فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی خبر داد : بهینه‌سازی خودروهای کنترل اجتماعات

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی خبر داد : بهینه‌سازی خودروهای کنترل اجتماعات

فرهیختگان : فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی از تولید خودروهای سدکننده و نفوذکننده براساس الگوهای جدید در داخل کشور و توسط این یگان خبر داد.

سردار حسن کرمی در حاشیه صبحگاه مشترک این یگان گفت: «آمادگی داریم تا تجهیزات و آموزش‌های خود را به کشورهای منطقه منتقل کنیم.»
وی با بیان اینکه تجهیزات قبلی خود را ایمن‌سازی و بهینه‌سازی کرده‌ایم، گفت: «بهینه‌سازی تجهیزات قدیمی به‌منظور کاهش آسیب‌پذیری و ارتقای ایمنی انجام شد و همچنین تجهیزات جدید متناسب با شرایط جامعه و نوع تهدیدها به توانمندی‌های یگان ویژه اضافه شد.»
وی با اشاره به اینکه خودروهای جدید واحدهای عملیاتی را در زمان انجام عملیات در امنیت نگاه داشته و ما را به اهداف‌مان نزدیک می‌کند، گفت: «با این تجهیزات با کمترین آسیب، اجتماعات کنترل شده و خلأ موجود در این زمینه برطرف خواهد شد. البته این خودروها هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است.» فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با اشاره به عملیات رزمی و شهری و امداد و نجات گفت: «با توجه به تهدیدات منطقه‌ای، این ماموریت‌ها به ماموریت‌های ما اضافه شده است و فنون رزمی، تاکتیک‌ها و استفاده از انواع سلاح برای انجام این ماموریت به نیروها آموزش داده شده است.»
به گزارش ایرنا، کرمی با بیان اینکه پیش از این سلاح جنگی در یگان ویژه وجود نداشت، گفت: «هم‌اکنون سلاح به این یگان عملیاتی اضافه شده تا در مواقع خاص و در تهدیدات پیرامونی در عملیات رزمی و دفاع شهری از آنها استفاده شود.
هرچند یگان ویژه ذاتا واحدی نظامی است، اما این ماموریت‌ها به‌منظور دفاع در مرزها به ماموریت‌های ما اضافه شده است.»
کرمی با بیان اینکه از نیروهای ما در حوادث غیرمترقبه در قالب عملیات امداد و نجات استفاده می‌شود، گفت: «حضور یگان ویژه با ارائه آموزش‌های لازم مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.»

+20
رأی دهید
-18

Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
عدم خجالت میکشه بگه ایرانیم ..اینها که ساختین یعنی‌ چی‌ ؟؟؟
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 13:16
تیتو تیتو - تهران - ایران
خدا به داد ملت برسد .
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 13:51
nassau - مالاگا - اسپانیا
حکومت ایران یک حکومت کاملا نظامیست،پس زیاد تعجب آور نیست
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 15:36
biparva-jan - تهران - ایران
اون اتوبوس چه زشته. انگار یه اتوبوس معمولی که قیر اندود شده.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 16:36
zooom - تهران - ایران
حق هر کشور و نظام اون کشور است که داشته باشد برای دفاع و ضد شورش به نظر من چیز خوبیست ولی امریکا اسراییل انگلیس المان فرانسه بلزیک هلند و........... باید بگیم چرا دارین نکنه توقع دارین پلیس با تیر کمون یا دمپایی یا بهتره بگم پیف پاف یا مگس کش ظاهر بشه
جمعه 18 مهر 1393 - 05:14
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
نفهمیدیم و انقلاب کردیم نفهمیدیم که شاه چقدر آدم خوبی بود و انقلاب کردیم نفهمیدیم که ضربه نعلین از ضربه پوتین درد بیشتری داره و انقلاب کردیم بعنوان کسی که در اغلب راهپیمایی های انقلاب و پخش نوارها و شعار نویسی و درگیری خیابانی و اتش زدن لاستیک و ... حضور فعال داشته و بعد هم 7سال و نیم جبهه بوده باید بگم غلط کردیم. واقعا چی فکر می کردیم و چی شد.
جمعه 18 مهر 1393 - 09:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.