فرمانده داعش: کوبانی ها ایرانی هستند

یک فرمانده داعش پس از ورود به شهر عین‌العرب در شمال شرق سوریه اعلام کرد: کُردها مسلمان نیستند. اگر خلافت اسلامی را بپذیرند و مسلمان شوند، و یا جزیه بپردازند، در امان خواهند بود؛ در غیر این صورت باید بمیرند.
به گزارش پارسینه به نقل از فارس، یکی از فرماندهان گروهک تروریستی تکفیری داعش که در عملیات اشغال شهر عین العرب شرکت داشت، در اظهاراتی کُردها را غیر مسلمان دانست و اعلام کرد: کُردها مسلمان نیستند و همان حکمی که در مورد رافضی‌ها، ایزدی‌ها و مسیحی‌ها اجرا کردیم برای کُردها نیز اجرا خواهد شد.

وی که خود را «ابوخالد عبدالله» معرفی کرد، در ادامه اظهارات خود افزود: کُردها یک قوم مجوس و ایرانی هستند و من نمی‌دانم در سرزمین اعراب چه کار می‌کنند. وی در ادامه اظهارات خود گفت: ما به مجاهدین دستور داده‌ایم که با دختران و زنان کُرد مثل دختران و زنان رافضی، ایزدی و مسیحی رفتار کنند.

وی با تاکید بر این نکته که اگر کردها خلافت دولت اسلامی را بپذیرند و اسلام بیاورند در امان خواهند بود، گفت: مردم هر شهری که توسط مجاهدین آزاد می‌شوند مختارند که دو راه را برگزینند یا خلافت دولت اسلامی را قبول کنند که در این صورت در امان خواهند بود و یا جزیه بدهند و به قوانین دولت اسلامی پایبند باشند. وی افزود: در غیر این صورت راه سومی جز مرگ برای این افراد وجود ندارد.

ابوخالد گفت: مردان کردی که در برابر دولت اسلامی مقاومت کنند ریختن خونشان مباح است و نکاح زنان و دختران آنان برای مجاهدین هیچ منعی ندارد. این فرمانده تروریست‌های داعش در ادامه اظهارات خود افزود: ما به سران غاصب و حاکم بر کشورهای اسلامی اعلام می‌کنیم که اگر با دولت اسلامی بیعت نکنند به زودی مجاهدین ما به سراغ آنان خواهند آمد.

وی ضمن هشدار به عربستان سعودی و امارات متحده عربی به دلیل شرکت در ائتلاف نظامی علیه داعش اعلام کرد: بدانید که از زیر زمین و از طریق تونل هم که شده مجاهدین ما شبانه وارد کاخ‌هایتان خواهند شد. ابوخالد همچنین تاکید کرد که آزادسازی اماکن مقدس مکه و مدینه از دست آل سعود در دستور کار دولت اسلامی قرار گرفته است و این سرزمین‌های مقدس به زودی آزاد خواهند شد.

وی در پایان گفت: دارالخلافه دولت اسلامی در نهایت شهر شریف و مقدس مکه خواهد بود.

+84
رأی دهید
-29

mohsen_oslo - اسلو - نروژ
اگر سالها پیش یزدگرد سوم جلوی شمارو نگرفت این دفعه فرزندان ایران درس خوبی‌ بهتون میدان
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:04
ekman - شیراز - ‫ایران
امیدواریم که ریشه اسلام شما از ایران کنده شود و اسلام شما هم مال شما عربهای بوگندو باشد.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:08
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
براى من هم جالبه و هم عجیبه که چرا این همه کرد در اینجا و انجا دست به تظاهرات زده اند ولى نمیرند عراق یا سوریه تفنگ بدست بگیرند و با داعش بجنگند؟
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:14
azadi2011 - تورنتو - کانادا
وقتی ایران ایدیولوژی اسلامی را کنار بگذارد و دموکراسی در ایران بر پا گردد وزبا ن پارسی از واژه های شما عراب پاک گردد, آنگاه دیگر شما با ما اختلاف ایدیولوژیک نخواهید داشت و ما نیز پولهای خودمان را به جای مکه رفتن خرج رفاه جامعه خواهیم کرد۰
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:42
Gachboy59 - وین - اتریش
داعشی ها(تروریست ها) هم عرب هستند.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:51
karaji - گتنبرگ - سوئد
همه این بازی‌ها با برنامه و برای کشیدن پای ایران به یک جنگ می‌تونه باشه !
