درگیری دو نماینده ، مجلس را متشنج کرد

به گزارش پارسینه، این درگیری لفظی زمانی آغاز شد که کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل پشت تریبون قرار گرفت و نطق خود را ارائه کرد. ابراهیم آقامحمدی که در جایگاه هیات رییسه حضور داشت پس از پایین آمدن پیرموذن از پشت تریبون به سمت وی آمد و با ناسزاگویی به او اعتراض کرد.

ناسزاگویی های آقامحمدی به پیرموذن لحظاتی ادامه یافت تا این که نمایندگان اطراف این دو نماینده جمع شدند و آنان را به صندلی هایشان هدایت کردند.

سپس پیرموذن به سمت آقامحمدی رفت که دوباره نماینده خرم آباد از جای خود برخاست و ناسزا گفت. در این هنگام مهرداد بذرباش عضو هیات رییسه به جمع آنان آمد و آنان را از هم جدا کرد.

سپس کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل خطاب به خبرنگاران گفت که آقای آقامحمدی بیمار بود و برای نطق نیامد و از این رو من جای او نطق کردم.

اما علیرضا خسروی نماینده سمنان گفت که ظاهرا پیرموذن بدون هماهنگی با آقامحمدی و هنگامی که وی برای دقایقی در جلسه علنی مجلس حضور نداشت، نام آقامحمدی را پاک می کند و نام خود را برای نطق می نویسد که این باعث عصبانیت آقامحمدی شد.

نماینده سمنان در عین حال از تبدیل شدن ناسزاگویی به امری عادی در مجلس انتقاد کرد و گفت که این کار خوبی نیست و باید جلوی آن گرفته شود.

+48
رأی دهید
-1

تیتو تیتو - تهران - ایران
این کشتی بازی های اسیایی تاثیر بدی رو نمایندگان میذاره.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:17
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
طویله مجلس .باغ وحش .مدرسه موشها.مضحکه خانه نظام که بجای تصمیمات ملی دو همسری و ازدواج با دختر خوانده را قانونی میکند بهتر از این نمیشود خاک تو سر ما مردم که این گوساله های شکم تله و ابلهان دزد تاموس و پول نماینده مان اند.خاک
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:26
zooom - تهران - ایران
فکر میکنم یک چیز عادی باشد یک عده موافق و مخالف اصلا کار مجلس همینه بهتر از کشور های دیگریم که حداقل کتک کاری نمیکنیم مثل روسیه اوکراین کره جنوبی چین المان و بلژیک ویدیو هاش هست کانالها هم چندین بار نشان دادن
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 02:58
shahab46 - هانوفر - المان
یک گله الاغ
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 11:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.