سردار نقدی: دست دادن روحانی با اوباما برای ما افت دارد/رئیس جمهور آمریکا وحشی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه داعش ساخته ائتلاف آمریکایی است، گفت: این تحلیل که داعش بلای جان سازندگان خود شده ، درست نیست.

به گزارش «انتخاب»، سردار محمدرضا نقدی پنجشنبه افزود: ائتلاف آمریکایی برضد داعش، هیات موسس و شورای فرماندهی این گروه است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: هدف این ائتلاف از ساخت داعش، تفرقه میان مسلمانان و ایجاد اسلام هراسی است.

نقدی اظهار داشت: این گروهک تروریستی به دنبال آن است که چهره زشت و خشنی از اسلام نشان دهد و موج اسلام‌خواهی را که در اروپا و آمریکای لاتین درست شده است خاموش کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین که با ایرنا گفتگو می کرد، عنوان کرد: اگر شخصی کار زشتی انجام می‌دهد سعی در پوشاندن آن دارد اما داعشی‌ها از خشن‌ترین رفتارها فیلم می‌گیرند و منتشر می‌کنند تا چهره خشنی از اسلام نشان دهند.

سردار نقدی وحدت بین شیعه و سنی را باعث منزوی شدن آمریکا دانست و اضافه کرد: آن‌ها می‌خواهند علیه شیعه کشتار کنند و این تصور را به وجود آورند که اهل تسنن این کشتارها را انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو ضمن تاکید بر اینکه رییس جمهوری باید در سفر نیویورک فریاد مستضعفان دنیا را علیه آمریکا سر دهد، ادامه داد: از رییس جمهوری انتظار داریم که سیلی محکمی به گوش استکبار بزند و دل ملت ما را با این حرکت انقلابی خود شاد سازد.

نقدی گفت: انتظار ما از رییس جمهوری اسلامی ایران این است که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد فریاد هنجره‌های بریده شده غزه باشد.

وی افزود: کسانی که درخواست دیدار رییس جمهوری آمریکا و رییس جمهوری ایران اسلامی را دارند عقلشان نمی‌رسد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رییس جمهوری یک کشور اسلامی نمی‌تواند دستش را در دست رییس جمهوری یک کشور کودک کش بگذارد.

سردار نقدی ادامه داد: برای ما افت دارد که رییس جمهوری از کشوری متمدن دستش را در دست رییس جمهوری غارتگر بگذارد.

وی تاکید کرد: رییس جمهوری این کشور که در مقابل کودک کشی‌ها سکوت می‌کند، وحشی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: غربی‌ها از نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا و هویت الهام‌بخش انقلاب اسلامی وحشت‌زده هستند.

نقدی با بیان اینکه مردم دنیا در شمال آفریقا، غرب و شرق آسیا و آمریکای لاتین قیام کرده‌اند گفت: ایستادگی، امنیت، آرامش و زندگی خوب مردم در جمهوری اسلامی برای همه دنیا الهام‌بخش است.