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:53
شوخی کردم - دالاهو - کردستان
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان. اجازه دارم من هم تعجب کنم که چرا تو هم به جای فرار به انگلستان برنمیگردی به وطن خود و تفنگ به دست بگیری علیه رژیم فاسد حاکم به ایران بجنگی. دوست عزیز شرم کن.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:02
Blueman - استانبول - ترکیه
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان ، واسه من هم خیلی عجیبه که بدون استفاده از اطلاعات و همچنین نتیجه گیری از اطلاعات کمی که داری حرف مفت میزنی. تا الان هزاران کرد خواستند که به کوبانی برن ولی ترکیه به اونها اجازاه نداده به سوریه وارد شن. یه کم بیشتر دقت کن، تامل کن، بعد دهنت رو باز کن و یا تایپ بفرما. لطفا
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:12
Blueman - استانبول - ترکیه
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان ، احتمالا انتظار داری 40000000 کرد برن مرز کوبانی تا واسه شما ثابت بشه. حالا از بحث نژادی خارج شیم، وظیفه انسانی حکم میکنه. شما چرا کاری نمیکنید و فقط نشستی مفت و بیراه میگی.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:16
halk_35 - لیوواردن - هلند
نجاست از سرو روی شما میباره . تو و امثال تو غلط می‌کنین که در مورد ایرانی‌ حرف می‌زنین . یادت باشه هر وقت خواستی‌ در مورد ایرانی‌ حرف بزنی‌ اول برو اون دهان کثیفتو ۱۰۰ بار با وایتکس بشور و بعدش یه لیوان اسید قرقره کن که اسم ایران توی گلوت گیر نکنه .
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:17
شوخی کردم - دالاهو - کردستان
دین اسلام یعنی همین. مرگ، تجاوز، غارت، بردگی، نفرت، نیرنگ و ریا. خلاصه اینکه تمام صفات بدی که در تاریخ بشریت وجود دارد در مقابل این دین نکبت کم است. روزی برسد که تمام هموطنان ایرانی آن کتاب جادو را پاره و با شعله مقدس آتش آنرا سوزانده سپس خاکستر آنرا در سیفون توالت خانه خود ریخته و سپس حاجت خود را براورد نموده آنوقت با آفتابه ای آب آنرا به لوله های فاضلاب شهر رهنمود نمایند. شاید باشد جوابی در خور شایشت این وحشیهای سحرا و آن دین دروغینشان داده باشم.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:22
bisetoon - فرانکفورت آلمان - فرانکفورت آلمان
Persianshadow1شما فقط دریوری میگی‌،پس اونها تو مرز ترکیه با پلیس فاشیست ترکیه درگیر هستند میخوان وارد سوریه . بشند کیا هستند،آن از کومنتار دادنت در مورد ایرانیهای با کلاس مقیم آمریکا،بد بودن ایرانیهای اروپا ،این هم از این، ببندی بهتره
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:24
universe123 - لندن - بریتانیا
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان: سوال جالبیه!مگر قرار است همه دکتر بشن؟ امیدوارم جوابتو گرفتی.نه تنها کردها از اروپا بر گشته اند، بلکه ۳ امریکائی اصیل هم اکنون دوشا دوش گریلا های کرد در سوریه جنگ میکنند!یکیشون چند روز پیش زخمی شده.همه جنگجو نیستند و هر شخصی برای کاری ساخته شده.کردها در اروپا با برپائی اعتراضات، با وزرا ی اروپائی دیدار کردن، لیف لت پخش کردن و غیره. مبارزه میکنند. ما هر کدام، چه زن و چه مرد، وظیفه ای داریم و انجام میدهیم. اگه همه کردها برن با اسلحه جنگ کنند پس کی با قلم جنگ کنه؟ هزاران کرد به صفحه تویتر اوباما وارد شده و باهاش مکاتبه کردند. اینها چند نمونه از مبارزات گریلائی ماست.مبارزات ازادیخواهانه ما نه فقط واسه کردها بلکه واسه تمامی ملتهای خاورمیانه و دنیاست. متاسفانه ایرانیها برداشت غلط از کردها دارند. یادگیری کمی اطلاعات سطحی خوبه. نیروهای پ ک ک و کردها ی سوریه فقط کرد نیست!!!! المانی، سوئدی، استرالیائی، امریکای لاتین و غیره.. هم در میان انها هست. پس دکتر هم به نانوا، نظافتچی، مهندس و غیره...احتیاج داره. امیدوارم جوابتو به زبان خیلی ساده داده باشم.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 01:00
