم دأعشیان اسلامی،،،از سر‌هایتان مناره‌ها خواهیم ساخت،،اینجا ایرانست،،سرزمین دلیران است،،ما مردمان ایران‌زمین فارغ از هر حکومتی که به ما سلطنت و حکومت و ظلم میکنه،،،اما در برابر متجاوزین به خاک پاک آریائی ایران زمینماان حتی لحظه‌ای هم درنگ نمیکنیم،،اینجا ایراااااانه سرزمین پاااااکانه،از اسکندر‌ تا تیمورها و اعراب‌ها تا صدام‌ از چنگیز‌ تا عثمانیها و دیگر جنایت کاران تاریخ نتونستن این ملک و خاک را اسیر و زنجیر کنن, هرچه هم از ما بکشید,خراب کنید و بسوزانید بااااااز مثال ققنوس از خاکستر خود برخواسته بال و پر گشوده و جهان را در دیدگانتان سیاه و تار خواهیم کرد ,,ای حرامیان تاریخ
دوشنبه 21 مهر 1393 - 13:32
aashena - اتاوا - کانادا
پیداست که بعد از جنگ طولانی و پس از ان سالها تحریم حالا میخواهند با جنگی دیگر ایرانیان را درگیر کنند
دوشنبه 21 مهر 1393 - 15:28
*پسر شجاع* - تهران - ایران
خیلی زور میزنن که نشان بدن که داعش همون غلطایی که تو جاهای دیگه کرده در ایران هم انجام میده..ولی واقعیتش این هست که مثل سگ میترسه میدونه که سرانجام پرونده اش نه با آمریکا یا ترکیه و کشورهای دیگه یلکه با ایران بسته خواهد شد..در طول تاریخ سنیهای افراطی همیشه توسط ایرانیها سرکوب شدن حالا هم اینطور خواهد شد..من خودم قبلا اینها رو نمی شناختم ولی در این مدت کم با دیدن وحشیگریهای اینها بقدری از اینها متنفر و بیزار شدم که برای خودم هم عجیب هست و برای همین حالا دلیل تنفر ایرانیها رو از این سنیهای افراطی وحشی رو در طول تاریخ درک میکنم..
دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:43
mlowes - واشنگتن - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. لیتیوم، لطفا.
دوشنبه 21 مهر 1393 - 18:12
sahand11 - کلن - آلمان
khosrow abadani - لندن - انگلستان. داری یواش یواش به پول های نفتی مفقود شده در زمانداری پاکترین دولت می رسی
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 03:30
mehrdad58 - لندن - انگلیس
این مقاله‌ها که به فارسی نوشته می‌شه برای ایجاد ترس در مردم ایران هیچ ارزشی نداره و توسط یک سری افراد سودجو، فرصت طلب و جدایی طلب نوشته می‌شه . لطفا به این مقاله‌ها اهمیت ندین . چون هیچ اعتباری نداره . خوده فرماندهٔ عملیاتیه داعش abu shishani که عکسش هم اینجا گذاشتید چند ماه پیش اعلام کرد که ایران جزو سرزمین اعراب نبوده و ما کاری به ایران نداریم .
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 15:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.