جوادی آملی: فضیلت زن در پا دراز کردن، ضربه‌زدن و مدال آوردن نیست.

+9
رأی دهید
-93

halk_35 - لیوواردن - هلند
خاک توی اون سرت . دیگه چیزی بیشتر از این نمیتونم بگم.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 14:28
biparva-jan - تهران - ایران
در مورد بزرگ شدن کودکان در مهد کودک به جای بزرگ شدن در اغوش پدر و مادر کاملا درست میگه. این موضوع باعث کم عاطفه بار اومدن کودکان میشه و این کم عاطفگی بعدا تاثیرات بدی روی جامعه خواهد گذاشت. خونه بهترین مهد کودکه. و پدر و مادر بهترین مربیان مهد کودک.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 17:04
آذربهدخت - تهران - ایران
ببند در موالو!!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 17:26
karaji - گتنبرگ - سوئد
البته جناب آملی !! فضیلت در صیغه امثال تو شدن و بساط تریاک و رختخواب پهن کردن است , حضرت آقا فقط نمیدانم هستی‌ اگه چون شما را نداشت چقدر بیهوده بود !!!!!!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 18:18
star44 - یوتبوری - سوئد
اگه زنت یه دونه از این پاها دراز کرده بود تو دهنت میفهمیدی فضیلت یعنی چی ؟
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 18:31
ekman - شیراز - ‫ایران
در کل منظور این مجتحد این است که زن فقط باید فرزند بدنیا بیاورد و فرزندان هم به مهد کودک نروند و نزد مادران در خانه بمانند در نتیجه خانمها فقط خانه دار باشند و سر کار نروند و جمعیت دلخواه 150 میلیونی آنها تکمیل شود.این آخوند نمیداند که کودکان از دو سه سالگی به بعد باید تجربه باهم بودن و زندگی اجتماعی خارج از خانواده و ورود به اجتماعات بزرگتر را تجربه نمایند تا در آینده که وارد اجتماع میشوند دچار سرخوردگی نشوند و بتوانند با دیگران ارتباط صحیح برقرار کنند.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 17:40
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
درود به شرف زنهای ایرانی‌ که خاری شدن در چشم آخوندهای هزار پدر،لعنت ابدی بر هفت پشت هر چی‌ آخونده،چه خوب چه بد.گر‌ چه آخوند خوب یک آخوند مرده هست.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 20:24
مانفرد - ایران - ایران
من نمیدونم ننه اینها چه کاری با این حـ... ها کرده که اینقدر با زنها چپند؟
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 21:10
هستیا - شیراز - ایران
خفه شوبابا اخوند پیزوری
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 22:17
paksan - آمریکا - آمریکا
جواد جان برو سرهمون منقلت. مرتیکه مفت خور سالی یکبار از غارش میاد بیرون اونم یاد زنها می افته. شما خیلی غیرت و حرف برای گفتن داری یکم از قوانین ننگین جمهوری اسلامی یا ظلمهای تقلب 88 بگو تا عیارت معلوم بشه وگرنه خفه شو که خدا هم از صدات بی زاره
جمعه 18 مهر 1393 - 00:02
باور عمیق - قم - ایران
در مورد مهد کودک فرستادن کودکان از سن زیر 4 سالگی و به صورت دو شیفت که متاسفانه اخیرا خیلی رواج پیدا کرده بله حرف شما درست جناب جوادی آملی .. اما جناب استاد گرامی . تعبیر شما تعبیر زشتی بود .. پا دراز کردن یعنی چه؟ تمام درک شما از تمام زحمات و سختی های حین تمرین و پرداختن به ورزش قهرمانی (پا دراز کردن ) بود ؟ این جمله شما مرا به یاد تعبیر احمقانه و نفهمانه یکی از کاربران همین سایت درباره نماز خواندن انداخت (باسن هوا کردن) .. این چه طرز حرف زدنه آخه؟ بله خود من هم به شخصه قبول دارم که (کمال) زن در حیات بخشیدن و پرورش فرزندان است کما اینکه در دنیا بعد از خدا کسی را به اندازه مادرانمان دوست نداریم و این به خوبی قدر و قدرت این آفریده خدا را میرساند اما هر چقدر هم که حق داشته باشی و در بطن و نهایت قضیه درست گفته باشی حق نداری به مانند (اعلم الهدی) شروع کنی به استفاده از اصطلاحات و تعبیرات فرومایه
جمعه 18 مهر 1393 - 10:47
shady_sho - تهران - ایران
خاک توی اون سرت که جز پهن چیزی توش نیست به جای دستت درد نکنه و تشکرکه پرچم منفورشماهارو بردن بالا و با اونهمه محدودیت و مشکل دست و پنجه نرم کردن ...زیادیم میخوری عقب مونده بوگندو لابد فضیلت زن فقط بچه آوردن واسه شما شکم گنده هاست بی شخصیت عقده ای
جمعه 18 مهر 1393 - 14:10
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
مرتیکه نفهم یه دفعه بگو زنان حق ندارند پاشونوازخونه بیرون بزارند دیگه من موندم چرا اونموقعی که میخواید اقتدارپوشالی خودتون رو به رخ مردم بکشید فاطی کماندوهای سبیلو با هر لباسی نشان داده میشن وعیبی هم ندارد ولی وقتی پای اعتبار وارزش وافتخارآفرینی برای ایران در جهان درمیان باشدشما بی مغزها فریاد وااسلاما سرمی دهید!!!!!
جمعه 18 مهر 1393 - 22:23
سرسره - اهواز - ایران
مرتیکه اخوند شیره ای باز رودل کردی خواستی ...خالی کنی اخه اشغال ورزش در اسلام حرام نیست تو قران هم اموزش ورزشهایی مثل شنا واسب سواری هم واجب دونسته شده لابد اسب سواری اشکال شرعی نداره !
شنبه 19 مهر 1393 - 06:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.