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
آخه احمق‌های قرن ۲۱ دین تو غیر از وحشیگری و خون آشامی و جاهلیت بت پرستی و تجاوز و نکبت ....چه ارمغانی برای بشریت آورده که بخواد کسی‌ بهش ایمان بیاره و مثل تو و اون بنیانگزارش بشه.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 01:28
مرد خوشتیپ - تهران - ایران
کردها چه داخل چه خارج باید برن خواهر مادر این داعشیها رو سر ویس کنن چه از لحاظ جنگی چه فرهنگی از همه لحاظ. ایرانم باید تعارف کنار بزاره و بر خلاف ترکیه خیانت کار کمک این قوم مظلوم بکنه
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 01:08
mehrdad58 - لندن - انگلیس
دوستان ، ابو شیشانی فرمانده عملیاتی داعش اعلام کرده که ایران جزو سرزمین اعراب نیست و در این صورت قرار نیست کاری با ایران داشته باشند . اگر هم چیزی می‌شنوید شایعه هست ، نگران نباشید .
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 01:38
mehrdad58 - لندن - انگلیس
دوستان ، ابو شیشانی فرمانده عملیاتی داعش اعلام کرده که ایران جزو سرزمین اعراب نیست و در این صورت قرار نیست کاری با ایران داشته باشند . اگر هم چیزی می‌شنوید شایعه هست ، نگران نباشید .
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 01:38
giti mvazi - منچستر - بریتانیا
ای خالق گیتی یشریت را از شر اسلام و مسلمین محفوظ بفرما.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 02:32
فردين - انگلستان - انگلستان
ما کرددها را اریایی وایرانی اصل میدانیم وبه امید حق در یک جپهه میجنگیم و جزو امپراتوری پرشین بودند ، گور پدر تروریست بادیه نشین ودینی که کشت و شکار وتجاوزه ، به ترکیه نمیرم ولی اگه امکان داشته باشه در کردستان خواهم جنگید ،
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 03:16
paksan - آمریکا - آمریکا
کردها اصیلترین قوم پارسها هستند و دور افتادگی ما فقط بخاطر رقابتها و افراد سودجو و قدرت طلب دو طرف هستش وگرنه تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ تقریباً هیچ هستش از نوروز و سایر جشنها بگیر تا حتی زبان ولی باید اعتراف کنیم که بسیاری از فرهنگ اصیل پارسها رو کردها از ما ایرانی ها که اسیر عربها شدیم بهتر حفظ کردند و یکی از رازهایی که نوروز و سایر فرهنگ های کهن ما زنده مونده همین تنوع اقوام سرزمین پارس بوده که هر کدومشون یک قسمت رو با کمترین تغییرات حفظ کردن و به نسلهای بعدی منتقل کردند. ما ایرانی ها در کمک به کردهای عراق فک نکنم چیزی کم گذاشته باشیم و اگر با کوبانی هم مرزی داشتیم که میشد کمک نظامی برسونیم شک نکنید حتی جمهوری اسلامی عربی دریغ نمیکرد چون این خون مشترک ماست که در شرایط سخت مارو به سمت هم میکشونه
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 05:14
humans win - فرایبورگ - سویسس
اون دوستانی که در جواب این دوست دیگمون بد بی راه می گن Persianshadow1 - برایتون - انگلستان که اکثرا هم کرد هستن این سوال رو جواب بدن . چطور دوستان کرد 4 تا کشور رو قاچاقی رد میشن میان اروپا ؟ اما یعنی از مرز اونجا قاچاقی نمی تونن برن ؟
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 06:27
massoudoslo - اسلو - نروژ
کوبانی ها ایرانی هستند تا جونت در آ ! هر چه عقده ایی و کند ذهن ، احمق هستند ریخته اند اونجا برا دولت پشمی اسلامی بیگناه میکشند !! نه خیر دنیا میگذارد شما کفتار های رادیکال تا آخر زن و دختر مردم رو ببرید به همدیگه بفروشید و نوبتی سوار بشید !؟ کوبانی ها مثل ایرانی ها هستند که تا حالا جلوی شما ایستاده اند ! این تروریست های دیوانه دقیقا مثل پیامبرشان حرف میزنند و عمل میکنند .
