ترکیه برای عملیات زمینی در سوریه شرط گذاشت.

+16
رأی دهید
-52

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
ترک‌ها خطری از طرفِ داعش احساس نمیکنند و نیازی به مداخله نمی‌بینند چون داعش فرزندِ ترک‌ها و سعودی هست ! این شرط و شروط هم در زمانی‌ که کوبانی در خطرِ قتلِ عام هست نشان دهنده خباثت و خیانتِ ترک‌ها به بشریت و انسانیت هست ! این موضوع حقانیتِ ندای ۱۰۰ ساله ارامنه را بر وحشی بودنِ عثمانی‌ها به اثبات می‌رساند !
‌سه شنبه 15 مهر 1393 - 22:47
mountainman - استکهلم - سوئد
دولت کثیف تورکیه. اتیلا قشقایی کجایی بیا دولتتو ببین
‌سه شنبه 15 مهر 1393 - 22:59
fdsa60 - تهران - ایران
لعنت به تو اردوغان
‌سه شنبه 15 مهر 1393 - 23:01
fdsa60 - تهران - ایران
خبر فوری. وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد ، کمک های بشر دوستانه ایران بزودی به کوبانی میرسد. کردهای باغیرت طاقت بیارید سردار سلیمانی با پیشمرگه های کرد عازم کوبانی شد.به کوری چشم اردوغان بزودی کوبانی مثل شهر آمرلی آزاد می شود .
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 00:36
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
یکی نیست به آقای اردوغان بگه : حالا چه وقت ماهی گرفتن از آب گل آلود؟! تن نحیف و بی دفاع کوبانی زیر آماج حملات بیرحمانه وحوش داعش از پای درآمده ، اونوقت به جای دست یاری دادن ایستادید تماشا می کنید بعد با نهایت بی شرمی شرط و شروط هم می گذارید! از بشار اسد خودکامه بدم میآد. اما حالا وقت این حرفها نیست !
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 01:10
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
اردوغان تازه این و میگه به خاطر اینکه تظاهرات در شهرهای ترکیه را آرام کنه.یادش رفته چند ماه قبل از شروع تظاهرات در سوریه بشار اسد و خانمش مهمانش بودن و با چه مراسمی ازشون استقبال کرد و چه ضیافت شامی داد.خاک بر سری تو و بشار اسد.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 03:06
sahand11 - کلن - آلمان
ترکیه اصلا نباید مداخله کنه.مگرترک ها از تروریست های کرد جی دیدن که حالابرای نجاتشان جان خود را بخطر بیاندارند؟کلی سپاهی وبسیجی ایرانی در سوریه مستقل هستند بفرمایند بجنگند.واین داعش همان حزب الله است.هرکی هم ناراحته بسم الله بلند بشه بره سوریه .
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 05:03
جنگنده - تهران - ایران
چرا حرف مزخرف میزنید،‌ وظیفه دفاع از این کردها بر عهده نیروهای آمریکایی و اروپایی میباشد که تمام این فتنه زیر سر آمریکاست، آنها مگر نگفتند مواضع داعش را بمباران میکنند،‌ پس این چه بمبارانی بوده که اکنون داعشیها به راحتی یک شهر دیگر را هم تسخیر کردند. یکسری از کاربران اینجا خودشان را به خواب زده اند و بخاطر داشته عقده و کینه، حقیقت را نمیبینند. با خیلی از سیاستهای ترکیه مخالفم ولی این نکته را در نظر بگیرید که ترکیه از این که کشور خودش را درگیر داعش کند، هراس دارد چون با اینکار عملا صنعت توریست ترکیه ورشکست خواهد شد. هر چند خود ترکیه و کردها کمکهای زیادی به داعشیها کردند. زمانی که داعش موصل را مثل آبخوردن گرفت، پیشمرگان کرد کجا بودند چرا همه این افرادی که اینجا نعره میزننده، خفه شده بودند.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 07:59
جنگنده - تهران - ایران
مگر مردم موصل، آدم نبودند. چرخ روزگار میچرخد و انسانهای ظالم گرفتار ظالمتر از خود خواهند شد. چرا این عربده کشیها را راجب به مردم مظلوم فلسطین نکردید که در کمتر از یک هفته هزار نفر از آنها کشته شدند. لیاقت شما همون آمریکایی میباشد که داعش را بوجود آٱورد و به جانتان انداخت، حالا برید دنبال آمریکا دستمال بکشید براش. مرگ بر آمریکای وحشی که تمام کثافتکاریها زیر سر این کشور و انگلستان است.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 08:00
dawood30a - دبی - امارات
لعنت به زات کثیفت. کاشکی سرایت میکرد به ترکیه بعدش کمی بزنو بکش میشد تا بدونن جنگ یعنی چی. اشغالای عوضی
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 08:01
srdash - تبریز - ایران
