پدر و مادر داماد، عروس قاتل شان را بخشیدند

ایرنا نوشت:پدر و مادر بوکانی در یک اقدام انساندوستانه و خیرخواهانه در آخرین لحظات اجرای حکم قصاص قاتل فرزند خود را بخشیدند.

حجت الاسلام 'عادل گل حسینی' رئیس دادگستری بوکان روز پنجشنبه با تایید این خبر گفت: قتل در 27 مرداد ماه سال 88 در روستای 'پور یوسفیان' استان قزوین روی داد که در آن زنی 16 ساله پس از مشاجره لفظی با ضربات چاقو همسر خود را که از اهالی بوکان بود به قتل رساند.

او گفت: بر اساس این گزارش پس از شکایت اولیای دم و اعتراف متهمه، جرم محرز و به استناد بند ب ماده 206 و بند یک مواد 231 و 232 و 233 قانون مجازات اسلامی، حکم به قصاص نفس متهمه صادر شد.

 این حکم پس از تایید در دیوان عالی کشور برای اجرا ابلاغ شد که در نهایت متهمه با تلاش های مسوولان قضایی و با رضایت اولیای دم در پای چوبه دار نجات یافت.

او گفت: خانواده مقتول تا قبل از اجرای حکم به هیچ وجه قصد اعلام رضایت نداشتند و حتی پای چوبه دار نیز چهارپایه را فشار دادند اما در یک لحظه رضایت خود را اعلام کردند.

+48
رأی دهید
-3

perser68 - آلمان - آلمان
آخه کجای دنیا یه جنسه ماده یا مؤنث یا هر چیزه دیگه ای میتونه قانونی زن به حساب بیاد جز تو یه مشت کشوره دین زده اسلامی ؟ زنه ۱۶ساله یا بهتر دختره ۱۶ساله ای که حالا چند ساله به یه مردی که سنشو اینجا ننوشتن فروخته شده چی از زندگیه زناشوئی یاد گرفته؟۱۶ساله یعنی دومه دبیرستانو شاید تموم کرده که با این چیزی که اینجا خوندم،تو ۱۶سالگی خریدارشو کشته، شاید دورانه راهنمائیشو هم نتونسته پشته سر بگذاره!ساله۸۸شونزده ساله بوده یعنی ساله ۷۲به دنیا اومده،دورانه سربریدنها و آدمخوری های حکومته جلاده آخوندی و تو مدرسه ها معلمهای تربیتی با آیه های قرأنی مغزا رو میخوردن و زیره شکمو پرورش میدادن!حالا اینم میوه های اون روزا که هرچی می چینن تمومی نداره!داعش برو گمشو!
جمعه 11 مهر 1393 - 13:29
New idea - لندن - انگلستان
چه مریض؟!.
جمعه 11 مهر 1393 - 16:03
Shahin.Orel - تهران - ایران
( در آن زنی 16 ساله پس از مشاجره لفظی ... ) منظور نویسنده احتمالا این بوده که ,کودکی ١٦ ساله که بهش تجاوز میشده , پس از دعوا با فرد متجاوز , چون توانایی خروج منطقی از روابط بزرگسالان رو نداشت , دست به چاقو برد , قوانین بدوی و متوحش مذهبی , اون رو به پای چوبه دار برد , و به جای مشاوره و آموزش پدر و مادری که به دلیل ناتوانایی های فرهنگی شرایط خرید کودکی رو برای پسر خود فراهم کرده بودن , حق زندگی انسانی رو به دست اونها سپردن
جمعه 11 مهر 1393 - 20:12
faranak-montreal - مونترال - کانادا
گالادیاتور انقلاب ببت شکن زمان فرزانه انقلاب پوز زن امپریالیست خمینی کبییییییییییییییر همین مقام انسانی‌ را وعده داده بود
جمعه 11 مهر 1393 - 19:17
perser68 - آلمان - آلمان
faranak-montreal مونترال - کانادا. فرانک جان ،گلادیاتورت خیلی مشتی بود بقولی،واقعاً چه کبییییییییییییری،یه اژدهای دوسر.
جمعه 11 مهر 1393 - 22:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.