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 06:30
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
karaji - گتنبرگ - سوئد// ذره ای به این حرفی که زدید نباید شک کرد نقشه شون همینه .مالدین آلبرایت چندی پیش گفت به هر قیمتی که شده ما باید نقشه خاورمیانه را تغییر بدهیم. خدا کنه رژیم ایران وارد این بازی نشه. الان هم جنگ حیدری و نعمتی را از درون ایران بین شهرهای اصفهان، آبادان ،اهواز ، یزد و شهرکرد بر سر مسئله آب دارند راه میندازند تا بدینوسیله راههایی برای تجزیه ایران را باز کنند فقط و فقط باید مردم را هوشیار و آگاه کرد.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 06:58
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
یعنی کسی باورش میشه که میتوان فیلم مستند توسعه و شیوع مرض اسلام در ١٤٠٠ پیش رو توی YouTube دید!؟
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 07:01
paksan - آمریکا - آمریکا
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان .. لطفا یکم فکر کن بعد حرف بزن. مشکل کردها الان نداشتن سلاح هستش نه ترکیه سلاح میده و نه اجازه میده بقیه کمک کنند. شک نکنید اگر ما مرزی داشتیم و راهی بود که میشد کمک نظامی کرد حتی همین سپاه و ارتش خامنه ای عرب پرور اجازه نمیدادند کردها اینطوری با چنگ و دندان مبارزه کنند همانطور که اولین کسی که در عراق به کردها کمک نظامی قابل توجهی کرد ایران بود پس مشکل نفرات نیست مشکل ادوات سنگین نظامی است که داعش داره و 5هزار کردی که در کوبانی هستند ندارند و با سلاح سبک هم مگه میشه مقابل آنها جنگید؟!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 05:18
acemeace - کلن - آلمان
گروه داعش یک گروه نیست، بلکه یک ایدوئولوژی مسمومه که میتونه از هر کجا سر در بیاره، متاسفانه هیچ راهی برای خشک کردنش وجود نداره. این ایدوئولوژی به نحوی در ایران هم وجود دارد و کلید حیات حکومت ایران بر این اساسه. دشمن ناشناسه و می تونه هر زمان ضربه بزنه.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 07:18
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
حق با ...Persianshadow1 - برایتون - انگلستان..؛ است من هم همین کامنت را در سقوط کوبانی نزدیک است گذشتم. دوست من الان قلم چه فایده ای‌ داره ، برید در مرزها با دولت ترکیه بجنگید تا وارد کوبانی بشید! گر شما را از همه جای دنیا جم کنن جمعیت تون به میلیاردها میرسه ، زنان نتان را به بردگی گرفتند و میفروشند و تجاوز می‌کنن ، بچه و مردها و جوانان نتان را کشتند و شما نشستید و منتظر معجزه شدید ، که وضع بد تر شد !. میگید سلاح و رهبر و کشور ندارید نمیشه کاری کرد ، مگه دأعشیها چی‌ داشتند که الان به اینجا رسیدند! چند تا آدم بی‌ ریشه و بی‌ هویت بودند ، فردا پس فردا یک کشور واسه خودشون درست می‌کنن و شما هنوز شعار میدید! حتی به اندازه فلسطینی‌ها هم نیستید !.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 08:09
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
من نمی‌‌فهمم مگر شما کشوری به نام کردستان با مرکز اربیل ندارید ؟ پس چرا کاری نمیکنه ؟ چون کوبانی واسه سوریه است میگه به من ربطی‌ نداره ؟ خوب کمک کنه یک کشور بزرگ و متحد بسازه‌ ؟ همه جا پخشو پلا هستید خودتون با خودتون متحد نیشتید از دیگران چه انتظاری دارید ؟ کرد ترک ؟ کرد عراق؟ کرد سوری؟ کرد ایران؟ کرد ...؟ ولله بخدا همه برای شما ناراحت هستند ؟!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 08:41
