علیرضا فغانی از داوری محروم شد

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال داور بین‌المللی ایران را از قضاوت محروم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فریدون اصفهانیان امروز با علیرضا فغانی صحبت کرد و او را مورد عتاب قرار داد.

این داور بین‌المللی شب گذشته در برنامه 90 ضمن بی‌احترامی به خداداد افشاریان کارشناس داوری این برنامه که از پیشکسوتان داوری ، به هدایت ممبینی عضو کمیته داوران هم بی‌احترامی کرد. به همین دلیل فریدون اصفهانیان این داور بین‌المللی را طبق آئین‌نامه از قضاوت در لیگ برتر محروم کرد.

اصفهانیان با تایید این خبر به فارس گفت: داوران حق مصاحبه با رسانه‌ها درمورد مسایل فنی داوری را ندارند و ما با فغانی طبق آئین‌نامه برخورد خواهیم کرد.

کمیته داوران هر رأیی بدهد می‌پذیرم/ از خداداد افشاریان عذرخواهی می‌کنم



داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: صحبت‌های من دیشب در برنامه نود جنبه‌ آموزشی داشت اما اگر کسی از صحبت‌هایم رنجیده‌ خاطر شده عذرخواهی می‌کنم.

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در خصوص حکم کمیته داوران مبنی بر محرومیتش از قضاوت به دلیل صحبت با برنامه نود، گفت: طبق قانون ما نباید بدون اجازه با رسانه‌ها صحبت کنیم و من تخطی کردم که این اشتباه را می‌پذیرم و قبول دارم که نباید با برنامه نود صحبت می‌کردم و الان هم می‌گویم که به این رأی و تصمیم احترام می‌گذارم و هر تصمیمی که بگیرند آن را می پذیرم.

وی ادامه داد: صحبت‌ من با برنامه نود بیشتر درباره آموزش بود اما شاید حرف‌های من باعث سوءتفاهم شده که به همین دلیل از همه کسانی که از صحبت‌های من رنجیده خاطر شدند به خصوص خداداد افشاریان عذرخواهی می‌کنم.

+27
رأی دهید
-6

ensanam arezoost - خارگ - ایران
اتفاقا حرفهای فغانی درست بود و افشاریان نمی داند که قضاوت کردن الزاما نظری نیست و باید با قدرت تشخیص صحیح قانون را اجرا کرد تا عدالت اجرا شده باشد...خطای بیگ زاده روی مازیار زارع قانونی و بسیار واضح و آشکار(تابلو) بود که افشاریان با نادانی تمام گفت نیست!!! دو سه مورد دیگه هم اشتباه قضاوت کرد و در کل اینکاره نیست برای اینکه کمی تا قسمتی در پاره ای نقاط نرمال نیست
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 06:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.