+28
رأی دهید
-168

aashena - اتاوا - کانادا
از شخص شما وحشیتر و عقب مانده تر هم هست
جمعه 4 مهر 1393 - 01:23
halk_35 - لیوواردن - هلند
گمشو مردک عراقی . از اونجا اومدی توی ایران به نون و نوا رسیدی فقط چرت میگی . اوباما از تو وحشی تره؟
جمعه 4 مهر 1393 - 01:24
ارش کمانگیر - مشهد - ایران
اخ که تو چقدر احمقی.....امثالی مثل تو بز ونفهم در ایران در بین سرداران سپاهی و بسیجی زیاد.....خداییش خسته شدیم از این افکار پوچ و عقب افتاده شما....دیگه خسته شدیم واقعا دیگه شما لایق فحش هم نیستین......این عقب افتادگی ذهنی و این تعصب احمقانتون با مرور زمان حل میشه......ولی واقعا تو دیگه اخ خریت هستی.
جمعه 4 مهر 1393 - 01:42
amir-amir - تورنتو - كانادا
این وحشى پشمالو عضو سابق حزب بعٽ عراق که باطنا پیوند بسیار عمیقى با داعشى ها دارد و ظاهرا نمى تواند به داعش بپوندد اینگونه باید تراوشات ذهن علیل خود را بروز دهد.
جمعه 4 مهر 1393 - 02:40
greentree - تهران - ایران
بیشتر ارتشی‌ها بش میگند شعبان بی‌ مخ عراقی ، این مردک هیچی‌ در مغزش نیست فقط حرف‌های گنده و بی‌ ارزش میزنه
جمعه 4 مهر 1393 - 02:47
paksan - آمریکا - آمریکا
برو فکر خودت باش که سگ هم باتو دست نمیده .یعنی نجس تر و فاسدتر و بی وجدان تر از خودت فقط معاویه زمانه یعنی انقدر سردار هستی! و شک نکن اگر هر روزی وجدانت بیدار بشه و ظلمها و دروغها و فسادهایی که کردی توبه کنی روز بعدش اخراج میشی و به زباله دان معاویه (خامنه ای)میری. پس بشین و دست دادن روحانی رو نگاه کن و روی اونجات یخ بگذار
جمعه 4 مهر 1393 - 02:49
dark night - تهران - ایران
قضاوت با عاقلان است.
جمعه 4 مهر 1393 - 04:59
eddy59 - مونیخ - آلمان
چرا نمی ری جزو گروه داعش بشی جای تو انجاست ....برو بزار ملت نفس بکشند از امثال شما ها....عرب ملخ خوار
جمعه 4 مهر 1393 - 05:42
azadeh11 - آمستردام - هلند
برو یک سری بزن به آینه. تا حالا خودت را دیدی؟؟؟
جمعه 4 مهر 1393 - 07:58
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
گیرم که اوباما وحشی! ولی‌ آنها سنگسار نمیکنند، آنها کسی‌ را شلاق نمیزنند، آنها دست کسی‌ را لای چرخ ماشین نمی‌گذرند و قطع نمیکنند، حالا شما به من بگو وحشی بودن یعنی‌ چی‌؟ تا بحال دیدی که این وحشیها با بچها ازدواج کنند؟ فقط یک نگاهی‌ به درور بنداز میبینی‌ وحشی کی‌ هست ما هستیم یا آنها؟.
جمعه 4 مهر 1393 - 07:32
myfb1393 - شهررضا - ایارن
زالو صفت
جمعه 4 مهر 1393 - 08:05
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
وقتی‌ یکی دربان بی‌سواد،را میکنند نمایده مجلس،نجس،بخاطر اروده کشی است نه دفاع از ملت،کاره بزرگ را به آدمهای کوچک دادن همینه،یادش رفته نان شب نداشت بخوره.
جمعه 4 مهر 1393 - 08:10
dara20 - تهران - ايران
مردک انگل عرب عراقی وحشی تر از اوباما تو و امثال تو هستید که خون مردم بیگناه ایران را به زمین می‌ریزید و پول مزدوری از سرکرده مافیای اسلامی می‌گیرید.
جمعه 4 مهر 1393 - 09:29
سرسره - اهواز - ایران
اگه اوباما وحشیه پس به شماها چی باید گفت
جمعه 4 مهر 1393 - 09:38
perser68 - آلمان - آلمان
azadeh11 - آمستردام - هلند. آزاده جان ،منم همینو میخواستم بگم! شپش داره از سرو کولش بالا میره! به قوله شیطون از لیختن اشتاین ،دستو پارو اینا قطع میکنن،برای موندنه در قدرت تجاوز به مردا رو هم قانونی میکنن،اونوقت پشته ممبر شروور تحویله مردم میدن!
جمعه 4 مهر 1393 - 10:10
Deutschland - فرانکفورت - المان
این عراقی وحشی اصلآ به خودش تو ایینه نگاه نکرده . خاک به سر مردم ایران که قدر شاه خدا بیامرز را ندونستند. البته خدا انتقام شاه را از مردم ایران داره میگیره توسط حکومت کثیف اخوندی
جمعه 4 مهر 1393 - 10:32