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
جریان عینوال عرب اسم جعلی کردی کوبانی یک جریان خود ساختگی هست برای اختلاف بیشتر بین کشور‌های منطقه مردم کرد به بازی می‌آیند. نیروهای هوایی غربی تمامی‌ ادوات ماشینی و زرهی تروریست‌های داعش را نابود کردن ‌یک پرچم درقکی هم آنجا به اسم تروریست‌ها نصب کرده بودند. این‌ها میخواهند توجه جهانیان را به جایی‌ دگر جز اسرائیل جلب بکنند.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 08:56
perser68 - آلمان - آلمان
Humans win - فرایبورگ - سویسس. تا اونجا که تونستن کردن و اگه همینجوری پیش بره خواهند کرد!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 09:48
ashab kahaf - لندن - انگلیس
خیلی جالبه...اکثرا یه کامنت خاصه که به مراتب چالش و بگو مگوی بیشتری نسبت به اصل خبر ایجاد میکنه، طوری که اصل خبر گم میشه اون لابلا.ضمنا اعتراض رو بصورت مودبانه هم میشه انجام داد.حتما نیازی به توهین نیست.نظرات دیگران رو اگر برنمی تابی ، خوب نظرات رو نخون عزیز من!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 09:59
perser68 - آلمان - آلمان
Shirzan48 - بروکسل - بلژیک. حالا یه سوالم من دارم!!!مگه جنگه ایرانو عراق بود همه ایرانی ها از اروپا و آمریکا رفتن و با عراق جنگیدن ؟به این سادگیام نیست که شما میگی همه زنو بچه و زندگیو کارو یه شبه بگذارن و برن برای جنگ!!! منو شما از کجا میدونیم، شاید واقعاً خیلی ها این کارو کردن! تازه زمانه جنگه ایرانو عراق چقدا از ایران خارج شدن که به سربازی نرن و الان با مدرکایی که تو غرب گرفتن میرن پزشو میدن و اونایی که رفتن جنگ و دستو پا از دست دادن و یا کشته شدن!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 10:00
راهجو - فریدونکنار - ایران
karaji - گتنبرگ جناب،این نقشه نیست بلکه خود حقیقت اعرابه که بما جز مجوس و گبر نظر ندارند حق هم دارند چون از نظر اسلام ایرانی شیعه مسلمان نیست ولی از نظر انسانیت اعراب مسلمان هم انسان نیستند!!! بخاطر همون خون مباح مردان کفار و زنان مباح ما برای مسلمان مجاهد!تو ایران این حرفها رو زدن هزینه داره حالا کی هزینه هاشو باید بدهم،یزدان داند(به امید روزی که همه در زندگی و انتخاب ارزشهاشون آزاد باشند و به امید پاک شدن فرهنگ که چه عرض کنم ضد فرهنگ اعراب از همه جای زندگی ایرانیان) و با احترام به اعراب آزاد که خودی و غیر خودی ندارن و به انسانیت ارج می نهند
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 09:25
yakhshekan - لندن - انگلستان
آقا یه سوال از رهبرِ کردستان چه خبر، کی‌ بود، آها برزنی؟ رفراندوم استقلال به کجا رسید بالاخره؟ یکی‌ نیست بگه مرتیکه عوضی‌ همش تقصیر تو امثال احمق تو هستن که الان همرو به سوی کرها شوروندید!! واقعاً به قول خودتون دست خوش.. اگر اون زرهای الکی‌ را نمیزدی الان همسایهها راحت تر با خیال آسوده بهتون کمک میکردن. برای کردهایی که اونجا با کثافتهای داعشی می‌جنگند آرزوی موفقیت دارم، اما هر رهبری را نباید حمایت کورکورانه کرد، در ایران متاسفانه زور ملت به این رهبر کنونی نمیرسه والّا...
