بازداشت ۴۷ دختر و پسر حاضر در یک مهمانی در یک عملیات پلیسی در تهران

تقاطع: در تازه‌ترین مورد از هجوم ماموران نیروی انتظامی به مهمانی‌های جوانان در ایران، نزدیک به ۵۰ دختر و پسر جوان در تهران بازداشت شدند.

وب‌سایت “شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا” نزدیک به حکومت ایران، امروز چهارشنبه (۱۶ مهر-۸ اکتبر) گزارش داد که تمامی حاضران در یک “پارتی شبانه” که در یک منزل “ویلایی” در “حوالی میدان بهشتی تهران” در حال برگزاری بود، توسط “ماموران انتظامی و امنیتی” دستگیر شدند.

به نوشته‌ی این وب‌سایت، بازداشت‌شدگان شامل ۲۶ پسر و ۲۱ دختر بودند که «قالبا دارای حالت مستی و ظاهرهایی بسیار زننده بودند» و «در حال رقص و پایکوبی به صورت مختلط دستگیر» و «پس از سیر مراحل قانونی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شدند».

بر اساس این گزارش، این مهمانی، از چند شب قبل توسط «عوامل پلیس اطلاعات و امنیت مورد شناسایی قرار گرفت» و «ماموران حاضر در محل ضمن بررسی همه‌جانبه و ارائه گزارش به رده مافوق و دریافت حکم قضایی لازم برای ورود به منزل، اقدام به دستگیری  حاضران کردند».

بازداشت شرکت‌کنندگان در این مهمانی در تهران، یک ماه پس از بازداشت مشابهی در شهرک ساحلی خزرشهر در استان مازندران رخ می‌دهد که در جریان آن، ۴۴ دختر و پسر جوان دستگیر شدند.

مهدی نریمانی، فرمانده انتظامی شهرستان فریدون‌‌کنار، نیمه‌شب ۱۴ شهریور (۵ سپتامبر) در شرح آن دستگیری به خبرگزاری “فارس” گفته بود که ماموران تحت فرمان او، «با یک عملیات پلیسی موفق شدند پس از ردگیری برگزاری یک پارتی شبانه مختلط در شهرک خزرشهر جنوبی در ضلع شرقی شهر ساحلی فریدون‌کنار، شرکت‌کنندگان در این پارتی را دستگیر کنند».

وی هم‌چنین از توقیف «۶ دستگاه خودروی لوکس و چند صد میلیونی» و کشف «حدود ۷۰ لیتر مشروبات الکلی» از دستگیرشدگان خبر داده و اضافه کرده بود که «بیشتر شرکت‌کنندگان در این پارتی اهل تهران بودند».

بازداشت ۵۴ نفر شامل ۱۸ زن و ۳۴ مرد در یک “مهمانی شبانه” در شهرستان فردیس در استان البرز در آخرین روز اردیبهشت‌ماه امسال نیز دیگر مورد برخورد با مهمانی‌ها طی ماه‌های گذشته به حساب می‌آید.

این برخوردها در حالی صورت می‌گیرد که حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی، روز ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) در جریان سفر اخیر خود به نیویورک، در جلسه‌ای در بنیاد “امریکای نو” (New America) در پاسخ به سوال “فرید زکریا”، گرداننده‌ی جلسه در خصوص حکم زندان و شلاق صادرشده برای تعدادی از جوانان سازنده‌ی یک موزیک‌ویدئو برای آهنگ “خوشحال” (Happy) در ایران گفته بود که فکر نمی‌کند «این قبیل مشکلات در ایران وجود داشته باشد که اگر گروهی بخواهند شادی کنند مورد تعرض قرار بگیرند یا دستگیر بشوند».

