ترک خانه با رؤیای "ازدواج جهادی".

+14
رأی دهید
-29

عاشق تبریز - تبریز - ایران
چون این اسلامیها مثل وحشی و 50 نفری حالشون جا میارن....و اینها خوششون میاد..البته خبر ندارن وقتی تاریج مصرفشان تمام شد خوراک کفتار میشوند.
شنبه 12 مهر 1393 - 11:29
hassan5 - تهران - ایران
اکثر این افراد بدر و مادر شان مهاجر میباشند و خودشان باوجودی که در انجا بدنیا امده اند ولی باز هم احساس حقارت میکنند.بنظرم باید علت را در خانواده اینها جستجو کرد بطوریکه اینها را بشدت مذهبی بار میاورند
شنبه 12 مهر 1393 - 11:46
mlowes - واشنگتن - آمریکا
این گزارش بسیار بزدلانه نگارش شده. بجای اینکه بنویسه دختران مسلمان که در بریتانیا، آلمان، فرانسه و یا هر جای دیگری که زندگی‌ میکنند به داعش پیوستند، می‌نویسه دختران آلمانی‌، فرانسوی و ... من متوجه هستم که از نظر قانونی‌ همه اینها توی این کشورها به دنیا اومدنند پس عملا شهروند این کشورها محسوب میشن، اما ریشه قضیه در جای دیگست، و اون هم در تفکر عقب مانده و مخّرب اسلام هست و بس. و غرب هم تا زمانی‌ که به اسلام اجازه بده که به این صورت رشد کنه و هرگز مورد نقد قرار نگیره، باید شاهد از بین رفتن بیش از ۱۰،۰۰۰ سال تمدن تاریخ بشر بشه. دور نیست اون روزی که مسلمانان در فرانسه بیش از ۵۰% جمعیت رو صاحب بشن و شروع کنند به تخریب مجسّمه‌ها در فرانسه، چرا که در اسلام حرامه. یا امروز باید جلوی این وحشی‌ها رو گرفت، یا فردا باید به دست همین وحوش تکّه تکّه شد. ابو سفیان این کار رو نکرد و دیدید که چه بلایی به سر تمدن جهان از مالزی تا اسپانیا اومد و البته هنوز هم داریم تاوانش رو پس میدیم. محمد پیامبر رو بدون شک می‌شه تنها قاتل زنجیره‌ای دونست که هنوز هم از توی قبر داره جان و مال و ناموس انسان‌ها رو میگیره.
شنبه 12 مهر 1393 - 11:50
aashena - اتاوا - کانادا
شاید باید پدر و مادرها هم در رفتارشون تجدید نظر کنند بارها دیدم کودک هفت ساله ای که سوار سرویس مدارس میشه مقنعه پوشیده وقتی از همون ابتدا دختر کوچولو پی به تفاوتش با دیگر همکلاسیهاش میبره سر خورده میشه، باید بین داشتن یک دختر سالم یا یک دختر با حجاب اما عقده ای یکی را انتخاب کنند
شنبه 12 مهر 1393 - 11:54
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف - آلمان
این دولت اسلامی همان کسانی بودن که با اسد جنگیدبن.از طرف غرب و عرب و ترکیه حمایت شدن و خیلی از کاربران این سایت براشون باه باه چه کردن که اسد رفتنیست! اگر کلّ سوریه دستشون می‌افتد آش همین آش بود و کاسه همین کاسه.
شنبه 12 مهر 1393 - 14:45
ایرانی غیور - کرج - کرج - ایران
حالا که چند هزار نفر از این حیوانات قدر رفاه و پیشرفت اروپا رو ندونستن و رفتن در آغوش تروریست ها، حداقل دولت های اروپایی یکی مثل منُ به شهروندی قبول کنن. قول میدم شهروند خوبی باشم!
شنبه 12 مهر 1393 - 19:59
paksan - آمریکا - آمریکا
آخه این چطور مطلب نوشته. اینها همه عرب هستند و حالا تو فرانسه یا انگلیس بودن که دلیل انگلیسی یا فرانسوی بودنشون نیست. اینها همه عربها و پاکستانی ها هستند که به اصل خودشون دارند برمیگردند. از روسیه هم هزاران چچنی و روسهای مسلمان رفتند میشه گفت که روسها آنجا هستند؟
یکشنبه 13 مهر 1393 - 03:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.