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:12
دورتموند - دورتموند - آلمان
جناب Persianshadow1 عزیز برادر همان وقتی کە گلولە رو چسپوندن وسط پیشانی ندا آقاسلطان جنابعالی رفتی ایران بجنگی؟تو ایران داعش از نوع فارس دارن چوب تو استین ملت میکنند،چرا تو برنمیگردی کاری انجام بدی؟یا اینکە یاد گرفتی بعد از اینکە از کار پیتزا بعد از ١٢ ساعت برگشتی یە جیزی بپرونی خستگیت در برە کبلایی
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:38
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
پرسر۶۸ - آلمان - آلمان.. اون موقع که جنگ بود من بچه بودم ولی‌ یادم همه کمک میکردند پس ۸ سال کی‌ جنگید و عراق و شکست داد ، تازه اون موقع اینقدر ایرانی‌ خارج نبود و جنگ فقط در جنوب بود مگه همه شناسنامه هاشو نو کوچیک نمیکردن تا برند بجنگند! از زمانی‌ که یادمه کردها مستقل و یکپارچه نیستند ، قبول کن بخاطر همین پراکنده اند . الانم اگر داعش بره ایران من مطمئنم همه ایرانیها بر میگردند ایران، نگاه نکن انتخابات ۸۸ را ، اون با یک اجنبی مثل داعش فرق داره !
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:30
دورتموند - دورتموند - آلمان
shirzan48 ،،،از نوشتەهای شما فقط تنفر و نژادپرستی را میتوان دید متاسفانە.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:52
فراوانی - قطر - قطر
ای هم وطن ایرانی مقر اصلی داعش در ایران است یادتون نره
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:57
iran4ever - لندن - انگلستان
اعمال ابو خالد عین اسلام ناب عمری و محممدیست، اما یه حرفشو درست گفت که کردها ایرانی‌ هستند.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 12:13
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﻓﻌﻼ ﻛﻪ ﺟﻬﺎﻥ ﺧﻔﻪ ﺧﺑﺎ ﮔﺮﻓﺘﻪ ....اﺯ ﺻﺪﺭ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺗﻮﻥ ﻓﻘﻄ ﻓﺎﺿﻼﺏ ﻫﺴﺘﻴﺪ....اﮔﺮ ﺣﻜﻮﻣﺖ اﻳﺮاﻥ ﺷﺮﻑ ﺩاﺷﺘﻪ ﻛﻞ ﻣﻨﻂﻘﻪ ﺭا ﺯﻳﺮﺭﻭ ﻣﻴﻜﺮﺩ ح...ﺯاﺩﻩ ﻫﺎﻱ ﺗﻜﻔﻴﺮﻱ. اﺯ ﺧﻮﻙ ﻧﺠﺴﺖ ﺗﺮ.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 12:23
goosfand - نیویورک - آمریکا
حرف حساب میزنه؛ خاک بر سر اون کردی بشه که هنوز مسلمون مونده، بویژه وای بر اون کردهای سنی که هنوز عرب موندند
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 12:30
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
از دوستانى که فهمیدند من چى گفتم ممنونم و به اون دسته از کردهایی که میخوان با داد و بیداد و هوچى بازى و توهین جواب بدن باید بگم: ١-شما ٢قدم که با کمک هاى جهانى پیشروى میکنید شروع میکنید به شعار دادن که:کردهاى قهرمان و پیشمرگه قهرمان و ... اونوقت همچین که یجا شکست میخورید میگید: دنیا علیه ماست و کار ایرانه و کار ترکیه است و.. ٢-دختر ایزدى که از دست داعش فرار کرده بود اومد تو بى بى سى گفت کسایی که با روستاى ما حمله کردند و ما رو ربودند عربهاى روستاى مجاور و کردهاى سورانى بودند! میفهمین کرد سورانى!!! حالا بیاین چرت و پرت بگید تا جوابتونو بدم.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 12:51
hassan5 - تهران - ایران
این مردک که این اراجیف را سرهم کرد فقط جای این داشت که یک نفر یک شیشکی درست و حسابی تحویلش میداد!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 13:53
