معامله ترکیه با ''دولت اسلامی'' برای آزادی دیپلمات‌هایش.

+26
رأی دهید
-9

شوخی کردم - دالاهو - کردستان
هههه گروگانها همین جوری آزاد شده اند. فک کرده دنیا خر است.
‌سه شنبه 15 مهر 1393 - 11:53
عاشق تبریز - تبریز - ایران
بابا این عثمانیهای کثیف همه زیر سر خودشان..به امید اینکه ملت کرد ترکیه که جمیت شان بیشتر ترکهاست عثمانی مثل تف له کنند
‌سه شنبه 15 مهر 1393 - 14:45
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
وظیفه تورکیه دفاع از دیپلماتهای و شهروندان تورک هست
‌سه شنبه 15 مهر 1393 - 15:11
iran e azad - هورتن - نروژ
نفت دزدیده شده از عراق و سوریه به کجا فرستاده شده و می‌‌شود ؟. صحبت از حجم عظیم نفت هست!؟ هیچ قاچاقچی بدون کمک دولت ترکیه توان قاچاق کردن این حجم نفت را در این مدت طولانی‌ ندارد!. دولت کردستان عراق هم پیمان ترکیه برای ایجاد تشنج در منطقهٔ و ماهیگیری از آب گل الود بود.ترک‌ها چگونه این روابط را که بارها در رسانه‌‌ها مطرح شده را رد می‌کند؟ به قول معروف ترک‌ها شریک دزد و رفیق قافله هستند ! . تروریست‌ها ی جذب شده توسط داعش از کدام کشور (با سلام و صلوات) راهی‌ عراق و سوریه شده اند!؟ در تنها ‌یک مورد هزاران تروریست چچنی از طریق ترکیه به داعش پیوستند . دست دولت ترکیه و کردستان عراق به خون هزاران انسان بی‌ گناه آلوده هست ! هم ترکیه و هم دولت اقلیم کردستان برای کسب پول و بازی‌ سیاسی در تمام جنایت‌های داعش، جبهه النصره و... سهیم هستند. عراق و سوریه به واسطه عدم وجود دولت مقتدر صحنه آشوب شد. ترکیه،دولت اقلیم کردستان،عربستان،قطر،امارت متحده عربی‌ و همه آنها که پول ،سلاح و تروریست به منطقهٔ صادر کردند، در این جنایت‌ها سهیم هستند !!!!
‌سه شنبه 15 مهر 1393 - 17:17
mountainman - استکهلم - سوئد
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک بله بله یادم نبود . ترکیه حق داره یه کشور بیگناه رو ویران کنه تا گروگانهاشو نجات بده. پس چرا شما تو اروپا سرگردانی برو به دامن ترکیه ت.
‌سه شنبه 15 مهر 1393 - 20:03
شوخی کردم - دالاهو - کردستان
iran e azad - هورتن - نروژ. دوست عزیز میشه چند تا منبع معتبر ذکر کنی که ما را قانع کند چرا دولت اقلیم کردستان در تمام جنایتهای داعش، جبهه النصر و .. سهیم هست.
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 00:39
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
تورکیه مقتدر هست ، بنازم
‌چهارشنبه 16 مهر 1393 - 12:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.