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون اول اون چفیه رو از روی شونه‌های کثیفت بردار بعد شر و ور تلاوت کن ، چفیه قداست داره اگه میبینی‌ مقام معظّم رهبری میندازن روی شونشون ادب و احترام کامل رو رعایت می‌کنن ، نه مثل تو کارتون خواب که با این محملات مردم رو به فحش و ناسزا به اسلام و مسلمین ترغیب میکنی‌ . شعار دولت روحانی اینه که باج به شغال نمیده . حالا اگه بقول رئیس جمهور ملعونت احمدی نژاد نمیتونی !!! آبو بریز همونجا که میسوزه . اگه روحانی بخواد با کسی‌ دست بده یا نده صلاح و مشورتش و با مقام معظّم رهبری کرده . حالا برو داییتو دیوونه کن .
جمعه 4 مهر 1393 - 10:38
Deutschland - فرانکفورت - المان
خفه شو ... تو دیگه از کدوم گور اومدی
جمعه 4 مهر 1393 - 10:34
star44 - یوتبوری - سوئد
این یارو گمونم قیافه خودشو توی آیینه ندیده , آدمخور !!!!!!
جمعه 4 مهر 1393 - 10:49
khosrow abadani - لندن - انگلستان
از فرماندهان ارشد جمهوری اسلامی یا یکی چلاقه، یا یک فرماندهی چشم نداره، یا یکی خیکیه(گروهبان گارسیا) یا یکی مثل ای تپاله از سر و هیکلش نجاست میباره.کاش یه آدم خیر خواهی پیدا میشد همشونو تو یه طویله یا باغ وحش مینداخت .
جمعه 4 مهر 1393 - 11:06
siavash2a - تهران - ایران
مردیم از خنده ای خدا
جمعه 4 مهر 1393 - 11:15
sama128 - شیراز - ایران
به جای این اراجیف مفت و دوزاری از اوباما و در واقع دولت آمریکا یاد بگیرید با اینکه مسلمان نیستند و به قول شما کثافت ها وحشی هستند حداقل قانون و عدالتی در آن کشور برقرار هست که همه راضی هستند البته تقریبا نه مثل ایران خر تو خر مدیران فاسد دولتی و بی سواد فامیل بازی باند بازی ضدو بند در حد میلیاردی و نون به هم قرض دادن حیف و میل بیت المال مسلمین به قول خودتان هزینه های هنگفت و بی نتیجه در همه زمینه ها نمونه های آن را در اکثر جاها می توانید ببینید علی الخصوص در تامین اجتماعی که سگ صاحبش را نمی شناسد و علی رغم این همه اطلاعاتی که مسئولین دارند و از خر تو خری این تشکیلات که متعلق به آحاد جامعه هست خبر دارند ولی همگی خودشان را زدند به خریت و کوچه علی چپ . برید اینها را درست کنید زالو ها یادت رفته خانه عفاف چطوری یه وری لم میدادی نه .
جمعه 4 مهر 1393 - 13:35
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
٦ کیلو ارزن بریزی سرش یه دونه اش زمین نمیریزه از بس شپشو و کثافته!!
جمعه 4 مهر 1393 - 14:53
azadeh11 - آمستردام - هلند
روحانی بدبخت با چه کسانی باید سر و کله بزنه. اینهم احتمالا رئئس جمهوری بعدی ایران،
جمعه 4 مهر 1393 - 15:28
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
نگاه کردن به قیافه قناس تو با اون چفیه عربی برای ما فطریه داره! خاک بر سر تو و اون رهبر نفهمت!
جمعه 4 مهر 1393 - 15:47
ekman - شیراز - ‫ایران
این آقا راست میگوید که دشمنان اسلام !!! میخواهند چهره اسلام را خشن معرفی کنند و اسلام مهربان هرگز از زور شمشیر استفاده نکرده و نمیکند،چون میداند که عرب های متمدن در 1400 سال قبل به نام اسلام توسط حکومت ساسانیان به ایران دعوت شدند!!! و اسلام مهربان بدون کشتار جوانان ما و غارت پدران ما،فقط گفتند خواهش میکنیم بیائید و مسلمان شوید.اینکه به مادران و دختران ما تجاوز کردند و جوانان ما را بصورت برده به مدینه بردند،همه دروغ محض است و تبلیغ منفی جهت خراب کردن این دین متمدن و مهربان است!!!!!!!!!
جمعه 4 مهر 1393 - 21:53
azadi2011 - تورنتو - کانادا
Xman2- چفیه قداست داره ? مقام معظم رهبری یعنی چی ? رهبر کی و چه کسانی? شاید یک اقلیت کوچک در حد گروهک بروند زیر رهبری آقایت ! ولی چرا یک رفراندوم نیست که مردم ایران بگویند که وقتی رییس جمهورشان را انتخاب کردند دیگر نمی پذیرند که یکی دیگر بیاید حرفهایش و افکارش را بر منتخب مردم تحمیل کند۰ اگر تو ایرانی و هموطن ما هستی باید این را بفهمی۰
شنبه 5 مهر 1393 - 00:48
مترلینگ - منچستر - انگلستان
چه بدبخت اوباما که این مردک چلغوز اینو بگه من جای اوباما باشم خودمو حلق اویز میکنم اره خوب تو ایرانی نیستی که دوست داشتی بجای روحانی دلقک خودت سرتا پای اوباما رو میبوسیدی
یکشنبه 6 مهر 1393 - 14:57
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.