universe123 - لندن - بریتانیا
humans win - فرایبورگ - سویسس Persianshadow1 - برایتون - انگلستان: و خطاب به انهائی که همیشه میگند که کردها ایرانی اند و الان مثل موش قائم شدند: لطفا شما اول تشریف ببرید و ایران را که داعش حدود ۳۰ سال پیش تاسیس کرد و به زنها و دخترهایتان تجاوز میکنه نجات بدین!!! دوستان شما تروریستهای لبنان، سوریه و کشورهای فقیری مثل سومالی، اریتره و غیره ...هست.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 21:40
universe123 - لندن - بریتانیا
shirzan48 - بروکسل - بلژیک+humans win - فرایبورگ - سویس+Persianshadow1 - برایتون - انگلستان و خطاب به انهائی که همیشه میگند کردها ایرانی اند و الان مثل موش قائم شدند: منم سوالی دارم: پس این قدس و کربلا را چرا بعد از ۳۵ سال فتح نکردین???................اخوندهی داعشی ۳۵ سال کشورتان را اشغال و به زنهایتان هر روز تجاوز میکنند چرا بر نمیگردین ایران و جنگ کنین ترسوها???
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 21:57
Atabay2021 - خوی - ایران
1- داعش ربطی به اسلام ندارد 2- کردها فارس نیستند بلکه تیره ای از اعراب هستند. سند : شرفنامه بدلیسی خود کردها.
جمعه 18 مهر 1393 - 10:25
universe123 - لندن - بریتانیا
shirzan48 - بروکسل - بلژیک+Persianshadow1 - برایتون - انگلستان:. تریلی نهای مثل تو و امثالت فدای یک گریلای زن کرد بشود!!با اینکه مبارزان کرد با سلاحهای قدیمی در حال جنگند و در کوبانی توسط ترکیه مغول و داعش محاصره شده اند و حتی کمکهای غذائی هم بهشون نمیرسه، میلیونها مرتبه بهتر از شما شیعیان با اون ارتش مجهز هستند که کلیدهای انبارهای تسلیحاتی در موصل، تکریت و غیره...را دو دستی تقدیم این تروریستها کردین!!!تعجب میکنم شماها کدام گوری بودین و به داد شیعیان نرسیدین؟
جمعه 18 مهر 1393 - 13:58
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
universe123 - لندن - بریتانیا ..چرا ناراحت شدید من قصد نداشتم شما را ناراحت کنم ، ما هم از این که داعشیها کردها را میکشند ناراحتیم و فقط نظرم را گفتم ، خوب گفتم حالا که همه کشور‌ها از کمک به کردها طفره میرند ، بهتر است با هم متحد بشید . ما ایرانیها همیشه با کردها بهتر از عراقی‌ها و ترکها بودیم ، معلومه که با سه با ر کامنت ناراحت شدید ، اگر اینطوریه منو ببخشید !
جمعه 18 مهر 1393 - 20:26
Blueman - استانبول - ترکیه
shirzan48 - بروکسل - بلژیک من واقعا متاسفم از اطلاعاتتون. الان کردهای عراق 1000کیلومتر با داعش هممرزند و دارن با اونا میجنگند تازه با این وجود از ترکیه خواستند که اجازه بده از طریق ترکیه نیروهاشون رو به کوبانی برسونند ولی جوابی نگرفتند. مطمئن باش اولین کشوری که تجزیه میشه ترکیه است که گور خودشرو کند.
شنبه 19 مهر 1393 - 00:38
marineboy - لس انجلس - امریکا
این داعشی‌ها (عثمانی ها) چه کسی‌ را مسلمان می‌دانند؟ همه از نظر اینها کافر و نجس هستند. تا حالا کلی‌ سنی شیعه و مسیحی‌ و ایزدی و غیر را کشته اند چون زیر بار عقاید و رفتار وحشیانه اینها نرفته اند. حالا هم که ادعای مکه را کرده اند، البته ما منتظر نشسته ایم که ببینیم راست میگویند یا نه‌؟
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 20:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.