زمانی خواهدرسیدکه تروریستهاواردکشورترکیه خواهندشدوزنان ترک رابه بردگی ومردانشان راقصابی خواهندکردتاریخ همیشه تکرارمیشه.بنده خودم ترک آذریم اماهیچگونه تعلق خاطری نسبت به این ترکهایه عثمانی کثیف ودغل بازندارم.اردوغان منتظرباش اگرداعش نه فردابه دست داعشی دیگرکشورت به تاراج خواهدرفت وآنروزچندان دورنیست.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 08:19
agha_ehsan - تهران - ایران
ترکیه با داعش کاری نداره چون داره کردها رو میزنه که در طول تاریخ با هم دشمن بوده اند. ولی کسی نیس به این دوتا شاسگول بگه اگه علیه بشار اسد جنگ کنی که با ایران هم طرف میشی که هم رهبر سوریه است و هم حرب الله
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 09:32
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
Sahand11- کلن- آلمان، اگر هیچی نگی باور کن هیچکی نمیگه لالی! از روی کدام استدلال عقلی به این اکتشاف فجیع رسیدی که کردها تروریست اند!! آخه مزدوری به چه بهایی؟ عقده گشایی هم حد و اندازه داره!.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 10:05
راهجو - فریدونکنار - ایران
sahand11 واسه همین افکار امثال تو پان ترک که میگم هزاران بار حق با ارامنه است و کردها و سایر اقوام که از عثمانی زخم خورده چون مغز تو کله پان ترک و عثمانیها نیست جاش پر شده از حقارت و بی هویتی و عقده اهمیت داشتن!!!! بدبخت روزی میرسه که همین شما اردوغانیها برا نجات ترکیه دست به دامان کردها میشین و براتون شرط میذارن! دنیا بالا و پایین داره انقدر مغز نداری که زودی ذاتت رو نشون دادی!
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 10:42
halk_35 - لیوواردن - هلند
اردوغان تا تو تصمیم بگیری که حمله زمینی‌ کنی‌ یا نه کوبانی سقوط کرده اسکل . مگه داعش بهت وقت داده که فکراتو بکنی‌؟
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 10:59
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
من نمیدونم این کردها چرا میرن پارلمان ها رو اشغال میکنن؟ یه کم همت کنن و از رفاه و خوشیشون توی اروپا و امریکا بگذرن و بروند کوبانی و جلوی داعش بایستند و بجنگند. اگه خیلی ناراحتند برای قومشون.!!!!!
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 11:08
shivaa - تهران - ایران
حق با اردوغانه.مداخله نظامی در سوریه برای نابودی داعش خدمت بزرگیست به بشار اسد
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 11:52
آرمان شهر من - استهبان - ایران
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا.. تو حالت خوبه! خبرها رو تا چه حد دنبال می کنی؟؟؟ هزاران کرد پشت مرزهای ترکیه و سوریه برای کمک به مردم کوبانی جمع شدن و لی متاسفانه حکومت ترکیه نه تنها خود کمکی به مردمان کوبانی نمی کنه بلکه جلوی کمک کردهای این کشور به اونها رو هم گرفته و فقط راه عبور و مرور تروریستهای داعش رو باز گذاشته...حکومت ترکیه با جنایتکاران داعش همپیمان است.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 17:15
راهجو - فریدونکنار - ایران
جنگنده - برو تو فارس نیوز کامنت بذار جات اونجاهاست آویزون نظام!!!کامیاب قزوینی- تو هم بدون کردها دارن همینکارو میکنن و خیلی زود پدر عثمانی درمیارن و بالاخره دیابکر و بقیه جاهاش میشن کردستان بزرگ!! به کوری چشم مهاجمان
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 18:05
ekman - شیراز - ‫ایران
هدف از ایجاد آدم کش های داعش همین بوده که دست آویزی برای حمله به سوریه و بشار اسد داشته باشند.چون قبلا ترکیه (دولت ترکیه) خودش را جر میداد و آمریکا را تحریک میکرد که به سوریه حمله نماید،چون ناکام ماندند آمدند و داعش را بوجود آوردند .چه از آن که بشار اسد هم دیکتاتور و قاتل مردم سوریه است ولی میتوانستند داعش را بجان اسد و سربازان طرفدار او بیندازند نه مردم کرد و ایزدی و سایرین.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:01
شوخی کردم - دالاهو - ایران
mountainman - استکهلم - سوئد. آتی ترکه میگی؟ او سکته کرد و رفت.
جمعه 18 مهر 1393 - 21:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.