+77
رأی دهید
-51

massoudoslo - اسلو - نروژ
خجالت آور و مضحک !! جوانان را تحقیر کردن نتیجه ایی ندارد جز از بین بردن ارزش های اجتمایی در جمهوری اسلامی .
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 22:48
payamak - منچستر - انگلستان
اهل تهران بودن که بودن ،تو مال کدوم کوره دهاتی ،که فکر میکنی‌ مهمونی‌ خلاف امنیت کشوره
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:06
Puzzle21 - سئول - کره جنوبى
این مهمانى از چند شب قبل توسط عوامل پلیس اطلاعات و امنیت مورد شناسایى قرار گرفته بود!!!!!!!!!!! چه کار مهمى واقعا خسته نباشید الان همه مشکلات حل شد دیگه اگر راست مى گید این همه خفت گیرى و تجاوز و دزدى مشکلش را حل کنید واقعا خجالت آور هست آخه چرا اینقدر بد بخت شدیم اى خدا؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:40
azadi2011 - تورنتو - کانادا
مگر شادی جرم است ? !
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:47
perser68 - آلمان - آلمان
ظاهرهایی بسیار زننده.. چرا چون شپش از سرو صورتشون نمی ریخت زننده به حساب میاد؟؟؟ قیافه های شما نفرت انگیزه !
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:51
azadi-iran - وین - اطریش
حق مردمی که به این آخوند خندان 2 رای دادند و هنوز درس عبرت نگرفتند ا از 35 سال پیش تا حال بیش از این هاست و تازه روزهای خوبشان است. مردمی چاپلوس و نادان.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:08
halk_35 - لیوواردن - هلند
اسکولا فقط زورشون به این جوونای بی‌چاره میرسه . آخه امل بودن تا کی‌ ؟ میرقصیدن که میرقصیدن به شما چه بی‌ پدرا؟
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:19
alborzi - کرج - ایران
همشون آغازاده و خانم زاده هستند نگران نباشید یک شب هم در حبس نخواهند ماند !
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:39
M4ssod - لندن - انگلستان
حکومت اسلامیه همه باید رعایت کنند. دوست ندارید؟ پاشید کارى بکنید. میترسید؟ پس ساکت و بگویید چشم!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 01:01
شوخی کردم - دالاهو - کردستان
عجب عملیات سنگینی! کسی از برادان رزمنده که انشاالله به درجه رفیع شهادت نرسیده اند در این شبیخون. چه رشادتی! این بچه ها چقدر برای نظام داعشی ایران خطرناک بوده اند که نیروهای امینیتی وارد میدان شده اند. خوب چرا از هوانیروز کمک دریافت نشده بود. ما توی ایران هیچ مشکلی نداریم غیر از این بچه های خطرناک. چرا به جای شادی نمیرن مسجد تو سری بزنند که این یک مشکل هم حل بشه. ...
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 01:06
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
اینا همونایی هستن که برای رقصیدن تو خیابون تو روزای انتخابات ، با عکس روحانی تو خیابون بودن بعدم رفتن رای دادن.حالا بخورن تا حالشون جادبیاد.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 01:56
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
مطمئن باشین اون کسی که با خودروی چند صد میلیونی از تهران میره خزرشهر تا حال کنه، انچنان پشتوانه قوی ای داره که اولا حتی دو ساعت هم توی بازداشتگاه نمونه و در ثانی میتونه کاری بکنه که مامورین خاطی (!) منتقل بشن به سیستان و بلوچستان برای مرزبانی!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 02:45
aashena - اتاوا - کانادا
چند روز پیش ریختن تو مغازه اکواریوم یکی از دوستان و ماهیهای مغازه به ارزش چند ملیون تومان توقیف کردند و بعد ایشون را دادگاهی کردند به جرم فروش ماهی قاچاق در حالی که ایشان فقط خریدار هستند و فروشنده و وارد کننده ماهی شخص دیگریه ، خلاصه سه ملیون تومان جریمش کردن و تعهد گرفتن دیگه از این نوع ماهی نفروشه درحالی که قبلا اعلام نکرده بودند خرید و فروش این نوع ماهی ممنوع است! یعنی که حتی چشم دیدن لذت بردن خانواده ها از ماهی داخل تانک اب را هم ندارند و جلوی فروشش را میگیرند چه برسه به مهمانی!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 04:05
karaji - گتنبرگ - سوئد
باز هم یکی‌ رو دعوت نکردند طرف رفت لوشون داد ، سالها پیش چندتا از اینا رو تو پارتی راه نداده بودند کافه رو آتیش زدند تو گتنبرگ سوئد !!!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 06:07
pedram hosseini - بولونیا - ایتالیا
غالبا در حالت مستی نه قالبا دارای حالت مستی . درسته پارسی نیست ولی بهتره درست بنویسیم
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 08:05
azadeh11 - آمستردام - هلند
اینها باج میخواهند چون اینها از قبل باج نداده بودند گرفتار شدند. از این مهمانی‌ها زیاده اما اول باید باج بدی. هیچکسی گرفتار نمی‌شه.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 08:35
new idea - لندن - انگلستان
همیشه هم تعداد خانوماش یک سوم آقایونه ماشالا!! هنوز این مشکل تو ایران حل نشده...نیروی انتظامی قاطعی داریما.عملیات پلیسی برای یه پارتی ساده!! مشروبم گرفتن.حتما انتظار داشتن گل گاو زبون اون وسط دم کنن و بخورن!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 10:03
kelkhong - آبادان - ایران
شق القمر کرده پلیس ایران !!! اگه راست میگن برن دزد های دولتی رو بگیرند .
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 10:51
Azadikhah - تكسل - هلند
عملیات پلیسی‌ برای یک جشن! مگر میخواین قاتل و جنایتکار بگیرید!این حکومت با داعش هیچ فرقی‌ نداره!
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:07
Asamasa - دوسلدورف - ألمان
بِسْم الله الرحمن الرحیم . زندگى و نفس کشیدن حرام است. و من الله التوفیق . واقعا که
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:40
فراوانی - قطر - قطر
به نقل از کتاب علامه مجلسی که میگوید پیامبر فرموده است خنده دل انسان را میمیراند
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:50
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
قانون جمهورى اسلامى اینو میگه. اگه ملت ناراضى باشه نارضایتیشو نشون میده. ولى تو ایران همش دنبال اینن که یواشکى کارشونو انجام بدن. یواشکى دزدى کنن یواشکى کلاه بردارى کنن یواشکى جیم شن و همینطور یواشکى پارتى بگیرن. یه رشوه اى پولى میدن دوباره همه آزاد میشن و بعدشم میگن نه بابا چیزى نبود. ولى یه چیزو این ملت آشکارا انجام میده. رانندگى وحشیانه تو روز روشن و دروغ گفتن بدون اینکه قرمز بشن :-))))
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:58
shivaa - تهران - ایران
جوش نزنید بابا جوونیکه ماشین چندصد ملیونی داره اغازاده هستش...و زندان نمیره
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 12:39
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
یعنى ببینید چقدر بدبخت و فلکزده و وحشى باید اون حکومت باشد که این قانون اساسیش باشد، آن حاکمانش و آنم ملتش که همانند همان حکومت بدبخت و فلکزده اند. یعنى پلیس یک کشور بعنوان یک ارگان اجرایى قانون که براى امنیت و حفاظت ملت باید باشد، شبانه به خانه اى بریزد و جوانانى را دستگیر کنند که میرقصیدند و مست بودند. همانند یک باند قاچاق مواد مخدر که از چندین روز قبل تحت کنترل قرار میگیرند. آنوقت ٣٣٠ تن هرویین گمرک ایران را به مقصد آلمان ترک میکند و هیچ مامورى این بار را کنترل نمیکند که چه چیزى دارد مملکت را ترک میکند. خاک بر سر اون حکومت و بیشتر از آن خاک بر سر آن ملتى که انقدر بدبخت هستند. از نظر فکرى و شخصیتى که میگذارند همچنین نظامى بر آنان حکومت کند.
‌پنجشنبه 17 مهر 1393 - 22:18
دورتموند - دورتموند - آلمان
خلایق هر چە لایق...جربزە ندارن از خودشون دفاع کنن،حالا اون عدەای کە اینجا خودشو ناراهن میشە، برگردن برن اونجا کە باهاشون بجنگن،البتە اگر جرات دارن
جمعه 18 مهر 1393 - 10:19
فراوانی - قطر - قطر
اگر راست میگین برین مرزهای کشور را حفاظت کنید که چند تا پا پتی با موتور گازی نیان مرزبانها را گروگان ببرند
جمعه 18 مهر 1393 - 10:48
مهدخت - برن - سوئیس
ناراحت نباشید اینها همون اقازاده های اشغال نظامند که دوباره به این نظام کثیف رای دادند مطئن باشید با پول و ... همه چی حل میشه از اینها کثیفتر حودشان هستند.
جمعه 18 مهر 1393 - 10:59
92ارشام - لندن - ایران
دوستان گرامی که دستگیر شدند،همگی به روحانی رای دادند بدیهی است این شرایط را دوست داشتند که در انتخابات شرکت کردند.ضمنا بقول دوستان اینا سردارزاده و اقازاده هستند.نگران اونا نباشید!باید همه شلاق بخورند.
جمعه 18 مهر 1393 - 13:00
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.